Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Uporaba vedenjske ekonomije in nevromarketinga pri oglaševanju v jezikovnih šolah
Avtorji:ID Vasle, Tanja (Avtor)
ID Rižnar, Igor (Avtor)
Datoteke:URL http://www.fm-kp.si/zalozba/ISBN/978-961-266-189-2.pdf
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FM - Fakulteta za management
Ključne besede:jezikovna šola, vedenjska ekonomija, nevroekonomija, nevromarketing
Leto izida:2015
Št. strani:Str. 51-74
PID:20.500.12556/RUP-7962 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:81
COBISS.SI-ID:1538098884 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:02.04.2017
Število ogledov:2928
Število prenosov:102
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The application of behavioral economics and neuromarketing in language school advertising


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici