Naslov: | Samopodoba in ukvarjanje s športom pri učencih šestega razreda osnovne šole |
---|
Avtorji: | ID Virag, Špela (Avtor) ID Dolenc, Petra (Avtor) |
Datoteke: | http://www.pef.um.si/content/Zalozba/clanki_2016_letnik9_stev1-2/REI%209%201-2%20cl%2010.pdf
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano |
---|
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | Namen raziskave je bil preučiti povezanost med različnimi področji samopodobe in športno aktivnostjo osnovnošolcev. V vzorec smo vključili 109 učencev šestega razreda različnih slovenskih osnovnih šol, ki so izpolnili Lestvico samozaznave za otroke (Self- Perception Profile for Children % SPPC). Ugotovili smo, da se učenci v splošnem pozitivno ocenjujejo v vseh sestavinah samopodobe, obstajajo pa statistično pomembne razlike med spoloma v samoocenah na nekaterih področjih. Fantje v primerjavi z dekleti izkazujejo višjo samopodobo v zunanjem videzu in športni kompetenci, dekleta pa se bolje ocenjujejo v vedenju. Redno in organizirano športno aktivni učenci se v primerjavi s športno neaktivnimi vrstniki pomembno višje ocenjujejo v šolski kompetenci in športni kompetenci. Dobljeni rezultati v veliki meri potrjujejo pomen gibalne/športne aktivnosti v procesu oblikovanja samopodobe in lahko služijo kot usmeritev pri spodbujanju aktivnega življenjskega sloga mladih. |
---|
Ključne besede: | samopodoba, športna aktivnost, spol, osnovnošolci, Lestvica samozaznave za otroke |
---|
Leto izida: | 2016 |
---|
Št. strani: | str. 123-136 |
---|
Številčenje: | Letn. 8, št. 1/2 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-7986 |
---|
ISSN: | 1855-4431 |
---|
UDK: | 796.012.1:159.923 |
---|
COBISS.SI-ID: | 1538354372 |
---|
Datum objave v RUP: | 02.04.2017 |
---|
Število ogledov: | 5100 |
---|
Število prenosov: | 52 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |