Naslov: | Learning from history textbooks - is it challenging for gifted students? An international comparative analysis of questions and tasks in history textbooks |
---|
Avtorji: | ID Kukanja-Gabrijelčič, Mojca (Avtor) |
Datoteke: | http://www.history.org.uk/resources/secondary_resource_8722_149.html
|
---|
Jezik: | Angleški jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano |
---|
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Ključne besede: | nadarjeni učenci, učbeniki za zgodovino, primerjalne analize, gifted and talented, high ability students, history textbooks, comparative analysis, questions of tasks, United Kingdom, Italy, Slovenia |
---|
Leto izida: | 2015 |
---|
Št. strani: | str. 23-35 |
---|
Številčenje: | Vol. 13, no. 1 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-8512 |
---|
ISSN: | 1472-9474 |
---|
UDK: | 159.924:93/94 |
---|
COBISS.SI-ID: | 1538197188 |
---|
Datum objave v RUP: | 08.08.2016 |
---|
Število ogledov: | 3178 |
---|
Število prenosov: | 110 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |