Naslov: | Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin |
---|
Avtorji: | ID Birsa, Eda (Avtor) |
Datoteke: | http://dx.doi.org/10.18690/1855-4431.10.2-3.163-180(2017)
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Znanstveno delo |
---|
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | S kvalitativno analizo vseh učnih načrtov predmetov od 1. do 5. razreda osnovne šole v Sloveniji smo želeli ugotoviti, kako so v učne načrte vključena priporočila za medpredmetno povezovanje. Razvrstili smo jih v tri kategorije: navedbe predmetov, implicitne navedbe in eksplicitne navedbe. Rezultati kažejo, da nekaterih pojmov, ki so predvideni pri posameznem predmetu za povezovanje z likovno umetnostjo v nekem razredu oz. vzgojno-izobraževalnem obdobju, v učnem načrtu likovne umetnosti ni zaslediti. |
---|
Ključne besede: | likovna umetnost, učni načrt za likovno umetnost, celostni učni proces likovne umetnosti, osnovna šola, medpredmetno povezovanje |
---|
Leto izida: | 2017 |
---|
Št. strani: | str. 163-179 |
---|
Številčenje: | Letn. 10, št. 2/3 |
---|
PID: | 20.500.12556/RUP-8655 |
---|
ISSN: | 1855-4431 |
---|
UDK: | 37.091.2:73 |
---|
DOI: | 10.18690/1855-4431.10.2-3.163-180(2017) |
---|
COBISS.SI-ID: | 1539749828 |
---|
Datum objave v RUP: | 24.01.2018 |
---|
Število ogledov: | 3231 |
---|
Število prenosov: | 185 |
---|
Metapodatki: | |
---|
:
|
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: | |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |