Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Izpis gradiva
Izpis gradiva
A-
|
A+
|
Natisni
Naslov:
Inkluzivni pouk v osnovnih šolah v Sloveniji in v šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Sossi, Nada
(Avtor)
ID
Cencič, Majda
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
Sossi_Nada_2017.pdf
(778,83 KB)
MD5: 1A65C62EEAFA660A0D6B3D460395CFEE
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:
inkluzija
,
učenci s posebnimi potrebami
,
učenci iz drugega jezikovno-kulturnega okolja
,
učenci iz socialno-ekonomskega nespodbudnega okolja
,
osnovna šola
,
šola s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Kraj izida:
Koper
Založnik:
[N. Sossi]
Leto izida:
2017
Št. strani:
[10] f., 101 str.
PID:
20.500.12556/RUP-9240
UDK:
376(497.4)(450)(043.2)
COBISS.SI-ID:
1539609028
Datum objave v RUP:
17.01.2018
Število ogledov:
3365
Število prenosov:
124
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj