Lupa

Izpis gradiva Pomoč

A- | A+ | Natisni
Naslov:Kako otroci razumejo količino "nič" : diplomska naloga
Avtorji:ID Križnar, Klavdija (Avtor)
ID Felda, Darjo (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu
Datoteke:.pdf Kriznar_Klavdija_2017.pdf (1,06 MB)
MD5: A838B5757F95E9CCFC0C1AC43D28C6F0
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Ključne besede:montessori pedagogika, matematika, število nič, predšolski otroci, štetje
Kraj izida:Koper
Založnik:[K. Križnar]
Leto izida:2017
Št. strani:[7], 30 str.
PID:20.500.12556/RUP-9381 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:51:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:1539815108 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUP:31.01.2018
Število ogledov:2400
Število prenosov:96
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici