Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (3)

  1. Darjo Felda: Izgradnja in verifikacija paradigme poučevanja matematike z realističnimi problemi
  2. Mirjam Bon Klanjšček: Vpliv pristopa poučevanja in učenja statistike na razvoj statistične pismenosti
  3. Daniel Doz: Hibridni način ocenjevanja matematičnega znanja s pomočjo mehke logike

MSc theses (24)

  1. Mojca Antončič: Matematično-didaktične igrače iz odpadnega materiala
  2. Neža Obid: Mnenje staršev o predšolski matematiki
  3. Nataša Klakočar: Reševanje matematičnih problemov z vidika učiteljev
  4. Monika Lukić: Vključevanje dejavnosti iz kombinatorike v predšolskem obdobju
  5. Tadeja Kerznar: Razumevanje matematičnih vzorcev pri štiriletnikih
  6. Ana Prelaz: Uporaba IKT pri matematičnih dejavnostih v predšolskem obdobju
  7. Tina Vitez: Sodelovalno učenje pri matematiki v 4. razredu
  8. Megi Feher: Mednarodni matematični kenguru v 1. razredu osnovne šole
  9. Tea Brecelj: Kreativno poučevanje kot doprinos k razumevanju matematike v nižjih razredih osnovne šole
  10. Judita Prezelj: Števila in štetje v predšolskem obdobju
  11. Ajda Žnidarčič: Merjenje prostornine v predšolskem obdobju
  12. Maja Lavrič: Matematična zgodba v 3. razredu osnovne šole
  13. Katja Rojnik: Razumevanje pojma neskončnost pri učencih na razredni stopnji
  14. Karin Hrovatin: Uvedba dinamične geometrije v tretjem razredu osnovne šole
  15. Nina Peric: Kombinatorične situacije v 5. razredu osnovne šole
  16. Tadeja Mrgole: Poskusno preverjanje znanja matematike v 3. razredu v šolskem letu 2018/2019
  17. Klavdija Planinšek: Medpredmetno povezovanje matematike z ostalimi predmeti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  18. Liza Škrlep: Poučevanje matematike v naravnem okolju
  19. Anja Bratina: Kako neskončnost razumejo učenci 1. in 5. razreda osnovne šole
  20. Kaja Kavčič: Spoznavanje števil po pedagogiki montessori in državnem kurikulumu za vrtce
  21. Snežana Nikolić: Vloga šole in učitelja pri odpravljanju učne neuspešnosti pri matematiki
  22. Matic Krapež: Primerjava učencev 5. razreda pri preverjanju znanja matematike v elektronski in pisni obliki
  23. Leon Dragojević: Humor kot motivacijsko sredstvo pri pouku matematike
  24. Martina Hujić: Vključevanje matematike v načrtovane dejavnosti predšolskega obdobja

BSc theses (275)

  1. Ksenija Podgornik: Matematika v naravi
  2. Andreja Preložnik: Kako se orientirajo 2-3 leta stari otroci?
  3. Tina Marinčič: Kako otroci stari od 1 do 3 let razumejo količino
  4. Mateja Jug: Matematika skozi ostala področja kurikula
  5. Urška Kompara: Znamenite točke trikotnika s programom GeoGebra
  6. Armin Vidmar: Matematični kotiček v vrtcu
  7. Lara Štupica: Starši in matematika v predšolskem obdobju
  8. Lara Gantar: Otroci od 1. do 4. leta razvrščajo in urejajo
  9. Peter Požar: Poklicna pot učitelja nekoč in danes
  10. Maruša Petrič: Razvrščanje v drugem starostnem obdobju
  11. Andreja Žorž: Ustvarjalni gib pri pouku geometrijskih oblik v 1. razredu
  12. Rosana Pahor: Vloga igre pri predšolski matematiki
  13. Alenka Tomažič Brvar: Matematika na poklicni maturi
  14. Urška Valenčič: Uporaba računalnika pri pouku matematike
  15. Bojana Feuš, Sanela Hudovernik: Prikazi z vrsticami in stolpci v predšolskem obdobju
  16. Jasmina Šušterič, Sanela Hudovernik: Z igro do štetja in števil v predšolskem obdobju
  17. Tea Kocjan: Usvajanje matematičnih pojmov skozi gibanje v prvi starostni skupini otrok v vrtcu
  18. Maja Tuksar, Sanela Hudovernik: Merjenje površine v predšolskem obdobju
  19. Nataša Klakočar: Matematične dejavnosti v oddelku otrok starih od 3 do 4 leta
  20. Aleksandra Štebe, Sanela Hudovernik: Reševanje preprostih kombinatoričnih problemov v drugem starostnem obdobju
  21. Ana Urek, Sanela Hudovernik: Simetrija v vrtcu
  22. Anja Rožac, Sanela Hudovernik: Prikazovanje statističnih podatkov v predšolskem obdobju
  23. Mišo Krog: Linearna funkcija v elektronskem učbeniku
  24. Nives Zabret: Matematični kotiček v igralnici vrtca
  25. Bernarda Romih: Geometrijski liki v drugem starostnem obdobju
  26. Vanja Klanšek: Matematične igre v predšolskem obdobju
  27. Jasmina Čargo: Orientacija v prostoru v prvem starostnem obdobju
  28. Ivana Žvanut: Razumevanje pojma neskončnosti v predšolskem obdobju
  29. Sara Jelen Tavčer: Matematične dejavnosti po metodi Marie Montessori
  30. Sabina Vadnjal: Količinska predstava otrok v predšolskem obdobju
  31. Martina Švelc: Matematika v dnevni rutini klasičnih oddelkov in oddelkov z metodologijo korak za korakom
  32. Suzana Kuzma: Prvi koraki v svet geometrijskih teles
  33. Hana Čebulj: Otroci sortirajo
  34. Romina Ilnikar: Matematični vzorci v 3. razredu osnovne šole
  35. Anja Lozar: Geometrijska telesa v predšolskem obdobju
  36. Tadeja Marin: Kako štejejo 4 do 5 let stari otroci
  37. Erika Božič: Geometrijska telesa v predšolskem obdobju
  38. Jasna Blatnjak: Zaznavanje in poimenovanje osnovnih geometrijskih likov v drugem starostnem obdobju
  39. Primož Franko: Priprava preverjanja znanja in učnega materiala v LaTeXu in beamerju pri pouku matematike
  40. Sara Grzetič: Merjenje v drugem razredu osnovne šole
  41. Alenka Krajnc: Kaj menijo starši o matematiki v vrtcu?
  42. Helena Sitar: Pregled slabše reševanih nalog mednarodne raziskave TIMSS 2011
  43. Tadeja Mulec: Prvo srečanje z merjenjem dolžine in mase
  44. Matejka Robinščak: Uporaba drevesnega in Carrollovega prikaza pri razvrščanju
  45. Andreja Žnidarič: Dejavnosti razvrščanja v predšolskem obdobju
  46. Petra Pasar: Matematično znanje učencev 9. razreda osnovne šole
  47. Patricija Rangus: Igre iz kombinatorike
  48. Albina Moličnik: Prvi koraki v razvrščanje v prvem starostnem obdobju
  49. Jan Čuš: Glasba in matematika
  50. Karmen Turk: Razvrščanje z drevesnim prikazom v prvem starostnem obdobju
  51. Nika Funkl: Razvrščanje s pomočjo drevesnega prikaza v predšolskem obdobju
  52. Tea Jerenko: Gibalne igre, ki vsebujejo štetje
  53. Ines Novak: Otroci spoznavajo geometrijska telesa
  54. Karmen Kovač: Kako razvrščajo 2 do 3 leta stari otroci
  55. Maja Tomaševič: Števila in štetje predšolskih otrok
  56. Ana Lukančič: Kombinatorika v vrtcu
  57. Eva Jelenc: Medpodročno povezovanje matematičnih didaktičnih iger
  58. Nataša Jelenić: Otroci prvega starostnega obdobja oblikujejo drevesni prikaz
  59. Lucija Kerin: Didaktične igre za geometrijo
  60. Goran Kofol: Mednarodno preverjanje matematičnega znanja PISA
  61. Nina Podnar: Svet simetrije
  62. Sandra Kolarič: Izkušnje otrok pri razvrščanju v vrtcu
  63. Mateja Ločičnik: Razvrščanje v prvem in drugem starostnem obdobju
  64. Maja Mihelič: Preverjanje matematične pismenosti predšolskih otrok, starih od 4 do 5 let
  65. Ana Horvat: Matematika v povezavi z ostalimi področji
  66. Tjaša Hriberšek: Kombinatorika v tretjem triletju osnovne šole
  67. Anja Pipan: Razvrščanje v drugem starostnem obdobju
  68. Lea Juriševič: Spoznavanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
  69. Mojca Pintarič: Preštevanje do 10 in uporabljene strategije v skupini pet in šestletnikov
  70. Jan Brodar: Mednarodni matematični kenguru
  71. Jasmina Čar: Kako se otrok orientira v svojem okolju
  72. Bojana Kotnik: Orientacija v prostoru pri otrocih, starih od 1 do 2 let
  73. Nastja Anzeljc: Kako otrok razume pojem števila
  74. Alja Brezec: Otrok in prepoznavanje števil z igro
  75. Ema Habe: Konzervacija količine pri otrocih, starih od 5 do 6 let
  76. Marijana Jagušić: Merjenje dolžine
  77. Polona Košuta: Orientacija predšolskih otrok v prostoru in na ravnini
  78. Alenka Krapež: Matematika kot del življenja v vrtcu
  79. Nina Kristanc: Vzorci na verižicah
  80. Nuša Lilija: Merjenje dolžine preko metodičnih korakov v predšolskem obdobju
  81. Sanela Nikolić: Izvajanje matematičnih vsebin v vrtcu
  82. Judita Prezelj: Orientacija predšolskih otrok v prostoru
  83. Katja Prosen: Razvrščanje geometrijskih teles
  84. Katarina Režonja: Spoznavanje geometrijskih teles in njihovih lastnosti v predšolskem obdobju
  85. Jožica Seljak: Kako se orientira 2-3 leta star otrok
  86. Eva Tomšič: Z gibanjem do poznavanja izrazov za opisovanje položaja
  87. Petra Trček: Razvrščanje po eni lastnosti na drevesnem prikazu
  88. Sandra Žagar: Razvrščanje v drevesni, Carrollov in Euler-Vennov prikaz
  89. Ajda Žnidarčič: Merjenje mase predmetov v drugem starostnem obdobju
  90. Samanta Pogorelc: Merjenje dolžine v predšolskem obdobju
  91. Mojca Domajnko: Kako se orientirajo 5-6 letni otroci
  92. Melita Painkret: Igra z liki nas pelje do novih odkritij - geometrijskih teles
  93. Jerneja Peršič: Spoznavanje geometrijskih teles in likov pred vstopom v šolo
  94. Jožica Veit: Orientacija otrok, starih 2 do 3 leta
  95. Branka Mladenović: Geometrijska telesa in liki v prvem in drugem starostnem obdobju
  96. Klementina Kokalj: Merjenje dolžine s konstantno nestandardno enoto v predšolskem obdobju
  97. Doris Lukman: Drevesni prikaz v drugem starostnem obdobju
  98. Špela Blatnik: Matematika v predšolskem obdobju s poudarkom na spoznavanju vsebin matematike preko iger
  99. Tina Dolgan: Otrok prepoznava geometrijska telesa in like
  100. Višnja Meier: Učenje števil in štetje v 1. razredu osnovne šole
  101. Urška Tominec: Carrollov prikaz v drugem starostnem obdobju
  102. Maja Rihar: Otroci, stari od 2 do 3 let, razvrščajo naravne materiale
  103. Evelin Podgoršek: Razvrščanje z drevesnim prikazom v 1. starostnem obdobju
  104. Valentina Kopinšek: Didaktične igre s števili
  105. Amanda Hren: Matematika v vrtcu
  106. Jelka Namestnik Brbre: Merjenje dolžin v predšolskem obdobju
  107. Janja Habe: Spoznavanje geometrijskih teles in likov
  108. Suzana Pajk: Z igro do matematike v oddelku otrok, starih od 2 do 3 leta
  109. Tina Šuštar: Seznanjanje z geometrijskimi telesi in liki v heterogeni skupini
  110. Jana Mikuletič: Kako otroci, stari 3-4 leta in 5-6 let, razumejo količino
  111. Tina Rus: Igrače malo drugače - vzorci in zaporedja
  112. Aleks Kuzmin: Vpliv uvodne motivacije na pouk matematike v 1. in 2. razredu osnovne šole
  113. Nika Rajovec: Tekmovanje Mednarodni matematični kenguru v drugem razredu osnovne šole
  114. Živa Kramperšek: Kako otroci razumejo pojem orientacije
  115. Aleksandra Horvat: Otroci, stari od 4 do 5 let, tehtajo
  116. Tea Brecelj: Poučevanje matematike in celostni pristop
  117. Maja Lužnik: Otroci, stari od 4 do 5 let, tehtajo
  118. Nina Peric: Razumevanje pojma verjetnosti v tretjem razredu osnovne šole
  119. Andreja Prezelj: Kako petletni otroci razumejo količino
  120. Veronika Golčnik: Iskanje skritega zaklada, v povezavi z matematičnimi vsebinami
  121. Klavdija Križnar: Kako otroci razumejo količino "nič"
  122. Lori Petkovšek: Matematične igre na področju števil in štetja
  123. Maja Pirc: Števila in štetje štiri- do petletnih otrok
  124. Natalija Slodej: Otroci v vrtcu razvrščajo s pomočjo drevesnega in Carrollovega prikaza
  125. Dijana Gomzi: Oblikovanje drevesnega prikaza
  126. Nina Smole: Otroci stari 4 in 5 let merijo prostornino
  127. Tjaša Zakonjšek: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri izvajanju matematičnih dejavnosti v vrtcu
  128. Špela Lisec: Orientacija otrok, starih 1 do 2 leti
  129. Aljaž Levičar: Merjenje dolžine v drugem starostnem obdobju
  130. Saša Avberšek: Merjenje prostornine v drugem starostnem obdobju
  131. Maja Lavrič: Vloga didaktične igre pri pouku matematike v 5. razredu osnovne šole
  132. Karin Hrovatin: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) med poukom matematike, v slovenskih osnovnih šolah, v Sloveniji in Italiji
  133. Mateja Jovičić: Pozabljanje pisnih algoritmov na prehodu iz 4. v 5. razred
  134. Vesna Božič: Specifične učne težave pri matematiki - diskalkulija
  135. Blanka Peternelj: Predšolski otroci in matematični vzorci
  136. Tina Lončar: Vpeljevanje Carrollovega prikaza v predšolskem obdobju
  137. Bojana Pegan Kvaternik: Števila in štetje preko didaktične igrače v drugem starostnem obdobju
  138. Urška Zupančič: Spoznavanje geometrijskih likov v 1. starostnem obdobju
  139. Barbara Fijavž: Predšolski otrok usvaja razvrščanje skozi igro
  140. Bernarda Jecl: Razvijanje matematičnega mišljenja preko igre
  141. Laura Lambergar: Mali koraki v deželo geometrijskih pojmov
  142. Irena Medveš: Orientacija v prostoru
  143. Maja Zajec: Matematične družabne igre
  144. Anita Pavlović: Usvajanje pojma merjenja dolžine v vrtcu
  145. Sara Bembič: Spoznavanje števil preko odpadnega in naravnega materiala
  146. Kristina Lozar: Orientacija otrok v prostoru
  147. Andreja Kirn: Preverjanje matematične pismenosti v osnovni šoli
  148. Petra Rajar: Otroci razvrščajo po drevesnem prikazu
  149. Vanja Šturm: Težave pri deljenju z dvomestnimi naravnimi števili v 5. razredu
  150. Irena Bojović: Simetrija v vrtcu
  151. Miranda Ostić: Geometrijski liki v predšolskem obdobju
  152. Simona Leskovar: Matematika in ustvarjanje v predšolskem obdobju
  153. Ida Možina: Kako si otrok predstavlja količino
  154. Nives Demark: Orientacija otroka v prostoru
  155. Katarina Kepic: Ugotavljanje količine pri triletnih otrocih
  156. Urša Perper: Štetje v predšolskem obdobju
  157. Vlasta Zrnec: Besedilne naloge v zadnjem triletju osnovne šole
  158. Borislav Đukić: Primerjava uspeha učencev 6. in 7. razreda osnovne šole na mednarodnem tekmovanju matematični kenguru za leto 2010
  159. Andreja Viler: Mednarodni matematični kenguru v 8. in 9. razredu osnovne šole
  160. Ana Radovčič: Nacionalno preverjanje znanja in ocena pri matematiki v osnovni šoli
  161. Mateja Šneljer: Otroci oblikujejo prikaze pri razvrščanju
  162. Mateja Košuta: Primerjava preverjanja matematičnega znanja v Sloveniji in Italiji
  163. Petra Bajc: Razvrščanje likov po barvi in obliki
  164. Teja Košuta: Razumevanje količine v predšolskem obdobju
  165. Nina Brečević: Nadarjeni učenci pri predmetu matematike
  166. Maja Bizjak: Kako se orientirajo otroci v prostoru
  167. Andreja Primožič: Usvajanje matematičnih pojmov v zgodnjem obdobju
  168. Liljana Rupnik: Količina
  169. Maja Trček: Orientacija otrok v prostoru
  170. Jana Uršič: Vzorci in zaporedja v prvem razredu
  171. Sabina Domjan: Orientacijske zmožnosti otrok, starih od enega do treh let, v prostoru
  172. Samo Novakovič: Učenje števil s pomočjo interaktivnih e-gradiv
  173. Anja Kotnik: Merjenje dolžine v drugem starostnem obdobju
  174. Maja Kuret: Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
  175. Eva Stepančič: Kako otroci razumejo evro
  176. Pavel Volk: Didaktični pripomočki pri matematiki na področju geometrije v prvem triletju
  177. Tadeja Kerznar: Razumevanje orientacijskih pojmov pri štiriletnikih
  178. Anja Vesel: Razvrščanje z drevesnim in Carrollovim prikazom
  179. Tina Čačić: Nadarjeni učenci pri pouku matematike
  180. Sara Herceg: Matematične zgodbe v 4. razredu osnovne šole
  181. Anja Konec: Matematično tekmovanje kenguru za 6. in 7. razred osnovne šole
  182. Marko Marinič: Primerjava nacionalnega preverjanja znanja pri matematiki med letom 2006/2007 in letom 2010/2011
  183. Špela Štalekar: Predstavitev dosežkov učencev 9. razreda osnovne šole na nacionalnem preizkusu znanja matematike
  184. Sanja Hribar: Primanjkljaji na področju učenja pri predmetu matematika v 4. razredu osnovne šole
  185. Mateja Kos: Dojemanje neskončnosti pri devetletnih otrocih
  186. Barbara Tavčar: Analiza dosežkov na tekmovanju Mednarodni matematični kenguru
  187. Marina Laharnar: Orientacija otroka v prostoru v predšolskem obdobju
  188. Aleksandra Miklič: Geometrijska telesa in liki kot izziv za igro in učenje
  189. Petra Klemenčič: Merjenje prostornine
  190. Maja Turk: Orientacija otroka v prostoru v jasličnem oddelku
  191. Sabina Novak: Igra kot otrokova spodbuda pri usvajanju strategij štetja
  192. Greta Zavadlav: Prvi koraki v seštevanje in odštevanje
  193. Špela Samide Pirnat: Dojemanje orientacije v prvem starostnem obdobju
  194. Karmen Antonič: Otroci merijo prostornino
  195. Lavra Červek: Izgradnja matematičnega mišljenja v okviru medpredmetnih povezav
  196. Ajda Janežič: Orientacija v prostoru pri predšolskih otrocih
  197. Doloris Mikolavčič: Otroci merijo dolžino z relativno enoto
  198. Monika Marinič: Razumevanje geometrijskih pojmov v predšolskem obdobju
  199. Branka Vulić: Kako pogosto vzgojitelji v vrtcu uvajajo pojem količine
  200. Neža Gregorc: Razvijanje matematičnih spretnosti s pomočjo didaktične igre Mavrični črvi
  201. Špela Gornik: Matematični didaktični material v vrtcu
  202. Tanja De Faveri: Montessori materiali pri učenju štetja v predšolskem obdobju
  203. Mojca Šlajpah: Otroci prepoznavajo geometrijske like in telesa
  204. Fabiana Geri: Merjenje dolžine z relativno enoto
  205. Marina Sajovic: Predšolski otroci razvrščajo
  206. Tjaša Zorec: Merjenje dolžine z relativno enoto v vrtcu
  207. Aleksandra Ciglic: Skozi igro od geometrijskega telesa h geometrijskemu liku
  208. Gaja Marn: Matematična igra "Ujemi me"
  209. Jasna Erjavec: Otrokovo zavedanje količine ob štetju
  210. Bojana Baloh Ferčec: Dodajanje in odvzemanje predmetov v predšolskem obdobju kot osnova seštevanja in odštevanja pri matematiki
  211. Nina Cesarec: Strategije merjenja vskupini 5- do 6-letnih otrok
  212. Veronika Zadel: Prepoznavanje lastnosti geometrijskih likov pri otrocih, starih od pet do šest let
  213. Lea Jaklič: Problemske naloge z več rešitvami v tretjem razredu osnovne šole
  214. Naja Vadnjal: Kombinatorika in verjetnost v prvem triletju osnovne šole
  215. Helena Gorkič: Zaporedja in vzorci v predšolskem obdobju
  216. Matej Štokelj: Analiza rezultatov tekmovanja Mednarodni matematični kenguru iz leta 2016
  217. Aleks Barilar: Mednarodni matematični kenguru v šolskem letu 2015/2016
  218. Tina Marić: Matematični problemi v povezavi z vsakdanjim življenjem v 5. razredu osnovne šole
  219. Marija Šimonović: Ustvarjalno poučevanje matematike
  220. Vučko Daničič: Motiviranje učencev za delo domačih nalog
  221. Ana Faganel: Tekmovanje Mednarodni matematični kenguru za osmi in deveti razred osnovne šole
  222. Lisan Vežnaver: Dosežki učencev v 7. razredu osnovne šole
  223. Peter Rutar: Primerjava mrežnega računalništva in računalništva v oblaku
  224. Tamara Krušvar: Spodbujanje razvoja štetja z igrami
  225. Maja Ipavec: Razumevanje količine pri predšolskem otroku
  226. Jerca Dakskobler: Z gibalnimi igrami do matematičnega znanja
  227. Ines Vidmar: Orientacija otroka v prostoru
  228. Tjaša Jevnišek: Kako predšolski otrok razume denar
  229. Tadeja Sedovšek: Kako se orientirajo 2- in 3-letni otroci v igralnici
  230. Robin Šink: Kako otroci, stari od 4 do 6 let, razumejo količino
  231. Alenka Kopše: Razumevanje števila nič pri predšolskem otroku
  232. Patricija Vilčnik: Vpliv doma narejenih matematičnih didaktičnih iger na otroke
  233. Teja Švara: Z igro do matematičnega znanja
  234. Tjaša Štante: Merjenje v vrtcu
  235. Alja Dobnik: Igra predšolskih otrok s telesi in liki skozi skrivnostni svet matematike
  236. Vida Sadek: Kako vzgojitelji vpeljujejo geometrijske like
  237. Anja Žagar: Postopki merjenja dolžine v predšolskem obdobju
  238. Tina Pišlar: Matematika v vrtcu z nestrukturiranim materialom
  239. Patricija Šlajpah: Kombinatorika v predšolskem obdobju
  240. Tjaša Kojič: Prepoznavanje in učenje simbolov s pomočjo programa NTC učenje
  241. Maja Piberčnik: Spoznavanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
  242. Anja Trbižan: Razumevanje količine pri predšolskih otrocih
  243. Arijana Đuretić: Strategije reševanja na poštevanko vezanih problemov
  244. Petra Cesar: Inovativnost otrok pri razvrščanju
  245. Matic Krapež: Učenje matematike z računalnikom oziroma računalniško igro
  246. Anja Bratina: Primerjava razumevanja pojma neskončnost v 1. in 5. razredu osnovne šole
  247. Liza Škrlep: Učenje matematike v naravnem okolju za otroke v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  248. Lucija Kolar: Merjenje dolžine v predšolskem obdobju
  249. Nina Levart: Razvrščanje po Carrollovem prikazu v drugem starostnem obdobju
  250. Mateja Kuhelj: Kombinatorika v življenju predšolskega otroka
  251. Maruša Trnovšek: Spoznavanje geometrije v predšolskem obdobju preko pripovedovanja in didaktičnih iger
  252. Karin Kocjančič: Razvrščanje pri otrocih, starih od 4 do 5 let
  253. Petra Blatnik: Urejanje in razvrščanje skozi igro v predšolskem obdobju
  254. Monika Potočnik: Otroci razvrščajo z drevesnim prikazom
  255. Sara Šega: Otroci prek igre razvrščajo v drugem starostnem obdobju
  256. Anela Adžikić: Kako merijo površino pet- in šestletniki v vrtcu
  257. Karin Kosi: Otroci stari od 4 do 6 let rešujejo kombinatorične probleme
  258. Ana Sluga: Razvrščanje v drevesni in Carrollov prikaz v prvem starostnem obdobju
  259. Katja De Faveri: Kombinatorične sposobnosti predšolskih otrok
  260. Ana Gregorčič: Razvrščanje z Euler-Vennovim prikazom
  261. Zala Imperl: Vloga vzgojitelja na področju predšolske matematike
  262. Ajda Hiti: Razlike med spoloma pri dojemanju matematike v predšolskem obdobju
  263. Laura Gričar: Matematične kolegialne hospitacije v vrtcu
  264. Katja Pucelj: Spodbujanje razvoja orientacije pri štiriletnih otrocih
  265. Elen Pečenko: Simetrija v drugem starostnem obdobju
  266. Špela Bole: Razvrščanje malčkov v spodbudnem učnem okolju
  267. Nika Meden: Razvrščanje v drevesni prikaz v prvem starostnem obdobju
  268. Mateja Kričaj: Orientacija v prostoru med dnevno rutino
  269. Ines Šega: Razumevanje matematičnih vzorcev pri otrocih, starih 5-6 let
  270. Tea Drnovšček: Matematika v povezavi z dnevno rutino v prvem starostnem obdobju
  271. Maša Žnidaršič: Spoznavanje geometrijskih likov skozi zabavne didaktične igre
  272. Jasmina Trebušak: Spoznavanje geometrijskih likov in teles preko didaktičnih iger
  273. Meta Mohorič: Spoznavanje geometrijskih teles z ostalimi področji kurikula
  274. Kaja Kobal: Razvrščanje po eni in po dveh lastnostih
  275. Patricija Novak: Spodbujanje ustvarjalnosti

Other documents (7)

  1. Darjo Felda, Mara Cotič: Zakaj poučevati matematiko
  2. Mara Cotič, Darjo Felda, Sanela Hudovernik, Blaž Simčič: Vizualizacija geometrijskih problemov na geoplošči
  3. Mara Cotič, Darjo Felda, Lea Kozel: Statistika na začetku šolanja
  4. Darjo Felda, Mara Cotič: Kako izobraziti študente razrednega pouka za učinkovito poučevanje matematike
  5. Mara Cotič, Lea Kozel, Darjo Felda: Razumevanje matematičnega pojma verjetnosti pri otrocih v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
  6. Sanela Hudovernik, Mara Cotič, Darjo Felda: Pomembnost ponazoril pri pouku geometrije v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  7. Nastja Cotič, Mara Cotič, Darjo Felda, Jurka Lepičnik-Vodopivec: An example of integrated teaching of mathematics and environmental education in the second grade of basic school
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica