Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (3)
Darjo Felda:
Izgradnja in verifikacija paradigme poučevanja matematike z realističnimi problemi
Mirjam Bon Klanjšček:
Vpliv pristopa poučevanja in učenja statistike na razvoj statistične pismenosti
Daniel Doz:
Hibridni način ocenjevanja matematičnega znanja s pomočjo mehke logike
Magistrska dela (24)
Mojca Antončič:
Matematično-didaktične igrače iz odpadnega materiala
Neža Obid:
Mnenje staršev o predšolski matematiki
Nataša Klakočar:
Reševanje matematičnih problemov z vidika učiteljev
Monika Lukić:
Vključevanje dejavnosti iz kombinatorike v predšolskem obdobju
Tadeja Kerznar:
Razumevanje matematičnih vzorcev pri štiriletnikih
Ana Prelaz:
Uporaba IKT pri matematičnih dejavnostih v predšolskem obdobju
Tina Vitez:
Sodelovalno učenje pri matematiki v 4. razredu
Megi Feher:
Mednarodni matematični kenguru v 1. razredu osnovne šole
Tea Brecelj:
Kreativno poučevanje kot doprinos k razumevanju matematike v nižjih razredih osnovne šole
Judita Prezelj:
Števila in štetje v predšolskem obdobju
Ajda Žnidarčič:
Merjenje prostornine v predšolskem obdobju
Maja Lavrič:
Matematična zgodba v 3. razredu osnovne šole
Katja Rojnik:
Razumevanje pojma neskončnost pri učencih na razredni stopnji
Karin Hrovatin:
Uvedba dinamične geometrije v tretjem razredu osnovne šole
Nina Peric:
Kombinatorične situacije v 5. razredu osnovne šole
Tadeja Mrgole:
Poskusno preverjanje znanja matematike v 3. razredu v šolskem letu 2018/2019
Klavdija Planinšek:
Medpredmetno povezovanje matematike z ostalimi predmeti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Liza Škrlep:
Poučevanje matematike v naravnem okolju
Anja Bratina:
Kako neskončnost razumejo učenci 1. in 5. razreda osnovne šole
Kaja Kavčič:
Spoznavanje števil po pedagogiki montessori in državnem kurikulumu za vrtce
Snežana Nikolić:
Vloga šole in učitelja pri odpravljanju učne neuspešnosti pri matematiki
Matic Krapež:
Primerjava učencev 5. razreda pri preverjanju znanja matematike v elektronski in pisni obliki
Leon Dragojević:
Humor kot motivacijsko sredstvo pri pouku matematike
Martina Hujić:
Vključevanje matematike v načrtovane dejavnosti predšolskega obdobja
Diplomska dela (275)
Ksenija Podgornik:
Matematika v naravi
Andreja Preložnik:
Kako se orientirajo 2-3 leta stari otroci?
Tina Marinčič:
Kako otroci stari od 1 do 3 let razumejo količino
Mateja Jug:
Matematika skozi ostala področja kurikula
Urška Kompara:
Znamenite točke trikotnika s programom GeoGebra
Armin Vidmar:
Matematični kotiček v vrtcu
Lara Štupica:
Starši in matematika v predšolskem obdobju
Lara Gantar:
Otroci od 1. do 4. leta razvrščajo in urejajo
Peter Požar:
Poklicna pot učitelja nekoč in danes
Maruša Petrič:
Razvrščanje v drugem starostnem obdobju
Andreja Žorž:
Ustvarjalni gib pri pouku geometrijskih oblik v 1. razredu
Rosana Pahor:
Vloga igre pri predšolski matematiki
Alenka Tomažič Brvar:
Matematika na poklicni maturi
Urška Valenčič:
Uporaba računalnika pri pouku matematike
Bojana Feuš, Sanela Hudovernik:
Prikazi z vrsticami in stolpci v predšolskem obdobju
Jasmina Šušterič, Sanela Hudovernik:
Z igro do štetja in števil v predšolskem obdobju
Tea Kocjan:
Usvajanje matematičnih pojmov skozi gibanje v prvi starostni skupini otrok v vrtcu
Maja Tuksar, Sanela Hudovernik:
Merjenje površine v predšolskem obdobju
Nataša Klakočar:
Matematične dejavnosti v oddelku otrok starih od 3 do 4 leta
Aleksandra Štebe, Sanela Hudovernik:
Reševanje preprostih kombinatoričnih problemov v drugem starostnem obdobju
Ana Urek, Sanela Hudovernik:
Simetrija v vrtcu
Anja Rožac, Sanela Hudovernik:
Prikazovanje statističnih podatkov v predšolskem obdobju
Mišo Krog:
Linearna funkcija v elektronskem učbeniku
Nives Zabret:
Matematični kotiček v igralnici vrtca
Bernarda Romih:
Geometrijski liki v drugem starostnem obdobju
Vanja Klanšek:
Matematične igre v predšolskem obdobju
Jasmina Čargo:
Orientacija v prostoru v prvem starostnem obdobju
Ivana Žvanut:
Razumevanje pojma neskončnosti v predšolskem obdobju
Sara Jelen Tavčer:
Matematične dejavnosti po metodi Marie Montessori
Sabina Vadnjal:
Količinska predstava otrok v predšolskem obdobju
Martina Švelc:
Matematika v dnevni rutini klasičnih oddelkov in oddelkov z metodologijo korak za korakom
Suzana Kuzma:
Prvi koraki v svet geometrijskih teles
Hana Čebulj:
Otroci sortirajo
Romina Ilnikar:
Matematični vzorci v 3. razredu osnovne šole
Anja Lozar:
Geometrijska telesa v predšolskem obdobju
Tadeja Marin:
Kako štejejo 4 do 5 let stari otroci
Erika Božič:
Geometrijska telesa v predšolskem obdobju
Jasna Blatnjak:
Zaznavanje in poimenovanje osnovnih geometrijskih likov v drugem starostnem obdobju
Primož Franko:
Priprava preverjanja znanja in učnega materiala v LaTeXu in beamerju pri pouku matematike
Sara Grzetič:
Merjenje v drugem razredu osnovne šole
Alenka Krajnc:
Kaj menijo starši o matematiki v vrtcu?
Helena Sitar:
Pregled slabše reševanih nalog mednarodne raziskave TIMSS 2011
Tadeja Mulec:
Prvo srečanje z merjenjem dolžine in mase
Matejka Robinščak:
Uporaba drevesnega in Carrollovega prikaza pri razvrščanju
Andreja Žnidarič:
Dejavnosti razvrščanja v predšolskem obdobju
Petra Pasar:
Matematično znanje učencev 9. razreda osnovne šole
Patricija Rangus:
Igre iz kombinatorike
Albina Moličnik:
Prvi koraki v razvrščanje v prvem starostnem obdobju
Jan Čuš:
Glasba in matematika
Karmen Turk:
Razvrščanje z drevesnim prikazom v prvem starostnem obdobju
Nika Funkl:
Razvrščanje s pomočjo drevesnega prikaza v predšolskem obdobju
Tea Jerenko:
Gibalne igre, ki vsebujejo štetje
Ines Novak:
Otroci spoznavajo geometrijska telesa
Karmen Kovač:
Kako razvrščajo 2 do 3 leta stari otroci
Maja Tomaševič:
Števila in štetje predšolskih otrok
Ana Lukančič:
Kombinatorika v vrtcu
Eva Jelenc:
Medpodročno povezovanje matematičnih didaktičnih iger
Nataša Jelenić:
Otroci prvega starostnega obdobja oblikujejo drevesni prikaz
Lucija Kerin:
Didaktične igre za geometrijo
Goran Kofol:
Mednarodno preverjanje matematičnega znanja PISA
Nina Podnar:
Svet simetrije
Sandra Kolarič:
Izkušnje otrok pri razvrščanju v vrtcu
Mateja Ločičnik:
Razvrščanje v prvem in drugem starostnem obdobju
Maja Mihelič:
Preverjanje matematične pismenosti predšolskih otrok, starih od 4 do 5 let
Ana Horvat:
Matematika v povezavi z ostalimi področji
Tjaša Hriberšek:
Kombinatorika v tretjem triletju osnovne šole
Anja Pipan:
Razvrščanje v drugem starostnem obdobju
Lea Juriševič:
Spoznavanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
Mojca Pintarič:
Preštevanje do 10 in uporabljene strategije v skupini pet in šestletnikov
Jan Brodar:
Mednarodni matematični kenguru
Jasmina Čar:
Kako se otrok orientira v svojem okolju
Bojana Kotnik:
Orientacija v prostoru pri otrocih, starih od 1 do 2 let
Nastja Anzeljc:
Kako otrok razume pojem števila
Alja Brezec:
Otrok in prepoznavanje števil z igro
Ema Habe:
Konzervacija količine pri otrocih, starih od 5 do 6 let
Marijana Jagušić:
Merjenje dolžine
Polona Košuta:
Orientacija predšolskih otrok v prostoru in na ravnini
Alenka Krapež:
Matematika kot del življenja v vrtcu
Nina Kristanc:
Vzorci na verižicah
Nuša Lilija:
Merjenje dolžine preko metodičnih korakov v predšolskem obdobju
Sanela Nikolić:
Izvajanje matematičnih vsebin v vrtcu
Judita Prezelj:
Orientacija predšolskih otrok v prostoru
Katja Prosen:
Razvrščanje geometrijskih teles
Katarina Režonja:
Spoznavanje geometrijskih teles in njihovih lastnosti v predšolskem obdobju
Jožica Seljak:
Kako se orientira 2-3 leta star otrok
Eva Tomšič:
Z gibanjem do poznavanja izrazov za opisovanje položaja
Petra Trček:
Razvrščanje po eni lastnosti na drevesnem prikazu
Sandra Žagar:
Razvrščanje v drevesni, Carrollov in Euler-Vennov prikaz
Ajda Žnidarčič:
Merjenje mase predmetov v drugem starostnem obdobju
Samanta Pogorelc:
Merjenje dolžine v predšolskem obdobju
Mojca Domajnko:
Kako se orientirajo 5-6 letni otroci
Melita Painkret:
Igra z liki nas pelje do novih odkritij - geometrijskih teles
Jerneja Peršič:
Spoznavanje geometrijskih teles in likov pred vstopom v šolo
Jožica Veit:
Orientacija otrok, starih 2 do 3 leta
Branka Mladenović:
Geometrijska telesa in liki v prvem in drugem starostnem obdobju
Klementina Kokalj:
Merjenje dolžine s konstantno nestandardno enoto v predšolskem obdobju
Doris Lukman:
Drevesni prikaz v drugem starostnem obdobju
Špela Blatnik:
Matematika v predšolskem obdobju s poudarkom na spoznavanju vsebin matematike preko iger
Tina Dolgan:
Otrok prepoznava geometrijska telesa in like
Višnja Meier:
Učenje števil in štetje v 1. razredu osnovne šole
Urška Tominec:
Carrollov prikaz v drugem starostnem obdobju
Maja Rihar:
Otroci, stari od 2 do 3 let, razvrščajo naravne materiale
Evelin Podgoršek:
Razvrščanje z drevesnim prikazom v 1. starostnem obdobju
Valentina Kopinšek:
Didaktične igre s števili
Amanda Hren:
Matematika v vrtcu
Jelka Namestnik Brbre:
Merjenje dolžin v predšolskem obdobju
Janja Habe:
Spoznavanje geometrijskih teles in likov
Suzana Pajk:
Z igro do matematike v oddelku otrok, starih od 2 do 3 leta
Tina Šuštar:
Seznanjanje z geometrijskimi telesi in liki v heterogeni skupini
Jana Mikuletič:
Kako otroci, stari 3-4 leta in 5-6 let, razumejo količino
Tina Rus:
Igrače malo drugače - vzorci in zaporedja
Aleks Kuzmin:
Vpliv uvodne motivacije na pouk matematike v 1. in 2. razredu osnovne šole
Nika Rajovec:
Tekmovanje Mednarodni matematični kenguru v drugem razredu osnovne šole
Živa Kramperšek:
Kako otroci razumejo pojem orientacije
Aleksandra Horvat:
Otroci, stari od 4 do 5 let, tehtajo
Tea Brecelj:
Poučevanje matematike in celostni pristop
Maja Lužnik:
Otroci, stari od 4 do 5 let, tehtajo
Nina Peric:
Razumevanje pojma verjetnosti v tretjem razredu osnovne šole
Andreja Prezelj:
Kako petletni otroci razumejo količino
Veronika Golčnik:
Iskanje skritega zaklada, v povezavi z matematičnimi vsebinami
Klavdija Križnar:
Kako otroci razumejo količino "nič"
Lori Petkovšek:
Matematične igre na področju števil in štetja
Maja Pirc:
Števila in štetje štiri- do petletnih otrok
Natalija Slodej:
Otroci v vrtcu razvrščajo s pomočjo drevesnega in Carrollovega prikaza
Dijana Gomzi:
Oblikovanje drevesnega prikaza
Nina Smole:
Otroci stari 4 in 5 let merijo prostornino
Tjaša Zakonjšek:
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri izvajanju matematičnih dejavnosti v vrtcu
Špela Lisec:
Orientacija otrok, starih 1 do 2 leti
Aljaž Levičar:
Merjenje dolžine v drugem starostnem obdobju
Saša Avberšek:
Merjenje prostornine v drugem starostnem obdobju
Maja Lavrič:
Vloga didaktične igre pri pouku matematike v 5. razredu osnovne šole
Karin Hrovatin:
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) med poukom matematike, v slovenskih osnovnih šolah, v Sloveniji in Italiji
Mateja Jovičić:
Pozabljanje pisnih algoritmov na prehodu iz 4. v 5. razred
Vesna Božič:
Specifične učne težave pri matematiki - diskalkulija
Blanka Peternelj:
Predšolski otroci in matematični vzorci
Tina Lončar:
Vpeljevanje Carrollovega prikaza v predšolskem obdobju
Bojana Pegan Kvaternik:
Števila in štetje preko didaktične igrače v drugem starostnem obdobju
Urška Zupančič:
Spoznavanje geometrijskih likov v 1. starostnem obdobju
Barbara Fijavž:
Predšolski otrok usvaja razvrščanje skozi igro
Bernarda Jecl:
Razvijanje matematičnega mišljenja preko igre
Laura Lambergar:
Mali koraki v deželo geometrijskih pojmov
Irena Medveš:
Orientacija v prostoru
Maja Zajec:
Matematične družabne igre
Anita Pavlović:
Usvajanje pojma merjenja dolžine v vrtcu
Sara Bembič:
Spoznavanje števil preko odpadnega in naravnega materiala
Kristina Lozar:
Orientacija otrok v prostoru
Andreja Kirn:
Preverjanje matematične pismenosti v osnovni šoli
Petra Rajar:
Otroci razvrščajo po drevesnem prikazu
Vanja Šturm:
Težave pri deljenju z dvomestnimi naravnimi števili v 5. razredu
Irena Bojović:
Simetrija v vrtcu
Miranda Ostić:
Geometrijski liki v predšolskem obdobju
Simona Leskovar:
Matematika in ustvarjanje v predšolskem obdobju
Ida Možina:
Kako si otrok predstavlja količino
Nives Demark:
Orientacija otroka v prostoru
Katarina Kepic:
Ugotavljanje količine pri triletnih otrocih
Urša Perper:
Štetje v predšolskem obdobju
Vlasta Zrnec:
Besedilne naloge v zadnjem triletju osnovne šole
Borislav Đukić:
Primerjava uspeha učencev 6. in 7. razreda osnovne šole na mednarodnem tekmovanju matematični kenguru za leto 2010
Andreja Viler:
Mednarodni matematični kenguru v 8. in 9. razredu osnovne šole
Ana Radovčič:
Nacionalno preverjanje znanja in ocena pri matematiki v osnovni šoli
Mateja Šneljer:
Otroci oblikujejo prikaze pri razvrščanju
Mateja Košuta:
Primerjava preverjanja matematičnega znanja v Sloveniji in Italiji
Petra Bajc:
Razvrščanje likov po barvi in obliki
Teja Košuta:
Razumevanje količine v predšolskem obdobju
Nina Brečević:
Nadarjeni učenci pri predmetu matematike
Maja Bizjak:
Kako se orientirajo otroci v prostoru
Andreja Primožič:
Usvajanje matematičnih pojmov v zgodnjem obdobju
Liljana Rupnik:
Količina
Maja Trček:
Orientacija otrok v prostoru
Jana Uršič:
Vzorci in zaporedja v prvem razredu
Sabina Domjan:
Orientacijske zmožnosti otrok, starih od enega do treh let, v prostoru
Samo Novakovič:
Učenje števil s pomočjo interaktivnih e-gradiv
Anja Kotnik:
Merjenje dolžine v drugem starostnem obdobju
Maja Kuret:
Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
Eva Stepančič:
Kako otroci razumejo evro
Pavel Volk:
Didaktični pripomočki pri matematiki na področju geometrije v prvem triletju
Tadeja Kerznar:
Razumevanje orientacijskih pojmov pri štiriletnikih
Anja Vesel:
Razvrščanje z drevesnim in Carrollovim prikazom
Tina Čačić:
Nadarjeni učenci pri pouku matematike
Sara Herceg:
Matematične zgodbe v 4. razredu osnovne šole
Anja Konec:
Matematično tekmovanje kenguru za 6. in 7. razred osnovne šole
Marko Marinič:
Primerjava nacionalnega preverjanja znanja pri matematiki med letom 2006/2007 in letom 2010/2011
Špela Štalekar:
Predstavitev dosežkov učencev 9. razreda osnovne šole na nacionalnem preizkusu znanja matematike
Sanja Hribar:
Primanjkljaji na področju učenja pri predmetu matematika v 4. razredu osnovne šole
Mateja Kos:
Dojemanje neskončnosti pri devetletnih otrocih
Barbara Tavčar:
Analiza dosežkov na tekmovanju Mednarodni matematični kenguru
Marina Laharnar:
Orientacija otroka v prostoru v predšolskem obdobju
Aleksandra Miklič:
Geometrijska telesa in liki kot izziv za igro in učenje
Petra Klemenčič:
Merjenje prostornine
Maja Turk:
Orientacija otroka v prostoru v jasličnem oddelku
Sabina Novak:
Igra kot otrokova spodbuda pri usvajanju strategij štetja
Greta Zavadlav:
Prvi koraki v seštevanje in odštevanje
Špela Samide Pirnat:
Dojemanje orientacije v prvem starostnem obdobju
Karmen Antonič:
Otroci merijo prostornino
Lavra Červek:
Izgradnja matematičnega mišljenja v okviru medpredmetnih povezav
Ajda Janežič:
Orientacija v prostoru pri predšolskih otrocih
Doloris Mikolavčič:
Otroci merijo dolžino z relativno enoto
Monika Marinič:
Razumevanje geometrijskih pojmov v predšolskem obdobju
Branka Vulić:
Kako pogosto vzgojitelji v vrtcu uvajajo pojem količine
Neža Gregorc:
Razvijanje matematičnih spretnosti s pomočjo didaktične igre Mavrični črvi
Špela Gornik:
Matematični didaktični material v vrtcu
Tanja De Faveri:
Montessori materiali pri učenju štetja v predšolskem obdobju
Mojca Šlajpah:
Otroci prepoznavajo geometrijske like in telesa
Fabiana Geri:
Merjenje dolžine z relativno enoto
Marina Sajovic:
Predšolski otroci razvrščajo
Tjaša Zorec:
Merjenje dolžine z relativno enoto v vrtcu
Aleksandra Ciglic:
Skozi igro od geometrijskega telesa h geometrijskemu liku
Gaja Marn:
Matematična igra "Ujemi me"
Jasna Erjavec:
Otrokovo zavedanje količine ob štetju
Bojana Baloh Ferčec:
Dodajanje in odvzemanje predmetov v predšolskem obdobju kot osnova seštevanja in odštevanja pri matematiki
Nina Cesarec:
Strategije merjenja vskupini 5- do 6-letnih otrok
Veronika Zadel:
Prepoznavanje lastnosti geometrijskih likov pri otrocih, starih od pet do šest let
Lea Jaklič:
Problemske naloge z več rešitvami v tretjem razredu osnovne šole
Naja Vadnjal:
Kombinatorika in verjetnost v prvem triletju osnovne šole
Helena Gorkič:
Zaporedja in vzorci v predšolskem obdobju
Matej Štokelj:
Analiza rezultatov tekmovanja Mednarodni matematični kenguru iz leta 2016
Aleks Barilar:
Mednarodni matematični kenguru v šolskem letu 2015/2016
Tina Marić:
Matematični problemi v povezavi z vsakdanjim življenjem v 5. razredu osnovne šole
Marija Šimonović:
Ustvarjalno poučevanje matematike
Vučko Daničič:
Motiviranje učencev za delo domačih nalog
Ana Faganel:
Tekmovanje Mednarodni matematični kenguru za osmi in deveti razred osnovne šole
Lisan Vežnaver:
Dosežki učencev v 7. razredu osnovne šole
Peter Rutar:
Primerjava mrežnega računalništva in računalništva v oblaku
Tamara Krušvar:
Spodbujanje razvoja štetja z igrami
Maja Ipavec:
Razumevanje količine pri predšolskem otroku
Jerca Dakskobler:
Z gibalnimi igrami do matematičnega znanja
Ines Vidmar:
Orientacija otroka v prostoru
Tjaša Jevnišek:
Kako predšolski otrok razume denar
Tadeja Sedovšek:
Kako se orientirajo 2- in 3-letni otroci v igralnici
Robin Šink:
Kako otroci, stari od 4 do 6 let, razumejo količino
Alenka Kopše:
Razumevanje števila nič pri predšolskem otroku
Patricija Vilčnik:
Vpliv doma narejenih matematičnih didaktičnih iger na otroke
Teja Švara:
Z igro do matematičnega znanja
Tjaša Štante:
Merjenje v vrtcu
Alja Dobnik:
Igra predšolskih otrok s telesi in liki skozi skrivnostni svet matematike
Vida Sadek:
Kako vzgojitelji vpeljujejo geometrijske like
Anja Žagar:
Postopki merjenja dolžine v predšolskem obdobju
Tina Pišlar:
Matematika v vrtcu z nestrukturiranim materialom
Patricija Šlajpah:
Kombinatorika v predšolskem obdobju
Tjaša Kojič:
Prepoznavanje in učenje simbolov s pomočjo programa NTC učenje
Maja Piberčnik:
Spoznavanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
Anja Trbižan:
Razumevanje količine pri predšolskih otrocih
Arijana Đuretić:
Strategije reševanja na poštevanko vezanih problemov
Petra Cesar:
Inovativnost otrok pri razvrščanju
Matic Krapež:
Učenje matematike z računalnikom oziroma računalniško igro
Anja Bratina:
Primerjava razumevanja pojma neskončnost v 1. in 5. razredu osnovne šole
Liza Škrlep:
Učenje matematike v naravnem okolju za otroke v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Lucija Kolar:
Merjenje dolžine v predšolskem obdobju
Nina Levart:
Razvrščanje po Carrollovem prikazu v drugem starostnem obdobju
Mateja Kuhelj:
Kombinatorika v življenju predšolskega otroka
Maruša Trnovšek:
Spoznavanje geometrije v predšolskem obdobju preko pripovedovanja in didaktičnih iger
Karin Kocjančič:
Razvrščanje pri otrocih, starih od 4 do 5 let
Petra Blatnik:
Urejanje in razvrščanje skozi igro v predšolskem obdobju
Monika Potočnik:
Otroci razvrščajo z drevesnim prikazom
Sara Šega:
Otroci prek igre razvrščajo v drugem starostnem obdobju
Anela Adžikić:
Kako merijo površino pet- in šestletniki v vrtcu
Karin Kosi:
Otroci stari od 4 do 6 let rešujejo kombinatorične probleme
Ana Sluga:
Razvrščanje v drevesni in Carrollov prikaz v prvem starostnem obdobju
Katja De Faveri:
Kombinatorične sposobnosti predšolskih otrok
Ana Gregorčič:
Razvrščanje z Euler-Vennovim prikazom
Zala Imperl:
Vloga vzgojitelja na področju predšolske matematike
Ajda Hiti:
Razlike med spoloma pri dojemanju matematike v predšolskem obdobju
Laura Gričar:
Matematične kolegialne hospitacije v vrtcu
Katja Pucelj:
Spodbujanje razvoja orientacije pri štiriletnih otrocih
Elen Pečenko:
Simetrija v drugem starostnem obdobju
Špela Bole:
Razvrščanje malčkov v spodbudnem učnem okolju
Nika Meden:
Razvrščanje v drevesni prikaz v prvem starostnem obdobju
Mateja Kričaj:
Orientacija v prostoru med dnevno rutino
Ines Šega:
Razumevanje matematičnih vzorcev pri otrocih, starih 5-6 let
Tea Drnovšček:
Matematika v povezavi z dnevno rutino v prvem starostnem obdobju
Maša Žnidaršič:
Spoznavanje geometrijskih likov skozi zabavne didaktične igre
Jasmina Trebušak:
Spoznavanje geometrijskih likov in teles preko didaktičnih iger
Meta Mohorič:
Spoznavanje geometrijskih teles z ostalimi področji kurikula
Kaja Kobal:
Razvrščanje po eni in po dveh lastnostih
Patricija Novak:
Spodbujanje ustvarjalnosti
Druga dela (7)
Darjo Felda, Mara Cotič:
Zakaj poučevati matematiko
Mara Cotič, Darjo Felda, Sanela Hudovernik, Blaž Simčič:
Vizualizacija geometrijskih problemov na geoplošči
Mara Cotič, Darjo Felda, Lea Kozel:
Statistika na začetku šolanja
Darjo Felda, Mara Cotič:
Kako izobraziti študente razrednega pouka za učinkovito poučevanje matematike
Mara Cotič, Lea Kozel, Darjo Felda:
Razumevanje matematičnega pojma verjetnosti pri otrocih v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
Sanela Hudovernik, Mara Cotič, Darjo Felda:
Pomembnost ponazoril pri pouku geometrije v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Nastja Cotič, Mara Cotič, Darjo Felda, Jurka Lepičnik-Vodopivec:
An example of integrated teaching of mathematics and environmental education in the second grade of basic school