Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Karmen Drljić: Profesionalna vzdržljivost in proaktivnost bodočih pedagoških delavcev

MSc theses (60)

  1. Vanesa Pev Stibilj: Multimedijsko podprta fonomimična metoda v procesu opismenjevanja otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju
  2. Iva Škoda: Otroci z motnjami avtističnega spektra in glasbena terapija v vzgojno-izobraževalnem procesu
  3. Monika Kuntner: Vključenost otroka s posebnimi potrebami v proces šolanja z vidika uresničevanja inkluzivnih vrednot in zagotavljanja največje koristi za otroka
  4. Mirijam Slakan: Vpliv zavedanja dvojne izjemnosti na poklicno orientacijo mladih z disleksijo
  5. Sanja Horvat: Mnenje učiteljev o zagotavljanju inkluzivnega okolja v prekmurskih šolah
  6. Petra Tavčar: Multisenzorni učni pripomoček za urjenje grafomotoričnih spretnosti v inkluzivnem razredu
  7. Tina Mojškerc: Elementi strokovne pomoči staršev pri vzgoji otrok z motnjo pomanjkljive pozornosti in hiperaktivnosti
  8. Branka Barkovič: Učenje socialnih veščin po modelu socialnih zgodb
  9. Polona Žorž: Uporaba telovadbe za možgane pri pouku v četrtem razredu
  10. Tereza Dariž: Uporaba knjig z inkluzivno tematiko v prvem izobraževalnem obdobju
  11. Anja Kramberger: Stališča in prepričanja pedagoških delavcev do sodelovalnega poučevanja na osnovni šoli
  12. Sanja Vodopivec: Shema za opazovanje in spremljanje otrokovega razvoja ter njegovih vzgojno-izobraževalnih potreb v osnovni šoli
  13. Tajda Menih: Spodbujanje rezilientnosti pri vključevanju učencev priseljencev v šole
  14. Barbara Friškovec: Socialne zgodbe kot podpora učencu z avtističnimi motnjami v prvem razredu osnovne šole
  15. Lara Bizjak: Primer učenja prostorske orientacije za otroke z motnjami v duševnem razvoju
  16. Tina Zabukovec: Razvijanje socialnih in bralnih veščin pri deklici z nizko samopodobo s pomočjo terapevtskega psa
  17. Damjana Urh: Ocena vzgojiteljev o uporabnosti jezikovno glasbeno gibalnih iger in pesmi Miškolinček z vidika fonološkega zavedanja
  18. Nastja Kajba: Spodbujanje rezilientnosti srednješolcev
  19. Teodora Golob: Smernice za spodbujanje rezilientnosti in samostojnosti pri otroku z govorno-jezikovnimi motnjami in učnimi težavami
  20. Karmen Drljić: Vpliv etnične identitete na razvoj rezilientnih vzorcev vedenja pri mladostnikih in priseljenskih družin
  21. Tajda Knez: Pomen samozagovorništva in socialnega vključevanja varovancev CUDV za razvoj rezilientnosti
  22. Erika Čuš: Medgeneracijsko sodelovanje v lokalnem okolju
  23. Brigita Gergolet: Zgodnje učenje angleščine pri učencih z disleksijo v osnovnih šolah slovensko-italijanskega obmejnega prostora
  24. Marija Zaletel: Sodelovanje inkluzivnega pedagoga in učitelja razrednega pouka preko multisenzornega načina poučevanja
  25. Špela Siljan: Spodbujanje vadbe moči in ravnotežja ter razvijanje socialnih interakcij mladostnikov, vključenih v 5. stopnjo posebnega programa vzgoje in izobraževanja
  26. Mojca Debevc: Branje s pomočjo psa
  27. Monika Juršić: Prilagoditve izvajanja ljudskih plesov za osebe z motnjo v duševnem razvoju
  28. Anja Zamuda: Smernice za učitelja pri učinkovitem vključevanju otroka z motnjo avtizma v osnovne šole
  29. Kristina Bijuklič: Življenje v Newton Dee Camphill skupnost za odrasle s posebnimi potrebami
  30. Veronica Sedevcic: Opismenjevanje z uporabo učnih pripomočkov pri učencih z disleksijo
  31. Kristina Pirc: Sodelovalno poučevanje v tretjem razredu osnovne šole
  32. Anja Slavec: Avtizem, sebstvo in izobraževanje v smeri dobrobitja
  33. Pia Roblek: Življenje odraslih oseb z motnjo v duševnem razvoju v skupnosti Barka v Sloveniji in v Združenem kraljestvu
  34. Ines Maver: Zaposlovanje oseb z Aspergerjevim sindromom
  35. Živa Kaligarič, Mojca Volavšek: Spoznavanje uporabe komunikacijskih sredstev Makaton in PODD na šoli Riverside School
  36. Sandra Peršin Nemec: Razvijanje strategij pisnega izražanja za učence s specifičnimi bralno-napisovalnimi težavami pri predmetu slovenščina
  37. Maja Rejc: Vloga vrtca pri prepoznavanju zgodnjih opozorilnih znakov avtizma pri otrocih prvega starostnega obdobja
  38. Lucija Rusl: Zagotavljanje stimulativnega domačega okolja ter zbirka dejavnosti za otroke z dispraksijo in smernice staršem za izvajanje le-teh
  39. Hana Klakočer: Učne težave učencev s posebnimi potrebami pri izobraževanju na daljavo med pandemijo covid-19
  40. Ajda Bivic: Zgodnji načrt pomoči za otroka z dispraksijo
  41. Ana Jelovčan: Pedagogika montessori kot sredstvo za spodbujanje močnih področij otrok s posebnimi potrebami
  42. Minka Andrejčič Udovič: Razvijanje kompetenc staršev otrok z aspergerjevim sindromom s pomočjo skupin za starše
  43. Franci Bider: Izobraževanje otrok s posebnimi potrebami v času covida-19 v prilagojenih programih
  44. Lucija Rabuzin: Nudenje učne pomoči na daljavo v času izobraževanja na daljavo
  45. Nina Pečovnik: Pomen izobraževanja in usposabljanja učiteljev razrednega pouka pri sodelovanju z otroki z ADHD in njihovimi starši v šolskem okolju
  46. Ana Bokalič: Krepitev rezilientnosti prek avtentičnih zgledov iz narave
  47. Andreja Cerovšek: Razvijanje mnogovrstnih inteligentnosti učencev na izbrani osnovni šoli
  48. Monika Božič: Odrasli z avtizmom in Aspergerjevim sindromom
  49. Tadeja Kadunc: Skrivnosti rožnega venca v tipni slikanici in zvočnem posnetku
  50. Klavdija Jerovšek: Prilagoditev pravljice Kdo je napravil Vidku srajčico po metodi PECS za otroke z avtizmom
  51. Anja Hribar: Doživljanje dela z osnovnošolci z zgodovino travme v času covid-19 s perspektive pedagoških delavcev in o travmi informiran pristop
  52. Mateja Perovšek: Družinski razvojni center kot oblika pomoči otrokom z dodatnimi potrebami, njihovim družinam in vzgojno-izobraževalnim institucijam
  53. Sara Kolonjak: Vključevanje elementov igralne terapije v delo inkluzivnega pedagoga
  54. Sara Šarenac: Prilagoditve fizioterapevtske obravnave otrok na spektru nevrorazličnosti – otroci z avtizmom in otroci z ADHD
  55. Špela Petrovič: Tudi jaz štejem – vloga in položaj sorojencev v družini otroka s posebnimi potrebami
  56. Kristina Mars: Vzpostavljanje inkluzivno naravnanih oddelkov s prilagojenim programom za predšolske otroke znotraj rednih vrtcev
  57. Poljanka Gros: Evalvacija izvedbe projekta izkustvenega učenja pri odraslih z motnjami v duševnem zdravju
  58. Patricija Vičič: Prepoznavanje motenj hranjenja pri osnovnošolcih s strani pedagoških delavcev
  59. Lucija Peca: Samoocena usposobljenosti učiteljev razrednega pouka za delo z učenci z ADHD
  60. Natalija Vrčkovnik: Izzivi staršev odraslih oseb s posebnimi potrebami v povezavi z načrtovanjem njihove prihodnosti

BSc theses (103)

  1. Simona Koletnik: Spodbujanje inkluzivnih in socialnokohezivnih vrednot v vrtcu z različnimi pedagoškimi pristopi
  2. Saša Vozlič: Seznanjanje predšolskih otrok s slovenskim znakovnim jezikom
  3. Danica Žerovnik: Spodbujanje komunikacije in socialna vključenost oseb z zmerno motnjo v duševnem razvoju in cerebralno paralizo s pomočjo nadomestne komunikacije
  4. Jelka Škornik: Otroci s posebnimi potrebami - razvoj fine motorike in prilagoditve
  5. Urška Markelj: Čeprav so moji koraki majhni, so uspešni in nekateri nagrajeni z medaljami: vloga športa in specialne olimpiade za celostni razvoj otrok in mladostnikov z Downovim sindromom
  6. Eva Predalič: Program zgodnje pomoči in podpore otroku z govorno-jezikovnimi motnjami na ravni predšolske vzgoje in izobraževanja
  7. Milena Velepec: Metode dela z otroki z motnjo avtističnega spektra v skupini ter upoštevanje njihovih prednosti pri tem
  8. Mojca Mozetič: Pozitivni in negativni vidiki inkluzivnega izobraževanja otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
  9. Petra Kovačec: Oblikovanje pravil pri otrocih s težavnim vedenjem v vrtcu
  10. Vesna Gregorič: Kompetence vzgojitelja predšolskih otrok pri prepoznavanju in delu z nadarjenimi otroki
  11. Nina Cimerman: Prilagajanje dejavnosti s področja logike in jezika, glede na individualne potrebe predšolske deklice s kombiniranimi motnjami v razvoju
  12. Rebeka Lavrič: Primerjava vedenja in komunikacije otroka z MAS med svojimi vrstniki in mlajšimi otroki
  13. Nataša Hrovat: Težave, zagate in izzivi, pa tudi smeh, domislice in ustvarjalnost v vsakdanji rutini otrok z disleksijo
  14. Tina Smolej: Ogroženost predšolskega otroka z vročinskimi krči
  15. Živa Žovlje: Preventiva spolne zlorabe otrok v predšolskem obdobju
  16. Valentina Smrekar: Umetniško izražanje otrok z disleksijo
  17. Bernarda Čepe: Spodbujanje gibalnega razvoja predšolskega otroka z lažjo obliko cerebralne paralize
  18. Mateja Haramija: Mnenje učiteljev o dodatni strokovni pomoči za učence v osnovni šoli
  19. Petra Kosmač: Spremljanje napredka predšolskega otroka s CP v vlogi spremljevalca pri celostnem vključevanju v predšolski program
  20. Tamara Kolenc: Fleksibilnost vzgojitelja pri načrtovanju individualizacije v vrtcu pri otrocih z avtizmom
  21. Meta Rutar: Prehajanje med programi kot oblika prilagajanja vzgoje in izobraževanja potrebam otrok in mladostnikov
  22. Nina Tratnik: Črkosvet pomaga do besed
  23. Tea Štumerger: Kakšen je svet, če zapremo oči? Bujenje različnih čutil predšolskega otroka
  24. Brigita Plešnar: Spoznavanje in sprejemanje oseb s slepoto in slabovidnostjo - dejavnosti za predšolske otroke
  25. Lidija Liberšar: Sodelovanje vzgojiteljic s starši otrok s posebnimi potrebami, vključenih v redne oddelke vrtca
  26. Dejana Ezgeta: Gluhi, naglušni otroci in njihovo vključevanje v družbo
  27. Mojca Pekolj: Pedagoški dejavniki ob terapiji s pomočjo konja pri otrocih s težjo in težko motnjo v duševnem razvoju
  28. Maja Črepinšek: Prepoznavanje nadarjenosti pri predšolskem otroku ob vzporednem razvijanju in spodbujanju le-te
  29. Erika Čuš: Glasbene delavnice v varstveno delovnem centru: "Pot od vaje do nastopa"
  30. Tajda Menih: Pogled staršev otrok s posebnimi potrebami na terapijo s pomočjo konj
  31. Ana Stubelj: Učiteljevo spodbujanje življenjske odpornosti in prožnosti pri otrocih s čustveno vedenjskimi težavami v osnovni šoli
  32. Nastja Kajba: Primerjava interpretacij in vizualnih predstav osnovnih čustev gluhih ter slišečih s pomočjo portretne fotografije
  33. Ines Vodopivec: Skupno delo družine in vrtca pri zmanjševanju možnosti za pojav specifičnih učnih težav v predšolskem obdobju
  34. Kaja Kompara: Oblikovanje spodbudnega okolja za razvoj govornih in jezikovnih zmožnosti predšolskega otroka
  35. Katja Rakušček: Terapija in aktivnosti s pomočjo živali kot način za zmanjševanje stresa pri otrocih z učnimi težavami
  36. Tina Ključanin: Dvojezično jezikovno izražanje v umetnosti z uporabo metode NTC v skupini malčkov
  37. Kristina Titovšek: Komunikacija v družini s predšolskim otrokom
  38. Simona Plavčak: Izzivi vključevanja naglušnega otroka v vrtec
  39. Melita Bubik: Razvijanje jezikovno-govorne komunikacije pri otroku s cerebralno paralizo z metodo komunikacija, podprta s kretnjami (KPK)
  40. Daša Džekić Hološević: Profesionalni razvoj vzgojitelja v inkluzivnem vrtcu
  41. Petra Jagrič: Socialna vključenost otroka s hemofilijo v vrtcu
  42. Kristina Murovec: Zgodnje odkrivanje disleksije pri otrocih v starostnem obdobju 5-6 let
  43. Teja Potočnik Jeršečič: Vloga tima pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami
  44. Valentina Pregarac: Kompetence vzgojitelja za uspešnejšo inkluzijo otrok s posebnimi potrebami v vrtec
  45. Tjaša Ačko: Oblike sodelovanja med vzgojiteljem in izvajalcem DSP (z vidika nujnosti obojestranskega sodelovanja)
  46. Karmen Leskovar: Inkluzija kot načelo vzgoje in izobraževanja v današnjem času
  47. Asmina Toromanović: Strategije za premostitev neustreznih čustvenih odzivov pri otroku z MAS
  48. Anita Cole: Prostovoljstvo, priložnost za osebnostni in profesionalni razvoj
  49. Živa Skornšek: Spodbudno učno okolje in sklop dejavnosti krepitev pripravljenosti na branje in pisanje predšolskega otroka
  50. Vera Hudobivnik: Portfolio kot metoda spremljanja otrokovega razvoja in napredka
  51. Nina Puc: Pomen spremljevalca pri vključevanju otroka z gibalno oviranostjo - Spina bifida v vrtec
  52. Maja Rejc: Razširjenost strukturiranega poučevanja po pristopu TEACCH v vrtcih, ki vključujejo otroke z avtistično motnjo
  53. Neža Železnik: Sopojavnost avtizma s težavami na področju izvršilnih funkcij
  54. Lea Badžim: Vloga strokovnega tima pri oblikovanju učinkovitega učnega okolja za vključitev naglušnega učenca v oddelek
  55. Neža Jantolek: Pomoč otroku z avtistično motnjo po metodi Son-Rise
  56. Nina Šuligoj: Socialna vključenost otroka z Aspergerjevim sindromom
  57. Tjaša Zakrajšek Kunc: Nedonošenček in izzivi, ki jih prinese staršem še pred vstopom v vrtec
  58. Tanja Jeler: Vloga spremljevalca za fizično pomoč otroku s cerebralno paralizo
  59. Urška Lisec: Uporaba igre pri spodbujanju govornega razvoja predšolskih otrok
  60. Tjaša Korbar: Vključevanje strategij NTC učenja v načrtovanje vrtčevskih dejavnosti v 1. starostnem obdobju
  61. Petra Rančov: Spodbujanje izvršilnih funkcij s formativnim spremljanjem
  62. Pia Roblek: Možnosti za inkluzivno vzgojo in izobraževanje otrok z Downovim sindromom v Sloveniji
  63. Jana Tittl: Vloga prostovoljske pomoči za boljšo inkluzijo učenca z ADHD
  64. Nejc Pogačar: Vpliv osebe z avtistično motnjo na družinsko življenje
  65. Zlata Grofelnik: Pomen igre in učenje igranja otroka z motnjo avtističnega spektra v predšolskem obdobju
  66. Kristina Grašič: Portfolio kot orodje za povečevanje inkluzivnosti vrtca
  67. Mateja Šeruga: Organizacija pomoči in podpore otroku, ki je zbolel za sladkorno boleznijo tipa 1 v vrtcu ali šoli
  68. Ornela Gorza: Vloga vzgojitelja pri krepitvi otroka, ki jeclja
  69. Jasmina Horvat: Pomen vzgojiteljevih kompetenc s področja inkluzije
  70. Nika Kodrič: Odzivi otroka z motnjo avtističnega spektra na glasbene spodbude
  71. Tina Gorjup Slapnik: Vključevanje otroka z okvaro sluha v program predšolske vzgoje
  72. Mojca Stajnko: Optimalni razvoj orientacije na ploskvi in listu pri predšolskem otroku s posebnimi potrebami
  73. Mirijam Slakan: Poznavanje in ukrepanje vzgojiteljic ob zgodnjem odkrivanju disleksije pri otrocih v predšolskem obdobju
  74. Maja Jularić: Upoštevanje potreb in želja otrok s posebnimi potrebami in njihovih staršev v sistemu izobraževanja
  75. Maja Kancler: Pomen sodelovanja med vzgojitelji, starši in logopedom pri vključevanju otroka z govorno-jezikovnimi motnjami v vrtec
  76. Marijana Galić: Reintegracija otroka, ki je zbolel za rakom, v vrtec
  77. Špela Siljan: Spodbujanje prevzemanja skrbi za telesno zdravje pri mladostnikih z downovim sindromom
  78. Barbara Juvan: Vloga spremljevalca za fizično pomoč otroku s posebnimi potrebami v vrtcu
  79. Vesna Lamovšek: Inkluzivne kompetence bodočih vzgojiteljev
  80. Tina Zorec: Uporaba vizualne podpore pri otrocih z avtističnimi motnjami
  81. Biserka Manojlović: Celostni razvoj vzgojiteljev ob inkluziji otroka s posebnimi potrebami v oddelek v vrtcih Mestne občine Koper
  82. Barbara Veternik: Vloga vzgojitelja pri delu z otrokom s hipotonijo mišic
  83. Martina Rat: Živahna skupina - izziv za vzgojiteljevo raziskovanje
  84. Anja Zamuda: Prilagoditev šolskega okolja za otroke z avtistično motnjo
  85. Marija Zaletel: Izzivi, s katerimi se srečujejo družine z otrokom s posebnimi potrebami
  86. Anja Smolej: Spodbujanje govornega izražanja in besedišča učitelja ob vključevanju slepega in slabovidnega otroka v razred
  87. Urša Strnad: Razlike med poznavanjem disleksije med študenti pedagoških in nepedagoških smeri
  88. Nika Grudnik: Analiza izvajanja metode Son-Rise v Centru za zdravljenje avtizma v Ljubljani
  89. Špela Žibret: Vloga in pomen prostovoljnega dela v šolstvu pri vključevanju otroka s čustveno vedenjskimi težavami v novo šolsko okolje
  90. Valentina Šmelcer: Didaktična knjiga iz blaga, primerjava uporabe didaktične knjige pri slišečih in naglušnih otrocih
  91. Petra Pintar: Pod eno streho - inkluzija razvojnega oddelka v vrtcu
  92. Anja Kocjančič: Študentje s posebnimi potrebami - predstavitev in analiza dobrih praks iz tujine
  93. Anja Maraž: Pogled vzgojiteljev na inkluzijo v vrtcu
  94. Mateja Perovšek: Pravice otrok do dodatne strokovne pomoči v zasebnem vrtcu brez koncesije
  95. Katarina Langerholc: Spodbujanje senzorne integracije v senzorni hiški
  96. Silva Frece: Aktiv spremljevalcev otrok s posebnimi potrebami kot priložnost za profesionalni razvoj in kakovostno delo z otrokom
  97. Gracija Binder: Izgorelost pri vzgojiteljicah
  98. Julijana Lorber: Sodelovalno poučevanje učiteljice in vzgojiteljice v prvem razredu kot primer dobre prakse sodelovalnega poučevanja
  99. Mercedes Pikl: Uporaba slikanic s tematiko posebnih potreb v prvi triadi osnovne šole
  100. Taja Gnilšak: Vpliv terapevtskega psa na otroke s posebnimi potrebami
  101. Tina Novak: Pomoč otrokom z ADHD v vrtcu
  102. Gaja Ček: Izdelava in preizkus prilagojene in neprilagojene različice slikanice za otroke z disleksijo
  103. Isabel Felluga: Vpliv družbenih omrežij na samopodobo mladostnikov

Other documents (7)

  1. Vanja Riccarda Kiswarday: Kako (z)raste bolnišnični učitelj
  2. Vanja Riccarda Kiswarday: Stališča učiteljev o vplivu različnih posebnosti otrok in mladostnikov na njihove zmožnosti za aktivno učno in socialno vključevanje v šoli
  3. Vanja Riccarda Kiswarday: Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju
  4. Karmen Drljić, Aksinja Kermauner, Vanja Riccarda Kiswarday, Irena Lazar, Zrinka Mileusnić, Ivana Pintarič: Arheologija za vse
  5. Karmen Drljić, Jana Suklan, Vanja Riccarda Kiswarday: Vpliv etnične identitete na razvoj rezilience pri mladostnikih iz priseljenskih družin
  6. Tina Štemberger, Vanja Riccarda Kiswarday: Validation of the inclusive competences scale for educators (InComSEdu)
  7. Karmen Drljić, Vanja Riccarda Kiswarday: Razvijanje rezilientnosti študentov preko doživljanja izkušnje inkluzije na pedagoški praksi
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica