Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Karmen Drljić:
Profesionalna vzdržljivost in proaktivnost bodočih pedagoških delavcev
Magistrska dela (60)
Vanesa Pev Stibilj:
Multimedijsko podprta fonomimična metoda v procesu opismenjevanja otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju
Iva Škoda:
Otroci z motnjami avtističnega spektra in glasbena terapija v vzgojno-izobraževalnem procesu
Monika Kuntner:
Vključenost otroka s posebnimi potrebami v proces šolanja z vidika uresničevanja inkluzivnih vrednot in zagotavljanja največje koristi za otroka
Mirijam Slakan:
Vpliv zavedanja dvojne izjemnosti na poklicno orientacijo mladih z disleksijo
Sanja Horvat:
Mnenje učiteljev o zagotavljanju inkluzivnega okolja v prekmurskih šolah
Petra Tavčar:
Multisenzorni učni pripomoček za urjenje grafomotoričnih spretnosti v inkluzivnem razredu
Tina Mojškerc:
Elementi strokovne pomoči staršev pri vzgoji otrok z motnjo pomanjkljive pozornosti in hiperaktivnosti
Branka Barkovič:
Učenje socialnih veščin po modelu socialnih zgodb
Polona Žorž:
Uporaba telovadbe za možgane pri pouku v četrtem razredu
Tereza Dariž:
Uporaba knjig z inkluzivno tematiko v prvem izobraževalnem obdobju
Anja Kramberger:
Stališča in prepričanja pedagoških delavcev do sodelovalnega poučevanja na osnovni šoli
Sanja Vodopivec:
Shema za opazovanje in spremljanje otrokovega razvoja ter njegovih vzgojno-izobraževalnih potreb v osnovni šoli
Tajda Menih:
Spodbujanje rezilientnosti pri vključevanju učencev priseljencev v šole
Barbara Friškovec:
Socialne zgodbe kot podpora učencu z avtističnimi motnjami v prvem razredu osnovne šole
Lara Bizjak:
Primer učenja prostorske orientacije za otroke z motnjami v duševnem razvoju
Tina Zabukovec:
Razvijanje socialnih in bralnih veščin pri deklici z nizko samopodobo s pomočjo terapevtskega psa
Damjana Urh:
Ocena vzgojiteljev o uporabnosti jezikovno glasbeno gibalnih iger in pesmi Miškolinček z vidika fonološkega zavedanja
Nastja Kajba:
Spodbujanje rezilientnosti srednješolcev
Teodora Golob:
Smernice za spodbujanje rezilientnosti in samostojnosti pri otroku z govorno-jezikovnimi motnjami in učnimi težavami
Karmen Drljić:
Vpliv etnične identitete na razvoj rezilientnih vzorcev vedenja pri mladostnikih in priseljenskih družin
Tajda Knez:
Pomen samozagovorništva in socialnega vključevanja varovancev CUDV za razvoj rezilientnosti
Erika Čuš:
Medgeneracijsko sodelovanje v lokalnem okolju
Brigita Gergolet:
Zgodnje učenje angleščine pri učencih z disleksijo v osnovnih šolah slovensko-italijanskega obmejnega prostora
Marija Zaletel:
Sodelovanje inkluzivnega pedagoga in učitelja razrednega pouka preko multisenzornega načina poučevanja
Špela Siljan:
Spodbujanje vadbe moči in ravnotežja ter razvijanje socialnih interakcij mladostnikov, vključenih v 5. stopnjo posebnega programa vzgoje in izobraževanja
Mojca Debevc:
Branje s pomočjo psa
Monika Juršić:
Prilagoditve izvajanja ljudskih plesov za osebe z motnjo v duševnem razvoju
Anja Zamuda:
Smernice za učitelja pri učinkovitem vključevanju otroka z motnjo avtizma v osnovne šole
Kristina Bijuklič:
Življenje v Newton Dee Camphill skupnost za odrasle s posebnimi potrebami
Veronica Sedevcic:
Opismenjevanje z uporabo učnih pripomočkov pri učencih z disleksijo
Kristina Pirc:
Sodelovalno poučevanje v tretjem razredu osnovne šole
Anja Slavec:
Avtizem, sebstvo in izobraževanje v smeri dobrobitja
Pia Roblek:
Življenje odraslih oseb z motnjo v duševnem razvoju v skupnosti Barka v Sloveniji in v Združenem kraljestvu
Ines Maver:
Zaposlovanje oseb z Aspergerjevim sindromom
Živa Kaligarič, Mojca Volavšek:
Spoznavanje uporabe komunikacijskih sredstev Makaton in PODD na šoli Riverside School
Sandra Peršin Nemec:
Razvijanje strategij pisnega izražanja za učence s specifičnimi bralno-napisovalnimi težavami pri predmetu slovenščina
Maja Rejc:
Vloga vrtca pri prepoznavanju zgodnjih opozorilnih znakov avtizma pri otrocih prvega starostnega obdobja
Lucija Rusl:
Zagotavljanje stimulativnega domačega okolja ter zbirka dejavnosti za otroke z dispraksijo in smernice staršem za izvajanje le-teh
Hana Klakočer:
Učne težave učencev s posebnimi potrebami pri izobraževanju na daljavo med pandemijo covid-19
Ajda Bivic:
Zgodnji načrt pomoči za otroka z dispraksijo
Ana Jelovčan:
Pedagogika montessori kot sredstvo za spodbujanje močnih področij otrok s posebnimi potrebami
Minka Andrejčič Udovič:
Razvijanje kompetenc staršev otrok z aspergerjevim sindromom s pomočjo skupin za starše
Franci Bider:
Izobraževanje otrok s posebnimi potrebami v času covida-19 v prilagojenih programih
Lucija Rabuzin:
Nudenje učne pomoči na daljavo v času izobraževanja na daljavo
Nina Pečovnik:
Pomen izobraževanja in usposabljanja učiteljev razrednega pouka pri sodelovanju z otroki z ADHD in njihovimi starši v šolskem okolju
Ana Bokalič:
Krepitev rezilientnosti prek avtentičnih zgledov iz narave
Andreja Cerovšek:
Razvijanje mnogovrstnih inteligentnosti učencev na izbrani osnovni šoli
Monika Božič:
Odrasli z avtizmom in Aspergerjevim sindromom
Tadeja Kadunc:
Skrivnosti rožnega venca v tipni slikanici in zvočnem posnetku
Klavdija Jerovšek:
Prilagoditev pravljice Kdo je napravil Vidku srajčico po metodi PECS za otroke z avtizmom
Anja Hribar:
Doživljanje dela z osnovnošolci z zgodovino travme v času covid-19 s perspektive pedagoških delavcev in o travmi informiran pristop
Mateja Perovšek:
Družinski razvojni center kot oblika pomoči otrokom z dodatnimi potrebami, njihovim družinam in vzgojno-izobraževalnim institucijam
Sara Kolonjak:
Vključevanje elementov igralne terapije v delo inkluzivnega pedagoga
Sara Šarenac:
Prilagoditve fizioterapevtske obravnave otrok na spektru nevrorazličnosti – otroci z avtizmom in otroci z ADHD
Špela Petrovič:
Tudi jaz štejem – vloga in položaj sorojencev v družini otroka s posebnimi potrebami
Kristina Mars:
Vzpostavljanje inkluzivno naravnanih oddelkov s prilagojenim programom za predšolske otroke znotraj rednih vrtcev
Poljanka Gros:
Evalvacija izvedbe projekta izkustvenega učenja pri odraslih z motnjami v duševnem zdravju
Patricija Vičič:
Prepoznavanje motenj hranjenja pri osnovnošolcih s strani pedagoških delavcev
Lucija Peca:
Samoocena usposobljenosti učiteljev razrednega pouka za delo z učenci z ADHD
Natalija Vrčkovnik:
Izzivi staršev odraslih oseb s posebnimi potrebami v povezavi z načrtovanjem njihove prihodnosti
Diplomska dela (103)
Simona Koletnik:
Spodbujanje inkluzivnih in socialnokohezivnih vrednot v vrtcu z različnimi pedagoškimi pristopi
Saša Vozlič:
Seznanjanje predšolskih otrok s slovenskim znakovnim jezikom
Danica Žerovnik:
Spodbujanje komunikacije in socialna vključenost oseb z zmerno motnjo v duševnem razvoju in cerebralno paralizo s pomočjo nadomestne komunikacije
Jelka Škornik:
Otroci s posebnimi potrebami - razvoj fine motorike in prilagoditve
Urška Markelj:
Čeprav so moji koraki majhni, so uspešni in nekateri nagrajeni z medaljami: vloga športa in specialne olimpiade za celostni razvoj otrok in mladostnikov z Downovim sindromom
Eva Predalič:
Program zgodnje pomoči in podpore otroku z govorno-jezikovnimi motnjami na ravni predšolske vzgoje in izobraževanja
Milena Velepec:
Metode dela z otroki z motnjo avtističnega spektra v skupini ter upoštevanje njihovih prednosti pri tem
Mojca Mozetič:
Pozitivni in negativni vidiki inkluzivnega izobraževanja otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Petra Kovačec:
Oblikovanje pravil pri otrocih s težavnim vedenjem v vrtcu
Vesna Gregorič:
Kompetence vzgojitelja predšolskih otrok pri prepoznavanju in delu z nadarjenimi otroki
Nina Cimerman:
Prilagajanje dejavnosti s področja logike in jezika, glede na individualne potrebe predšolske deklice s kombiniranimi motnjami v razvoju
Rebeka Lavrič:
Primerjava vedenja in komunikacije otroka z MAS med svojimi vrstniki in mlajšimi otroki
Nataša Hrovat:
Težave, zagate in izzivi, pa tudi smeh, domislice in ustvarjalnost v vsakdanji rutini otrok z disleksijo
Tina Smolej:
Ogroženost predšolskega otroka z vročinskimi krči
Živa Žovlje:
Preventiva spolne zlorabe otrok v predšolskem obdobju
Valentina Smrekar:
Umetniško izražanje otrok z disleksijo
Bernarda Čepe:
Spodbujanje gibalnega razvoja predšolskega otroka z lažjo obliko cerebralne paralize
Mateja Haramija:
Mnenje učiteljev o dodatni strokovni pomoči za učence v osnovni šoli
Petra Kosmač:
Spremljanje napredka predšolskega otroka s CP v vlogi spremljevalca pri celostnem vključevanju v predšolski program
Tamara Kolenc:
Fleksibilnost vzgojitelja pri načrtovanju individualizacije v vrtcu pri otrocih z avtizmom
Meta Rutar:
Prehajanje med programi kot oblika prilagajanja vzgoje in izobraževanja potrebam otrok in mladostnikov
Nina Tratnik:
Črkosvet pomaga do besed
Tea Štumerger:
Kakšen je svet, če zapremo oči? Bujenje različnih čutil predšolskega otroka
Brigita Plešnar:
Spoznavanje in sprejemanje oseb s slepoto in slabovidnostjo - dejavnosti za predšolske otroke
Lidija Liberšar:
Sodelovanje vzgojiteljic s starši otrok s posebnimi potrebami, vključenih v redne oddelke vrtca
Dejana Ezgeta:
Gluhi, naglušni otroci in njihovo vključevanje v družbo
Mojca Pekolj:
Pedagoški dejavniki ob terapiji s pomočjo konja pri otrocih s težjo in težko motnjo v duševnem razvoju
Maja Črepinšek:
Prepoznavanje nadarjenosti pri predšolskem otroku ob vzporednem razvijanju in spodbujanju le-te
Erika Čuš:
Glasbene delavnice v varstveno delovnem centru: "Pot od vaje do nastopa"
Tajda Menih:
Pogled staršev otrok s posebnimi potrebami na terapijo s pomočjo konj
Ana Stubelj:
Učiteljevo spodbujanje življenjske odpornosti in prožnosti pri otrocih s čustveno vedenjskimi težavami v osnovni šoli
Nastja Kajba:
Primerjava interpretacij in vizualnih predstav osnovnih čustev gluhih ter slišečih s pomočjo portretne fotografije
Ines Vodopivec:
Skupno delo družine in vrtca pri zmanjševanju možnosti za pojav specifičnih učnih težav v predšolskem obdobju
Kaja Kompara:
Oblikovanje spodbudnega okolja za razvoj govornih in jezikovnih zmožnosti predšolskega otroka
Katja Rakušček:
Terapija in aktivnosti s pomočjo živali kot način za zmanjševanje stresa pri otrocih z učnimi težavami
Tina Ključanin:
Dvojezično jezikovno izražanje v umetnosti z uporabo metode NTC v skupini malčkov
Kristina Titovšek:
Komunikacija v družini s predšolskim otrokom
Simona Plavčak:
Izzivi vključevanja naglušnega otroka v vrtec
Melita Bubik:
Razvijanje jezikovno-govorne komunikacije pri otroku s cerebralno paralizo z metodo komunikacija, podprta s kretnjami (KPK)
Daša Džekić Hološević:
Profesionalni razvoj vzgojitelja v inkluzivnem vrtcu
Petra Jagrič:
Socialna vključenost otroka s hemofilijo v vrtcu
Kristina Murovec:
Zgodnje odkrivanje disleksije pri otrocih v starostnem obdobju 5-6 let
Teja Potočnik Jeršečič:
Vloga tima pri vključevanju otrok s posebnimi potrebami
Valentina Pregarac:
Kompetence vzgojitelja za uspešnejšo inkluzijo otrok s posebnimi potrebami v vrtec
Tjaša Ačko:
Oblike sodelovanja med vzgojiteljem in izvajalcem DSP (z vidika nujnosti obojestranskega sodelovanja)
Karmen Leskovar:
Inkluzija kot načelo vzgoje in izobraževanja v današnjem času
Asmina Toromanović:
Strategije za premostitev neustreznih čustvenih odzivov pri otroku z MAS
Anita Cole:
Prostovoljstvo, priložnost za osebnostni in profesionalni razvoj
Živa Skornšek:
Spodbudno učno okolje in sklop dejavnosti krepitev pripravljenosti na branje in pisanje predšolskega otroka
Vera Hudobivnik:
Portfolio kot metoda spremljanja otrokovega razvoja in napredka
Nina Puc:
Pomen spremljevalca pri vključevanju otroka z gibalno oviranostjo - Spina bifida v vrtec
Maja Rejc:
Razširjenost strukturiranega poučevanja po pristopu TEACCH v vrtcih, ki vključujejo otroke z avtistično motnjo
Neža Železnik:
Sopojavnost avtizma s težavami na področju izvršilnih funkcij
Lea Badžim:
Vloga strokovnega tima pri oblikovanju učinkovitega učnega okolja za vključitev naglušnega učenca v oddelek
Neža Jantolek:
Pomoč otroku z avtistično motnjo po metodi Son-Rise
Nina Šuligoj:
Socialna vključenost otroka z Aspergerjevim sindromom
Tjaša Zakrajšek Kunc:
Nedonošenček in izzivi, ki jih prinese staršem še pred vstopom v vrtec
Tanja Jeler:
Vloga spremljevalca za fizično pomoč otroku s cerebralno paralizo
Urška Lisec:
Uporaba igre pri spodbujanju govornega razvoja predšolskih otrok
Tjaša Korbar:
Vključevanje strategij NTC učenja v načrtovanje vrtčevskih dejavnosti v 1. starostnem obdobju
Petra Rančov:
Spodbujanje izvršilnih funkcij s formativnim spremljanjem
Pia Roblek:
Možnosti za inkluzivno vzgojo in izobraževanje otrok z Downovim sindromom v Sloveniji
Jana Tittl:
Vloga prostovoljske pomoči za boljšo inkluzijo učenca z ADHD
Nejc Pogačar:
Vpliv osebe z avtistično motnjo na družinsko življenje
Zlata Grofelnik:
Pomen igre in učenje igranja otroka z motnjo avtističnega spektra v predšolskem obdobju
Kristina Grašič:
Portfolio kot orodje za povečevanje inkluzivnosti vrtca
Mateja Šeruga:
Organizacija pomoči in podpore otroku, ki je zbolel za sladkorno boleznijo tipa 1 v vrtcu ali šoli
Ornela Gorza:
Vloga vzgojitelja pri krepitvi otroka, ki jeclja
Jasmina Horvat:
Pomen vzgojiteljevih kompetenc s področja inkluzije
Nika Kodrič:
Odzivi otroka z motnjo avtističnega spektra na glasbene spodbude
Tina Gorjup Slapnik:
Vključevanje otroka z okvaro sluha v program predšolske vzgoje
Mojca Stajnko:
Optimalni razvoj orientacije na ploskvi in listu pri predšolskem otroku s posebnimi potrebami
Mirijam Slakan:
Poznavanje in ukrepanje vzgojiteljic ob zgodnjem odkrivanju disleksije pri otrocih v predšolskem obdobju
Maja Jularić:
Upoštevanje potreb in želja otrok s posebnimi potrebami in njihovih staršev v sistemu izobraževanja
Maja Kancler:
Pomen sodelovanja med vzgojitelji, starši in logopedom pri vključevanju otroka z govorno-jezikovnimi motnjami v vrtec
Marijana Galić:
Reintegracija otroka, ki je zbolel za rakom, v vrtec
Špela Siljan:
Spodbujanje prevzemanja skrbi za telesno zdravje pri mladostnikih z downovim sindromom
Barbara Juvan:
Vloga spremljevalca za fizično pomoč otroku s posebnimi potrebami v vrtcu
Vesna Lamovšek:
Inkluzivne kompetence bodočih vzgojiteljev
Tina Zorec:
Uporaba vizualne podpore pri otrocih z avtističnimi motnjami
Biserka Manojlović:
Celostni razvoj vzgojiteljev ob inkluziji otroka s posebnimi potrebami v oddelek v vrtcih Mestne občine Koper
Barbara Veternik:
Vloga vzgojitelja pri delu z otrokom s hipotonijo mišic
Martina Rat:
Živahna skupina - izziv za vzgojiteljevo raziskovanje
Anja Zamuda:
Prilagoditev šolskega okolja za otroke z avtistično motnjo
Marija Zaletel:
Izzivi, s katerimi se srečujejo družine z otrokom s posebnimi potrebami
Anja Smolej:
Spodbujanje govornega izražanja in besedišča učitelja ob vključevanju slepega in slabovidnega otroka v razred
Urša Strnad:
Razlike med poznavanjem disleksije med študenti pedagoških in nepedagoških smeri
Nika Grudnik:
Analiza izvajanja metode Son-Rise v Centru za zdravljenje avtizma v Ljubljani
Špela Žibret:
Vloga in pomen prostovoljnega dela v šolstvu pri vključevanju otroka s čustveno vedenjskimi težavami v novo šolsko okolje
Valentina Šmelcer:
Didaktična knjiga iz blaga, primerjava uporabe didaktične knjige pri slišečih in naglušnih otrocih
Petra Pintar:
Pod eno streho - inkluzija razvojnega oddelka v vrtcu
Anja Kocjančič:
Študentje s posebnimi potrebami - predstavitev in analiza dobrih praks iz tujine
Anja Maraž:
Pogled vzgojiteljev na inkluzijo v vrtcu
Mateja Perovšek:
Pravice otrok do dodatne strokovne pomoči v zasebnem vrtcu brez koncesije
Katarina Langerholc:
Spodbujanje senzorne integracije v senzorni hiški
Silva Frece:
Aktiv spremljevalcev otrok s posebnimi potrebami kot priložnost za profesionalni razvoj in kakovostno delo z otrokom
Gracija Binder:
Izgorelost pri vzgojiteljicah
Julijana Lorber:
Sodelovalno poučevanje učiteljice in vzgojiteljice v prvem razredu kot primer dobre prakse sodelovalnega poučevanja
Mercedes Pikl:
Uporaba slikanic s tematiko posebnih potreb v prvi triadi osnovne šole
Taja Gnilšak:
Vpliv terapevtskega psa na otroke s posebnimi potrebami
Tina Novak:
Pomoč otrokom z ADHD v vrtcu
Gaja Ček:
Izdelava in preizkus prilagojene in neprilagojene različice slikanice za otroke z disleksijo
Isabel Felluga:
Vpliv družbenih omrežij na samopodobo mladostnikov
Druga dela (7)
Vanja Riccarda Kiswarday:
Kako (z)raste bolnišnični učitelj
Vanja Riccarda Kiswarday:
Stališča učiteljev o vplivu različnih posebnosti otrok in mladostnikov na njihove zmožnosti za aktivno učno in socialno vključevanje v šoli
Vanja Riccarda Kiswarday:
Model spodbujanja rezilientnosti v šolskem okolju
Karmen Drljić, Aksinja Kermauner, Vanja Riccarda Kiswarday, Irena Lazar, Zrinka Mileusnić, Ivana Pintarič:
Arheologija za vse
Karmen Drljić, Jana Suklan, Vanja Riccarda Kiswarday:
Vpliv etnične identitete na razvoj rezilience pri mladostnikih iz priseljenskih družin
Tina Štemberger, Vanja Riccarda Kiswarday:
Validation of the inclusive competences scale for educators (InComSEdu)
Karmen Drljić, Vanja Riccarda Kiswarday:
Razvijanje rezilientnosti študentov preko doživljanja izkušnje inkluzije na pedagoški praksi