Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (5)
Mojca Žefran:
Vpliv individualno-situacijskih dejavnikov na učenje tujega jezika
Anita Sila:
Pomen sistematičnega razvijanja sposobnosti fonološkega zavedanja pri učenju tujega jezika v predšolskem obdobju
Tilen Smajla:
Odnos do uvajanja vsebinsko in jezikovno integriranega učenja tujega jezika v zgodnjem obdobju
Tina Čok:
Konceptualizacija in upovedovanje glagolskega dejanja v slovenščini, kitajščini in italijanščini
Melita Lemut Bajec:
Pristop CLIL skozi vsebine kulturne dediščine v splošni gimnaziji
MSc theses (37)
Tjaša Pikel:
Rapanje pri tujejezikovnem pouku v 4. razredu
Polona Grča:
Uporaba didaktičnih iger pri pouku angleške slovnice
Urška Tušar:
Razvijanje pismenosti v angleščini kot tujem jeziku na razredni stopnji
Tjaša Tišov:
Narek pri pouku tujega jezika angleščine
Petra Mekiš:
Učenje tujega jezika v otroštvu z uporabo zgodbe in gibalnih dejavnosti
Špela Frank:
Pomen predhodnega znanja na učenje in poučevanje angleščine na razredni stopnji
Kristina Vilič:
Učinkovitost gibalnih dejavnosti pri tujejezikovnem pouku na razredni stopnji
Petra Fabjan:
Rutinske dejavnosti kot podporne strategije pri učenju angleščine na razredni stopnji
Ana Delak:
Poučevanje angleščine po pristopu CLIL pri predmetu šport
Tina Pleško:
Uporaba pristopa CLIL pri pouku spoznavanja okolja
Barbara Testen:
Popravljanje napak pri tujejezikovnem pouku v osnovni šoli
Maja Jankovič:
Stališča vzgojiteljev in staršev do uvajanja pristopa CLIL v predšolskem obdobju
Petra Iskra Pugelj:
Tipni slovensko-hrvaški slovar z didaktično igro za slepe in slabovidne otroke
Ina Jurinčič:
Projektno delo pri pouku angleščine na razredni stopnji
Neja Ivetič:
Sodelovalno učenje pri pouku angleščine v sklopu projektnega dela
Anja Mitić:
Pesmi kot podporna strategija pri učenju angleščine v prvem razredu
Anja Jurančič:
Uporaba videokonference pri pouku angleščine v osnovni šoli
Ksenija Malkovič:
Možnosti rabe didaktičnega pristopa CLIL pri pouku glasbe
Teja Ivanež:
Pristop CLIL in različne taksonomske stopnje pri pouku angleščine na razredni stopnji
Anja Smolej:
Spodbujanje branja pri zgodnjem učenju tujega jezika po metodi DEAR
Vid Verdev:
Vključevanje matematičnih vsebin pri pouku angleščine v četrtem razredu po pristopu CLIL
Veronika Gregorčič:
Primerjava pouka angleščine po pristopu CLIL v učilnici in v naravi
Anja Duljak:
Sodelovalno učenje pri pouku angleščine v kombiniranem oddelku 4. in 5. razreda
Karin Golja:
Zaznavanje pomena slovnice pri poučevanju tujega jezika v osnovni šoli
Katarina Benedik:
ʺKnjiga za naročjeʺ
Teja Filipčič:
Vključevanje elementov kulture v pouk angleščine na razredni stopnji
Simon Kurinčič:
Učenje angleščine s pomočjo stripov
Sara Špacapan:
Stališča staršev do izvenšolskega pridobivanja znanja tujega jezika
Andreja Šmitek:
Obrnjena učilnica pri pouku angleškega jezika
Elis Valenčak:
Tipna slikanica in didaktični pripomoček za učenje angleščine pri slepih in slabovidnih otrocih
Lucija Burgar:
Poučevanje angleščine na razredni stopnji OŠ na daljavo v času karantene zaradi Covida-19
Tadeja Pangos:
Kako učenci 4. in 5. razredov zaznavajo tuje jezike?
Lara Kodrič:
Raziskovalni pristop pri zgodnjem poučevanju angleščine po pristopu CLIL
Špela Jolič:
Razvijanje raznojezične in raznokulturne zmožnosti prvošolcev z modelom RazKon
Lia Ačkun:
Uporaba TikTok posnetkov v obrnjeni učilnici za učenje angleščine kot tujega jezika
Manca Kastelic:
Kako udeležba na mednarodni izmenjavi prispeva k profesionalnemu razvoju učitelja
Monika Jager:
Stališča učiteljev do uporabe angleščine v razredni komunikaciji pri tujejezikovnem pouku
BSc theses (25)
Špela Kuhar:
Tiskana in spletna gradiva za učenje angleščine v vrtcu
Saša Bračič:
Primerjava različnih pristopov k učenju angleškega jezika v drugem starostnem obdobju
Ingrid Miloš:
Primerjalna analiza besedil v turističnih katalogih
Tjaša Tišov:
Razvijanje angleškega besedišča v prvem triletju z uporabo slikanice
Nastja Glušič:
Poučevanje angleške slovnice z didaktičnimi igrami
Špela Fon:
Vpliv predhodnega znanja na učenje angleščine v prvem triletju osnovne šole
Martina Jensterle:
Primerjava različnih starostnih skupin otrok pri učenju angleškega jezika v vrtcu
Sara Gracelj:
Branje v nadaljevanjih pri tujejezikovnem pouku
Petra Fabjan:
Primerjava rabe izvirnega in prilagojenega umetnostnega besedila pri zgodnjem poučevanju angleščine
Urška Tušar:
Opismenjevanje v angleščini kot tujem jeziku
Anja Mitić:
Vključevanje glasbe poučevanju angleščine v prvem razredu
Kristina Vilič:
Težave učencev tujcev pri pouku angleškega jezika
Ula Čebela:
Motivacija učencev 4. razreda osnovne šole za učenje angleščine
Simon Kurinčič:
Vpliv interneta na učenje in usvajanje angleškega jezika
Teja Ivanež:
Stališča učiteljev angleškega jezika do rabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku v osnovni šoli
Neja Ivetič:
Strategije poučevanja učencev z učnimi težavami pri pouku angleščine
Mojca Jerman:
Raba IKT pri tujejezikovnem pouku v Sloveniji
Tadeja Pangos:
Kako učenci prvega razreda dojemajo večjezičnost
Anja Mihelič:
Stališča predšolskih otrok do učenja angleščine
Ana Vovko:
Poučevanje angleščine v razredu z učenci z različnim predznanjem
Aldina Tiganj:
Predpasnik kot didaktični pripomoček pri pouku angleščine v vrtcu
Sara Špacapan:
Pristopi k opismenjevanju angleščine v izbranih učbenikih
Teja Filipčič:
Elementi kulture v učbenikih za angleščino za 4. razred
Klavdija Žafran:
Razvijanje sporazumevalnih zmožnosti v angleščini na predšolski stopnji s pomočjo lutke
Tadeja Jamar:
Poučevanje angleščine v vrtcu s pomočjo glasbe (preko pristopa CLIL)
Other documents (8)
Silva Bratož:
Slovenian and US elections in metaphors
Silva Bratož:
Uvodnik
Silva Bratož:
Metaphors in political discourse from a cross-cultural perspective
Silva Bratož:
Pre-service teachers' attitude towards learning and teaching English to young learners
Silva Bratož, Mojca Žefran:
Creativity in Routine?
Silva Bratož, Alenka Kocbek:
Novi pogledi na vlogo prevajanja pri poučevanju tujega jezika
Silva Bratož:
Learning english through physical movement
Silva Bratož:
A comparative study of metaphor in english and slovene popular economic discourse