Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (5)
Mojca Žefran:
Vpliv individualno-situacijskih dejavnikov na učenje tujega jezika
Anita Sila:
Pomen sistematičnega razvijanja sposobnosti fonološkega zavedanja pri učenju tujega jezika v predšolskem obdobju
Tilen Smajla:
Odnos do uvajanja vsebinsko in jezikovno integriranega učenja tujega jezika v zgodnjem obdobju
Tina Čok:
Konceptualizacija in upovedovanje glagolskega dejanja v slovenščini, kitajščini in italijanščini
Melita Lemut Bajec:
Pristop CLIL skozi vsebine kulturne dediščine v splošni gimnaziji
Magistrska dela (37)
Tjaša Pikel:
Rapanje pri tujejezikovnem pouku v 4. razredu
Polona Grča:
Uporaba didaktičnih iger pri pouku angleške slovnice
Urška Tušar:
Razvijanje pismenosti v angleščini kot tujem jeziku na razredni stopnji
Tjaša Tišov:
Narek pri pouku tujega jezika angleščine
Petra Mekiš:
Učenje tujega jezika v otroštvu z uporabo zgodbe in gibalnih dejavnosti
Špela Frank:
Pomen predhodnega znanja na učenje in poučevanje angleščine na razredni stopnji
Kristina Vilič:
Učinkovitost gibalnih dejavnosti pri tujejezikovnem pouku na razredni stopnji
Petra Fabjan:
Rutinske dejavnosti kot podporne strategije pri učenju angleščine na razredni stopnji
Ana Delak:
Poučevanje angleščine po pristopu CLIL pri predmetu šport
Tina Pleško:
Uporaba pristopa CLIL pri pouku spoznavanja okolja
Barbara Testen:
Popravljanje napak pri tujejezikovnem pouku v osnovni šoli
Maja Jankovič:
Stališča vzgojiteljev in staršev do uvajanja pristopa CLIL v predšolskem obdobju
Petra Iskra Pugelj:
Tipni slovensko-hrvaški slovar z didaktično igro za slepe in slabovidne otroke
Ina Jurinčič:
Projektno delo pri pouku angleščine na razredni stopnji
Neja Ivetič:
Sodelovalno učenje pri pouku angleščine v sklopu projektnega dela
Anja Mitić:
Pesmi kot podporna strategija pri učenju angleščine v prvem razredu
Anja Jurančič:
Uporaba videokonference pri pouku angleščine v osnovni šoli
Ksenija Malkovič:
Možnosti rabe didaktičnega pristopa CLIL pri pouku glasbe
Teja Ivanež:
Pristop CLIL in različne taksonomske stopnje pri pouku angleščine na razredni stopnji
Anja Smolej:
Spodbujanje branja pri zgodnjem učenju tujega jezika po metodi DEAR
Vid Verdev:
Vključevanje matematičnih vsebin pri pouku angleščine v četrtem razredu po pristopu CLIL
Veronika Gregorčič:
Primerjava pouka angleščine po pristopu CLIL v učilnici in v naravi
Anja Duljak:
Sodelovalno učenje pri pouku angleščine v kombiniranem oddelku 4. in 5. razreda
Karin Golja:
Zaznavanje pomena slovnice pri poučevanju tujega jezika v osnovni šoli
Katarina Benedik:
ʺKnjiga za naročjeʺ
Teja Filipčič:
Vključevanje elementov kulture v pouk angleščine na razredni stopnji
Simon Kurinčič:
Učenje angleščine s pomočjo stripov
Sara Špacapan:
Stališča staršev do izvenšolskega pridobivanja znanja tujega jezika
Andreja Šmitek:
Obrnjena učilnica pri pouku angleškega jezika
Elis Valenčak:
Tipna slikanica in didaktični pripomoček za učenje angleščine pri slepih in slabovidnih otrocih
Lucija Burgar:
Poučevanje angleščine na razredni stopnji OŠ na daljavo v času karantene zaradi Covida-19
Tadeja Pangos:
Kako učenci 4. in 5. razredov zaznavajo tuje jezike?
Lara Kodrič:
Raziskovalni pristop pri zgodnjem poučevanju angleščine po pristopu CLIL
Špela Jolič:
Razvijanje raznojezične in raznokulturne zmožnosti prvošolcev z modelom RazKon
Lia Ačkun:
Uporaba TikTok posnetkov v obrnjeni učilnici za učenje angleščine kot tujega jezika
Manca Kastelic:
Kako udeležba na mednarodni izmenjavi prispeva k profesionalnemu razvoju učitelja
Monika Jager:
Stališča učiteljev do uporabe angleščine v razredni komunikaciji pri tujejezikovnem pouku
Diplomska dela (25)
Špela Kuhar:
Tiskana in spletna gradiva za učenje angleščine v vrtcu
Saša Bračič:
Primerjava različnih pristopov k učenju angleškega jezika v drugem starostnem obdobju
Ingrid Miloš:
Primerjalna analiza besedil v turističnih katalogih
Tjaša Tišov:
Razvijanje angleškega besedišča v prvem triletju z uporabo slikanice
Nastja Glušič:
Poučevanje angleške slovnice z didaktičnimi igrami
Špela Fon:
Vpliv predhodnega znanja na učenje angleščine v prvem triletju osnovne šole
Martina Jensterle:
Primerjava različnih starostnih skupin otrok pri učenju angleškega jezika v vrtcu
Sara Gracelj:
Branje v nadaljevanjih pri tujejezikovnem pouku
Petra Fabjan:
Primerjava rabe izvirnega in prilagojenega umetnostnega besedila pri zgodnjem poučevanju angleščine
Urška Tušar:
Opismenjevanje v angleščini kot tujem jeziku
Anja Mitić:
Vključevanje glasbe poučevanju angleščine v prvem razredu
Kristina Vilič:
Težave učencev tujcev pri pouku angleškega jezika
Ula Čebela:
Motivacija učencev 4. razreda osnovne šole za učenje angleščine
Simon Kurinčič:
Vpliv interneta na učenje in usvajanje angleškega jezika
Teja Ivanež:
Stališča učiteljev angleškega jezika do rabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku v osnovni šoli
Neja Ivetič:
Strategije poučevanja učencev z učnimi težavami pri pouku angleščine
Mojca Jerman:
Raba IKT pri tujejezikovnem pouku v Sloveniji
Tadeja Pangos:
Kako učenci prvega razreda dojemajo večjezičnost
Anja Mihelič:
Stališča predšolskih otrok do učenja angleščine
Ana Vovko:
Poučevanje angleščine v razredu z učenci z različnim predznanjem
Aldina Tiganj:
Predpasnik kot didaktični pripomoček pri pouku angleščine v vrtcu
Sara Špacapan:
Pristopi k opismenjevanju angleščine v izbranih učbenikih
Teja Filipčič:
Elementi kulture v učbenikih za angleščino za 4. razred
Klavdija Žafran:
Razvijanje sporazumevalnih zmožnosti v angleščini na predšolski stopnji s pomočjo lutke
Tadeja Jamar:
Poučevanje angleščine v vrtcu s pomočjo glasbe (preko pristopa CLIL)
Druga dela (8)
Silva Bratož:
Slovenian and US elections in metaphors
Silva Bratož:
Uvodnik
Silva Bratož:
Metaphors in political discourse from a cross-cultural perspective
Silva Bratož:
Pre-service teachers' attitude towards learning and teaching English to young learners
Silva Bratož, Mojca Žefran:
Creativity in Routine?
Silva Bratož, Alenka Kocbek:
Novi pogledi na vlogo prevajanja pri poučevanju tujega jezika
Silva Bratož:
Learning english through physical movement
Silva Bratož:
A comparative study of metaphor in english and slovene popular economic discourse