Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (5)
Lara Sorgo:
Literarne perspektive o identiteti in pripadnosti
Metka Malčič:
Upravljanje različnosti in poučevanje/učenje italijanskega jezika kot manjšinskega jezika
Maria Rosaria Graziano:
Vključevanje tujih učencev in upravljanje šole v večkulturnem okolju na območju Minturno-Scauri
Rok Kobal:
Analiza vitalnosti in percepcije italijanskega jezika med mladimi na dvojezičnem območju slovenske Istre ter proučitev strategij za njuno izboljšanje na podlagi modela treh partnerjev
Annalisa Brichese:
Didaktika italijanščine kot J2 za začetnike v formalnem učnem okolju v sklopu centrov za izobraževanje odraslih
MSc theses (33)
Edda Viler:
Strokovni jeziki
Paolo Pozzi:
Fulvio Tomizza kot mladinski pisatelj
Erika Paternuš:
Massimo Bontempelli in magični realizem
Branka Preden:
Diego de Castro
Tina Arnaut Bersan:
Književnost in medkulturnost
Mojca Volk:
Kathie F. Nunley in metoda Layered Curriculum
Aleksandra Dorošenko:
Istra v sodobnih italijanskih potopisih
Maja Mržek:
Mesto na morju
Lucia Allegra:
Preverjanje slušnega in bralnega razumevanja v osnovni šoli
Chiarastella Fatigato:
Polialfabetično besedilo - pomoč za izgradnjo pripovedne kompetence
Iris Kos:
Zgodnje učenje italijanščine preko glasbe
Jana Rojc:
Glasbena produkcija Fabrizija De Andréja
Domen Miklavec:
Informiranje slovenske in italijanske manjšine v programih javnih televizij
Alexia Kobal:
Po sledeh Itala Sveva
Monika Kunst:
Mladinska književnost v italijanskem jeziku v Istri
Elsa Apollonio:
Pripovedništvo in prostor
Rok Kobal:
Položaj italijanskega jezika v slovenskem šolskem sistemu ter predlogi za revitalizacijo in izboljšanje italijanščine kot drugega jezika med mladimi na dvojezičnem območju
Patrik Crevatin:
Izdelava modula za učenje mikrojezika turizma v italijanščini za tujce
Nina Deželak:
Odkrivanje jezika in kulture dvojezičnega območja slovenske Istre skozi metodologijo CLIL
Erika Gregorič:
Pisanje fantazijskega romana
Polona Počkar:
Učenje italijanskega jezika s pomočjo umetnostnih del
Nataša Požar Barut:
Užitek branja
Lara Sorgo:
Nova smer italijanskega pripovedništva
Nika Smotlak:
V labirintu leposlovja, namenjenega zgodnjim adolescentom
Maja Novak:
Marco Mancassola
Ines Haupt:
Glasbena produkcija Mie Martini
Dionizij Botter:
Spletno novinarstvo in družbena omrežja
Erika Šporčić Calabrò:
Analiza gledališke produkcije Giuseppeja Rote v literarnem kontekstu drame skupnosti italijanske narodnosti v Istri
Erika Gelleni:
Paradoks Checco Zalone
Cristina Di Pietro:
Metode in orodja za učinkovit pristop CLIL
Serena Picco:
La ludolinguistica durante le lezioni di italiano nelle scuole con la lingua d'insegnamento slovena in Italia
Eva Mraz Milič:
Od družbenega k psihološkemu romanu
Katja Dellore:
Uporaba metode recipročnega poučevanja za spodbujanje napredka učencev pri razumevanju in obnovi besedila
BSc theses (43)
Vanja Rener:
Preiskovalno pisanje med književnostjo in novinarstvom
Nataša Požar Barut:
Vzgoja in motivacija mladega bralca
Erika Paternuš:
Med zabavo in prestopkom
Mariella Mehle:
Pisanje Margaret Mazzantini kot iskanje svojevrstnosti
Radmila Macura:
Poučevanje slovnice skozi igro
Tomi Lavrenčič:
Alberto Moravia, Il conformista
Neža Fabjan:
Prikaz ženskih likov v italijanski književnosti od 13. do 17. stoletja
Aleksandra Dorošenko:
Literarna vzgoja - potepanje po Trstu
Edda Viler:
Cesare Pavese
Patrik Crevatin:
Sinhronizacija v Italiji
Erika Gregorič:
Po sledeh Commedie dell'arte
Sara Kurnik:
Pojem ljubezni med glavnim nastopajočim moškim likom in izbrano žensko v delih Danteja Alighierija in Ludovica Ariosta
Airin Bandelj:
Pier Paolo Pasolini
Marisa Macchi:
Italijanske manjšine na ozemlju bivše Jugoslavije
Tina Markežić:
Ljubezen in pohota v petem spevu Pekla Danteja Alighierija
Nina Deželak:
Ženska pisava v Italiji na prelomu 19. in 20. stoletja
Tina Novak:
Medkulturna komunikacija
Erik Guštin:
Ligio Zanini - spominske pripovedi
Domen Miklavec:
Razsvetljenstvo v Italiji in Istri
Tina Posega:
Primerjalna analiza šolskih sistemov Slovenije in Italije
Lara Sorgo:
Junak mnogih obrazov
Melania Vatovec:
Ester Sardoz Barlessi, istrska pisateljica in pesnica
Marko Bombač Poljak:
Intelektualci in fašizem v Italiji
Maja Novak:
Eksil v besedilih Uga Foscola, Giuseppeja Catozzelle, Anne Marie Mori in Nelide Milani
Nika Smotlak:
Mladinska književnost med potrošniškimi in kakovostnimi knjigami
Valentina Haupt:
Ženska trivialna književnost
Tjaša Drnovšek:
Krizni roman
Piero Guglielmino:
Nino De Vita, mladinski pisatelj
Neja Hladnik Stepanović:
Vanja Pegan, Kopanje mornarjev v topli vodi
Ana Hrvatin:
Razvojni roman - Rajnki Matija Paskal
Robin Kavčič:
Kako spodbujati k branju knjig
Katja Kavšek:
Javni zavod Marjetica Koper d. o. o.
Monika Kunst:
Branje je užitek
Aleš Mikulin:
Ugrabitev Alda Mora
Alessia Godina:
Učiti se italijanščine s pomočjo gledališke igre
Vito Gregorich:
Muze
Franka Cah Jakac:
Seznanjanje z italijanskim jezikom v predšolskem obdobju preko zgodbe
Jessica Batista Pišot:
Pomen slikanice za otroke v predšolskem obdobju in koraki za njeno oblikovanje
Kristina Misculin:
Pomembnost knjižnice in bralnega kotička v vrtcih
Sanja Čeliković:
Dvojezični otrok
Flavia Lachin:
Pripoved skozi slikanico
Rok Černac:
Turizem potniških ladij ter zgodovina turizma
Tanja Viler:
Selektivni mutizem - pristopi in strategije
Other documents (14)
Una ciacolada con Nives Zudič Antonič
Tuttoggi scuola
Nives Zudič Antonič:
Insegnare letteratura a scuola nell'ambito dell'italiano come L2
L'ǂitaliano in contesti plurilingui
Nives Zudič Antonič:
Presentazione del modello di formazione per insegnanti operanti in aree plurilinguistiche con presenza di lingua minoritaria
Nives Zudič Antonič:
Literature and Culture
Nives Zudič Antonič:
Educazione letteraria in prospettiva interculturale
Sergio Crasnich:
Programma
Anja Zorman, Nives Zudič Antonič:
Prvi koraki pri razvijanju medkulturnega zavedanja: seznanjanje z jezikom okolja na narodnostno mešanih območjih v Republiki Sloveniji
Sergio Crasnich, Dora Manzo, Anita Dessardo:
Programma didattico
Lucija Čok, Sonja Novak-Lukanovič, Ana Kralj, Nives Zudič Antonič:
Meridium
Nives Zudič Antonič, Anita Dessardo:
Girolamo Muzio, letterato Capodistriano
Nives Zudič Antonič:
Diffusione del dramma pastorale in Istria
Metka Malčič, Nives Zudič Antonič:
Poučevanje in učenje italijanščine na narodnostno mešanem območju Slovenske Istre