Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (5)
Lara Sorgo:
Literarne perspektive o identiteti in pripadnosti
Metka Malčič:
Upravljanje različnosti in poučevanje/učenje italijanskega jezika kot manjšinskega jezika
Maria Rosaria Graziano:
Vključevanje tujih učencev in upravljanje šole v večkulturnem okolju na območju Minturno-Scauri
Rok Kobal:
Analiza vitalnosti in percepcije italijanskega jezika med mladimi na dvojezičnem območju slovenske Istre ter proučitev strategij za njuno izboljšanje na podlagi modela treh partnerjev
Annalisa Brichese:
Didaktika italijanščine kot J2 za začetnike v formalnem učnem okolju v sklopu centrov za izobraževanje odraslih
Magistrska dela (33)
Edda Viler:
Strokovni jeziki
Paolo Pozzi:
Fulvio Tomizza kot mladinski pisatelj
Erika Paternuš:
Massimo Bontempelli in magični realizem
Branka Preden:
Diego de Castro
Tina Arnaut Bersan:
Književnost in medkulturnost
Mojca Volk:
Kathie F. Nunley in metoda Layered Curriculum
Aleksandra Dorošenko:
Istra v sodobnih italijanskih potopisih
Maja Mržek:
Mesto na morju
Lucia Allegra:
Preverjanje slušnega in bralnega razumevanja v osnovni šoli
Chiarastella Fatigato:
Polialfabetično besedilo - pomoč za izgradnjo pripovedne kompetence
Iris Kos:
Zgodnje učenje italijanščine preko glasbe
Jana Rojc:
Glasbena produkcija Fabrizija De Andréja
Domen Miklavec:
Informiranje slovenske in italijanske manjšine v programih javnih televizij
Alexia Kobal:
Po sledeh Itala Sveva
Monika Kunst:
Mladinska književnost v italijanskem jeziku v Istri
Elsa Apollonio:
Pripovedništvo in prostor
Rok Kobal:
Položaj italijanskega jezika v slovenskem šolskem sistemu ter predlogi za revitalizacijo in izboljšanje italijanščine kot drugega jezika med mladimi na dvojezičnem območju
Patrik Crevatin:
Izdelava modula za učenje mikrojezika turizma v italijanščini za tujce
Nina Deželak:
Odkrivanje jezika in kulture dvojezičnega območja slovenske Istre skozi metodologijo CLIL
Erika Gregorič:
Pisanje fantazijskega romana
Polona Počkar:
Učenje italijanskega jezika s pomočjo umetnostnih del
Nataša Požar Barut:
Užitek branja
Lara Sorgo:
Nova smer italijanskega pripovedništva
Nika Smotlak:
V labirintu leposlovja, namenjenega zgodnjim adolescentom
Maja Novak:
Marco Mancassola
Ines Haupt:
Glasbena produkcija Mie Martini
Dionizij Botter:
Spletno novinarstvo in družbena omrežja
Erika Šporčić Calabrò:
Analiza gledališke produkcije Giuseppeja Rote v literarnem kontekstu drame skupnosti italijanske narodnosti v Istri
Erika Gelleni:
Paradoks Checco Zalone
Cristina Di Pietro:
Metode in orodja za učinkovit pristop CLIL
Serena Picco:
La ludolinguistica durante le lezioni di italiano nelle scuole con la lingua d'insegnamento slovena in Italia
Eva Mraz Milič:
Od družbenega k psihološkemu romanu
Katja Dellore:
Uporaba metode recipročnega poučevanja za spodbujanje napredka učencev pri razumevanju in obnovi besedila
Diplomska dela (43)
Vanja Rener:
Preiskovalno pisanje med književnostjo in novinarstvom
Nataša Požar Barut:
Vzgoja in motivacija mladega bralca
Erika Paternuš:
Med zabavo in prestopkom
Mariella Mehle:
Pisanje Margaret Mazzantini kot iskanje svojevrstnosti
Radmila Macura:
Poučevanje slovnice skozi igro
Tomi Lavrenčič:
Alberto Moravia, Il conformista
Neža Fabjan:
Prikaz ženskih likov v italijanski književnosti od 13. do 17. stoletja
Aleksandra Dorošenko:
Literarna vzgoja - potepanje po Trstu
Edda Viler:
Cesare Pavese
Patrik Crevatin:
Sinhronizacija v Italiji
Erika Gregorič:
Po sledeh Commedie dell'arte
Sara Kurnik:
Pojem ljubezni med glavnim nastopajočim moškim likom in izbrano žensko v delih Danteja Alighierija in Ludovica Ariosta
Airin Bandelj:
Pier Paolo Pasolini
Marisa Macchi:
Italijanske manjšine na ozemlju bivše Jugoslavije
Tina Markežić:
Ljubezen in pohota v petem spevu Pekla Danteja Alighierija
Nina Deželak:
Ženska pisava v Italiji na prelomu 19. in 20. stoletja
Tina Novak:
Medkulturna komunikacija
Erik Guštin:
Ligio Zanini - spominske pripovedi
Domen Miklavec:
Razsvetljenstvo v Italiji in Istri
Tina Posega:
Primerjalna analiza šolskih sistemov Slovenije in Italije
Lara Sorgo:
Junak mnogih obrazov
Melania Vatovec:
Ester Sardoz Barlessi, istrska pisateljica in pesnica
Marko Bombač Poljak:
Intelektualci in fašizem v Italiji
Maja Novak:
Eksil v besedilih Uga Foscola, Giuseppeja Catozzelle, Anne Marie Mori in Nelide Milani
Nika Smotlak:
Mladinska književnost med potrošniškimi in kakovostnimi knjigami
Valentina Haupt:
Ženska trivialna književnost
Tjaša Drnovšek:
Krizni roman
Piero Guglielmino:
Nino De Vita, mladinski pisatelj
Neja Hladnik Stepanović:
Vanja Pegan, Kopanje mornarjev v topli vodi
Ana Hrvatin:
Razvojni roman - Rajnki Matija Paskal
Robin Kavčič:
Kako spodbujati k branju knjig
Katja Kavšek:
Javni zavod Marjetica Koper d. o. o.
Monika Kunst:
Branje je užitek
Aleš Mikulin:
Ugrabitev Alda Mora
Alessia Godina:
Učiti se italijanščine s pomočjo gledališke igre
Vito Gregorich:
Muze
Franka Cah Jakac:
Seznanjanje z italijanskim jezikom v predšolskem obdobju preko zgodbe
Jessica Batista Pišot:
Pomen slikanice za otroke v predšolskem obdobju in koraki za njeno oblikovanje
Kristina Misculin:
Pomembnost knjižnice in bralnega kotička v vrtcih
Sanja Čeliković:
Dvojezični otrok
Flavia Lachin:
Pripoved skozi slikanico
Rok Černac:
Turizem potniških ladij ter zgodovina turizma
Tanja Viler:
Selektivni mutizem - pristopi in strategije
Druga dela (14)
Una ciacolada con Nives Zudič Antonič
Tuttoggi scuola
Nives Zudič Antonič:
Insegnare letteratura a scuola nell'ambito dell'italiano come L2
L'ǂitaliano in contesti plurilingui
Nives Zudič Antonič:
Presentazione del modello di formazione per insegnanti operanti in aree plurilinguistiche con presenza di lingua minoritaria
Nives Zudič Antonič:
Literature and Culture
Nives Zudič Antonič:
Educazione letteraria in prospettiva interculturale
Sergio Crasnich:
Programma
Anja Zorman, Nives Zudič Antonič:
Prvi koraki pri razvijanju medkulturnega zavedanja: seznanjanje z jezikom okolja na narodnostno mešanih območjih v Republiki Sloveniji
Sergio Crasnich, Dora Manzo, Anita Dessardo:
Programma didattico
Lucija Čok, Sonja Novak-Lukanovič, Ana Kralj, Nives Zudič Antonič:
Meridium
Nives Zudič Antonič, Anita Dessardo:
Girolamo Muzio, letterato Capodistriano
Nives Zudič Antonič:
Diffusione del dramma pastorale in Istria
Metka Malčič, Nives Zudič Antonič:
Poučevanje in učenje italijanščine na narodnostno mešanem območju Slovenske Istre