Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (2)

  1. Jerca Legan Cvikl: Reprezentacije elit v slovenskih medijih
  2. Karin Sabadin: Pomen javnih medijev pri oblikovanju skupnosti

Magistrska dela (24)

  1. Grega Lednik: Medijski opravljivci - tabloidi v Sloveniji
  2. Mateja Markučič: Izbrisani ponovno krivi?
  3. Nataša Matijević: Oglaševanje v osnovnošolskih učbenikih, gradivih in revijah
  4. Jana Belcijan: Spletni mediji in novo bralno občinstvo
  5. Maša Zupančič: Medijske akcije pridobivanja prostovoljcev za Eurobasket 2013
  6. Alja Zadnik Pobežin: Komentarji na spletu in njihov vpliv na kvaliteto javne razprave
  7. Karin Sabadin: Kulturna politika v Sloveniji
  8. Eva Krajnc: Trženje in sponzorstvo v športu
  9. Sigrid Ratko: Politična komunikacija brez "psov čuvajev"
  10. Domen Miklavec: Informiranje slovenske in italijanske manjšine v programih javnih televizij
  11. Sara Križman: Sponzorstvo kot orodje za dosego prepoznavnosti podjetja in pospeševanja prodaje
  12. Emanuel Lipovac: Pomen algoritmov in masovnih podatkov pri delovanju sodobnega informacijsko-komunikacijskega sistema
  13. Eva Tancer: Facebook - platforma za nadzor državljanov
  14. Lea Stroj: Spreminjanje medijskih navad otrok in mladostnikov, ki so vrojeni v digitalno okolje
  15. Špela Razpet: Kako komunicirati v kriznih razmerah
  16. Blažka Drole: Osebnost in podoba političnega kandidata
  17. Neja Jerebičnik: Delo na poziv
  18. Klara Čalušić: Vloga psihografskega profiliranja pri oblikovanju političnih kampanj
  19. Matej Zupanc: Dezinformacija v času koronavirusa
  20. Samanta Coraci: Kriza slovenskega založništva
  21. Marija Božić: Spin in political communication and democracy
  22. Urška Krek: Celostna grafična podoba kot način komuniciranja podjetja s potrošniki
  23. Nikola Milosavić: Velika ločitev
  24. Denis Janev: SEO optimizacija in njen pomen za organsko uvrstitev med zadetke v iskalniku Google

Diplomska dela (49)

  1. Primož Čepar: Naš športnik kot primer sodelovanja primorskih medijev z obeh strani meje
  2. Vera Čipev: Predsedniške volitve 2012
  3. Katja Prezelj: Blagovna znamka Pipistrel
  4. Marina Zijan: Vedeževanje v medijih in njegov vpliv
  5. Špela Abram: Propaganda rasizma v Disneyevi risanki Aladdin
  6. Monika Miholič: Sodelovanje Hollywooda in Pentagona
  7. Urška Šturm: Umeščanje izdelkov v popularni kulturi
  8. Martina Ros: Javni in komercialni radio
  9. Rok Ziherl: Tiranija manjšine
  10. Valentina Kaurin: South Park kot kritika sodobnih medijev in kulturne produkcije
  11. Ana Štifter: Samopredstavljanje na socialnem omrežju Facebook
  12. Eva Grošič Šen: Vloga televizijskega oglaševanja v predsedniški kampanji Donalda Trumpa
  13. Karmen Horvat: WikiLeaks kot orodje propagande
  14. Blažka Poklič: Vpliv mobilne aplikacije Instagram na uporabnike
  15. Darja Oražem: Novinarstvo v kriznih razmerah
  16. Klara Čalušić: Medijske podobe Boruta Pahorja v času predvolilne predsedniške kampanje 2017
  17. Jera Lenardič: Spletni dnevnik
  18. Urška Krek: Medijska kampanja Veterinarske ambulante Pristov
  19. Nina Bačar: Persona Donalda Trumpa
  20. Amadeja Bešter: Pomen fotografije v oglasih v ženskih revijah
  21. Tina Blašković: Osebno znamčenje v elektronski glasbeni industriji
  22. Aljaž Bračič: Športne igre na srečo in mladostniki
  23. Peter Cividini Peloza: Uporaba socialnih medijev v politične namene
  24. Samanta Coraci: Medijske podobe Donalda Trumpa
  25. Kim Hrvatin: Oglaševanje na Facebooku in Instagramu ("guidebook")
  26. Emanuel Lipovac: Kritična analiza retorike Donalda J. Trumpa
  27. Maja Molek: Jugonostalgija kot trženjski koncept
  28. Špela Razpet: Medijske podobe Vladimirja Putina
  29. Iztok Senčar: Odgovornost medijev
  30. Ana Škreblin Pirjevec: Analiza predvolilne kampanje na lokalnih volitvah 2014
  31. Katja Stojić: Lokalne volitve 2014
  32. Yilmaz Vurucu: Gezi
  33. Matic Štrakl: Uporaba retorike v slovenskih predsedniških volitvah 2017 in analiza predvolilnih soočenj
  34. Tinkara Nared: Trženje glasbe v digitalni dobi
  35. Jasmina Selmanović: Delovanje javnega medija v multietničnem okolju
  36. Teja Petek: Poročanje medijev o predvolilni kampanji kandidatke Romane Tomc na predsedniških volitvah 2017
  37. Nikolina Pavićević: Zastopanost in pomembnost novic o političarkah
  38. Maša Zidar: Tehnologije za prepoznavo obraza - grožnja demokraciji?
  39. Gregor Benčina: Analiza Twitter objav britanskih politikov v času Brexita
  40. Nina Petejan: Potratna modna industrija
  41. Luka Drašler Florjančič: Lack of vaccination as the biggest public health problem of the 21. century
  42. Ana-Maria Ljuboje: Ženske v srbskih filmih
  43. Laura Kržič: Tehnologija 5G - napredek ali nadzor?
  44. Katja Canalaz: Vloga narečnega jezika v tedniku Slovencev v Videmski pokrajini Novi Matajur
  45. Isidora Marković: Primerjalna analiza tržne strategije McDonald’s kampanje "i’m lovin’ it" v različnih kulturah
  46. Manca Nučič: Odnosi z javnostmi fundacij za pomoč odvisnikom
  47. Stefan Masliković: Paradoks demokracije
  48. Anže Marolt: Regionalne in lokalne medijske vsebine v programih RTV Slovenija
  49. Alenka Hodžić: Politična komunikacija na družbenem omrežju Twitter ("X")

Druga dela (3)

  1. Sandra Bašić-Hrvatin: Drznost, drznost, še in še drznost
  2. Peggy Valcke, Brankica Petković, Sandra Bašić-Hrvatin: Independent study on indicators for media pluralism in the member states, towards a risk-based approach
  3. Sandra Bašić-Hrvatin: Prostori preteklosti v zgodbah sedanjosti
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici