Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Nastja Cotič: Model pouka naravoslovja na morski obali z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in izkustvenega učenja

Magistrska dela (6)

  1. Tilen Vovk: Odnos osnovnošolskih učiteljev do tehnike in tehnologije
  2. Ana Kurnik: Odnos učencev osnovne šole do tehnike in tehnologije
  3. Barbara Drenik: Pogledi učencev do informacijsko-komunikacijske tehnologije
  4. Blaž Finžgar: Učinki izkustvenega pouka, podprtega z informacijsko-komunikacijsko tehnologijo pri predmetu spoznavanje okolja
  5. Nina Tanko: Stanje uporabe mikroskopov kot pomembnih tehnoloških pripomočkov na razredni stopnji
  6. Polona Salober: Primerjava pogledov učencev mestnih in podeželskih šol na uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije za učenje in poučevanje

Diplomska dela (156)

  1. Metka Bratec: Materiali in njihova uporaba v vrtcu
  2. Maja Škrlj: Uporaba mikroskopa v predšolskem obdobju
  3. Mojca Dolinar: Uvedba tehniškega kotička v drugem starostnem obdobju
  4. Tadeja Sotošek: Uporaba mikroskopa v vrtcu
  5. Štefica Cicmanović Zimet: Tehnične delavnice za življenje
  6. Jelka Škornik: Otroci s posebnimi potrebami - razvoj fine motorike in prilagoditve
  7. Petra Gale: Tehnične igrače v drugem starostnem obdobju
  8. Katja Bell: Unikatna, lesena konstrukcijska zbirka
  9. Tadeja Mars: Tehnične igrače
  10. Jerneja Zajec: Uvajanje računalnika v predšolsko obdobje
  11. Olga Kukovec: Spoznavanje in pridobivanje energije v predšolskem obdobju
  12. Urša Marija Pirih: Uporaba lego kock v predšolskem obdobju
  13. Jasmina Jerič: Papir
  14. Lela Smiljanić: Uporaba magnetizma v predšolskem obdobju
  15. Maja Anderlič Može: Uporaba fotoaparata v predšolskem obdobju
  16. Zdenka Zakelšek: Uporaba računalnika v vzgojnem procesu
  17. Špela Buh: Spoznavanje papirja v različnih starostnih obdobjih
  18. Blanka Sagadin: Varnost v prometu
  19. Nataša Gutman: Tehniški materiali in njihova uporaba v vrtcu
  20. Katja Tavčar Jermančič: Volna in tehnika polstenja volne v predšolskem obdobju
  21. Ajda Robežnik: Zlato v predšolskem obdobju
  22. Suzana Žnider: Les in njegova uporaba v vrtcu
  23. Mateja Marič: Tehniške dejavnosti v vrtcu
  24. Kristina Strmec: Uporaba lesa pri zgodnjem učenju tehnologije v vrtcu
  25. Andreja Metličar: Izkoriščanje energije vetra v predšolskem obdobju
  26. Veronika Kodrič: Spoznavanje tehnične dediščine
  27. Martina Mikolavčič: Uporaba tehniških materialov v vrtcu
  28. Blanka Špur: Razvijanje tehničnih spretnosti z ustvarjanjem uporabnih predmetov v vrtcu
  29. Nina Zidovnik: Tehniške igrače nekoč in danes
  30. Petra Vodišek: Varnost predšolskih otrok v prometu
  31. Jana Povšič: Spoznavanje ure v vrtcu
  32. Lea Ferfolja: Uporaba fotoaparata v predšolski dobi
  33. Mojca Rimele: Spoznavanje železniškega prometa v predšolskem obdobju
  34. Ingrid Čandek: Od zrna do kruha
  35. Renata Hozjan: Od lesa do papirja
  36. Tjaša Šmid: Uporaba mikroskopa v prvem triletju osnovne šole
  37. Barbara Drenik: Informacijsko-komunikacijske tehnologije na razredni stopnji osnovne šole
  38. Tanja Trbojević: Uporaba tehničnih materialov za igro otrok v vrtcu
  39. Daša Vukanac: Uporaba interaktivne table učiteljev razrednega pouka v Sloveniji
  40. Tilen Vovk: Mehansko obdelovanje lesa in poznavanje tehnoloških materialov na razredni stopnji osnovne šole
  41. Anita Pukl: Igra z različnimi materiali v prvem starostnem obdobju
  42. Petra Rihtar: Tehniške igrače v predšolskem obdobju
  43. Ana Kasunić: Fotoaparat, fotografija in otroci
  44. Klaudija Rajnar: Uporaba pisal v predšolskem obdobju
  45. Suzana Husić: Recikliranje odpadnega materiala v vrtcu
  46. Dijana Stančič: Spoznavanje ur v predšolskem obdobju
  47. Aleksandra Stropnik: Uporaba odpadnega materiala v vrtcu
  48. Senja Marušič: Uporaba lesa v predšolskem obdobju
  49. Ana Marija Pajek: Poznavanje požarne varnosti v vrtcu
  50. Nadja Novak: Uporaba materialov v vrtcu
  51. Teodora Prinčič: Uporaba tradicionalnih krajevno značilnih igrač v predšolski vzgoji
  52. Klaudija Zalokar: Spoznavanje vodovodnega in kanalizacijskega sistema s čistilno napravo za odpadne vode v vrtcu
  53. Maja Murko: Uporaba lesa v predšolskem obdobju
  54. Silvija Šatur: Prikaz procesa izdelave tekstilnega izdelka v vrtcu
  55. Alenka Ivanuša: Uporaba različnih materialov v vrtcu
  56. Romana Duh: Uporaba tehnološki materialov v vrtcu
  57. Slavica Vindiš: Izvajanje tehniških dejavnosti skozi spoznavanje ljudskih glasbil in izdelavo zvočil
  58. Maruška Penič: Oblikovanje v predšolskem obdobju
  59. Nina Tanko: Mikroskopiranje
  60. Polona Žerovec: Zbiranje in recikliranje odpadkov v drugi triadi osnovne šole
  61. Keti Marušič: Papir in tehnika v predšolskem obdobju
  62. Blaž Finžgar: Mnenje učiteljev o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku spoznavanja okolja ter naravoslovja in tehnike
  63. Ana Roblek: Primerjava vodenja e-dnevnika in e-redovalnice s pisnim vodenjem dnevnika in redovalnice
  64. Polona Salober: Odnos učiteljev in učencev do informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šole
  65. Mateja Verdir: Analiza slabše reševanih nalog mednarodne raziskave TIMSS s področja tehnike v letih 2007 in 2011
  66. Brigita Bučar: Seznanjanje z različnimi materiali v predšolskem obdobju
  67. Alenka Gašpirc: Tkanje v predšolskem obdobju
  68. Šejla Nadarević: Prometna vzgoja v prvem starostnem obdobju
  69. Rebeka Metelko: Mikroskopiranje v vrtcih na območju Posavja
  70. Kristina Česnik: Od ideje do inovacije
  71. Julija Dorčič: Predšolski otrok v prometu
  72. Tea Filipič: Predstavitev šivanja v predšolskem obdobju
  73. Teja Kert: Konstruiranje s kartonom v predšolskem obdobju
  74. Katja Kobe: Uporaba gradiv v zgodnjem otroštvu
  75. Tanja Korenč: Oblikovanje v predšolskem obdobju
  76. Danijela Korošec: Telefon v predšolskem obdobju
  77. Marija Petra Košec: Varno izvajanje tehniških dejavnosti s potencialno nevarnimi tehniškimi orodji
  78. Sonja Kugonič: Obdelava materialov
  79. Diana Merhar: Od odpadnega materiala do igrače
  80. Mojca MIhelič: Spoznavanje tehničnih materialov
  81. Tanja Novak: Mikroskop v predšolskem obdobju
  82. Karmen Zorman: Uporaba materialov v predšolskem obdobju
  83. Aleksandra Tegelj: Izdelava igrač iz odpadnega materiala v predšolskem obdobju
  84. Špela Cesar: Spoznavanje materialov v predšolskem obdobju
  85. Vinka Mijušković: Pisava v predšolskem obdobju
  86. Nina Pukl: Recikliranje
  87. Mateja Brglez: Spoznavanje kmetijstva v vrtcu
  88. Klementina Ribič: Uvajanje optičnih pripomočkov v vrtec
  89. Kristina Jelenc: Ponovna uporaba odpadnega materiala v vrtcu
  90. Manca Štrumbelj: Uporaba termoplastov v drugem starostnem obdobju
  91. Janina Blažko Golob: Uporaba lesa med vzgojiteljicami in vzgojitelji
  92. Tina Šavron: Stališča učencev četrtih razredov do tehnološke pismenosti
  93. Matija Skapin: Spomin na les - lesena didaktična igrača
  94. Andreja Okorn: Spoznavanje likalnika v vrtcu
  95. Tina Gavranić: Spoznavanje materialov v predšolskem obdobju
  96. Urška Baloh: Izdelava mila
  97. Luka Magajna: Les kot obnovljivi vir energije pri zgodnjem učenju tehnologije v vrtcu
  98. Tjaša Zidar: Spoznavanje tehniških materialov v vrtcu
  99. Mojca Adamlje: Uporaba interaktivne table pri pouku spoznavanja okolja in naravoslovja in tehnike
  100. Brigita Kuštrin: Spoznavanje prevoznih sredstev v predšolskem obdobju
  101. Nina Di Falco Bizjak: Pripomočki za opazovanje neba v vrtcu
  102. Teja Macuh: Inovativen pristop k prepoznavanju tekstila preko igre v predšolskem obdobju
  103. Špela Majhenič: Spoznavanje in oblikovanje lesa v prvi starostni skupini
  104. Petra Krašna: Preoblikovanje odpadnih materialov v predšolskem obdobju
  105. Alja Vučko: Uporaba recikliranega papirja v prvem razredu osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardom
  106. Nina Deleonardis: Med in čebele v otrokovem predšolskem obdobju
  107. Suzana Habjan: Otroci spoznavajo konstrukcijske tehnologije ob gradnji vrtca
  108. Eva Lipovec: Soline in delovna orodja solinarjev skozi prikaz dejavnosti v vrtcu
  109. Jasna Sotler: Mnenje vzgojiteljic glede uporabe mikroskopa v predšolskem obdobju
  110. Ema Grošelj: Uporaba papirja in kartona v vrtcu
  111. Diana Simšič: Uporabnost odpadne embalaže v vrtcu
  112. Katarina Job: Tehniški materiali
  113. Mojca Likar: Uporabnost recikliranega papirja v vrtcu
  114. Tina Koc: Varnost v prometu, vključevanje predšolskih otrok v promet
  115. Neža Primožič: Papir
  116. Simona Trošt: Izdelava in uporaba didaktičnih sredstev iz tekstila v vrtcu
  117. Janja Zupanič: Tehniška dejavnost v prvem starostnem obdobju
  118. Martina Šoštarič: Otroška igra in računalnik
  119. Katarina Košenina: Uporaba odpadnega materiala v predšolskem obdobju
  120. Tanja Žnidarič: Tehniški materiali in njihova uporaba v vrtcu
  121. Anita Vamberger: Spoznavanje letalstva v predšolskem obdobju
  122. Patricija Puhman: Tehniške igrače nekoč in danes
  123. Špela Kuselj: Stališča staršev glede uporabe odpadnih materialov pri dejavnostih v vrtcu
  124. Ana Valančič: Uporaba mobilnega učenja med učitelji razrednega pouka
  125. Mateja Klinc: Usposobljenost učiteljev za poučevanje tehničnih vsebin v 1. vzgojno - izobraževalnem obdobju osnovne šole
  126. Suzana Bržan: Uporaba papirja pri tehniških dnevih v osnovni šoli
  127. Nežka Dakskobler Markoč: Projektno učno delo pri tehniških dejavnostih v osnovni šoli
  128. Janja Malik: Uporaba povečevalnih stekel in mikroskopov pri vzgojiteljicah
  129. Tanja Stević: Spoznavanje materialov s področja tehnike in tehnologije v predšolskem obdobju
  130. Metka Ratej: Izdelava uporabnih predmetov in igrač iz odpadnega materiala
  131. Tanja Podergajs: Spoznavanje različnih materialov v prvem starostnem obdobju in igra z njimi
  132. Urška Rosenstein: Spoznavanje izdelave kruha v predšolskem obdobju
  133. Ester Jurinčič: Skupaj z otroki spoznavamo papir na inovativen način
  134. Monika Lumpert: Spoznavanje lesa v vrtcu
  135. Nataša Nučič: Spoznavanje letal v predšolskem obdobju
  136. Mateja Kristl: Otrok spozna postopek, kako iz konopljinih stebel nastane tkanina
  137. Neli Ferfolja: Predstavitev kamere obscura v predšolskem obdobju
  138. Eva Hočevar: Izdelava kompasa z otroki, starimi od 7 do 8 let
  139. Maja Bradeško: Vključevanje teme čebelarstvo med vzgojitelji
  140. Jasna Drevenšek: Ustvarjanje iz odpadnega materiala v vrtcu
  141. Katja Drevenšek: Tehnično ustvarjanje iz različnih materialov v vrtcu
  142. Mojca Turk: Varno rokovanje s pravim orodjem v vrtcu
  143. Katja Arh: Fotografija v predšolskem obdobju
  144. Bernarda Rebec: Uporaba fotoaparata v prvem razredu osnovne šole
  145. Katja Mrgole: Spoznavanje pridobivanja mleka z otroki v mestnem vrtcu
  146. Nuša Cerar: Od načrtovanja do končnega izdelka žužkovega hotela
  147. Tjaša Janežič: Spoznavanje letal in letališč v predšolskem obdobju
  148. Maja Golić Završan: Raziskovanje svetlobe in sence v predšolskem obdobju
  149. Anja Jenko: Stališče vzgojiteljic predšolske vzgoje o digitalni pismenosti v predšolskem obdobju
  150. Tavčar Hana: Poznavanje osnov elektrotehnike med vzgojitelji
  151. Tia Prašnikar: Spoznavanje poti bombaža kot primer tehniških dejavnosti v vrtcu
  152. Jana Markočič Obidič: Predstavitev papirja predšolskim otrokom
  153. Tea Cimprič: Spoznavanje fotoaparata v predšolskem obdobju
  154. Naja Lipičar: Predstavitev volne v predšolskem obdobju
  155. Kristina Zorč: Ponovna uporaba odpadnega materiala v vrtcu pri otrocih drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja
  156. Nika Hari: Varnost v prometu
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici