Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Iztok Retar: Razvoj modela strukture kompetenc športnega menedžerja kot izhodišče za vseživljenjsko učenje

MSc theses (4)

  1. Pia Puklavec: Razlike v gibalni učinkovitosti učencev izbrane osnovne šole pred in po epidemiji covid-19
  2. Nina Močnik: Telesna dejavnost vzgojiteljev na Goriškem v času epidemije covid-19
  3. Lea Kovačič: Primerjava izvajanja gibalnih/športnih dejavnosti med javnim in waldorfskim vrtcem
  4. Rok Opeka: Analiza razlik med dečki in deklicami prve triade v razvitosti eksplozivne moči nog na izbrani osnovni šoli

BSc theses (44)

  1. Nina Nose: Povečevanje količine stične hoje s preusmerjanjem pozornosti pri zgodnjem gibalnem učenju
  2. Aida Alič: Športni plezalni dan v vrtcu
  3. Simona Mohar: Jahalni izlet v vrtcu
  4. Mateja Obadič: Elementarne igre za spodbujanje gibalnega razvoja v zgodnjem otroštvu
  5. Neža Andlovic: Spodbujevalci in zaviralci inovativnega gibalnega poučevanja v zgodnjem otroštvu
  6. Sara Drobnič: Organizirana športna vadba za nosečnice v vrtcu kot pomemben dejavnik za zdrav gibalni razvoj otroka
  7. Maruša Debeljak: Razlike med dečki in deklicami v zgodnjem otroštvu glede na razvoj gibalne sposobnosti - moči
  8. Milena Školiber: Zgodba kot spodbujevalec uspešnega gibalnega poučevanja v zgodnjem otroštvu
  9. Nina Slabe: Najpogostejše elementarne igre pri gibalnih/športnih aktivnostih v vrtcih
  10. Kaja Germavc: Vloga televizije in računalnika pri dnevni gibalni/športni aktivnosti predšolskih otrok
  11. Klavdija Šibila: Analiza projekta Playness z vidika prispevka izboljšanja kompetentnosti vzgojiteljic za gibalno poučevanje v zgodnjem otroštvu
  12. Ksenija Dominko Štrakl: Vpliv športno aktivnih staršev na vključevanje otrok gibalne dejavnosti
  13. Ana Sečnik: Gibalne/športne aktivnosti otrok s starši
  14. Kristina Pejić: Kompetentnost vzgojiteljev in samoocenjevanje kompetentnosti pri gibalnih dejavnostih v predšolskem obdobju
  15. Nataša Spruk: Vpliv izobrazbe in ekonomskega statusa staršev na vključevanje otrok v smučanje
  16. Nina Plank: Razvijanje strategije Slovenske univerzitetne športne zveze
  17. Barbara Koren Kovačević: Dvorišče včeraj in danes - pomen gibalne/športne igre na otroškem igrišču za gibalni razvoj otrok v zgodnjem otroštvu
  18. Mateja Sobočan: Spremljanje in vrednotenje razvoja gibalnih sposobnosti v zgodnjem otroštvu v vrtcu
  19. Luka Premrl: Uveljavljenost programa Nurture of talented children učenja pri gibalnih aktivnostih predšolskih otrok na Goriškem ter Vipavskem
  20. Bogomila Drevenšek: Razvoj gibalnih sposobnosti v zgodnjem otroštvu z vključevanjem plesnih vsebin
  21. Anja Glavan: Negativni vplivi na dnevno gibalno/športno aktivnost v zgodnjem otroštvu
  22. Klara Črček: Mobilni telefon kot zaviralec gibalnega razvoja v zgodnjem otroštvu, da ali ne?
  23. Diana Bartolj: Najpogostejši elementarni gibalni vzorci v didaktičnih gibalnih igrah v dolenjskih vrtcih v prvem starostnem obdobju
  24. Maja Jeram: Inovativni pristopi poučevanja gibalnih/športnih aktivnosti v zgodnjem otroštvu
  25. Sara Gjergjek: Razvijanje ravnotežja v zgodnjem otroštvu kot gradnik varne vožnje s kolesom
  26. Nika Finkšt: Izvajanje plavalnih dejavnosti v ljubljanskih vrtcih kot pomemben prispevek k plavalnemu opismenjevanju otrok
  27. Romana Povh: Gibalne urice predšolskega otroka v naravi. Projekt: telovadnica v naravi v Vrtcu Hrastnik
  28. Katja Konte: Stališča staršev do vključevanja predšolskih otrok v organizirano gibalno/športno vadbo
  29. Aleksandra Kopar: Uporaba nestrukturiranih učnih pripomočkov pri zgodnjem gibalnem poučevanju
  30. Sašo Kouter: Didaktične gibalne igre v vrtcu za spodbujanje gibalnega razvoja otroka
  31. Sanela Duraković: Vloga demonstracije - prikaza gibanja pri zgodnjem gibalnem poučevanju natančnosti
  32. Jana Biščak: Zmanjšana gibalna funkcionalnost pri predšolskih otrocih v času epidemije COVID-19
  33. Nina Urbančič: Poučevanje prevala naprej v vrtcih v Osrednji Sloveniji
  34. Urška Švajger: Uporaba gibalnih iger pri zgodnjem učenju gibanja
  35. Urša Brecelj: Razlike v oceni razvitosti koordinacije med plesno aktivnimi in plesno neaktivnimi otroki
  36. Nina Andraši: Stališča vzgojiteljev vrtca o načinu prihoda in odhoda otrok iz vrtca z vidika uporabe hoje
  37. Roman Zabukovec: Analiza fizičnih zmogljivosti vzgojiteljev za delo v vrtcu Piran
  38. Monika Kuhar: Didaktične gibalne igre, ki jih vzgojitelji uporabljajo za krepitev ravnotežja v zgodnjem otroštvu
  39. Karin Žakelj: Razlike med dečki in deklicami v razvitosti gibalnih sposobnosti v zgodnjem otroštvu
  40. Janja Jelen: Vpliv pravljične joge na izboljšanje gibljivosti in ravnotežja v zgodnjem otroštvu
  41. Natalija Fingušt: Gibalne/športne dejavnosti v gozdu kot spodbujevalec gibalnega razvoja otrok
  42. Natalija Božič: Preprečevanje bolečin v ledvenem delu hrbtenice zaradi prisilne drže pri delu vzgojiteljev
  43. Ana Fric Kovač: Uporaba nestrukturiranih učnih pripomočkov pri gibalnih dejavnostih v Vrtcu Otona Župančiča Slovenska Bistrica
  44. Nina Levstek: Uporaba učnih pripomočkov pri gibalnih dejavnostih v naravnem okolju

Other documents (9)

  1. Iztok Retar, Matej Plevnik, Giuliana Jelovčan: Kompetentno poučevanje gibalnih/športnih aktivnosti otrok s posebnostmi v gibalnem razvoju kot naložba za ohranjanje kakovosti življenja v pozni starosti
  2. Iztok Retar: Menedžment športnega društva
  3. Iztok Retar: Inovativni didaktični pristopi na organizacijskem področju športa v šoli
  4. Iztok Retar: Športni menedžment
  5. Iztok Retar: Anton Zupan in Matej Plevnik: Swimming and other forms of acquatic exercise for people with neuromuscular disorders. Koper, Annales University Press; Ljubljana, Muscular Dystrophy Association of Slovenia, European Alliance of Neuromuscular Disorders Associations, 2014, 96 pages
  6. Iztok Retar, Rado Pišot, Edvard Kolar: The definition of sports management
  7. Iztok Retar: Vseživljenjsko učenje za zdrav življenjski slog starejših odraslih
  8. Darko Ravnikar, Ana Bardorfer, Iztok Retar: Slovenian sports touristic brands
  9. Boštjan Šimunič, Tadeja Volmut, Saša Pišot, Matej Plevnik, Urška Čeklić, Nika Pegan, Petra Dolenc, Iztok Retar, Katja Koren: Recommendations for achieving medium- and high-intensity physical / sport activity in physical education to improve the health and learning of children and adolescents
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica