Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (3)
Nina Košir:
Doživljanje in izražanje predšolskih otrok ob glasbeni pravljici
Petra Tomšič:
Pripomoček za izvajanje razteznih in krepilnih gimnastičnih vaj s slepim in slabovidnim otrokom pri uri športa
Anina Cesar:
Pomen karateja za celostni razvoj oseb z Downovim sindromom
BSc theses (50)
Petra Žnidar:
Kompetence vzgojiteljev in vpliv implicitne pedagogike na načrtovanje gibalnih/športnih dejavnosti v vrtcu Mali grof Slovenske Konjice
Jana Šimac:
Uporaba tekmovalnih vsebin pri gibalnih/športnih dejavnostih v predšolskem obdobju
Teja Strmole:
Vpliv staršev na interes otrok za gibanje na različnih športnih površinah
Karmen Umek:
Gibanje kot spodbuda in motivacija pri spoznavanju angleškega jezika
Katja Remic:
Uporaba elementarnih iger za spoznavanje prvin male odbojke
Marjetka Lekše:
Gibanje skozi pravljico z glasbo
Andreja Erjavec:
Vloga vzgojitelja pri izvajanju gibalnih/športnih aktivnosti v vrtcu Kočevje
Anja Hanželič:
Gibanje kot podpora usvajanju začetnega besedišča pri poučevanju nemščine kot tujega jezika v predšolskem obdobju
Višnja Rems:
Razvijanje jezikovne zmožnosti predšolskih otrok ob gibalni/športni aktivnosti
Kristina Koron:
Gibalna/športna aktivnost otrok prvega starostnega obdobja na prostem v ajdovskih vrtcih
Katja Kotnik:
Uporaba ljudskih iger pri vodeni gibalni/športni aktivnosti
Irina Kneipp:
Gibalna/športna aktivnost zamejskih predšolskih otrok in njihovih staršev
Jelena Lukić:
Vloga vzgojitelja pri izvedbi gibalnih/športnih aktivnostih v času vrtca
Tatjana Štumergar:
Izbor elementarnih iger pri gibalni/športni aktivnosti v predšolskem obdobju
Elen Stanič:
Ugotavljanje gibalne učinkovitosti predšolskih otrok z Baterijo ABC gibanja v izbranem vrtcu
Mojca Šilec:
Gibalna/športna aktivnost predšolskih otrok in njihovih staršev v prostem času v vrtcu Vančka Šarha Maribor
Aida Kreštić:
Stališča strokovnih delavcev o prenovljenem športnem programu Zlati sonček za otroke s posebnimi potrebami
Maja Črnigoj:
Uporaba izbranih elementarnih iger za spoznavanje prvin malega rokometa
Špela Iljaš:
Gibalna/športna aktivnost v gozdu - inovativni učni pristopi v predšolskem obdobju
Klara Cvetković:
Pomen hoje v predšolskem obdobju
Gorica Stevanović:
Aerobne sposobnosti izbrane predšolske skupine vrtca Hrušica
Saša Plečnik:
Analiza tekalnih sposobnosti pet let starih otrok
Maša Gala:
Pomen vrtca za gibalno/športno aktivnost družine
Maja Jeram:
Inovativni pristopi poučevanja gibalnih/športnih aktivnosti v zgodnjem otroštvu
Sara Gjergjek:
Razvijanje ravnotežja v zgodnjem otroštvu kot gradnik varne vožnje s kolesom
Mateja Sajevic:
Zavedanje vzgojiteljev o pomenu gibalnih/športnih aktivnosti za otrokov celostni razvoj
Teja Lebar:
Gibalna/športna aktivnost predšolskih otrok v času poletnih počitnic
Špela Ropret:
Gibalna/športna aktivnost in prehranske navade predšolskih otrok
Katarina Bončina:
Mnenje staršev in otrok o izvedbi planinskih izletov v Vrtcu Idrija
Vladka Žajber:
Rolanje kot del vsebine gibalnega/športnega programa Mali sonček v posavski regiji
Tanja Kumprej:
Uporaba didaktičnih pripomočkov in iger pri prilagajanju na vodo med strokovnimi delavci plavalnega kluba Fužinar Ravne na Koroškem
Petra Milenković:
Predstavitev koncepta igra-gibanje-razvoj
Barbara Zupančič:
Gibalne/športne aktivnosti otrok prvega starostnega obdobja na prostem v Vrtcu Jarše
Valentina Šestanj:
Spoznavanje matematičnih pojmov skozi gibanje za otroke od 2. do 3. leta starosti
Monika Perovšek:
Analiza količine hoje pri treh generacijah
Katja Krivec:
Povezanost socialnih, demografskih dejavnikov z gibalno/športno aktivnostjo otrok prvega starostnega obdobja
Sabina Marn:
Gibalna/športna aktivnost prvošolcev na izbrani osnovni šoli v času epidemije
Eva Bizjak:
Mnenje staršev o Fredovem programu učenja plavanja
Anina Cesar:
Dvojna izjemnost
Lara Žvokelj:
Možnost povezovanja gibanja z matematiko in jezikom
Eva Zor:
Objektivno izmerjena gibalna/športna aktivnost otrok med dvema urama gibalne dejavnosti
Tinkara Čuk:
Program rolanja v predšolskem obdobju
Aleksandra Mali:
Učenje prvih angleških besed preko elementarnih iger
Maja Vengar:
Izbrane elementarne igre v predšolskem obdobju za razvoj koordinacije in ravnotežja
Anita Zupančič:
Gibalna/športna aktivnost predšolskih otrok na prostem
Manca Zorc Čizmić:
Hoja kot gibalna aktivnost predšolskih otrok skupaj s starši v času drugega vala epidemije nalezljive bolezni covid-19
Maša Žorž:
Izbrane gibalne/športne aktivnosti z osnovnimi prvinami motorike z žogo
Neja Vončina:
Razlogi staršev za vpis predšolskega otroka na tečaj plavanja v dveh izbranih klubih
Nika Škof:
Gibalna/športna aktivnost predšolskih otrok in njihovih staršev v prostem času na Dolenjskem
Matej Bombek:
Kakovost in realizacija izvajanja plavalnega programa za predšolske otroke v Plavalnem klubu Branik Maribor
Other documents (3)
Giuliana Jelovčan, Mirijam Slakan, Barbara Lipavšek:
Pomen naravnih oblik gibanja v prvem starostnem obdobju
Rado Pišot, Nejc Šarabon, Giuliana Jelovčan, Matej Plevnik, Saša Pišot, Urška Čeklić, Tadeja Volmut, Petra Dolenc, Mitja Gerževič, Nina Mohorko, Katja Koren, Boštjan Šimunič:
Fundamental motor patterns in children aged 4-7 years
Iztok Retar, Matej Plevnik, Giuliana Jelovčan:
Kompetentno poučevanje gibalnih/športnih aktivnosti otrok s posebnostmi v gibalnem razvoju kot naložba za ohranjanje kakovosti življenja v pozni starosti