Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

MSc theses (3)

  1. Nina Košir: Doživljanje in izražanje predšolskih otrok ob glasbeni pravljici
  2. Petra Tomšič: Pripomoček za izvajanje razteznih in krepilnih gimnastičnih vaj s slepim in slabovidnim otrokom pri uri športa
  3. Anina Cesar: Pomen karateja za celostni razvoj oseb z Downovim sindromom

BSc theses (50)

  1. Petra Žnidar: Kompetence vzgojiteljev in vpliv implicitne pedagogike na načrtovanje gibalnih/športnih dejavnosti v vrtcu Mali grof Slovenske Konjice
  2. Jana Šimac: Uporaba tekmovalnih vsebin pri gibalnih/športnih dejavnostih v predšolskem obdobju
  3. Teja Strmole: Vpliv staršev na interes otrok za gibanje na različnih športnih površinah
  4. Karmen Umek: Gibanje kot spodbuda in motivacija pri spoznavanju angleškega jezika
  5. Katja Remic: Uporaba elementarnih iger za spoznavanje prvin male odbojke
  6. Marjetka Lekše: Gibanje skozi pravljico z glasbo
  7. Andreja Erjavec: Vloga vzgojitelja pri izvajanju gibalnih/športnih aktivnosti v vrtcu Kočevje
  8. Anja Hanželič: Gibanje kot podpora usvajanju začetnega besedišča pri poučevanju nemščine kot tujega jezika v predšolskem obdobju
  9. Višnja Rems: Razvijanje jezikovne zmožnosti predšolskih otrok ob gibalni/športni aktivnosti
  10. Kristina Koron: Gibalna/športna aktivnost otrok prvega starostnega obdobja na prostem v ajdovskih vrtcih
  11. Katja Kotnik: Uporaba ljudskih iger pri vodeni gibalni/športni aktivnosti
  12. Irina Kneipp: Gibalna/športna aktivnost zamejskih predšolskih otrok in njihovih staršev
  13. Jelena Lukić: Vloga vzgojitelja pri izvedbi gibalnih/športnih aktivnostih v času vrtca
  14. Tatjana Štumergar: Izbor elementarnih iger pri gibalni/športni aktivnosti v predšolskem obdobju
  15. Elen Stanič: Ugotavljanje gibalne učinkovitosti predšolskih otrok z Baterijo ABC gibanja v izbranem vrtcu
  16. Mojca Šilec: Gibalna/športna aktivnost predšolskih otrok in njihovih staršev v prostem času v vrtcu Vančka Šarha Maribor
  17. Aida Kreštić: Stališča strokovnih delavcev o prenovljenem športnem programu Zlati sonček za otroke s posebnimi potrebami
  18. Maja Črnigoj: Uporaba izbranih elementarnih iger za spoznavanje prvin malega rokometa
  19. Špela Iljaš: Gibalna/športna aktivnost v gozdu - inovativni učni pristopi v predšolskem obdobju
  20. Klara Cvetković: Pomen hoje v predšolskem obdobju
  21. Gorica Stevanović: Aerobne sposobnosti izbrane predšolske skupine vrtca Hrušica
  22. Saša Plečnik: Analiza tekalnih sposobnosti pet let starih otrok
  23. Maša Gala: Pomen vrtca za gibalno/športno aktivnost družine
  24. Maja Jeram: Inovativni pristopi poučevanja gibalnih/športnih aktivnosti v zgodnjem otroštvu
  25. Sara Gjergjek: Razvijanje ravnotežja v zgodnjem otroštvu kot gradnik varne vožnje s kolesom
  26. Mateja Sajevic: Zavedanje vzgojiteljev o pomenu gibalnih/športnih aktivnosti za otrokov celostni razvoj
  27. Teja Lebar: Gibalna/športna aktivnost predšolskih otrok v času poletnih počitnic
  28. Špela Ropret: Gibalna/športna aktivnost in prehranske navade predšolskih otrok
  29. Katarina Bončina: Mnenje staršev in otrok o izvedbi planinskih izletov v Vrtcu Idrija
  30. Vladka Žajber: Rolanje kot del vsebine gibalnega/športnega programa Mali sonček v posavski regiji
  31. Tanja Kumprej: Uporaba didaktičnih pripomočkov in iger pri prilagajanju na vodo med strokovnimi delavci plavalnega kluba Fužinar Ravne na Koroškem
  32. Petra Milenković: Predstavitev koncepta igra-gibanje-razvoj
  33. Barbara Zupančič: Gibalne/športne aktivnosti otrok prvega starostnega obdobja na prostem v Vrtcu Jarše
  34. Valentina Šestanj: Spoznavanje matematičnih pojmov skozi gibanje za otroke od 2. do 3. leta starosti
  35. Monika Perovšek: Analiza količine hoje pri treh generacijah
  36. Katja Krivec: Povezanost socialnih, demografskih dejavnikov z gibalno/športno aktivnostjo otrok prvega starostnega obdobja
  37. Sabina Marn: Gibalna/športna aktivnost prvošolcev na izbrani osnovni šoli v času epidemije
  38. Eva Bizjak: Mnenje staršev o Fredovem programu učenja plavanja
  39. Anina Cesar: Dvojna izjemnost
  40. Lara Žvokelj: Možnost povezovanja gibanja z matematiko in jezikom
  41. Eva Zor: Objektivno izmerjena gibalna/športna aktivnost otrok med dvema urama gibalne dejavnosti
  42. Tinkara Čuk: Program rolanja v predšolskem obdobju
  43. Aleksandra Mali: Učenje prvih angleških besed preko elementarnih iger
  44. Maja Vengar: Izbrane elementarne igre v predšolskem obdobju za razvoj koordinacije in ravnotežja
  45. Anita Zupančič: Gibalna/športna aktivnost predšolskih otrok na prostem
  46. Manca Zorc Čizmić: Hoja kot gibalna aktivnost predšolskih otrok skupaj s starši v času drugega vala epidemije nalezljive bolezni covid-19
  47. Maša Žorž: Izbrane gibalne/športne aktivnosti z osnovnimi prvinami motorike z žogo
  48. Neja Vončina: Razlogi staršev za vpis predšolskega otroka na tečaj plavanja v dveh izbranih klubih
  49. Nika Škof: Gibalna/športna aktivnost predšolskih otrok in njihovih staršev v prostem času na Dolenjskem
  50. Matej Bombek: Kakovost in realizacija izvajanja plavalnega programa za predšolske otroke v Plavalnem klubu Branik Maribor

Other documents (3)

  1. Giuliana Jelovčan, Mirijam Slakan, Barbara Lipavšek: Pomen naravnih oblik gibanja v prvem starostnem obdobju
  2. Rado Pišot, Nejc Šarabon, Giuliana Jelovčan, Matej Plevnik, Saša Pišot, Urška Čeklić, Tadeja Volmut, Petra Dolenc, Mitja Gerževič, Nina Mohorko, Katja Koren, Boštjan Šimunič: Fundamental motor patterns in children aged 4-7 years
  3. Iztok Retar, Matej Plevnik, Giuliana Jelovčan: Kompetentno poučevanje gibalnih/športnih aktivnosti otrok s posebnostmi v gibalnem razvoju kot naložba za ohranjanje kakovosti življenja v pozni starosti
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica