Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Martina Mejak:
Diahrona in sinhrona analiza didaktičnega instrumentarija v osnovnošolskih berilih
MSc theses (5)
Maša Arčon:
Sporazumevalna zmožnost in uspešnost reševanja nalog iz logike v 3. in 4. razredu
Ana Jurkovič:
Slovenščina za vsak žep
Petra Giovani:
Doprinos družinske pismenosti k funkcionalni pismenosti osnovnošolskih učencev
Hauptman Manca:
Bralno razumevanje pri otrocih s spektrom avtističnih motenj
Jurij Kočevar:
Obravnava leposlovja na daljavo v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
BSc theses (29)
Vesna Poplatnik:
Vidiki družinske pismenosti v vsakdanjem življenju
Melita Mittendorfer:
Pravljica med knjigo in lutko
Nina Cencelj:
Bralna torba - vez med vrtcem in starši v 1. starostnem obdobju
Klara Bizjak:
Šum, glasba in zvok v radijski igri ter interpretativno branje v 1. razredu osnovne šole
Valentina Podobnik:
Usvajanje števil in štetja skozi pravljice
Mateja Turinek:
Razvijanje besedišča v predšolskem obdobju
Lovrenc Habe:
Ljudsko slovstvo med pripovedovanjem in branjem
Andreja Gerbic:
Obravnava Grimmovih pravljic v vrtcu
Ana Zalar:
Obravnava bralne značke v 1. in 5. razredu osnovne šole
Patricija Krštinc:
Doživljanje in verbalizacija strahu po branju leposlovja v predšolskem obdobju
Mina Fink:
Branje in bralna motivacija v predšolskem obdobju
Kristina Mesner Podbevšek:
Obravnava književnega dela s pomočjo metod gledališke pedagogike v vrtcu
Jerneja Volk:
Uporaba frazemov v vrtcu
Tjaša Jagodic:
Spodbujanje bralne pismenosti s psom terapevtom
Tina Aristovnik:
Razvijanje poslušanja v vrtcu
Mateja Klembas:
Vpliv motivacije na recepcijo pravljice v 3. razredu
Jurij Kočevar:
Razvijanje recepcijske zmožnosti s poustvarjalnim pisanjem pri učencih 5. razreda
Andreja Šmitek:
Vloga lutke pri recepciji leposlovnega dela
Lucija Skarlovnik:
Obravnava Kekčevih zgodb v 4. in 5. razredu osnovne šole
Sara Preprost:
Problematika pismenosti dvojezičnih učencev na osnovnih šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Petra Giovani:
Odnos razrednih učiteljev do obravnave radijske igre
Manca Jelovčan:
Upoštevanje bralnih interesov učencev pri učiteljevi izbiri del za domače branje v 4. in 5. razredu
Maruša Pipan:
Razvijanje recepcijske zmožnosti ob pesemskem besedilu v 4. razredu osnovne šole
Patricija Selan:
Uporaba vaj za razvoj gibljivega govornega aparata pri vodeni gibalni dejavnosti
Simona Žnidarič Tomažič:
Vpliv branja na predšolske otroke
Andreja Maslo:
Pripovedovanje slovenskih ljudskih pravljic v vrtcu
Maja Kapelj:
Bralne strategije za obravnavo leposlovnega dela v 2. razredu osnovne šole
Milena Rozman:
Otrokovo poznavanje pravljic v 2. starostnem obdobju
Urška Žagar:
Levoročnost pri predopismenjevalnih dejavnostih