Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Martina Mejak: Diahrona in sinhrona analiza didaktičnega instrumentarija v osnovnošolskih berilih

Magistrska dela (5)

  1. Maša Arčon: Sporazumevalna zmožnost in uspešnost reševanja nalog iz logike v 3. in 4. razredu
  2. Ana Jurkovič: Slovenščina za vsak žep
  3. Petra Giovani: Doprinos družinske pismenosti k funkcionalni pismenosti osnovnošolskih učencev
  4. Hauptman Manca: Bralno razumevanje pri otrocih s spektrom avtističnih motenj
  5. Jurij Kočevar: Obravnava leposlovja na daljavo v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole

Diplomska dela (29)

  1. Vesna Poplatnik: Vidiki družinske pismenosti v vsakdanjem življenju
  2. Melita Mittendorfer: Pravljica med knjigo in lutko
  3. Nina Cencelj: Bralna torba - vez med vrtcem in starši v 1. starostnem obdobju
  4. Klara Bizjak: Šum, glasba in zvok v radijski igri ter interpretativno branje v 1. razredu osnovne šole
  5. Valentina Podobnik: Usvajanje števil in štetja skozi pravljice
  6. Mateja Turinek: Razvijanje besedišča v predšolskem obdobju
  7. Lovrenc Habe: Ljudsko slovstvo med pripovedovanjem in branjem
  8. Andreja Gerbic: Obravnava Grimmovih pravljic v vrtcu
  9. Ana Zalar: Obravnava bralne značke v 1. in 5. razredu osnovne šole
  10. Patricija Krštinc: Doživljanje in verbalizacija strahu po branju leposlovja v predšolskem obdobju
  11. Mina Fink: Branje in bralna motivacija v predšolskem obdobju
  12. Kristina Mesner Podbevšek: Obravnava književnega dela s pomočjo metod gledališke pedagogike v vrtcu
  13. Jerneja Volk: Uporaba frazemov v vrtcu
  14. Tjaša Jagodic: Spodbujanje bralne pismenosti s psom terapevtom
  15. Tina Aristovnik: Razvijanje poslušanja v vrtcu
  16. Mateja Klembas: Vpliv motivacije na recepcijo pravljice v 3. razredu
  17. Jurij Kočevar: Razvijanje recepcijske zmožnosti s poustvarjalnim pisanjem pri učencih 5. razreda
  18. Andreja Šmitek: Vloga lutke pri recepciji leposlovnega dela
  19. Lucija Skarlovnik: Obravnava Kekčevih zgodb v 4. in 5. razredu osnovne šole
  20. Sara Preprost: Problematika pismenosti dvojezičnih učencev na osnovnih šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  21. Petra Giovani: Odnos razrednih učiteljev do obravnave radijske igre
  22. Manca Jelovčan: Upoštevanje bralnih interesov učencev pri učiteljevi izbiri del za domače branje v 4. in 5. razredu
  23. Maruša Pipan: Razvijanje recepcijske zmožnosti ob pesemskem besedilu v 4. razredu osnovne šole
  24. Patricija Selan: Uporaba vaj za razvoj gibljivega govornega aparata pri vodeni gibalni dejavnosti
  25. Simona Žnidarič Tomažič: Vpliv branja na predšolske otroke
  26. Andreja Maslo: Pripovedovanje slovenskih ljudskih pravljic v vrtcu
  27. Maja Kapelj: Bralne strategije za obravnavo leposlovnega dela v 2. razredu osnovne šole
  28. Milena Rozman: Otrokovo poznavanje pravljic v 2. starostnem obdobju
  29. Urška Žagar: Levoročnost pri predopismenjevalnih dejavnostih
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici