Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (2)

  1. Manica Remec: Z zdravjem povezana vedenja predšolskih otrok in življenjski slog njihovih staršev
  2. Nežka Sajinčič: Auditory emotional design in multimedia learning

MSc theses (22)

  1. Anja Andrejašič: Uporaba učnih strategij in značilnosti učne motivacije pri učencih s posebnimi potrebami v tretji triadi osnovne šole
  2. Špela Virag: Povezanost med samoučinkovitostjo, spoprijemanjem s stresom in poklicnim zadovoljstvom pri pedagoških delavcih v osnovni šoli
  3. Mitja Kumprej: Učinki joge na psihično zdravje in počutje odraslih
  4. Saša Podobnikar: Kakovost življenja na delovnem mestu pri učiteljih otrok s posebnimi potrebami
  5. Marko Petrović: Povezanost med nekaterimi vidiki duševnega zdravja, izgorelostjo in telesno aktivnostjo zaposlenih v zdravstveni negi
  6. Lara Mahkovic: Učinki džez plesa na ravnotežje, koordinacijo in psihološko blagostanje starejših odraslih
  7. Marjana Vinder Hrustelj: Povezanost med stresom, izgorelostjo in čuječnostjo pri vzgojiteljicah in pomočnicah vzgojiteljice
  8. Neža Železnik: Teorija uma pri otrocih z motnjami avtističnega spektra in/ali motnjami v duševnem razvoju
  9. Nina Podgornik: Vpliv treninga socialnih veščin na osamljenost otrok na razredni stopnji osnovne šole
  10. Aleksandra Arnuš: Motivi za ukvarjanje z gibalno/športno aktivnostjo pri slovenskih študentih
  11. Teja Sabadin: Stres in z zdravjem povezan življenjski slog vzgojiteljev predšolskih otrok
  12. Klara Logar: Poklicni stres in izgorelost med socialnimi pedagogi v osnovnih šolah in vzgojnih zavodih
  13. Špela Suhadolc: Vpliv hipoksije na kognitivne funkcije v kontekstu ekstremnih športov
  14. Martina Bažec: Povezanost gibalnih zmogljivosti in kognitivnih sposobnosti pri pacientih s srčno-žilnimi boleznimi
  15. Nika Jesenko: Učinek socialnih iger na povezanost razreda in socialno sprejetost učencev s posebnimi potrebami
  16. Urška Perčič: Ozaveščenost študentov različnih pedagoških smeri na področju spolne zlorabe otrok
  17. Rok Mrhar: Čuječnost v povezavi z blagostanjem in z zdravjem povezanim življenjskim slogom vzgojiteljev predšolskih otrok
  18. Jerneja Lobnikar: Povezanost med osebnostnimi lastnostmi in izgorelostjo pri učiteljih osnovne šole
  19. Eva Klemenc: Razumevanje in uravnavanje neugodnih čustev pri predšolskih otrocih z uporabo slikanic
  20. Nicole Gustini: Kako pri branju odrasli z motnjo avtističnega spektra realizirajo pomenski odnos med besednim in slikovnim na medosebni ravni v izbrani slikanici
  21. Eva Gabrijelčič: Stres, delovna zavzetost in zadovoljstvo z delom pri slovenskih osnovnošolskih učiteljih
  22. Larisa Peca: Razvijanje plavalne pismenosti otrok iz socialno deprivilegiranih okolij s pomočjo poletnih tečajev plavanja

BSc theses (36)

  1. Dolores Štembergar: Sodelovanje učiteljev s starši nadarjenih otrok v osnovni šoli
  2. Keli Gorela: Socialna anksioznost učencev na šolskem področju v povezavi s samospoštovanjem in odzivi staršev
  3. Marina Mom: Sodelovanje med vzgojtelji in starši v vrtcu: primerjava med mestnim in podeželskim okoljem
  4. Tjaša Šmigoc: Stres pri učiteljih v osnovni šoli: primerjava med razrednimi in predmetnimi učitelji
  5. Tamara Mesarec: Doživljanje stresa pri strokovnih delavcih v vrtcu Beltinci
  6. Manca Peskar: Ugotavljanje kognitivnih sposobnosti in potencialne blage kognitivne motnje pri starejših osebah s testom MoCA
  7. Hana Čuček: Motivacija z vidika ciljne usmerjenosti osnovnošolskih košarkarjev
  8. Julija Podbevšek: Ugotavljanje učinka dolgotrajne gibalne neaktivnosti na spominske funkcije pri zdravih odraslih moških
  9. Katarina Burnik: Ciljne usmerjenosti in vzročne atribucije pri učenju: primerjava med učenci šestega in devetega razreda osnovne šole
  10. Špela Virag: Samopodoba učencev šestega razreda v povezavi z njihovo gibalno/športno aktivnostjo
  11. Veronika Grm: Učiteljevo zaznavanje težav pri poučevanju učencev s posebnimi potrebami
  12. Barbara Testen: Medvrstniško nasilje v osnovni šoli: stališča in izkušnje pedagoških delavcev
  13. Ines Sakač: Uvajanje otrok v vrtec: primerjava med javnimi in zasebnimi vrtci
  14. Pia Grm: Motiviranje posameznikov za povečanje gibalne/športne aktivnosti skozi načrtovanje uvajanja vedenjskih sprememb
  15. Anja Vidmar: Strategije motiviranja otrok pri učenju alpskega smučanja
  16. Ajda Ledinek: Stališča študentov do nadarjenosti in dela z nadarjenimi otroki ter mladostniki
  17. Karin Pastorčić: Razlike v učni motivaciji med učenci šestega in devetega razreda osnovne šole
  18. Elen Stanič: Ugotavljanje gibalne učinkovitosti predšolskih otrok z Baterijo ABC gibanja v izbranem vrtcu
  19. Marjana Vinder Hrustelj: Testna anksioznost in samospoštovanje pri študentih Pedagoške fakultete Univerze na Primorskem
  20. Špela Zaletel: Timsko sodelovanje med vzgojiteljico in pomočnico vzgojiteljice v vrtcu
  21. Teja Bučinel: Pregled raziskovalnih izsledkov s področja navezanosti predšolskih otrok na vzgojiteljico
  22. Neja Dakskobler: Anksioznost in samospoštovanje v povezavi z gibalno/športno aktivnostjo študentov Univerze na Primorskem
  23. Miha Klanjšček: Stališča staršev učencev razredne stopnje do vzgojnih postopkov na izbrani osnovni šoli
  24. Monika Rutar: Povezanost med socialno sprejetostjo in učnim uspehom pri učencih četrtega in osmega razreda osnovne šole
  25. Nadja Štumberger: Stres pri šolskih svetovalnih delavcih v srednji šoli
  26. Karin Kralj: Povezanost izkušenj z glasbo s spoznavnimi sposobnostmi otrok in mladostnikov
  27. Martin Leščešen: Motivacijska klima, ciljna usmerjenost in atribucije pri mladih plavalcih
  28. Laura Hrvatič: Dejavniki stresa in zadovoljstvo s študijem pri študentih različnih pedagoških študijskih programov
  29. Petra Zidar: Timsko delo učiteljev v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  30. Gaja Čehovin: Pojmovanja in stališča do ustvarjalnosti pri vzgojiteljih predšolskih otrok in študentih predšolske vzgoje
  31. Maja Blagojevič: Razumevanje in sprejemanje različnosti pri učencih petega razreda osnovne šole
  32. Tanja Gaeta: Vloga vzgojitelja pri oblikovanju samopodobe predšolskih otrok
  33. Katjuša Božič: Poklicni stres in zadovoljstvo z delom pri strokovnih delavcih vrtca
  34. Taj Claj: Motivi za ukvarjanje z gibalno/športno aktivnostjo pri odraslih
  35. Lara Atelšek: Spoprijemanje s psihološkimi obremenitvami pri mladih atletih
  36. Vita Šturm: Povezanost med delovno zavzetostjo in samoučinkovitostjo osnovnošolskih učiteljev

Other documents (22)

  1. Petra Dolenc, Rado Pišot: Effects of long-term physical inactivity on depressive symptoms, anxiety, and coping behaviour of young participants
  2. Petra Dolenc: Telesna samopodoba osnovnošolcev v povezavi z indeksom telesne mase
  3. Petra Dolenc, Rado Pišot, Boštjan Šimunič: Stopnja anksioznosti in različne strategije spoprijemanja s stresom pri vojakih Slovenske vojske
  4. Petra Dolenc: Ugotavljanje samopodobe osnovnošolskih otrok
  5. Petra Dolenc: Telesna samopodoba kot pomemben motivacijski dejavnik za gibalno/športno aktivnost otrok in mladostnikov
  6. Petra Dolenc, Matej Tušak, Tjaša Dimec Časar, Rado Pišot: Psihološki učinki skrajne gibalne neaktivnosti v pogojih simulirane breztežnosti
  7. Petra Dolenc, Matej Tušak, Tjaša Dimec Časar, Rado Pišot: Vpliv popolne gibalne neaktivnosti na psihično zdravje in počutje zdravih mladih preiskovancev
  8. Petra Dolenc: Preverjanje psihometričnih značilnosti Lestvice samozaznave za otroke
  9. Petra Dolenc: Multidimentional physical self-concept in adolescent female club sport participants and non-participants
  10. Petra Dolenc, Mojca Petrič: The mediating effect of mental health status in the relationship between physical activity and satisfaction with life in older adults
  11. Petra Dolenc: Psihometrične lastnosti vprašalnika telesne samopodobe (PSDQ) na vzorcu slovenskih mladostnikov
  12. Petra Dolenc: Razvojno-psihološki vidiki zgodnjega učenja
  13. Petra Dolenc: Psihologija otroka in mladostnika
  14. Petra Dolenc: Izbrana poglavja iz psihologije
  15. Petra Dolenc: Physical self-concept in slovenian adolescents: differences by gender and sports participation
  16. Petra Dolenc: Physical self-perceptions and self-esteem in relation to body mass status among female adolescents
  17. Petra Dolenc: Stres in spoprijemanje s stresom v mladostništvu
  18. Zdravje otrok in mladostnikov
  19. Rado Pišot, Nejc Šarabon, Giuliana Jelovčan, Matej Plevnik, Saša Pišot, Urška Čeklić, Tadeja Volmut, Petra Dolenc, Mitja Gerževič, Nina Mohorko, Katja Koren, Boštjan Šimunič: Fundamental motor patterns in children aged 4-7 years
  20. Špela Virag, Petra Dolenc: Samopodoba in ukvarjanje s športom pri učencih šestega razreda osnovne šole
  21. Tjaša Dimec Časar, Matej Tušak, Petra Dolenc: Changes in mental health and satisfaction with life during physical inactivity induced by bed rest experiment
  22. Boštjan Šimunič, Tadeja Volmut, Saša Pišot, Matej Plevnik, Urška Čeklić, Nika Pegan, Petra Dolenc, Iztok Retar, Katja Koren: Recommendations for achieving medium- and high-intensity physical / sport activity in physical education to improve the health and learning of children and adolescents
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica