Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Irina Lešnik Jeras: Učinki učnega pristopa drame v izobraževanju na recepcijo literarnega besedila

MSc theses (8)

  1. Sara Flego: Model zgodnjega poučevanja angleščine z lutko
  2. Davorina Giorgiutti, Simona Roškar: Zrcalce - inkluzivna lutkovna predstava
  3. Andreja Žigante: Govorno nastopanje ob kamišibaju v 4. razredu osnovne šole
  4. Brina Kučera Šmon: Vpliv kamišibaja na socialne in čustvene sposobnosti otrok v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  5. Mateja Klembas: Pripovedovanje osebnih zgodb učencev s pomočjo kamišibaja v 5. razredu
  6. Ana Mavrič: Predstavitev matematičnih problemov s pomočjo kamišibaja
  7. Tanisa Pipan: Razvijanje gledališke pismenosti pri učencih na razredni stopnji kraških šol
  8. Manca Prezelj: Motiviranje učencev pri pouku književnosti z uporabo tehnik in metod gledališke pedagogike

BSc theses (124)

  1. Špela Repovž: Bibarije v prvem starostnem obdobju
  2. Melita Mittendorfer: Pravljica med knjigo in lutko
  3. Emilija Frank: Prstne lutke pri premagovanju slabe samopodobe
  4. Mojca Šinigoj: Vloga lutke v vrtcu - vpliv na čustveni, socialni in spoznavni razvoj predšolskega otroka
  5. Mateja Rus: Dramatizacija na pragu vstopa v šolo
  6. Urška Lotrič: Uresničevanje kurikula skozi študij lutkovne predstave
  7. Urša Luznar: Vloga lutke v vrtcu pri sprejemanju različnosti
  8. Patricija Perne: Lutka ljubljenka pri izvajanju kurikuluma
  9. Liljana Tivadar: S pravljico v svet lutk
  10. Dolores Toplak: Gledališke dejavnosti preko nemških pravljic v 1. starostnem obdobju
  11. Nika Ušaj: Reševanje konfliktnih situacij v razredu s pomočjo slikovnega teatra
  12. Urška Saksida: Poglabljanje literarnoestetskega doživetja pri književni vzgoji z lutko
  13. Anja Fischer: Vpliv risank na igro otrok
  14. Metka Potokar: Uporaba lutk ter primerjava njihove vloge med prvim in drugim starostnim obdobjem v koprskih vrtcih
  15. Barbara Kerin: Otrokovo izražanje čustev z lutko
  16. Alenka Klenovšek: Vloga lutke protagonista v izvedbenem kurikulumu
  17. Mojca Šifrer: Lutke na odru in v škatlici
  18. Melita Štular: Vloga lutke v pripovedništvu
  19. Barbara Maček: Lutka v jaslicah
  20. Brigita Kos: Lutke z zelenim poslanstvom
  21. Anielka Pevc: Uvajanje kulturno-umetnostne vzgoje v predšolskem obdobju: vzgojiteljica na gledališkem odru
  22. Eva Banjac: Vloga lutke pri spodbujanju zdravega načina življenja v vrtcu
  23. Maša Cefera: Lutkovna predstava pri spodbujanju samozaščitnega vedenja predšolskih otrok
  24. Nataša Cibula: Od prstnih iger do prstnega gledališča
  25. Anja Romih: Uporaba ljudskih iger v vrtcih Zarja Celje
  26. Blaž Volarič: Animirani film v vrtcu
  27. Klavdija Kern: Lutka - to sem jaz
  28. Anja Colja: Projekt: od branja do lutk - primer medpodročnega povezovanja
  29. Anika Perhavec: Lutkovna animacija otroške risbe
  30. Melanija Rošker: Gledališko-lutkovne dejavnosti kot spodbuda pri govornem razvoju otrok
  31. Špela Faganelj: Lutka kot motivacijsko sredstvo v prvem razredu pri dopolnilnem pouku
  32. Klara Petrič Klančar: Sedemletni otrok in marioneta
  33. Kaja Srebot Polak: Senčne lutke
  34. Anja Črnigoj: Nastajanje lutkovne predstave kot pedagoški proces
  35. Mojca Ramšak: Lutka krtek in zdravo življenje v vrtcu
  36. Neli Paspalj: Filmska vzgoja v predšolskem obdobju
  37. Mojca Vidmar: Razvijanje ustvarjalnosti s senčnimi lutkami
  38. Katarina Kurinčič: Senčno gledališče v vrtcu
  39. Mojca Klemše: Lutkovna predstava v vrtcu kot oblika kreativne drame
  40. Meta Gec: Lutka v urbanih in ruralnih vrtcih
  41. Katarina Dolenc: Vloga ročne lutke pri razvijanju socialnih veščin pri starostno mešani skupini
  42. Monika Cizl: Manj pogoste lutkovne tehnike v rokah predšolskih otrok
  43. Leon Dragojević: Lutka in njen vpliv na pozitivno samopodobo učencev 3. razreda
  44. Tjaša Cerar: Mikro gledališče za mikro gledalce
  45. Špela Karlin: S pomočjo lutke do zdrave prehrane v vrtcu
  46. Maja Kozjek: Vloga lutke pri spoznavanju zdravilnih zelišč
  47. Brina Kučera Šmon: Lutka kot pomoč otroku pri njegovi komunikaciji z okolico
  48. Klavdija Novak: Vloga lutke pri motivaciji otrok
  49. Mateja Sitar: Lutkovni zabojček v igralnici otrok druge starostne skupine
  50. Teja Maček: Zmožnost vživljanja otrok v lutko in njen vpliv na medsebojne odnose
  51. Jaka Radič: Lutka in okoljska vzgoja
  52. Laura Svoljšak: Lutka pomočnik pri dejavnostih v skupini otrok, starih od enega do dveh let
  53. Mateja Vuk: Od ideje do lutkovne predstave po pravljici Bobek in barčica avtorice Anje Štefan
  54. Tina Haček: Moč lutke pri oblikovanju socialnih veščin v vrtcu
  55. Tadeja Žnidarič: Vloga in vpliv medijev na predšolskega otroka
  56. Vanja Trobevšek: Lutka v prvi starostni skupini
  57. Anja Ličen: Lutkovna predstava v interakciji med vzgojiteljem in otroki
  58. Ines Sabol: Igra z lutko v vsakodnevnih dejavnostih v vrtcu
  59. Melania Hrvatin: Lutka v prvi starostni skupini
  60. Jožica Andrinek: Uporaba lutk v prvem starostnem obdobju
  61. Ema Šlebir: Lutka komunikacijski most med otrokom in vzgojiteljem
  62. Mateja Bokan: Uporaba ročne lutke v vrtcu Murska Sobota
  63. Nataša Mihelčič: Lutka in otrokov vsakdan v skupini od 2 do 3 let
  64. Nuša Petrič: Zelo lačna gosenica kot lutkovna spodbuda v prvem starostnem obdobju
  65. Mateja Stopar: Prstne igre in prstne lutke
  66. Nina Kolmančič: Lutka kot komunikacijski most med vzgojiteljem in otrokom
  67. Nina Kosmač: Namizno gledališče v prvem starostnem obdobju
  68. Lilijana Razdrih: Plašček za Barbaro
  69. Metka Vodeb: Prstne igre in prstne lutke
  70. Sanja Hrovat: Igre z lutkami v popoldanskem času
  71. Lara Tabor: Vpliv lutke na uvajanje otrok v vrtec
  72. Saša Krmavnar: Žepno gledališče kot didaktično sredstvo za spoznavanje barv
  73. Tina Cvrtila: Igra z lutkami iz odpadnega materiala
  74. Jolanda Magdič: Lutkarstvo kot interesna dejavnost v osnovnih šolah podravske regije
  75. Meta Horvat: Lutkovna predstava in umetnost v osnovni šoli
  76. Katja Barle: Uvajanje otrok v 1. starostno skupino s pomočjo mimične lutke
  77. Petra Križnjak: Obravnavanje naravoslovnih vsebin v obliki lutkovno-gledaliških iger v vrtcu
  78. Ariana Pašić: Otrok, smrt in lutka
  79. Anamarija Zagorec: Kamišibaj v povezavi s kurikulumom za vrtce
  80. Maja Gradišar: Lutka in kreativna igra glede na starostno obdobje
  81. Marjeta Keršmanc: Lutka v starostno mešani skupini
  82. Ksenja Daneu: Lutke v vrtcu v dvojezičnem okolju
  83. Vesna Koren: Lutka na vseh področjih kurikuluma
  84. Lea Sedmak: Lutka kot sredstvo za povečanje prosocialnega vedenja otrok
  85. Andreja Šmitek: Vloga lutke pri recepciji leposlovnega dela
  86. Aldina Tiganj: Predpasnik kot didaktični pripomoček pri pouku angleščine v vrtcu
  87. Tea Kovač: Z lutko se raje igram, če jo ustvarim sam
  88. Nina Škulj: Lutkovna predstava v vrtcu - od šablone do izvirnih rešitev
  89. Martina Urbančič: Lutka kot socialna in čustvena podpora otroku v vrtcu
  90. Špela Bovha: Lutkovni kotiček v vrtcih
  91. Maruša Praček: Odnos med lutko in otrokom
  92. Matic Lozinšek: Gledališki proces kot oblika izobraževanja bodočih pedagoških delavcev
  93. Sara Begović: Lutka kot komunikacijski most med otrokom in vzgojiteljem
  94. Liljana Jevšinek: Gledališka dejavnost v povezavi s kurikularnimi področji
  95. Klara Kordiš: Kreativni proces vzgojitelja pri izdelavi in izvedbi lutkovne predstave za otroke
  96. Petra Meserko: Lutka ljubljenka - pomočnica vzgojiteljice in motivatorka otrok pri izvajanju dnevne rutine
  97. Zala Gregorc: Spoznavanje marionete v predšolskem obdobju
  98. Monika Lanišek: Kontinenti, znamenitosti, živali in ljudje ter Zemlja kot naš planet
  99. Urška Bratuša: Ustvarjanje lutk iz odpadne embalaže kot prispevek k okoljski vzgoji
  100. Vesna Kocjančič: Prstne igre - ljudsko izročilo v sodobnem svetu
  101. Amanda Rekar: S kamišibajem do arhitekture
  102. Špela Demšar: Lutka kot spodbuda pri govornem razvoju v prvem starostnem obdobju
  103. Mojca Pustotnik: Mimična lutka in filozofija za otroke
  104. Irena Godnič: Otroški svet v senčnem gledališču
  105. Lea Frank: Lutka v okviru prikritega kurikuluma v javnih vrtcih v posavski statistični regiji
  106. Julija Stiplovšek: Lutka kot emocionalna in socialna podpora otrokom v vrtcu starim od dve do štiri leta
  107. Nina Zorko: Uporaba lutke pri izvajanju prikritega kurikuluma v podravski regiji
  108. Daša Bešić: Vpeljava gledaliških pristopov v vrtec z namenom spodbujanja verbalne in neverbalne komunikacije
  109. Sonja Virant: Z motivacijo od zasnove do lutkovne predstave v izvedbi predšolskih otrok
  110. Zala Spruk: Senčne lutke in medpodročno povezovanje
  111. Urška Zibelnik: Napredek otrok z govorno-jezikovno motnjo ob prisotnosti lutke
  112. Klavdija Koren: Metode dela z lutko v enem izmed mariborskih vrtcev
  113. Lara Zamida: Lutkovna nadaljevanka
  114. Maja Sodja: Izzivi pri izdelovanju različnih vrst lutk v vrtcu
  115. Mitja Kumer: Kulturno-umetniške gledališke dejavnosti v vrtcu z uporabo IKT pripomočkov
  116. Manca Bradač: Vloga lutke ljubljenke pri uvajanju otrok v vrtec
  117. Urška Špindler: Pomen igre z lutko pri spodbujanju govora otrok starih od 2 do 3 let
  118. Ksenija Valner: Lutka kot pomočnica romskemu pomočniku
  119. Ana Šimc: Uporaba ročne lutke v vrtcu
  120. Lara Leban Rosulnik: Lutka ljubljenka v kombinirani skupini
  121. Maja Tomšič: Z lutko v ljudsko pravljico
  122. Luka Lobe: S kamišibajem do čistega okolja
  123. Alegra Rozman Ravnikar: Sence, ki oživijo
  124. Ines Omerzel: Vloga lutke pri oblikovanju socialnih odnosov pri otrocih starih 2–3 leta

Other documents (1)

  1. Jelena Sitar: Telesne lutke
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica