Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (2)

  1. Tilen Smajla: Odnos do uvajanja vsebinsko in jezikovno integriranega učenja tujega jezika v zgodnjem obdobju
  2. Silvija Komočar: Pomen čustvenih kompetenc za profesionalno delovanje vzgojiteljev predšolskih otrok

MSc theses (12)

  1. Ivana Ruzzier: Odnos staršev, ki imajo otroke vključene v vrtce s slovenskim učnim jezikom v Italiji, do dvojezičnosti
  2. Andreja Farneti: Usvajanje tujega jezika v dvojezičnem okolju po metodi Josepa Marie Artigala
  3. Jasna Hojak: Proces inkluzije v osnovnih šolah na Finskem in v Sloveniji
  4. Petra Mramor: Prilagoditev učnega okolja za otroke z zmerno govorno-jezikovno motnjo v rednem oddelku vrtca
  5. Martina Cvetko: Depriviligiranost - ovira v vzgoji in izobraževanju otrok
  6. Renata Košica: Profesionalne stiske vzgojiteljev predšolskih otrok kot posledica pomanjkanja kompetenc
  7. Valentina Racman: Izzivi in praksa vključevanja neslovensko govorečih otrok v vrtce s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  8. Anja Ferjančič: Pojmovanje in doživljanje moralnega ravnanja in medosebnih odnosov otrok na prehodu iz otroštva v mladostništvo
  9. Klementina Makari: Vloga inkluzivnega pedagoga in podpora otrokom ločenih staršev
  10. Vid Arnež: Razumevanje in (ne)zmožnost udejanjanja inkluzije pri izvajanju dodatne strokovne pomoči
  11. Tjaša Jug: Refleksija profesionalnega razvoja razrednih učiteljev z uporabo reke poklicnega razvoja
  12. Alja Smolčič: Participacija otrok pri pouku in v šolski skupnosti v osnovni šoli

BSc theses (52)

  1. Klavdija Fideršek: Praksa spremljanja otrokovega razvoja in učenja s pomočjo portfolia
  2. Sanja Horvat: Zadovoljstvo staršev s sodelovanjem z vrtcem Puconci
  3. Valentina Racman: Odnos vzgojiteljev in staršev do zgodnjega odkrivanja in spodbujanja nadarjenosti predšolskih otrok
  4. Maša Grošelj: Timsko delo pomočnika vzgojitelja in vzgojitelja predšolskih otrok
  5. Elena Rita Pesaro: Ustvarjalnost otrok drugega starostnega obdobja pri oblikovanju pravil iger
  6. Barbara Zorman: Gozdna pedagogika v izvedbenem kurikulumu za vrtce
  7. Urška Rihtar: Uresničevanje participacije otrok skozi pedagogiko poslušanja
  8. Tjaša Hvala: Namen in cilji kulture praznovanj v waldorfskem vrtcu
  9. Ivana Ruzzier: Priprava otrok na prehod iz družine v vrtec in iz vrtca v šolo
  10. Rozamunda Sivka: Participacija staršev pri organizaciji dnevne rutine počitka v Vrtcu Studenci Maribor
  11. Lidija Liberšar: Sodelovanje vzgojiteljic s starši otrok s posebnimi potrebami, vključenih v redne oddelke vrtca
  12. Alja Drole: Pomen govorilnih ur v vrtcu
  13. Katja Ravnohrib: Kako otrokov vstop v vrtec doživljajo starši
  14. Valentina Kocjančič: Vpliv dopolnilnega pouka na izboljšanje učne uspešnosti osnovnošolskih učencev
  15. Tamara Ortar: Socialna vključenost oseb s cerebralno paralizo v družbo
  16. Mateja Gregorčič: Mnenje staršev in vzgojiteljev o vplivu vrtca na otrokovo učenje in razvoj
  17. Mateja Podgoršek: Participacija otrok v oddelkih prvega starostnega obdobja v vrtcih
  18. Andreja Podstenšek: Sodelovanje z družinami s perspektive staršev in vzgojiteljev
  19. Urška Poslek: Proces uvajanja otrok s posebnimi potrebami v redne oddelke vrtca
  20. Nina Šetar: Razlike med spoloma v učnih dosežkih
  21. Urša Demšar: Prevladujoči stil vzgoje predšolskih otrok v današnjih družinah
  22. Barbara Kocjančič: Spodbujanje razvoja predopismenjevalnih veščin v predšolskem obdobju: primerjava javnega kurikuluma in pedagoškega koncepta Marie Montessori
  23. Gabrijela Drobež: Praksa svetovalnega dela v vrtcih
  24. Maja Rajar: Vključevanje romskih otrok v vrtce
  25. Valentina Bogataj: Vpliv okoljske vzgoje v vrtcu na ozaveščenost in ravnanje otrok
  26. Maša Sitar: Odzivi predšolskih otrok ob gledanju risank
  27. Petra Mramor: Spreminjanje razlogov za vključevanje otrok v vrtec v Idriji
  28. Alja Pust: Kako vzgojitelji zagotavljajo spodbudno učno okolje v drugem starostnem obdobju v vrtcu?
  29. Melita Majetić: Pogoji za izvajanje programa prvega razreda osnovnih šol v Sloveniji in Bosni in Hercegovini (Unsko-sanski kanton)
  30. Jerneja Terlikar: Razlike v zadovoljstvu vzgojiteljev/vzgojiteljic in pomočnikov/pomočnic iz samostojnih vrtcev in vrtcev pri osnovnih šolah s svojim profesionalnim razvojem
  31. Nina Facković: Samostojno učenje, strokovno izpopolnjevanje strokovnih delavcev s pomočjo strokovnih in znanstvenih revij v Vrtcu Mavrica Brežice
  32. Karmenka Rončević: Vpliv projekta "Igrajmo se skupaj" na izboljšanje sodelovanja s starši v vrtcu pri OŠ Gračišče
  33. Neja Kavčič: Dejavniki, ki vplivajo na trajanje procesa uvajanja otrok prvega starostnega obdobja v vrtec
  34. Nina Perković: Spanje in počitek kot element dnevne rutine v predšolskem obdobju
  35. Sandra Rudaš: Vključevanje romskih otrok v Vrtec Beltinci
  36. Mateja Bregar: Strokovna usposobljenost pedagoških delavcev v slovenskih vrtcih na področju vključevanja priseljencev v vrtec in širše družbeno okolje
  37. Jasna Stoklas: Primer vključevanja otroka s cerebralno paralizo v redni oddelek vrtca
  38. Nataša Gruden: Vpliv lokacije vrtca na sodelovanje z okoljem
  39. Nina Burkeljca: Izkušnje staršev otrok s posebnimi potrebami pri vključevanju otroka v redne oddelke vrtca
  40. Maja Humski: Razlogi staršev za vpis otroka v zasebni vrtec
  41. Gaja Drol: Bivanje na prostem s perspektive otroka
  42. Alja Smolčič: Participacija otrok pri načrtovanju dejavnosti v vrtcu
  43. Karin Menegatti: Vzgojiteljeva individualna interakcija s predšolskim otrokom
  44. Kaja Košale: Kakovostno načrtovanje pedagoškega procesa
  45. Karmen Gojić: Priložnosti za profesionalni razvoj kot izhodišče izvedbenega kurikuluma
  46. Anina Novak Jarh: Vloga vzgojiteljice v waldorfskem vrtcu
  47. Maja Prešern: Omogočanje participacije otrok v oddelkih 1. starostnega obdobja
  48. Maja Drnovšek: Povezanost duševnega zdravja in šolske neuspešnosti otrok in mladostnikov
  49. Gaja Korče: Dejavniki sodelovanja staršev z vrtcem
  50. Maja Pestotnik: Ozaveščenost subjektivnih teorij vzgojiteljic v vrtcih
  51. Anamarija Pihner Bujan: Empatija otrok prvega starostnega obdobja v izbranem vrtcu
  52. Nieves Cukjati: Primerjava vloge pravljice v montessori in waldorf pedagoškem pristopu

Other documents (6)

  1. Sonja Rutar: Povezanost vrednot in različnih kazalcev kakovosti v vzgoji
  2. Sonja Rutar: Sociokulturni pristop pri spremljanju otrokovega razvoja in učenja v vrtcu
  3. Sonja Rutar: Pedagoški izzivi visokošolskih učiteljev kot izhodišče načrtovanja razvoja visokošolske didaktike na Univerzi na Primorskem
  4. Bogdana Borota, Blaž Simčič, Sonja Rutar: Ocena kakovosti strukturnih in procesnih pogojev ter učinkov študija visokošolskega strokovnega programa 1. stopnje Predšolska vzgoja
  5. Sonja Čotar Konrad, Sonja Rutar: Refleksija: pot do profesionalne identitete in pomemben vir spoznanj o samozaznavi študentov predšolske vzgoje in njihovih mentorjev v javnih vrtcih
  6. Sonja Čotar Konrad, Sonja Rutar: Od konkretne izkušnje do reflektiranih spoznanj
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica