Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (2)
Tilen Smajla:
Odnos do uvajanja vsebinsko in jezikovno integriranega učenja tujega jezika v zgodnjem obdobju
Silvija Komočar:
Pomen čustvenih kompetenc za profesionalno delovanje vzgojiteljev predšolskih otrok
MSc theses (12)
Ivana Ruzzier:
Odnos staršev, ki imajo otroke vključene v vrtce s slovenskim učnim jezikom v Italiji, do dvojezičnosti
Andreja Farneti:
Usvajanje tujega jezika v dvojezičnem okolju po metodi Josepa Marie Artigala
Jasna Hojak:
Proces inkluzije v osnovnih šolah na Finskem in v Sloveniji
Petra Mramor:
Prilagoditev učnega okolja za otroke z zmerno govorno-jezikovno motnjo v rednem oddelku vrtca
Martina Cvetko:
Depriviligiranost - ovira v vzgoji in izobraževanju otrok
Renata Košica:
Profesionalne stiske vzgojiteljev predšolskih otrok kot posledica pomanjkanja kompetenc
Valentina Racman:
Izzivi in praksa vključevanja neslovensko govorečih otrok v vrtce s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Anja Ferjančič:
Pojmovanje in doživljanje moralnega ravnanja in medosebnih odnosov otrok na prehodu iz otroštva v mladostništvo
Klementina Makari:
Vloga inkluzivnega pedagoga in podpora otrokom ločenih staršev
Vid Arnež:
Razumevanje in (ne)zmožnost udejanjanja inkluzije pri izvajanju dodatne strokovne pomoči
Tjaša Jug:
Refleksija profesionalnega razvoja razrednih učiteljev z uporabo reke poklicnega razvoja
Alja Smolčič:
Participacija otrok pri pouku in v šolski skupnosti v osnovni šoli
BSc theses (52)
Klavdija Fideršek:
Praksa spremljanja otrokovega razvoja in učenja s pomočjo portfolia
Sanja Horvat:
Zadovoljstvo staršev s sodelovanjem z vrtcem Puconci
Valentina Racman:
Odnos vzgojiteljev in staršev do zgodnjega odkrivanja in spodbujanja nadarjenosti predšolskih otrok
Maša Grošelj:
Timsko delo pomočnika vzgojitelja in vzgojitelja predšolskih otrok
Elena Rita Pesaro:
Ustvarjalnost otrok drugega starostnega obdobja pri oblikovanju pravil iger
Barbara Zorman:
Gozdna pedagogika v izvedbenem kurikulumu za vrtce
Urška Rihtar:
Uresničevanje participacije otrok skozi pedagogiko poslušanja
Tjaša Hvala:
Namen in cilji kulture praznovanj v waldorfskem vrtcu
Ivana Ruzzier:
Priprava otrok na prehod iz družine v vrtec in iz vrtca v šolo
Rozamunda Sivka:
Participacija staršev pri organizaciji dnevne rutine počitka v Vrtcu Studenci Maribor
Lidija Liberšar:
Sodelovanje vzgojiteljic s starši otrok s posebnimi potrebami, vključenih v redne oddelke vrtca
Alja Drole:
Pomen govorilnih ur v vrtcu
Katja Ravnohrib:
Kako otrokov vstop v vrtec doživljajo starši
Valentina Kocjančič:
Vpliv dopolnilnega pouka na izboljšanje učne uspešnosti osnovnošolskih učencev
Tamara Ortar:
Socialna vključenost oseb s cerebralno paralizo v družbo
Mateja Gregorčič:
Mnenje staršev in vzgojiteljev o vplivu vrtca na otrokovo učenje in razvoj
Mateja Podgoršek:
Participacija otrok v oddelkih prvega starostnega obdobja v vrtcih
Andreja Podstenšek:
Sodelovanje z družinami s perspektive staršev in vzgojiteljev
Urška Poslek:
Proces uvajanja otrok s posebnimi potrebami v redne oddelke vrtca
Nina Šetar:
Razlike med spoloma v učnih dosežkih
Urša Demšar:
Prevladujoči stil vzgoje predšolskih otrok v današnjih družinah
Barbara Kocjančič:
Spodbujanje razvoja predopismenjevalnih veščin v predšolskem obdobju: primerjava javnega kurikuluma in pedagoškega koncepta Marie Montessori
Gabrijela Drobež:
Praksa svetovalnega dela v vrtcih
Maja Rajar:
Vključevanje romskih otrok v vrtce
Valentina Bogataj:
Vpliv okoljske vzgoje v vrtcu na ozaveščenost in ravnanje otrok
Maša Sitar:
Odzivi predšolskih otrok ob gledanju risank
Petra Mramor:
Spreminjanje razlogov za vključevanje otrok v vrtec v Idriji
Alja Pust:
Kako vzgojitelji zagotavljajo spodbudno učno okolje v drugem starostnem obdobju v vrtcu?
Melita Majetić:
Pogoji za izvajanje programa prvega razreda osnovnih šol v Sloveniji in Bosni in Hercegovini (Unsko-sanski kanton)
Jerneja Terlikar:
Razlike v zadovoljstvu vzgojiteljev/vzgojiteljic in pomočnikov/pomočnic iz samostojnih vrtcev in vrtcev pri osnovnih šolah s svojim profesionalnim razvojem
Nina Facković:
Samostojno učenje, strokovno izpopolnjevanje strokovnih delavcev s pomočjo strokovnih in znanstvenih revij v Vrtcu Mavrica Brežice
Karmenka Rončević:
Vpliv projekta "Igrajmo se skupaj" na izboljšanje sodelovanja s starši v vrtcu pri OŠ Gračišče
Neja Kavčič:
Dejavniki, ki vplivajo na trajanje procesa uvajanja otrok prvega starostnega obdobja v vrtec
Nina Perković:
Spanje in počitek kot element dnevne rutine v predšolskem obdobju
Sandra Rudaš:
Vključevanje romskih otrok v Vrtec Beltinci
Mateja Bregar:
Strokovna usposobljenost pedagoških delavcev v slovenskih vrtcih na področju vključevanja priseljencev v vrtec in širše družbeno okolje
Jasna Stoklas:
Primer vključevanja otroka s cerebralno paralizo v redni oddelek vrtca
Nataša Gruden:
Vpliv lokacije vrtca na sodelovanje z okoljem
Nina Burkeljca:
Izkušnje staršev otrok s posebnimi potrebami pri vključevanju otroka v redne oddelke vrtca
Maja Humski:
Razlogi staršev za vpis otroka v zasebni vrtec
Gaja Drol:
Bivanje na prostem s perspektive otroka
Alja Smolčič:
Participacija otrok pri načrtovanju dejavnosti v vrtcu
Karin Menegatti:
Vzgojiteljeva individualna interakcija s predšolskim otrokom
Kaja Košale:
Kakovostno načrtovanje pedagoškega procesa
Karmen Gojić:
Priložnosti za profesionalni razvoj kot izhodišče izvedbenega kurikuluma
Anina Novak Jarh:
Vloga vzgojiteljice v waldorfskem vrtcu
Maja Prešern:
Omogočanje participacije otrok v oddelkih 1. starostnega obdobja
Maja Drnovšek:
Povezanost duševnega zdravja in šolske neuspešnosti otrok in mladostnikov
Gaja Korče:
Dejavniki sodelovanja staršev z vrtcem
Maja Pestotnik:
Ozaveščenost subjektivnih teorij vzgojiteljic v vrtcih
Anamarija Pihner Bujan:
Empatija otrok prvega starostnega obdobja v izbranem vrtcu
Nieves Cukjati:
Primerjava vloge pravljice v montessori in waldorf pedagoškem pristopu
Other documents (6)
Sonja Rutar:
Povezanost vrednot in različnih kazalcev kakovosti v vzgoji
Sonja Rutar:
Sociokulturni pristop pri spremljanju otrokovega razvoja in učenja v vrtcu
Sonja Rutar:
Pedagoški izzivi visokošolskih učiteljev kot izhodišče načrtovanja razvoja visokošolske didaktike na Univerzi na Primorskem
Bogdana Borota, Blaž Simčič, Sonja Rutar:
Ocena kakovosti strukturnih in procesnih pogojev ter učinkov študija visokošolskega strokovnega programa 1. stopnje Predšolska vzgoja
Sonja Čotar Konrad, Sonja Rutar:
Refleksija: pot do profesionalne identitete in pomemben vir spoznanj o samozaznavi študentov predšolske vzgoje in njihovih mentorjev v javnih vrtcih
Sonja Čotar Konrad, Sonja Rutar:
Od konkretne izkušnje do reflektiranih spoznanj