Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (7)

  1. Karmen Rodman: Dejavniki zaznane kakovosti visokošolskega zavoda z vidika delodajalcev
  2. Peter Friedl: Model izbire metod evolucijskega načina spreminjanja organizacij
  3. Roland Rusjan: Management dualnosti
  4. Nataša Kobal: Cultural distance, competitive advantage and firm performance of small and medium-sized enterprises in the United Emirates
  5. Sonja Fink Babič: Indeks okoljske uspešnosti in okoljsko poročanje podjetij predelovalne dejavnosti v Republiki Sloveniji
  6. Gregor Žvipelj: Učinek kompleksnosti v okolju korporativnega upravljanja
  7. Bojan Dolar: Medgeneracijsko nasledstvo vodenja v družinskem podjetju

Magistrska dela (39)

  1. Ramon Podreka: Snovanje modela kompetenc v organizaciji
  2. Roland Rusjan: Paradoks dualnosti z vidika uspešnosti in učinkovitosti podjetja
  3. Sebastjan Repnik: Psihološki in sociološki vidik strateškega odločanja v managementu
  4. Urška Zajc: Kompetence ravnateljev za uspešno poslovno in pedagoško vodenje osnovnih šol
  5. Ivan Ropar: Dimenzija marketinške kulture in njihov vpliv na finančno uspešnost organizacij v trgovski dejavnosti
  6. Melita Moretti: Pomen marketinške kulture in ugleda za finančno uspešnost podjetja
  7. Katarina Dolgan: Značilnosti vodenja v slovenskih osnovnih šolah
  8. Anton Zidar: Nevronske mreže kot modeli za napovedovanje prodaje prehrambenih dobrin
  9. Iris Podobnik: Prenos znanja v organizaciji
  10. Alenka Kolarič: Vloga in pomen kompetenc srednjega managementa pri združevanju podjetij
  11. Tjaša Rupnik: Strateški pomen marketinske kulture v živilsko-predelovalni panogi Slovenije
  12. Sabina Ravničan: Employee assessment using the model of hierarchical complexity (MHC)
  13. Tanja Sekirnik: Dejaniki uspešnosti mediacije v sodnih sporih
  14. Dejan Plastovski: Vloga managementa v slovenskih športnih klubih
  15. Jožica Kobe: Marketinška kultura in njen vpliv na uspešnost organizacij v zdravstvu
  16. Sandra Avsec: Zgodnje prepoznavanje znakov krize in ključni kazalniki tveganja v podjetju
  17. Aljoša Čižman: Strateški vidiki internacionalizacije trgovskih družb v centralni in vzhodni Evropi
  18. Barbara Ivančič: Management človeškega kapitala v javnem sektorju
  19. Tadej Jurkovšek: Učinki vpeljave in izvajanja certifikata Družini prijazno podjetje
  20. Marija Lenarčič: Načrtovani stečaj kot način reševanja podjetja
  21. Nives Rupnik: Stili vodenja podjetnic v majhnih in srednje velikih podjetjih
  22. Boštjan Kadunec: Trajnostni razvoj pristanišča
  23. Robert Radonić: Avtentično vodenje in inovativnost
  24. Mirza Hajdarević: Vloga in pomen lokalne samouprave pri razvoju trajnostnega turizma v slovenski Istri
  25. Martina Glavina: Zavzetost zaposlenih
  26. Ina Ahčin: Socialna trajnost kot steber trajnostnega razvoja
  27. Barbara Zacirkovnik: Družbena odgovornost slovenskih podjetij
  28. Matej Vrabec: Strategije rasti start-up podjetij v Sloveniji
  29. Neli Koražija: Primerjava metod za presojo vrednosti intelektualnega kapitala
  30. Ingrid Trobiš: Vodja za družbeno odgovornost
  31. Patricia Delčnjak: Sistem kazalnikov uspešnosti na primeru izbranega socialnega podjetja
  32. Darja Žbona: Analiza dejavnikov in posledic stresa zaposlenih v zdravstveni negi ob pojavu Covida-19
  33. Mateja Trobec: Trajnostno poročanje v izbranem podjetju
  34. Živa Planinšek: Družbena odgovornost v izbrani organizaciji
  35. Erik Kranjc: Razvoj strategije za povečanje odpornosti podjetja
  36. Polona Debeljak: Trajnostno poročilo
  37. Lea Trdan: Analiza potreb podjetij za metodološki priročnik pri tranziciji poslovanja v krožno gospodarstvo
  38. Mihael Tomše: Družbena odgovornost občinske uprave
  39. Vid Tratnik: Vodenje za trajnostni razvoj

Diplomska dela (62)

  1. Tanja Ipavec: Strategija trženja konjeniškega centra
  2. Milan Mikolj: Uvajanje uravnoteženega sistema kazalnikov v podjetju X
  3. Alja Maurič: Analiza kulture v izbrani organizaciji
  4. Gvido Pevec: Vpliv organizacijske klime na uspešnost podjetja
  5. Laura Stakne: Oblikovanje strateškega načrta za podjetje v ustanavljanju
  6. Mojca Japelj: Ustvarjalno vodenje tima
  7. Lidija Ilić: Snovanje strategije rasti podjetja
  8. Aleš Bobek: Predstavitev in analiza strateškega načrta
  9. Jure Rabič: Strateški management v računovodskih servisih
  10. Aleš Gutmaher: Svetovanje managementu pri reorganizaciji javnega zavoda
  11. Tadej Grah: Vodenje glasbene skupine
  12. Andreja Benedičič: Pomen in vloga faktoringa za uspešnost trgovske organizacije
  13. Aleša Mokorel Sicherl: Strategija in organiziranost mednarodnega podjetja
  14. Urška Štrukelj: Management znanja in organizacijsko učenje
  15. Irena Oman: Družinam naklonjena podjetja - utopija ali izziv
  16. Primož Nagode: Strateško merjenje uspešnosti podjetja
  17. Vesna Jurjavčič: Managerski pristop k motiviranju zaposlenih
  18. Marjan Malovrh: Optimizacija zalog končnih izdelkov v izbranem podjetju
  19. Gregor Zabukovec: Analiza preoblikovanja proizvodn[j]o usperjenega podjetja v tržno usmerjeno podjetje
  20. Metka Lapanje: Poslovni načrt za pridobivanje sredstev iz strukturnih skladov EU
  21. Tatjana Ostanek: Uvajanje metode 20 ključev v poslovanje podjetja
  22. Lidija Bernard: Uporaba odločitvenega drevesa pri trženju storitve X
  23. Terezija Janković: Reorganizacija turistično-gostinskega podjetja
  24. Zoran Bedrač: Slovenija in Finska: dve poti v družbo znanja
  25. Mojca Petaros: Snovanje vizije in poslanstva v proizvodnem podjetju
  26. Branko Žnidarič: Učinki reorganizacije javnega zavoda za šport
  27. Nataša Kobal: Analiza poslanstev in vizij v letnih poročilih slovenskih podjetij
  28. Rok Kerin: Strateški razvoj vrhunskega športnika v posamičnih športih
  29. Matej Truden: Učeče se podjetje - podjetje prihodnosti
  30. Lea Poropat: Empirična ocena modela petih silnic na primeru montažnih hiš v Sloveniji
  31. Bojan Lah: Management v športnih klubih
  32. Manja Janša: Zaposlovanje novih sodelavcev kot element strategije širitve podjetja na tuje trge
  33. Barbara Ivančič: Človeški kapital kot konkurenča [!] prednost podjetja
  34. Vladimir Kukavica: Monte Carlo simulacija v analizi investicijskih odločitev
  35. Suzana Čotar: Analiza SPIN izbranega podjetja
  36. Ajda Demšar: Znanje kot konkurenčna prednost organizacije
  37. Gabrijel Katava: Strateški management v turističnem podjetju
  38. Dario Galić: Preoblikovanje strateškega portfelja blagovnih znamk
  39. Melita Kremžar: Rast podjetja z razvijanjem tržišča
  40. Uroš Ledinek: Svetovanje managementu pri uvajanju elektronskega poslovanja
  41. Sinan Bajrić: Analiza podjetja v trgovski dejavnosti po okvirnem modelu politike organizacije
  42. Marko Vajdič: Načrt razvojne politike podjetja
  43. Edmund Germšek: Poslovni načrt okolju prijaznega podjetja
  44. Barbara Zacirkovnik: Svetovanje podjetju pri prenovi poslovanja
  45. Rihard Peurača: Trženje v živilnopredelovalni industriji
  46. Marko Bužinel: Vpliv managementa na uspešnost podjetja
  47. Boštjan Kržišnik: Analiza športnega kluba po okvirnem modelu politike organizacije
  48. Valerija Rant Tišler: Splošne knjižnice - učeče se organizacije
  49. Nola Zadkovič Lukin: Motiviranje zaposlenih v izbranem podjetju
  50. Gregor Celec: Management odločanja v panogi turizem
  51. Darjo Žejn: Management v športnih organizacijah
  52. Robert Ozanič: Vpeljava procesnega FMEA-ja kot orodja za management kakovosti logističnih procesov
  53. Jan Šavs: Motivacija zaposlenih in produktivnost dela
  54. Nadja Petreska: Čustvena inteligenca kot osebnostna značilnost uspešnih managerjev
  55. Kürsat Caner Alim: Implementation of change management and its impact on sustainability
  56. Alessandro Perossa: Prihodnost igralnih salonov v Sloveniji
  57. Sabina Fortuna: Osebnostne značilnosti managerjev in vodenje podjetja
  58. Maja Pavlovič: Stres na delovnem mestu
  59. Eva Domanjko: Digitalization of Slovenian SMEs
  60. Nataša Mole: Osebnostne značilnosti uspešnih vodij
  61. Pej Krašna: Poslovne strategije in trajnostni razvojni cilji
  62. Maja Brvar: Sistem presoje trajnosti in cilji ESG na primeru podjetja X

Druga dela (33)

  1. Anton Zidar, Roberto Biloslavo: Nevronske mreže kot nova metoda za reševanje poslovnih problemov in možnosti uporabe v managementu
  2. Tanja Sekirnik, Roberto Biloslavo: Dejavniki uspešnosti mediacije v sodnih sporih
  3. Doris Gomezelj Omerzel, Roberto Biloslavo, Anita Trnavčevič: Management znanja v visokošolskih zavodih
  4. Roberto Biloslavo, Armand Faganel, Borut Kodrič, Anita Trnavčevič: Marketinška kultura v storitvenih dejavnostih
  5. Ramon Podreka, Roberto Biloslavo: Vpliv razvoja kontekstualnega znanja na razlikovalne kompetence
  6. Roberto Biloslavo: Integralni model za snovanje politike organizacije
  7. Peter Friedl, Roberto Biloslavo: Association of management tools with the financial performance of companies
  8. Anita Trnavčevič, Roberto Biloslavo, Vinko Logaj, Boris Snoj, Borut Kodrič: Marketinška kultura v vzgojno-izobraževalnih organizacijah
  9. Roberto Biloslavo: Ko jagenjčki obmolknejo
  10. Roberto Biloslavo: Le čevlje sodi naj kopitar - ali morda ne?
  11. Roberto Biloslavo: Psi lajajo, karavana gre dalje
  12. Sonja Fink Babič, Roberto Biloslavo, Borut Kodrič: Quality of environmental reporting and environmental performance index
  13. Aleksander Janeš, Roberto Biloslavo, Armand Faganel: Managing global changes with innovative sustainability
  14. Massimo Manzin, Roberto Biloslavo: Online gambling: today's possibilities and tomorrow's opportunities
  15. Sonja Fink Babič, Roberto Biloslavo: Trajnostno poročanje podjetij
  16. Melita Moretti, Roberto Biloslavo: Pomen marketinške kulture za ugled podjetja
  17. Ramon Podreka, Roberto Biloslavo: Vpliv konteksta organizacije na razlikovalne delovne kompetence
  18. Anton Zidar, Roberto Biloslavo: Nevronske mreže vs. regresijski modeli - napovedovanje povpraševanja na treh vrstah dobrin
  19. Iris Podobnik, Roberto Biloslavo: Prenos znanja znotraj organizacije
  20. Tjaša Rupnik, Roberto Biloslavo: Strateški pomen marketinške kulture v živilsko predelovalni panogi Slovenije
  21. Mojca Aniya Dežman, Roberto Biloslavo: Managers and leaders in organizations of a post-transition economy
  22. Roland Rusjan, Roberto Biloslavo: Vplivne skupine udeležencev v slovenski prehrambeni panogi
  23. Bernard McKenna, Roberto Biloslavo: The relationship between concern for environmental sustainability and the capacity for wisdom and other factors among postgraduate business students
  24. Katja Mihelič, Nada Trunk Širca, Roberto Biloslavo: Management nepridobitnih organizacij
  25. Mirela Kljajić-Dervić, Roberto Biloslavo: Factors affecting effectiveness of knowledge management
  26. Matjaž Nahtigal, Roberto Biloslavo: Evropa ne potrebuje novih železnih zaves
  27. Aleksander Janeš, Armand Faganel, Roberto Biloslavo: Managing global changes with logistics simplified
  28. Roberto Biloslavo, Mirela Kljajić-Dervić: Dejavniki uspešnosti managementa znanja
  29. Roberto Biloslavo, Roland Rusjan: Strateške dualnosti v teoriji in praksi managementa
  30. Navtična industrija in trajnostni poslovni modeli
  31. Sonja Fink Babič, Borut Kodrič, Roberto Biloslavo: Indeks okoljske uspešnosti in okoljsko poročanje podjetij predelovalne dejavnosti v Republiki Sloveniji
  32. Romana Martinčič, Roberto Biloslavo: Vodenje sprememb v zdravstvenih organizacijah
  33. Armand Faganel, Roberto Biloslavo, Aleksander Janeš: The aquaculture industry and opportunities for sustainable tourism
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici