Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (5)
Tina Štemberger:
Pomen ustvarjalnosti vzgojitelja v njegovi vzgojno-izobraževalni praksi
Karmen Drljić:
Profesionalna vzdržljivost in proaktivnost bodočih pedagoških delavcev
Melita Lemut Bajec:
Pristop CLIL skozi vsebine kulturne dediščine v splošni gimnaziji
Blaž Simčič:
Preverjanje merskih značilnosti instrumentov na pedagoškem področju
Jovita Pogorevc:
Vključevanje mladih v socialno okolje po zaključenem bivanju v vzgojnem zavodu
Magistrska dela (30)
Nika Ferbežar:
Izkušnje LGBTQ+ oseb v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu
Tina Majerič:
Odnos staršev do inkluzivnega izobraževanja
Nevenka Vesel:
Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v vrtcu Kočevje
Urška Adamič:
Evalvacija dodatne učne pomoči
Sanja Horvat:
Mnenje učiteljev o zagotavljanju inkluzivnega okolja v prekmurskih šolah
Nataša Mlakar:
Poklicna orientacija in karierni razvoj oseb s cerebralno paralizo
Maja Jularić:
Prepoznavnost inkluzivnih pedagogov v našem okolju
Lucija Kupec:
Aplikacija modela prednostnih kompetenc v prakso na primeru otrok s posebnimi potrebami
Martina Vidonja:
Strokovni delavci vrtca kot dejavnik uresničevanja inkluzije
Lucija Hrastnik:
Preventivni programi za premoščanje čustvenih in vedenjskih težav mladostnikov
Mateja Šepić:
Spodbujanje ustvarjalnega mišljenja in različnih vrst inteligentnosti v berilih za 6. in 9. razred osnovne šole
Blaž Teršek:
Psiho-socialni položaj učenca v osnovni šoli in medvrstniško nasilje
Sara Tavčar:
Ugotavljanje in preprečevanje izgorevanja zaposlenih v vzgoji in izobraževanju
Urška Jaroš:
Povezanost učne uspešnosti z gibalnimi sposobnostmi in s telesnimi značilnostmi
Anja Gričar:
Primerjalna analiza šolskega sistema v Sloveniji in na Finskem z vidika inkluzije
Eva Rustja:
Primer uvajanja vidnih podpor v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
Karin Popovič:
Vloga inkluzivnega pedagoga pri izvajanju dodatne strokovne pomoči
Nina Čurin:
Faza vrednotenja pri pouku likovne umetnosti na razredni stopnji osnovne šole
Erika Čuš:
Medgeneracijsko sodelovanje v lokalnem okolju
Polona Čepon:
Delo z otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami v vrtcu
Tjaša Jagodic:
Prilagoditve pri pouku za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Vida Alauf:
Življenjska in izobraževalna pot osebe z gluhoto
Darja Hrup:
Partnerstvo med starši otrok s posebnimi potrebami in vrtcem
Ksenija Korče, Elizabeta Zgonc:
Uresničevanje inkluzije v vrtcih in osnovnih šolah
Nataša Stojov:
Mnenje učiteljev o odzivih različnih skupin učencev na šolanje na daljavo
Veronika Matjašič:
Mnenje učiteljev osnovnih šol o izobraževanju in usposabljanju učiteljev za inkluzijo
Ana Dvoršek:
Primanjkljaji na področju izvršilnih funkcij pri učencih s specifičnimi učnimi težavami
Nina Peternel:
Socialno vključevanje učencev z motnjami avtističnega spektra v različne vzgojno-izobraževalne programe
Kaja Hrvatin:
Problematika delovnega mesta mobilnega pedagoga
Milena Rozman:
Profesionalni razvoj (mobilnih) učiteljev za dodatno strokovno pomoč
Diplomska dela (35)
Doroteja Šlebinger:
Usposobljenost vzgojitelja za delo z otroki s posebnimi potrebami
Maruška Herga:
Osveščenost in usposobljenost vzgojiteljev za nudenje prve pomoči
Maja Knaus:
Dnevna rutina v vrtcu
Manja Gojkovič:
Timsko delo vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljice
Janja Nunčič:
Vloga vzgojiteljice pri prepoznavanju zlorabe predšolskih otrok
Sanja Horvat:
Zadovoljstvo staršev s sodelovanjem z vrtcem Puconci
Tea Zupanc:
Procesna načela in implicitne teorije vzgojiteljic
Karmen Leskovar:
Inkluzija kot načelo vzgoje in izobraževanja v današnjem času
Maja Mirjanić:
Odziv staršev na vzgojiteljevo zaznavanje odstopanja pri vedenju otroka
Anja Ferjančič:
Odraščanje otrok v istospolnih partnerskih zvezah
Jerica Krečič:
Učitelj med poznavanjem in upoštevanjem introvertnosti učencev
Maja Babič:
Sodelovanje vzgojiteljev in staršev
Nina Kržič:
Vzpostavljanje avtoritete v predšolskem obdobju
Urška Trope:
Pričakovanja staršev do vrtca in vzgojiteljic
Urška Grilc:
Pogled staršev na uvajanje otroka v vrtec
Vesna Lamovšek:
Inkluzivne kompetence bodočih vzgojiteljev
Nika Klanšek:
Vprašanje personalizacije individualiziranih programov
Rebeka Bajc:
Vključenost staršev v terciarno izobraževanje njihovih otrok
Maruša Knap:
Izkušnje učencev s poukom na daljavo v času pandemije
Alja Kert:
Oblike sodelovanja s starši v predšolskem obdobju
Kaja Markočič:
Izobraževanje na daljavo z vidika učitelja
Metka Janežič:
Simetrija v naravi s perspektive otrok
Ana Šturm:
Bralne navade prihodnjih vzgojiteljev
Kaja Hrvatin:
Pogledi vzgojiteljev na vključenost otrok v vrtec
Jessica Marka:
Raba medijev med mlajšimi mladostniki
Dragana Kuzmanović:
Izkušnje staršev priseljencev z vrtci
Žiga Križnik:
Motivi za izbiro vzgojiteljskega poklica
Nika Jug:
Vloga sorojencev pri uvajanju v vrtec
Neja Šmalc:
Sodelovanje staršev in vzgojiteljev v času covida-19
Vanesa Torkar:
Neenakost in socialno-ekonomski status predšolskih otrok
Anja Jesih:
Uvajanje otrok v vrtec
Maša Vrhovski:
Zakaj se starši odločajo za vključitev otrok v vrtec?
Sara Sabo:
Vloga vzgojitelja pri uvajanju otrok v vrtec
Ivana Vulović:
Položaj in izzivi vključevanja ukrajinskih otrok beguncev v vzgojno-izobraževalne institucije
Lana Peršolja:
Zaznave sorojencev oseb s posebnimi potrebami
Druga dela (8)
Tina Štemberger, Majda Cencič:
Kaj poklicni življenjepisi vzgojiteljic odkrivajo o prepletenosti poklica vzgojitelja in ustvarjalnosti?
Tina Štemberger:
Stališča bodočih vzgojiteljic do ustvarjalnosti
Tina Štemberger, Majda Cencič:
Raziskava načrtovanih novosti pri pouku v kontekstu pedagoških raziskav
Tina Štemberger, Vanja Riccarda Kiswarday:
Validation of the inclusive competences scale for educators (InComSEdu)
Anita Lečei, Tina Štemberger, Majda Cencič:
The attitudes of educators towards picture books with homosexual content
Tina Štemberger, Jovita Pogorevc:
Odnos prihodnjih vzgojiteljic predšolskih otrok do inkluzije otrok s posebnimi potrebami
Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol
Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja