Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (5)

  1. Tina Štemberger: Pomen ustvarjalnosti vzgojitelja v njegovi vzgojno-izobraževalni praksi
  2. Karmen Drljić: Profesionalna vzdržljivost in proaktivnost bodočih pedagoških delavcev
  3. Melita Lemut Bajec: Pristop CLIL skozi vsebine kulturne dediščine v splošni gimnaziji
  4. Blaž Simčič: Preverjanje merskih značilnosti instrumentov na pedagoškem področju
  5. Jovita Pogorevc: Vključevanje mladih v socialno okolje po zaključenem bivanju v vzgojnem zavodu

Magistrska dela (30)

  1. Nika Ferbežar: Izkušnje LGBTQ+ oseb v slovenskem vzgojno-izobraževalnem sistemu
  2. Tina Majerič: Odnos staršev do inkluzivnega izobraževanja
  3. Nevenka Vesel: Izobraževanje in usposabljanje strokovnih delavcev v vrtcu Kočevje
  4. Urška Adamič: Evalvacija dodatne učne pomoči
  5. Sanja Horvat: Mnenje učiteljev o zagotavljanju inkluzivnega okolja v prekmurskih šolah
  6. Nataša Mlakar: Poklicna orientacija in karierni razvoj oseb s cerebralno paralizo
  7. Maja Jularić: Prepoznavnost inkluzivnih pedagogov v našem okolju
  8. Lucija Kupec: Aplikacija modela prednostnih kompetenc v prakso na primeru otrok s posebnimi potrebami
  9. Martina Vidonja: Strokovni delavci vrtca kot dejavnik uresničevanja inkluzije
  10. Lucija Hrastnik: Preventivni programi za premoščanje čustvenih in vedenjskih težav mladostnikov
  11. Mateja Šepić: Spodbujanje ustvarjalnega mišljenja in različnih vrst inteligentnosti v berilih za 6. in 9. razred osnovne šole
  12. Blaž Teršek: Psiho-socialni položaj učenca v osnovni šoli in medvrstniško nasilje
  13. Sara Tavčar: Ugotavljanje in preprečevanje izgorevanja zaposlenih v vzgoji in izobraževanju
  14. Urška Jaroš: Povezanost učne uspešnosti z gibalnimi sposobnostmi in s telesnimi značilnostmi
  15. Anja Gričar: Primerjalna analiza šolskega sistema v Sloveniji in na Finskem z vidika inkluzije
  16. Eva Rustja: Primer uvajanja vidnih podpor v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
  17. Karin Popovič: Vloga inkluzivnega pedagoga pri izvajanju dodatne strokovne pomoči
  18. Nina Čurin: Faza vrednotenja pri pouku likovne umetnosti na razredni stopnji osnovne šole
  19. Erika Čuš: Medgeneracijsko sodelovanje v lokalnem okolju
  20. Polona Čepon: Delo z otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami v vrtcu
  21. Tjaša Jagodic: Prilagoditve pri pouku za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  22. Vida Alauf: Življenjska in izobraževalna pot osebe z gluhoto
  23. Darja Hrup: Partnerstvo med starši otrok s posebnimi potrebami in vrtcem
  24. Ksenija Korče, Elizabeta Zgonc: Uresničevanje inkluzije v vrtcih in osnovnih šolah
  25. Nataša Stojov: Mnenje učiteljev o odzivih različnih skupin učencev na šolanje na daljavo
  26. Veronika Matjašič: Mnenje učiteljev osnovnih šol o izobraževanju in usposabljanju učiteljev za inkluzijo
  27. Ana Dvoršek: Primanjkljaji na področju izvršilnih funkcij pri učencih s specifičnimi učnimi težavami
  28. Nina Peternel: Socialno vključevanje učencev z motnjami avtističnega spektra v različne vzgojno-izobraževalne programe
  29. Kaja Hrvatin: Problematika delovnega mesta mobilnega pedagoga
  30. Milena Rozman: Profesionalni razvoj (mobilnih) učiteljev za dodatno strokovno pomoč

Diplomska dela (35)

  1. Doroteja Šlebinger: Usposobljenost vzgojitelja za delo z otroki s posebnimi potrebami
  2. Maruška Herga: Osveščenost in usposobljenost vzgojiteljev za nudenje prve pomoči
  3. Maja Knaus: Dnevna rutina v vrtcu
  4. Manja Gojkovič: Timsko delo vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljice
  5. Janja Nunčič: Vloga vzgojiteljice pri prepoznavanju zlorabe predšolskih otrok
  6. Sanja Horvat: Zadovoljstvo staršev s sodelovanjem z vrtcem Puconci
  7. Tea Zupanc: Procesna načela in implicitne teorije vzgojiteljic
  8. Karmen Leskovar: Inkluzija kot načelo vzgoje in izobraževanja v današnjem času
  9. Maja Mirjanić: Odziv staršev na vzgojiteljevo zaznavanje odstopanja pri vedenju otroka
  10. Anja Ferjančič: Odraščanje otrok v istospolnih partnerskih zvezah
  11. Jerica Krečič: Učitelj med poznavanjem in upoštevanjem introvertnosti učencev
  12. Maja Babič: Sodelovanje vzgojiteljev in staršev
  13. Nina Kržič: Vzpostavljanje avtoritete v predšolskem obdobju
  14. Urška Trope: Pričakovanja staršev do vrtca in vzgojiteljic
  15. Urška Grilc: Pogled staršev na uvajanje otroka v vrtec
  16. Vesna Lamovšek: Inkluzivne kompetence bodočih vzgojiteljev
  17. Nika Klanšek: Vprašanje personalizacije individualiziranih programov
  18. Rebeka Bajc: Vključenost staršev v terciarno izobraževanje njihovih otrok
  19. Maruša Knap: Izkušnje učencev s poukom na daljavo v času pandemije
  20. Alja Kert: Oblike sodelovanja s starši v predšolskem obdobju
  21. Kaja Markočič: Izobraževanje na daljavo z vidika učitelja
  22. Metka Janežič: Simetrija v naravi s perspektive otrok
  23. Ana Šturm: Bralne navade prihodnjih vzgojiteljev
  24. Kaja Hrvatin: Pogledi vzgojiteljev na vključenost otrok v vrtec
  25. Jessica Marka: Raba medijev med mlajšimi mladostniki
  26. Dragana Kuzmanović: Izkušnje staršev priseljencev z vrtci
  27. Žiga Križnik: Motivi za izbiro vzgojiteljskega poklica
  28. Nika Jug: Vloga sorojencev pri uvajanju v vrtec
  29. Neja Šmalc: Sodelovanje staršev in vzgojiteljev v času covida-19
  30. Vanesa Torkar: Neenakost in socialno-ekonomski status predšolskih otrok
  31. Anja Jesih: Uvajanje otrok v vrtec
  32. Maša Vrhovski: Zakaj se starši odločajo za vključitev otrok v vrtec?
  33. Sara Sabo: Vloga vzgojitelja pri uvajanju otrok v vrtec
  34. Ivana Vulović: Položaj in izzivi vključevanja ukrajinskih otrok beguncev v vzgojno-izobraževalne institucije
  35. Lana Peršolja: Zaznave sorojencev oseb s posebnimi potrebami

Druga dela (8)

  1. Tina Štemberger, Majda Cencič: Kaj poklicni življenjepisi vzgojiteljic odkrivajo o prepletenosti poklica vzgojitelja in ustvarjalnosti?
  2. Tina Štemberger: Stališča bodočih vzgojiteljic do ustvarjalnosti
  3. Tina Štemberger, Majda Cencič: Raziskava načrtovanih novosti pri pouku v kontekstu pedagoških raziskav
  4. Tina Štemberger, Vanja Riccarda Kiswarday: Validation of the inclusive competences scale for educators (InComSEdu)
  5. Anita Lečei, Tina Štemberger, Majda Cencič: The attitudes of educators towards picture books with homosexual content
  6. Tina Štemberger, Jovita Pogorevc: Odnos prihodnjih vzgojiteljic predšolskih otrok do inkluzije otrok s posebnimi potrebami
  7. Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol
  8. Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici