Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (2)

  1. Nina Krmac: Smernice za razvoj kompetenčnega okvirja kariernih svetovalcev na univerzah
  2. Katja Vrhunc Pfeifer: Kompetentnost interveniranja vzgojiteljev strokovnih centrov v kriznih situacijah

MSc theses (38)

  1. Nina Krmac: Osveščenost in potrebe odraslih v Obalno-kraški regiji po izobraževanju
  2. Kristina Klecin: Vloga nacionalne poklicne kvalifikacije ter priznavanje neformalnega izobraževanja in usposabljanja v izbranem zavodu
  3. Anastazija Fon: Zdravstvena pismenost pripadnikov narodnih manjšin v obmejnem slovensko-italijanskem prostoru
  4. Roberta Peterlin: Kompetence vzgojitelja pri komuniciranju s starši v vrtcih Obalno-kraške regije
  5. Maja Cerar: Dejavnosti, oblikovane po metodi NTC (Nurture of Talented Children), za otroke, stare od 4 do 5 let
  6. Majla Košuta: Uporaba komunikacijskega modela pri delu s književnim besedilom v šoli s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
  7. Karin Mermolja: Vpliv vzgojnih stilov na vzpodbujanje vedenjskih težav mladostnikov
  8. Veronika Šinigoj: Primernost oddaje Male sive celice za nadarjene učence
  9. Maja Mihelič: Primerjava slovenskih in ameriških študijskih programov s področja izobraževanja odraslih
  10. Urška Bajsič: Stališča prostovoljcev o pomembnih lastnostih za opravljanje dela prostovoljca
  11. Lucija Hrastnik: Usposobljenost učiteljev razrednega pouka rednih osnovnih šol za delo z otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami
  12. Ana Lenščak: Mnenja zaposlenih preko javnih del v socialno varstveni ustanovi o kompetencah
  13. Maja Kiš: Inkluzivni pristopi in strategije reševanja multikulturnih izzivov v vrtcu
  14. Sara Božović: Primerjava izobraževanja odraslih v zavodih za prestajanje kazni zapora na Norveškem, v Sloveniji in Združenih državah Amerike
  15. Andreja Horvat: Izhodišča za oblikovanje tematik šole za starše v Obalno-kraški regiji
  16. Katja Lendero Marinič: Mediji v vsakdanjem življenju predšolskih otrok z vidika staršev
  17. Polona Lavrenčič: Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
  18. Anja Colja: Mnenja učiteljev o začetnem opismenjevanju in razvijanju fonološkega zavedanja v slovenščini in v italijanščini v šolah s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
  19. Veronika Šav: Mnenje učiteljev o uporabi ustvarjalnega giba pri pouku matematike na razredni stopnji obalnih osnovnih šol
  20. Valentina Vatovec: Povezovanje matematike z ostalimi kurikularnimi področji v prvem starostnem obdobju
  21. Liza Kokole: Mednarodna mobilnost strokovnih delavcev v osnovnošolskem izobraževanju
  22. Veronika Don: Analiza pogojev za izvajanje pouka športa na osnovnih šolah s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
  23. Maruša Meža: Poučevanje matematike na daljavo na razredni stopnji v času epidemije
  24. Anja Stanonik: Vloga in podpora učiteljev razrednega pouka pri spopadanju otroka z ločitvijo staršev
  25. Tina Kavčič: Uporaba tehnologij pri pouku matematike na razredni stopnji
  26. Tina Jerman: E-izobraževanje otrok tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja
  27. Metka Vilman: Kakovost uvajanja otrok v vrtec z vidika vzgojiteljev in staršev
  28. Nataša Hrastovec: Sodelovanje šole s starši priseljenci
  29. Maja Pak: Socialna izključenost otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami na izbrani osnovni šoli
  30. Lucija Burgar: Poučevanje angleščine na razredni stopnji OŠ na daljavo v času karantene zaradi Covida-19
  31. Tjaša Jug: Refleksija profesionalnega razvoja razrednih učiteljev z uporabo reke poklicnega razvoja
  32. Nina Primožič: Oblikovanje kriterijev za opravljanje primerjave institucij za izobraževanje odraslih
  33. Lara Sandić: Primeri dobre prakse za discipliniranje učencev
  34. Ana Vita Jagodnik: Razredna klima kot dejavnik socialnega povezovanja učencev
  35. Andrej Milavec: Uresničevanje inkluzije v srednjih šolah
  36. Zarja Antloga: Opismenjevanje na prehodu iz 2. v 3. razred v času COVIDA-19
  37. Klara Čop: Minuta za zdravje kot pomemben dejavnik učnega procesa
  38. Natalija Vrčkovnik: Izzivi staršev odraslih oseb s posebnimi potrebami v povezavi z načrtovanjem njihove prihodnosti

BSc theses (26)

  1. Nina Krmac: Stališča učiteljev do poezije Srečka Kosovela
  2. Jaka Tiegl: Teoretični vidiki kognitivnega pogleda na učenje
  3. Maja Pak: Pogled rejnikov na rejništvo
  4. Ana Vita Jagodnik: Vloga in pomoč šolske svetovalne službe pri učencih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
  5. Natalija Vrčkovnik: Sodelovanje med vrtcem in starši otrok s posebnimi potrebami
  6. Vita Kozjek: O optimizmu in njegovem vplivu na življenje in uspeh posameznika
  7. Gašper Jurančič: Vzgojni stili staršev predšolskih otrok
  8. Mateja Bregar: Strokovna usposobljenost pedagoških delavcev v slovenskih vrtcih na področju vključevanja priseljencev v vrtec in širše družbeno okolje
  9. Barbara Babič: Poznavanje celiakije med zaposlenimi v vrtcu
  10. Sabina Gabrijelčič: Živali v vrtcu
  11. Ana Rebernik: Matematični odnosi in urejanje v prvem starostnem obdobju
  12. Klemen Lenček: Mnenje vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev o vplivu polne lune na vedenje predšolskih otrok
  13. Nina Gregorič: Mnenje staršev predšolskih otrok o vplivu pandemije koronavirusne bolezni COVID-19 na njihove otroke
  14. Ema Krebs: Pomen dotika in razvoja primarnih gibalnih vzorcev v obdobju od spočetja do malčka za nadaljnji razvoj in uspešnost učenca
  15. Neža Tavčar: Prisotnost in raba portfolia v izbranem vrtcu
  16. Ina Kuhelnik: Strokovna samopodoba vzgojiteljev predšolskih otrok
  17. Valentina Ribič: Problem uživanja sladkorja pri predšolskih otrocih
  18. Urban Pirnat: Raziskovanje z otroki v predšolskem obdobju
  19. Mica Semenič: Pomen zgodnjega otroštva v pedagogiki dr. Marie Montessori
  20. Barbara Hafner: Samoocena usposobljenosti študentov in diplomantov dodiplomskega študijskega programa pedagogike
  21. Neja Čirič: Pogled osnovnošolskih učiteljev na pomen samorefleksije pri njihovem profesionalnem razvoju
  22. Angelika Anzelc: Etični vidik raziskovanja v izobraževanju
  23. Ivona Šučur: Vloga karierne orientacije in kariernih centrov univerz pri študentih
  24. Leja Ažman: Mnenje staršev o uporabi ročnega orodja v predšolskem obdobju
  25. Sara Rojc: Mnenja vzgojiteljic na pedagoški koncept gozdne pedagogike
  26. Sebastjan Nabergoj: Pogledi vzgojiteljev na raziskovalne dejavnosti otrok v predšolskem obdobju

Other documents (1)

  1. Dejan Hozjan, Nina Krmac: Analiza rezultatov vprašalnika o kakovosti študijskega programa Izobraževanje odraslih in razvoj kariere za študijsko leto 2014/2015
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica