Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Nina Krmac:
Smernice za razvoj kompetenčnega okvirja kariernih svetovalcev na univerzah
Katja Vrhunc Pfeifer:
Kompetentnost interveniranja vzgojiteljev strokovnih centrov v kriznih situacijah
Magistrska dela (38)
Nina Krmac:
Osveščenost in potrebe odraslih v Obalno-kraški regiji po izobraževanju
Kristina Klecin:
Vloga nacionalne poklicne kvalifikacije ter priznavanje neformalnega izobraževanja in usposabljanja v izbranem zavodu
Anastazija Fon:
Zdravstvena pismenost pripadnikov narodnih manjšin v obmejnem slovensko-italijanskem prostoru
Roberta Peterlin:
Kompetence vzgojitelja pri komuniciranju s starši v vrtcih Obalno-kraške regije
Maja Cerar:
Dejavnosti, oblikovane po metodi NTC (Nurture of Talented Children), za otroke, stare od 4 do 5 let
Majla Košuta:
Uporaba komunikacijskega modela pri delu s književnim besedilom v šoli s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
Karin Mermolja:
Vpliv vzgojnih stilov na vzpodbujanje vedenjskih težav mladostnikov
Veronika Šinigoj:
Primernost oddaje Male sive celice za nadarjene učence
Maja Mihelič:
Primerjava slovenskih in ameriških študijskih programov s področja izobraževanja odraslih
Urška Bajsič:
Stališča prostovoljcev o pomembnih lastnostih za opravljanje dela prostovoljca
Lucija Hrastnik:
Usposobljenost učiteljev razrednega pouka rednih osnovnih šol za delo z otroki s čustvenimi in vedenjskimi težavami
Ana Lenščak:
Mnenja zaposlenih preko javnih del v socialno varstveni ustanovi o kompetencah
Maja Kiš:
Inkluzivni pristopi in strategije reševanja multikulturnih izzivov v vrtcu
Sara Božović:
Primerjava izobraževanja odraslih v zavodih za prestajanje kazni zapora na Norveškem, v Sloveniji in Združenih državah Amerike
Andreja Horvat:
Izhodišča za oblikovanje tematik šole za starše v Obalno-kraški regiji
Katja Lendero Marinič:
Mediji v vsakdanjem življenju predšolskih otrok z vidika staršev
Polona Lavrenčič:
Profesionalni razvoj učiteljev razrednega pouka
Anja Colja:
Mnenja učiteljev o začetnem opismenjevanju in razvijanju fonološkega zavedanja v slovenščini in v italijanščini v šolah s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
Veronika Šav:
Mnenje učiteljev o uporabi ustvarjalnega giba pri pouku matematike na razredni stopnji obalnih osnovnih šol
Valentina Vatovec:
Povezovanje matematike z ostalimi kurikularnimi področji v prvem starostnem obdobju
Liza Kokole:
Mednarodna mobilnost strokovnih delavcev v osnovnošolskem izobraževanju
Veronika Don:
Analiza pogojev za izvajanje pouka športa na osnovnih šolah s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
Maruša Meža:
Poučevanje matematike na daljavo na razredni stopnji v času epidemije
Anja Stanonik:
Vloga in podpora učiteljev razrednega pouka pri spopadanju otroka z ločitvijo staršev
Tina Kavčič:
Uporaba tehnologij pri pouku matematike na razredni stopnji
Tina Jerman:
E-izobraževanje otrok tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja
Metka Vilman:
Kakovost uvajanja otrok v vrtec z vidika vzgojiteljev in staršev
Nataša Hrastovec:
Sodelovanje šole s starši priseljenci
Maja Pak:
Socialna izključenost otrok s čustvenimi in vedenjskimi težavami na izbrani osnovni šoli
Lucija Burgar:
Poučevanje angleščine na razredni stopnji OŠ na daljavo v času karantene zaradi Covida-19
Tjaša Jug:
Refleksija profesionalnega razvoja razrednih učiteljev z uporabo reke poklicnega razvoja
Nina Primožič:
Oblikovanje kriterijev za opravljanje primerjave institucij za izobraževanje odraslih
Lara Sandić:
Primeri dobre prakse za discipliniranje učencev
Ana Vita Jagodnik:
Razredna klima kot dejavnik socialnega povezovanja učencev
Andrej Milavec:
Uresničevanje inkluzije v srednjih šolah
Zarja Antloga:
Opismenjevanje na prehodu iz 2. v 3. razred v času COVIDA-19
Klara Čop:
Minuta za zdravje kot pomemben dejavnik učnega procesa
Natalija Vrčkovnik:
Izzivi staršev odraslih oseb s posebnimi potrebami v povezavi z načrtovanjem njihove prihodnosti
Diplomska dela (26)
Nina Krmac:
Stališča učiteljev do poezije Srečka Kosovela
Jaka Tiegl:
Teoretični vidiki kognitivnega pogleda na učenje
Maja Pak:
Pogled rejnikov na rejništvo
Ana Vita Jagodnik:
Vloga in pomoč šolske svetovalne službe pri učencih z motnjo pozornosti in hiperaktivnosti
Natalija Vrčkovnik:
Sodelovanje med vrtcem in starši otrok s posebnimi potrebami
Vita Kozjek:
O optimizmu in njegovem vplivu na življenje in uspeh posameznika
Gašper Jurančič:
Vzgojni stili staršev predšolskih otrok
Mateja Bregar:
Strokovna usposobljenost pedagoških delavcev v slovenskih vrtcih na področju vključevanja priseljencev v vrtec in širše družbeno okolje
Barbara Babič:
Poznavanje celiakije med zaposlenimi v vrtcu
Sabina Gabrijelčič:
Živali v vrtcu
Ana Rebernik:
Matematični odnosi in urejanje v prvem starostnem obdobju
Klemen Lenček:
Mnenje vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev o vplivu polne lune na vedenje predšolskih otrok
Nina Gregorič:
Mnenje staršev predšolskih otrok o vplivu pandemije koronavirusne bolezni COVID-19 na njihove otroke
Ema Krebs:
Pomen dotika in razvoja primarnih gibalnih vzorcev v obdobju od spočetja do malčka za nadaljnji razvoj in uspešnost učenca
Neža Tavčar:
Prisotnost in raba portfolia v izbranem vrtcu
Ina Kuhelnik:
Strokovna samopodoba vzgojiteljev predšolskih otrok
Valentina Ribič:
Problem uživanja sladkorja pri predšolskih otrocih
Urban Pirnat:
Raziskovanje z otroki v predšolskem obdobju
Mica Semenič:
Pomen zgodnjega otroštva v pedagogiki dr. Marie Montessori
Barbara Hafner:
Samoocena usposobljenosti študentov in diplomantov dodiplomskega študijskega programa pedagogike
Neja Čirič:
Pogled osnovnošolskih učiteljev na pomen samorefleksije pri njihovem profesionalnem razvoju
Angelika Anzelc:
Etični vidik raziskovanja v izobraževanju
Ivona Šučur:
Vloga karierne orientacije in kariernih centrov univerz pri študentih
Leja Ažman:
Mnenje staršev o uporabi ročnega orodja v predšolskem obdobju
Sara Rojc:
Mnenja vzgojiteljic na pedagoški koncept gozdne pedagogike
Sebastjan Nabergoj:
Pogledi vzgojiteljev na raziskovalne dejavnosti otrok v predšolskem obdobju
Druga dela (1)
Dejan Hozjan, Nina Krmac:
Analiza rezultatov vprašalnika o kakovosti študijskega programa Izobraževanje odraslih in razvoj kariere za študijsko leto 2014/2015