Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (2)
Ajda Zvonar:
Analiza potrebe po profesionalni funkciji odnosov z javnostmi na turistični fakulteti
Gaia Bradaš:
Trženje hotelskih verig na socialnem omrežju Tik Tok
BSc theses (30)
Sara Tajnšek Jošt:
Načrtovanje odnosov z javnostmi
Aleksandra Tomažič:
Načrt trženja nove turistične storitve na primeru vinogradniške turistične kmetije
Anja Hrnjadović:
Vpliv družbenih omrežij na izgradnjo tržne znamke "Love Istria"
Polona Betine Marc:
Povečanje zadovoljstva gostov s popestritvijo dodatne ponudbe v igralništvu
Bojana Čuk:
Vloga povezovanja turističnih ponudnikov v LTO Zeleni kras
Maruša Galič:
Blog kot orodje spletnega tržnega komuniciranja destinacije
Kristina Pangos:
Vloga odnosov z javnostmi v turizmu na primeru podjetja Quintessentially Adriatic
Tina Pelko:
Trženje Irana kot turistične destinacije v Sloveniji
Andreja Cerjak:
Tržna znamka Starwood Hotels and Resorts
Sanela Hasikič:
E - marketing
Zarja Šinkovec:
Komunikacijska vloga fotografije v promociji turizma
Simone Lisa Holzner:
Koristi obstoječih turističnih destinacij združenih v RDO Gorenjska
Dejan Hojnik:
Strategija trženja Športnega centra Pohorje (2015-2018)
Gaja Šimić:
Trendi trženja turizma prek družbenih medijev
Robert Hajdič, Tomaž Novak:
Turistični vodnik kot orodje trženega komuniciranja na primeru Prekmurja
Urška Erman:
Trajnostni razvoj slovenskega gorskega turizma na primeru planinskih koč
Lidija Simaković:
Interno komuniciranje v turizmu v času kriznih razmer-primer pandemija COVID-19
Nina Vitez:
Analiza sistemov spremljanja zadovoljstva gostov v hotelirstvu
Brina Vrhovnik:
Strategija digitalnega trženja na primeru turistične destinacije Koroška
Zala Korošec:
Tržno pozicioniranje izbranega hotela z butično ponudbo na družbenih omrežjih
Tajda Gradišnik:
Vpliv marketinške kampanje "Daleč stran, kjer smo vsi doma" na prepoznavnost turističnih ponudnikov na Kozjanskem
Laura Grašič:
Prilagajanje hotelske ponudbe zdravemu načinu preživljanja prostega časa
Dominik Rusjan:
Odnos slovenskih medijev do spolnega turizma
Neja Jereb:
Analiza trženjske kampanje "Čas za vas" po pandemiji Covida-19
Urša Verdev:
Uporaba vsebinskega marketinga na družbenih omrežjih športno-turističnih prireditev - primer Formule 1
Sara Maksimović:
Digitalni odklop kot dobra praksa potovalne izkušnje turista
Urška Krevelj:
Analiza turističnih produktov - primer mafijsko-kriminalnih zgodb
Ksenija Toš:
Motivatorji mladih za obisk Kamniško Savinjskih Alp
Dijana Borković:
Vloga družbenega omrežja Instagram pri promociji destinacije
Anja Kolar:
Tržno komuniciranje letalske družbe Emirates
Other documents (5)
Petra Zabukovec Baruca, Helena Nemec Rudež, Eva Podovšovnik:
Analiza konkurenčnosti turistične destinacije Portorož
Petra Zabukovec Baruca, Zlatko Jančič:
Soustvarjanje turistične izkušnje s potrošnikom
Žana Čivre, Mladen Knežević, Petra Zabukovec Baruca, Daša Fabjan:
Facial attractiveness and stereotypes of hotel guests
Petra Zabukovec Baruca, Zlatko Jančič, Aleksandra Brezovec:
Understanding responsability from the tourist's perspective
Petra Zabukovec Baruca, Žana Čivre:
Unique destination attributes as a basis of tourism experience