Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (2)

  1. Ajda Zvonar: Analiza potrebe po profesionalni funkciji odnosov z javnostmi na turistični fakulteti
  2. Gaia Bradaš: Trženje hotelskih verig na socialnem omrežju Tik Tok

Diplomska dela (30)

  1. Sara Tajnšek Jošt: Načrtovanje odnosov z javnostmi
  2. Aleksandra Tomažič: Načrt trženja nove turistične storitve na primeru vinogradniške turistične kmetije
  3. Anja Hrnjadović: Vpliv družbenih omrežij na izgradnjo tržne znamke "Love Istria"
  4. Polona Betine Marc: Povečanje zadovoljstva gostov s popestritvijo dodatne ponudbe v igralništvu
  5. Bojana Čuk: Vloga povezovanja turističnih ponudnikov v LTO Zeleni kras
  6. Maruša Galič: Blog kot orodje spletnega tržnega komuniciranja destinacije
  7. Kristina Pangos: Vloga odnosov z javnostmi v turizmu na primeru podjetja Quintessentially Adriatic
  8. Tina Pelko: Trženje Irana kot turistične destinacije v Sloveniji
  9. Andreja Cerjak: Tržna znamka Starwood Hotels and Resorts
  10. Sanela Hasikič: E - marketing
  11. Zarja Šinkovec: Komunikacijska vloga fotografije v promociji turizma
  12. Simone Lisa Holzner: Koristi obstoječih turističnih destinacij združenih v RDO Gorenjska
  13. Dejan Hojnik: Strategija trženja Športnega centra Pohorje (2015-2018)
  14. Gaja Šimić: Trendi trženja turizma prek družbenih medijev
  15. Robert Hajdič, Tomaž Novak: Turistični vodnik kot orodje trženega komuniciranja na primeru Prekmurja
  16. Urška Erman: Trajnostni razvoj slovenskega gorskega turizma na primeru planinskih koč
  17. Lidija Simaković: Interno komuniciranje v turizmu v času kriznih razmer-primer pandemija COVID-19
  18. Nina Vitez: Analiza sistemov spremljanja zadovoljstva gostov v hotelirstvu
  19. Brina Vrhovnik: Strategija digitalnega trženja na primeru turistične destinacije Koroška
  20. Zala Korošec: Tržno pozicioniranje izbranega hotela z butično ponudbo na družbenih omrežjih
  21. Tajda Gradišnik: Vpliv marketinške kampanje "Daleč stran, kjer smo vsi doma" na prepoznavnost turističnih ponudnikov na Kozjanskem
  22. Laura Grašič: Prilagajanje hotelske ponudbe zdravemu načinu preživljanja prostega časa
  23. Dominik Rusjan: Odnos slovenskih medijev do spolnega turizma
  24. Neja Jereb: Analiza trženjske kampanje "Čas za vas" po pandemiji Covida-19
  25. Urša Verdev: Uporaba vsebinskega marketinga na družbenih omrežjih športno-turističnih prireditev - primer Formule 1
  26. Sara Maksimović: Digitalni odklop kot dobra praksa potovalne izkušnje turista
  27. Urška Krevelj: Analiza turističnih produktov - primer mafijsko-kriminalnih zgodb
  28. Ksenija Toš: Motivatorji mladih za obisk Kamniško Savinjskih Alp
  29. Dijana Borković: Vloga družbenega omrežja Instagram pri promociji destinacije
  30. Anja Kolar: Tržno komuniciranje letalske družbe Emirates

Druga dela (5)

  1. Petra Zabukovec Baruca, Helena Nemec Rudež, Eva Podovšovnik: Analiza konkurenčnosti turistične destinacije Portorož
  2. Petra Zabukovec Baruca, Zlatko Jančič: Soustvarjanje turistične izkušnje s potrošnikom
  3. Žana Čivre, Mladen Knežević, Petra Zabukovec Baruca, Daša Fabjan: Facial attractiveness and stereotypes of hotel guests
  4. Petra Zabukovec Baruca, Zlatko Jančič, Aleksandra Brezovec: Understanding responsability from the tourist's perspective
  5. Petra Zabukovec Baruca, Žana Čivre: Unique destination attributes as a basis of tourism experience
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici