Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (2)
Ajda Zvonar:
Analiza potrebe po profesionalni funkciji odnosov z javnostmi na turistični fakulteti
Gaia Bradaš:
Trženje hotelskih verig na socialnem omrežju Tik Tok
Diplomska dela (30)
Sara Tajnšek Jošt:
Načrtovanje odnosov z javnostmi
Aleksandra Tomažič:
Načrt trženja nove turistične storitve na primeru vinogradniške turistične kmetije
Anja Hrnjadović:
Vpliv družbenih omrežij na izgradnjo tržne znamke "Love Istria"
Polona Betine Marc:
Povečanje zadovoljstva gostov s popestritvijo dodatne ponudbe v igralništvu
Bojana Čuk:
Vloga povezovanja turističnih ponudnikov v LTO Zeleni kras
Maruša Galič:
Blog kot orodje spletnega tržnega komuniciranja destinacije
Kristina Pangos:
Vloga odnosov z javnostmi v turizmu na primeru podjetja Quintessentially Adriatic
Tina Pelko:
Trženje Irana kot turistične destinacije v Sloveniji
Andreja Cerjak:
Tržna znamka Starwood Hotels and Resorts
Sanela Hasikič:
E - marketing
Zarja Šinkovec:
Komunikacijska vloga fotografije v promociji turizma
Simone Lisa Holzner:
Koristi obstoječih turističnih destinacij združenih v RDO Gorenjska
Dejan Hojnik:
Strategija trženja Športnega centra Pohorje (2015-2018)
Gaja Šimić:
Trendi trženja turizma prek družbenih medijev
Robert Hajdič, Tomaž Novak:
Turistični vodnik kot orodje trženega komuniciranja na primeru Prekmurja
Urška Erman:
Trajnostni razvoj slovenskega gorskega turizma na primeru planinskih koč
Lidija Simaković:
Interno komuniciranje v turizmu v času kriznih razmer-primer pandemija COVID-19
Nina Vitez:
Analiza sistemov spremljanja zadovoljstva gostov v hotelirstvu
Brina Vrhovnik:
Strategija digitalnega trženja na primeru turistične destinacije Koroška
Zala Korošec:
Tržno pozicioniranje izbranega hotela z butično ponudbo na družbenih omrežjih
Tajda Gradišnik:
Vpliv marketinške kampanje "Daleč stran, kjer smo vsi doma" na prepoznavnost turističnih ponudnikov na Kozjanskem
Laura Grašič:
Prilagajanje hotelske ponudbe zdravemu načinu preživljanja prostega časa
Dominik Rusjan:
Odnos slovenskih medijev do spolnega turizma
Neja Jereb:
Analiza trženjske kampanje "Čas za vas" po pandemiji Covida-19
Urša Verdev:
Uporaba vsebinskega marketinga na družbenih omrežjih športno-turističnih prireditev - primer Formule 1
Sara Maksimović:
Digitalni odklop kot dobra praksa potovalne izkušnje turista
Urška Krevelj:
Analiza turističnih produktov - primer mafijsko-kriminalnih zgodb
Ksenija Toš:
Motivatorji mladih za obisk Kamniško Savinjskih Alp
Dijana Borković:
Vloga družbenega omrežja Instagram pri promociji destinacije
Anja Kolar:
Tržno komuniciranje letalske družbe Emirates
Druga dela (5)
Petra Zabukovec Baruca, Helena Nemec Rudež, Eva Podovšovnik:
Analiza konkurenčnosti turistične destinacije Portorož
Petra Zabukovec Baruca, Zlatko Jančič:
Soustvarjanje turistične izkušnje s potrošnikom
Žana Čivre, Mladen Knežević, Petra Zabukovec Baruca, Daša Fabjan:
Facial attractiveness and stereotypes of hotel guests
Petra Zabukovec Baruca, Zlatko Jančič, Aleksandra Brezovec:
Understanding responsability from the tourist's perspective
Petra Zabukovec Baruca, Žana Čivre:
Unique destination attributes as a basis of tourism experience