Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (27)
Karmen Bračič:
Vloga strateških povezav pri doseganju konkurenčne prednosti v mednarodni trgovini z ekološkimi izdelki
Anja Kovač:
Kultura v mednarodnem poslovanju na primeru študije južnoameriških kultur
Lucija Magajna:
Tržne raziskave v modni industriji
Anja Ristovič:
Impulzivni spletni nakupi slovenskih potrošnikov in pomen zunanjih dejavnikov
Jernej Jančič:
Razvitost marketinške kulture šole
Staša Mrhar:
Vpliv strategije ekološkega marketinškega komuniciranja na odločitve potrošnikov - v izbranem podjetju
Dragana Japundža:
Uvajanje lastne blagovne znamke
Vera Gojković:
Strategija marketinškega komuniciranja za istospolno usmerjene potrošnike
Darja Babič:
Vpliv informiranosti na zadovoljstvo staršev otrok v vrtcih
Simona Bregar:
Analiza zadovoljstva komitentov s storitvami bank v Sloveniji
Irena Janja Lužar:
Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami klinik za male živali
Mateja Žan:
Analiza nakupnih navad in zadovoljstva potrošnikov sadja in zelenjave
Nika Ratković Macuh:
Strategija marketinškega komuniciranja za biorazgradljivo plastično embalažo
Nina Pečovnik:
Povezanost marketinškega komuniciranja programov zvestobe za otroke in nakupnih odločitev staršev
Andrej Ažman:
Analiza nakupnih navad potrošnikov čokoladnih izdelkov
Janez Rozman:
Analiza učinkov marketinškega komuniciranja na poslušanost izbranega radijskega programa
Maša Seliškar:
Uporaba polepitve vozil kot orodje marketinškega komuniciranja
Lucija Kokošar:
Povezanost trženjskega komuniciranja podjetij z odločitvami gospodinjskih odjemalcev električne energije
Marko Šiška:
Analiza strategije marketinškega komuniciranja v slovenskem zdraviliškem turizmu
Tina Škerget:
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na nakup izbranih medicinsko tehničnih pripomočkov
Katarina Kovač:
Strategija marketinga za uvedbo novega izdelka v segmentu medicinskih pripomočkov
Luka Stankovič:
Strategije vstopa podjetij na trge Latinske Amerike
Marjana Zalar:
Marketing coachinga v Sloveniji
Jana Perpar:
Vpliv strategije marketinškega komuniciranja na nakupne odločitve potrošnikov pitnih vod
Nataša Bokan:
Analiza prepoznavnosti blagovnih znamk slovenskih kozmetičnih izdelkov
Tjaša Janša:
Poznavanje islamske kulture v slovenskih podjetjih, ki mednarodno poslujejo
David Knez:
Razvoj izdelka v podjetju steklarske industrije
BSc theses (118)
Nina Pečovnik:
Pomen kulture v mednarodnem poslovanju
Vesna Pandžić:
Pomen franšizinga v mednarodnem poslovanju
Mitja Bokalič:
Outsourcing v svetovni farmacevtski industriji
Anna Poropat:
Strategija internacionalizacije v predelovalni industriji
Barbara Aćimović:
Vpliv svetovne krize na internacionalizacijo slovenskih podjetij na trgih JV Azije
Urška Sojč:
Internacionalizacija podjetja v segmentu bele tehnike
Mario Sarić:
Vpliv krize na spletno prodajo teniške opreme v Sloveniji
Eva Drofenik:
Vloga in pomen kulture v mednarodnem poslovanju
Janez Praper:
Poslovanje v evropskem prostoru
Kim Prinčič:
Strategija internacionalizacije podjetja v segmentu pridelave vin
Laura Gričar:
Internacionalizacija podjetja v segmentu predelave plastičnih mas
Tilen Mrgole:
Vpliv poslovnega komuniciranja na mednarodno poslovanje
Petra Romšek:
Storitve zemeljske oskrbe letal v mednarodnem poslovanju
Petra Mesojednik:
Carinski postopek pri prevozu posebnega blaga v mednarodnem poslovanju
Anja Lavrič:
Internacionalizacija v modni industriji
Sanita Jakupović:
Vloga in pomen logistike v mednarodnem poslovanju
Mateja Merzdovnik:
Standardi v mednarodnem poslovanju
Janez Jelenc:
Postopek nadzorovanja v mednarodnem poslovanju podjetja
Nejc Sajovic:
Intelektualna lastnina v mednarodni glasbeni industriji
Daša Hliš:
Internacionalizacija podjetja v segmentu tekstilne industrije
Katja Štahl:
Internacionalizacija podjetja v segmentu talnih oblog
Astrid Arlič:
Internacionalizacija podjetja v segmentu letalske opreme
Alen Najdenovski:
Bančna garancija kot pomemben instrument zavarovanja v mednarodnem poslovanju
Irena Ušlakar:
Strategija internacionaliza[c]ije podjetja
Blaž Intihar:
Globalizacija v svetovni avtomobilski industriji
Nina Dernovšek:
Strategija internacionalizacije slovenskega podjetja
Mojca Karin Rehar:
Načini vstopa podjetij na tuje trge
Nataša Bokan:
Strategija nastopa podjetja na trgih JV Evrope
Damjana Žaberl:
Poreklo blaga v Evropski uniji
Živa Aljana Topole:
Multinacionalno podjetje v mednarodnem poslovanju
Katja Potočnik:
Primer internacionalizacije podjetja v segmentu dobaviteljev
Gregor Vozlič:
Vpliv recesije na mednarodno poslovanje
Klemen Žagar:
Analiza športnih aktovnosti za pomen turizma na Bovškem
Eva Fucka:
Različnosti v mednarodnem poslovanju
Tina Berk:
Projekt internacionalizacije podjetja v telekomunikakcijah - študija primera
Sara Ana Jerebic:
Način vstopa na tuje trge
Črt Mišmaš:
Ovire v mednarodnem poslovanju
Adisa Hasinović:
Internacionalizacija podjetja v farmacevtski industriji
Denija Rekić:
Gospodarska kriminaliteta v mednarodnem poslovanju
Rebecca Flegar:
Globalizacija v industriji informacijske tehnologije
Nick Prodani:
Strategije vstopa na tuje trge
Suzana Kranjc:
Poreklo izdelka v mednarodnem poslovanju
Kaja Žonta:
Kultura v mednarodnem poslovanju
Lana Tanko:
Izvozni model v mednarodnem poslovanju
Anja Pečar:
Internacionalizacija manjšega slovenskega podjetja v logistični dejavnosti
Patricija Oblak:
Strategija internacionalizacije multinacionalnega podjetja
Bernarda Komadina:
Pomen kakovosti za zadovoljstvo uporabnikov zobozdravstvenih storitev
Marko Hrvatin:
Globalizacijski trendi v glasbeni industriji
Katja Jarc:
Programi zvestobe in zadovoljstvo potrošnikov
Jernej Komar:
Trgovinska dejavnost v mednarodnem poslovanju
Maja Ivona Pretnar:
Globalizacija in razvoj držav
Tjaša Vrtačnik:
Zbirateljstvo kot izraz potrošniške kulture
Anja Sojer:
Strategija internacionalizacije multinacionalnega podjetja v kozmetični dejavnosti
Lucija Kokošar:
Marketinške strategije in zvestoba potrošnikov na primeru trgovskih podjetij
Petra Perko Fritsch:
Strategija managementa dizajna kot konkurenčna prednost podjetij
Maja Gantar:
Strategija internacionalizacije podjetja v lesni industriji
Anja Zupančič:
Strategija storitev nizkocenovnega letalskega prevoznika
Stefan Đurđević:
Franšizing hotelske dejavnosti v mednarodnem poslovanju
Nika Kikovič:
Primerjava značilnosti poslovne kulture Cipra in Slovenije
Alenka Koren:
Analiza ključnih dejavnikov nakupa kozmetike v Sloveniji
Marina Tomić:
Strategija internacionalizacije izbranega podjetja v generični farmacevtski industriji
Matjaž Turina:
Vloga logistike v mednarodnem poslovanju
Slađana Kondić:
Analiza zadovoljstva potrošnikov na izbranem bencinskem servisu
Davor Cestnik:
Internacionalizacija v izbranem podjetju avtomobilske industrije
Astrid Jakomin:
Strategija mednarodnega poslovanja podjetja v tekstilni dejavnosti
Martina Vetrih:
Strategija internacionalizacije podjetja v lesnopredelovalni industriji
Stana Dodić:
Poslovna kultura v mednarodnem poslovanju
Blaž Bonča:
Strategija obvladovanja tveganj izbranega podjetja v mednarodnem poslovanju
Lea Ardani:
Strategija managementa prestižnih blagovnih znamk v mednarodnem poslovanju
Helena Pustovrh:
Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v gradbeništvu
David Uranjek:
Strategija vstopa izbranega podjetja na kitajski trg
Dejan Veselinović:
Strategija internacionalizacije podjetja avtomobilske industrije na izbrane tuje trge
Maša Seliškar:
Vpliv kulture na strategijo internacionalizacije projektnega podjetja
Nika Žagar:
Marketinško komuniciranje distribucijskega podjetja
Ana Blaznik:
Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v predelovalni dejavnosti
Karmen Kompara:
Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v turistični dejavnosti
Suzana Krasniči:
Management registracije blagovne znamke v EU
Mojca Langerholc:
Vloga in pomen cen v mednarodnem poslovanju
Ana Luzar:
Kultura obdarovanja v mednarodnem poslovanju na primeru Kitajske
Matic Plahutnik:
Strategija mednarodnega marketinga v izbranem nogometnem klubu
Eva Rozman:
Različnost kultur v mednarodnem poslovanju
Ivon Sergaš:
Globalizacija in razvoj držav v svetu
Jasmina Smotlak:
Strategija marketinga za uvedbo izdelka na izbrani tuji trg
Jernej Smrke:
Vpliv kulture na mednarodno poslovanje izbranega podjetja
Andraž Zlobec:
Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v spletnih rezervacijskih sistemih
Petra Gubanec:
Vpliv blagovnih znamk ročnih ur na nakupne odločitve potrošnikov
Neža Poje:
Povezanost marketinškega komuniciranja z nakupnimi odločitvami potrošnikov na primeru izbranega izdelka
Martina Rudolf:
Vloga in pomen logistike izbranega podjetja v mednarodnem poslovanju
Dijana Vekić:
Aktivnosti marketinškega komuniciranja v izbrani zavarovalnici
Deni Zadnik:
Vloga in pomen špedicije v mednarodnem poslovanju na primeru izbranega podjetja
Jerneja Cvikl:
Vpliv marketinškega komuniciranja na nakupne odločitve potrošnikov dietne prehrane
Alma Karić:
Strategija marketinškega komuniciranja izbranega podjetja telekomunikacijske industrije
David Knez:
Strategija marketinga v izbranem podjetju steklarske industrije
Ana Purkart:
Strategija digitalno marketinškega komuniciranja v izbranem podjetju
Katja Tičar:
Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v panogi filtracije
Maša Zidanšek:
Strategija mednarodnega marketinga podjetja v dejavnosti igralništva
Tanja Selič:
Marketinško komuniciranje podjetja trgovske dejavnosti
Špela Drev:
Strategija marketinga turistične kmetije
Maja Mlakar:
Medorganizacijski marketing podjetja na tujem trgu
Maša Horvat:
Strategija marketinga izbrane organizacije v turistični dejavnosti
Teja Julija Juretič:
Marketinško komuniciranje podjetja v naravni kozmetiki
Tea Jerman:
Medorganizacijski marketing podjetja v transportni dejavnosti
Ana Lambergar:
Mednarodni marketing podjetja kozmetične industrije
Manca Pogorevc:
Marketinško komuniciranje podjetja za dobavo energije
Zala Martinjak:
Marketing podjetja v distribuciji športne opreme
Nataša Gaberc:
Marketing električnih avtomobilov
Teja Fabjan Perko:
Strategija proizvodnega podjetja pri vstopu na tuje trge
Ivana Kučiš:
Vpliv strategije modnih blagovnih znamk na nakupne odločitve potrošnikov
Dajana Škevin:
Strategija marketinga v izbranem podjetju
Gregor Mlinar:
Strategija managementa prenove izbranega športnega kluba
Luka Boltez:
Strategy for management renew of chosen company in branch of vulcanisation
Barbara Tejić:
Vloga in pomen kulture v mednarodnem poslovanju na primeru bolgarske kulture
Milena Črv:
Strategija marketinga izbrane turistične kmetije
Maša Volčič:
Strategija marketinškega komuniciranja izbranega podjetja v tekstilni industriji
Kaja Levačič:
Strategija mednarodnega poslovanja podjetja na področju informacijske tehnologije
Monika Kovačič:
Marketinško komuniciranje podjetja tekstilne industrije
Žan Lenko:
Mednarodni marketing podjetja v zastopniških dejavnostih
Urška Hriberšek:
Marketinško komuniciranje kozmetičnega podjetja
Other documents (7)
Dragan Kesič:
Globalization influences strategic changes and movements
Dragan Kesič:
Pharmaceutical industry in strategic development
Dragan Kesič:
Izzivi globalizacije v svetovni farmacevtski industriji
Dragan Kesič:
Research of strategic global development trends and competitiveness in the world pharmaceutical industry
Dragan Kesič:
Strategic development trends in the world pharmaceutical industry
Dragan Kesič:
Mednarodni izobraževalni teden v Portu na Portugalskem
Dragan Kesič, Borut Likar:
Komercializacija novosti za neekonomiste