Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (27)

  1. Karmen Bračič: Vloga strateških povezav pri doseganju konkurenčne prednosti v mednarodni trgovini z ekološkimi izdelki
  2. Anja Kovač: Kultura v mednarodnem poslovanju na primeru študije južnoameriških kultur
  3. Lucija Magajna: Tržne raziskave v modni industriji
  4. Anja Ristovič: Impulzivni spletni nakupi slovenskih potrošnikov in pomen zunanjih dejavnikov
  5. Jernej Jančič: Razvitost marketinške kulture šole
  6. Staša Mrhar: Vpliv strategije ekološkega marketinškega komuniciranja na odločitve potrošnikov - v izbranem podjetju
  7. Dragana Japundža: Uvajanje lastne blagovne znamke
  8. Vera Gojković: Strategija marketinškega komuniciranja za istospolno usmerjene potrošnike
  9. Darja Babič: Vpliv informiranosti na zadovoljstvo staršev otrok v vrtcih
  10. Simona Bregar: Analiza zadovoljstva komitentov s storitvami bank v Sloveniji
  11. Irena Janja Lužar: Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami klinik za male živali
  12. Mateja Žan: Analiza nakupnih navad in zadovoljstva potrošnikov sadja in zelenjave
  13. Nika Ratković Macuh: Strategija marketinškega komuniciranja za biorazgradljivo plastično embalažo
  14. Nina Pečovnik: Povezanost marketinškega komuniciranja programov zvestobe za otroke in nakupnih odločitev staršev
  15. Andrej Ažman: Analiza nakupnih navad potrošnikov čokoladnih izdelkov
  16. Janez Rozman: Analiza učinkov marketinškega komuniciranja na poslušanost izbranega radijskega programa
  17. Maša Seliškar: Uporaba polepitve vozil kot orodje marketinškega komuniciranja
  18. Lucija Kokošar: Povezanost trženjskega komuniciranja podjetij z odločitvami gospodinjskih odjemalcev električne energije
  19. Marko Šiška: Analiza strategije marketinškega komuniciranja v slovenskem zdraviliškem turizmu
  20. Tina Škerget: Analiza dejavnikov, ki vplivajo na nakup izbranih medicinsko tehničnih pripomočkov
  21. Katarina Kovač: Strategija marketinga za uvedbo novega izdelka v segmentu medicinskih pripomočkov
  22. Luka Stankovič: Strategije vstopa podjetij na trge Latinske Amerike
  23. Marjana Zalar: Marketing coachinga v Sloveniji
  24. Jana Perpar: Vpliv strategije marketinškega komuniciranja na nakupne odločitve potrošnikov pitnih vod
  25. Nataša Bokan: Analiza prepoznavnosti blagovnih znamk slovenskih kozmetičnih izdelkov
  26. Tjaša Janša: Poznavanje islamske kulture v slovenskih podjetjih, ki mednarodno poslujejo
  27. David Knez: Razvoj izdelka v podjetju steklarske industrije

Diplomska dela (118)

  1. Nina Pečovnik: Pomen kulture v mednarodnem poslovanju
  2. Vesna Pandžić: Pomen franšizinga v mednarodnem poslovanju
  3. Mitja Bokalič: Outsourcing v svetovni farmacevtski industriji
  4. Anna Poropat: Strategija internacionalizacije v predelovalni industriji
  5. Barbara Aćimović: Vpliv svetovne krize na internacionalizacijo slovenskih podjetij na trgih JV Azije
  6. Urška Sojč: Internacionalizacija podjetja v segmentu bele tehnike
  7. Mario Sarić: Vpliv krize na spletno prodajo teniške opreme v Sloveniji
  8. Eva Drofenik: Vloga in pomen kulture v mednarodnem poslovanju
  9. Janez Praper: Poslovanje v evropskem prostoru
  10. Kim Prinčič: Strategija internacionalizacije podjetja v segmentu pridelave vin
  11. Laura Gričar: Internacionalizacija podjetja v segmentu predelave plastičnih mas
  12. Tilen Mrgole: Vpliv poslovnega komuniciranja na mednarodno poslovanje
  13. Petra Romšek: Storitve zemeljske oskrbe letal v mednarodnem poslovanju
  14. Petra Mesojednik: Carinski postopek pri prevozu posebnega blaga v mednarodnem poslovanju
  15. Anja Lavrič: Internacionalizacija v modni industriji
  16. Sanita Jakupović: Vloga in pomen logistike v mednarodnem poslovanju
  17. Mateja Merzdovnik: Standardi v mednarodnem poslovanju
  18. Janez Jelenc: Postopek nadzorovanja v mednarodnem poslovanju podjetja
  19. Nejc Sajovic: Intelektualna lastnina v mednarodni glasbeni industriji
  20. Daša Hliš: Internacionalizacija podjetja v segmentu tekstilne industrije
  21. Katja Štahl: Internacionalizacija podjetja v segmentu talnih oblog
  22. Astrid Arlič: Internacionalizacija podjetja v segmentu letalske opreme
  23. Alen Najdenovski: Bančna garancija kot pomemben instrument zavarovanja v mednarodnem poslovanju
  24. Irena Ušlakar: Strategija internacionaliza[c]ije podjetja
  25. Blaž Intihar: Globalizacija v svetovni avtomobilski industriji
  26. Nina Dernovšek: Strategija internacionalizacije slovenskega podjetja
  27. Mojca Karin Rehar: Načini vstopa podjetij na tuje trge
  28. Nataša Bokan: Strategija nastopa podjetja na trgih JV Evrope
  29. Damjana Žaberl: Poreklo blaga v Evropski uniji
  30. Živa Aljana Topole: Multinacionalno podjetje v mednarodnem poslovanju
  31. Katja Potočnik: Primer internacionalizacije podjetja v segmentu dobaviteljev
  32. Gregor Vozlič: Vpliv recesije na mednarodno poslovanje
  33. Klemen Žagar: Analiza športnih aktovnosti za pomen turizma na Bovškem
  34. Eva Fucka: Različnosti v mednarodnem poslovanju
  35. Tina Berk: Projekt internacionalizacije podjetja v telekomunikakcijah - študija primera
  36. Sara Ana Jerebic: Način vstopa na tuje trge
  37. Črt Mišmaš: Ovire v mednarodnem poslovanju
  38. Adisa Hasinović: Internacionalizacija podjetja v farmacevtski industriji
  39. Denija Rekić: Gospodarska kriminaliteta v mednarodnem poslovanju
  40. Rebecca Flegar: Globalizacija v industriji informacijske tehnologije
  41. Nick Prodani: Strategije vstopa na tuje trge
  42. Suzana Kranjc: Poreklo izdelka v mednarodnem poslovanju
  43. Kaja Žonta: Kultura v mednarodnem poslovanju
  44. Lana Tanko: Izvozni model v mednarodnem poslovanju
  45. Anja Pečar: Internacionalizacija manjšega slovenskega podjetja v logistični dejavnosti
  46. Patricija Oblak: Strategija internacionalizacije multinacionalnega podjetja
  47. Bernarda Komadina: Pomen kakovosti za zadovoljstvo uporabnikov zobozdravstvenih storitev
  48. Marko Hrvatin: Globalizacijski trendi v glasbeni industriji
  49. Katja Jarc: Programi zvestobe in zadovoljstvo potrošnikov
  50. Jernej Komar: Trgovinska dejavnost v mednarodnem poslovanju
  51. Maja Ivona Pretnar: Globalizacija in razvoj držav
  52. Tjaša Vrtačnik: Zbirateljstvo kot izraz potrošniške kulture
  53. Anja Sojer: Strategija internacionalizacije multinacionalnega podjetja v kozmetični dejavnosti
  54. Lucija Kokošar: Marketinške strategije in zvestoba potrošnikov na primeru trgovskih podjetij
  55. Petra Perko Fritsch: Strategija managementa dizajna kot konkurenčna prednost podjetij
  56. Maja Gantar: Strategija internacionalizacije podjetja v lesni industriji
  57. Anja Zupančič: Strategija storitev nizkocenovnega letalskega prevoznika
  58. Stefan Đurđević: Franšizing hotelske dejavnosti v mednarodnem poslovanju
  59. Nika Kikovič: Primerjava značilnosti poslovne kulture Cipra in Slovenije
  60. Alenka Koren: Analiza ključnih dejavnikov nakupa kozmetike v Sloveniji
  61. Marina Tomić: Strategija internacionalizacije izbranega podjetja v generični farmacevtski industriji
  62. Matjaž Turina: Vloga logistike v mednarodnem poslovanju
  63. Slađana Kondić: Analiza zadovoljstva potrošnikov na izbranem bencinskem servisu
  64. Davor Cestnik: Internacionalizacija v izbranem podjetju avtomobilske industrije
  65. Astrid Jakomin: Strategija mednarodnega poslovanja podjetja v tekstilni dejavnosti
  66. Martina Vetrih: Strategija internacionalizacije podjetja v lesnopredelovalni industriji
  67. Stana Dodić: Poslovna kultura v mednarodnem poslovanju
  68. Blaž Bonča: Strategija obvladovanja tveganj izbranega podjetja v mednarodnem poslovanju
  69. Lea Ardani: Strategija managementa prestižnih blagovnih znamk v mednarodnem poslovanju
  70. Helena Pustovrh: Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v gradbeništvu
  71. David Uranjek: Strategija vstopa izbranega podjetja na kitajski trg
  72. Dejan Veselinović: Strategija internacionalizacije podjetja avtomobilske industrije na izbrane tuje trge
  73. Maša Seliškar: Vpliv kulture na strategijo internacionalizacije projektnega podjetja
  74. Nika Žagar: Marketinško komuniciranje distribucijskega podjetja
  75. Ana Blaznik: Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v predelovalni dejavnosti
  76. Karmen Kompara: Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v turistični dejavnosti
  77. Suzana Krasniči: Management registracije blagovne znamke v EU
  78. Mojca Langerholc: Vloga in pomen cen v mednarodnem poslovanju
  79. Ana Luzar: Kultura obdarovanja v mednarodnem poslovanju na primeru Kitajske
  80. Matic Plahutnik: Strategija mednarodnega marketinga v izbranem nogometnem klubu
  81. Eva Rozman: Različnost kultur v mednarodnem poslovanju
  82. Ivon Sergaš: Globalizacija in razvoj držav v svetu
  83. Jasmina Smotlak: Strategija marketinga za uvedbo izdelka na izbrani tuji trg
  84. Jernej Smrke: Vpliv kulture na mednarodno poslovanje izbranega podjetja
  85. Andraž Zlobec: Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v spletnih rezervacijskih sistemih
  86. Petra Gubanec: Vpliv blagovnih znamk ročnih ur na nakupne odločitve potrošnikov
  87. Neža Poje: Povezanost marketinškega komuniciranja z nakupnimi odločitvami potrošnikov na primeru izbranega izdelka
  88. Martina Rudolf: Vloga in pomen logistike izbranega podjetja v mednarodnem poslovanju
  89. Dijana Vekić: Aktivnosti marketinškega komuniciranja v izbrani zavarovalnici
  90. Deni Zadnik: Vloga in pomen špedicije v mednarodnem poslovanju na primeru izbranega podjetja
  91. Jerneja Cvikl: Vpliv marketinškega komuniciranja na nakupne odločitve potrošnikov dietne prehrane
  92. Alma Karić: Strategija marketinškega komuniciranja izbranega podjetja telekomunikacijske industrije
  93. David Knez: Strategija marketinga v izbranem podjetju steklarske industrije
  94. Ana Purkart: Strategija digitalno marketinškega komuniciranja v izbranem podjetju
  95. Katja Tičar: Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v panogi filtracije
  96. Maša Zidanšek: Strategija mednarodnega marketinga podjetja v dejavnosti igralništva
  97. Tanja Selič: Marketinško komuniciranje podjetja trgovske dejavnosti
  98. Špela Drev: Strategija marketinga turistične kmetije
  99. Maja Mlakar: Medorganizacijski marketing podjetja na tujem trgu
  100. Maša Horvat: Strategija marketinga izbrane organizacije v turistični dejavnosti
  101. Teja Julija Juretič: Marketinško komuniciranje podjetja v naravni kozmetiki
  102. Tea Jerman: Medorganizacijski marketing podjetja v transportni dejavnosti
  103. Ana Lambergar: Mednarodni marketing podjetja kozmetične industrije
  104. Manca Pogorevc: Marketinško komuniciranje podjetja za dobavo energije
  105. Zala Martinjak: Marketing podjetja v distribuciji športne opreme
  106. Nataša Gaberc: Marketing električnih avtomobilov
  107. Teja Fabjan Perko: Strategija proizvodnega podjetja pri vstopu na tuje trge
  108. Ivana Kučiš: Vpliv strategije modnih blagovnih znamk na nakupne odločitve potrošnikov
  109. Dajana Škevin: Strategija marketinga v izbranem podjetju
  110. Gregor Mlinar: Strategija managementa prenove izbranega športnega kluba
  111. Luka Boltez: Strategy for management renew of chosen company in branch of vulcanisation
  112. Barbara Tejić: Vloga in pomen kulture v mednarodnem poslovanju na primeru bolgarske kulture
  113. Milena Črv: Strategija marketinga izbrane turistične kmetije
  114. Maša Volčič: Strategija marketinškega komuniciranja izbranega podjetja v tekstilni industriji
  115. Kaja Levačič: Strategija mednarodnega poslovanja podjetja na področju informacijske tehnologije
  116. Monika Kovačič: Marketinško komuniciranje podjetja tekstilne industrije
  117. Žan Lenko: Mednarodni marketing podjetja v zastopniških dejavnostih
  118. Urška Hriberšek: Marketinško komuniciranje kozmetičnega podjetja

Druga dela (7)

  1. Dragan Kesič: Globalization influences strategic changes and movements
  2. Dragan Kesič: Pharmaceutical industry in strategic development
  3. Dragan Kesič: Izzivi globalizacije v svetovni farmacevtski industriji
  4. Dragan Kesič: Research of strategic global development trends and competitiveness in the world pharmaceutical industry
  5. Dragan Kesič: Strategic development trends in the world pharmaceutical industry
  6. Dragan Kesič: Mednarodni izobraževalni teden v Portu na Portugalskem
  7. Dragan Kesič, Borut Likar: Komercializacija novosti za neekonomiste
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici