Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (27)
Karmen Bračič:
Vloga strateških povezav pri doseganju konkurenčne prednosti v mednarodni trgovini z ekološkimi izdelki
Anja Kovač:
Kultura v mednarodnem poslovanju na primeru študije južnoameriških kultur
Lucija Magajna:
Tržne raziskave v modni industriji
Anja Ristovič:
Impulzivni spletni nakupi slovenskih potrošnikov in pomen zunanjih dejavnikov
Jernej Jančič:
Razvitost marketinške kulture šole
Staša Mrhar:
Vpliv strategije ekološkega marketinškega komuniciranja na odločitve potrošnikov - v izbranem podjetju
Dragana Japundža:
Uvajanje lastne blagovne znamke
Vera Gojković:
Strategija marketinškega komuniciranja za istospolno usmerjene potrošnike
Darja Babič:
Vpliv informiranosti na zadovoljstvo staršev otrok v vrtcih
Simona Bregar:
Analiza zadovoljstva komitentov s storitvami bank v Sloveniji
Irena Janja Lužar:
Zadovoljstvo uporabnikov s storitvami klinik za male živali
Mateja Žan:
Analiza nakupnih navad in zadovoljstva potrošnikov sadja in zelenjave
Nika Ratković Macuh:
Strategija marketinškega komuniciranja za biorazgradljivo plastično embalažo
Nina Pečovnik:
Povezanost marketinškega komuniciranja programov zvestobe za otroke in nakupnih odločitev staršev
Andrej Ažman:
Analiza nakupnih navad potrošnikov čokoladnih izdelkov
Janez Rozman:
Analiza učinkov marketinškega komuniciranja na poslušanost izbranega radijskega programa
Maša Seliškar:
Uporaba polepitve vozil kot orodje marketinškega komuniciranja
Lucija Kokošar:
Povezanost trženjskega komuniciranja podjetij z odločitvami gospodinjskih odjemalcev električne energije
Marko Šiška:
Analiza strategije marketinškega komuniciranja v slovenskem zdraviliškem turizmu
Tina Škerget:
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na nakup izbranih medicinsko tehničnih pripomočkov
Katarina Kovač:
Strategija marketinga za uvedbo novega izdelka v segmentu medicinskih pripomočkov
Luka Stankovič:
Strategije vstopa podjetij na trge Latinske Amerike
Marjana Zalar:
Marketing coachinga v Sloveniji
Jana Perpar:
Vpliv strategije marketinškega komuniciranja na nakupne odločitve potrošnikov pitnih vod
Nataša Bokan:
Analiza prepoznavnosti blagovnih znamk slovenskih kozmetičnih izdelkov
Tjaša Janša:
Poznavanje islamske kulture v slovenskih podjetjih, ki mednarodno poslujejo
David Knez:
Razvoj izdelka v podjetju steklarske industrije
Diplomska dela (118)
Nina Pečovnik:
Pomen kulture v mednarodnem poslovanju
Vesna Pandžić:
Pomen franšizinga v mednarodnem poslovanju
Mitja Bokalič:
Outsourcing v svetovni farmacevtski industriji
Anna Poropat:
Strategija internacionalizacije v predelovalni industriji
Barbara Aćimović:
Vpliv svetovne krize na internacionalizacijo slovenskih podjetij na trgih JV Azije
Urška Sojč:
Internacionalizacija podjetja v segmentu bele tehnike
Mario Sarić:
Vpliv krize na spletno prodajo teniške opreme v Sloveniji
Eva Drofenik:
Vloga in pomen kulture v mednarodnem poslovanju
Janez Praper:
Poslovanje v evropskem prostoru
Kim Prinčič:
Strategija internacionalizacije podjetja v segmentu pridelave vin
Laura Gričar:
Internacionalizacija podjetja v segmentu predelave plastičnih mas
Tilen Mrgole:
Vpliv poslovnega komuniciranja na mednarodno poslovanje
Petra Romšek:
Storitve zemeljske oskrbe letal v mednarodnem poslovanju
Petra Mesojednik:
Carinski postopek pri prevozu posebnega blaga v mednarodnem poslovanju
Anja Lavrič:
Internacionalizacija v modni industriji
Sanita Jakupović:
Vloga in pomen logistike v mednarodnem poslovanju
Mateja Merzdovnik:
Standardi v mednarodnem poslovanju
Janez Jelenc:
Postopek nadzorovanja v mednarodnem poslovanju podjetja
Nejc Sajovic:
Intelektualna lastnina v mednarodni glasbeni industriji
Daša Hliš:
Internacionalizacija podjetja v segmentu tekstilne industrije
Katja Štahl:
Internacionalizacija podjetja v segmentu talnih oblog
Astrid Arlič:
Internacionalizacija podjetja v segmentu letalske opreme
Alen Najdenovski:
Bančna garancija kot pomemben instrument zavarovanja v mednarodnem poslovanju
Irena Ušlakar:
Strategija internacionaliza[c]ije podjetja
Blaž Intihar:
Globalizacija v svetovni avtomobilski industriji
Nina Dernovšek:
Strategija internacionalizacije slovenskega podjetja
Mojca Karin Rehar:
Načini vstopa podjetij na tuje trge
Nataša Bokan:
Strategija nastopa podjetja na trgih JV Evrope
Damjana Žaberl:
Poreklo blaga v Evropski uniji
Živa Aljana Topole:
Multinacionalno podjetje v mednarodnem poslovanju
Katja Potočnik:
Primer internacionalizacije podjetja v segmentu dobaviteljev
Gregor Vozlič:
Vpliv recesije na mednarodno poslovanje
Klemen Žagar:
Analiza športnih aktovnosti za pomen turizma na Bovškem
Eva Fucka:
Različnosti v mednarodnem poslovanju
Tina Berk:
Projekt internacionalizacije podjetja v telekomunikakcijah - študija primera
Sara Ana Jerebic:
Način vstopa na tuje trge
Črt Mišmaš:
Ovire v mednarodnem poslovanju
Adisa Hasinović:
Internacionalizacija podjetja v farmacevtski industriji
Denija Rekić:
Gospodarska kriminaliteta v mednarodnem poslovanju
Rebecca Flegar:
Globalizacija v industriji informacijske tehnologije
Nick Prodani:
Strategije vstopa na tuje trge
Suzana Kranjc:
Poreklo izdelka v mednarodnem poslovanju
Kaja Žonta:
Kultura v mednarodnem poslovanju
Lana Tanko:
Izvozni model v mednarodnem poslovanju
Anja Pečar:
Internacionalizacija manjšega slovenskega podjetja v logistični dejavnosti
Patricija Oblak:
Strategija internacionalizacije multinacionalnega podjetja
Bernarda Komadina:
Pomen kakovosti za zadovoljstvo uporabnikov zobozdravstvenih storitev
Marko Hrvatin:
Globalizacijski trendi v glasbeni industriji
Katja Jarc:
Programi zvestobe in zadovoljstvo potrošnikov
Jernej Komar:
Trgovinska dejavnost v mednarodnem poslovanju
Maja Ivona Pretnar:
Globalizacija in razvoj držav
Tjaša Vrtačnik:
Zbirateljstvo kot izraz potrošniške kulture
Anja Sojer:
Strategija internacionalizacije multinacionalnega podjetja v kozmetični dejavnosti
Lucija Kokošar:
Marketinške strategije in zvestoba potrošnikov na primeru trgovskih podjetij
Petra Perko Fritsch:
Strategija managementa dizajna kot konkurenčna prednost podjetij
Maja Gantar:
Strategija internacionalizacije podjetja v lesni industriji
Anja Zupančič:
Strategija storitev nizkocenovnega letalskega prevoznika
Stefan Đurđević:
Franšizing hotelske dejavnosti v mednarodnem poslovanju
Nika Kikovič:
Primerjava značilnosti poslovne kulture Cipra in Slovenije
Alenka Koren:
Analiza ključnih dejavnikov nakupa kozmetike v Sloveniji
Marina Tomić:
Strategija internacionalizacije izbranega podjetja v generični farmacevtski industriji
Matjaž Turina:
Vloga logistike v mednarodnem poslovanju
Slađana Kondić:
Analiza zadovoljstva potrošnikov na izbranem bencinskem servisu
Davor Cestnik:
Internacionalizacija v izbranem podjetju avtomobilske industrije
Astrid Jakomin:
Strategija mednarodnega poslovanja podjetja v tekstilni dejavnosti
Martina Vetrih:
Strategija internacionalizacije podjetja v lesnopredelovalni industriji
Stana Dodić:
Poslovna kultura v mednarodnem poslovanju
Blaž Bonča:
Strategija obvladovanja tveganj izbranega podjetja v mednarodnem poslovanju
Lea Ardani:
Strategija managementa prestižnih blagovnih znamk v mednarodnem poslovanju
Helena Pustovrh:
Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v gradbeništvu
David Uranjek:
Strategija vstopa izbranega podjetja na kitajski trg
Dejan Veselinović:
Strategija internacionalizacije podjetja avtomobilske industrije na izbrane tuje trge
Maša Seliškar:
Vpliv kulture na strategijo internacionalizacije projektnega podjetja
Nika Žagar:
Marketinško komuniciranje distribucijskega podjetja
Ana Blaznik:
Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v predelovalni dejavnosti
Karmen Kompara:
Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v turistični dejavnosti
Suzana Krasniči:
Management registracije blagovne znamke v EU
Mojca Langerholc:
Vloga in pomen cen v mednarodnem poslovanju
Ana Luzar:
Kultura obdarovanja v mednarodnem poslovanju na primeru Kitajske
Matic Plahutnik:
Strategija mednarodnega marketinga v izbranem nogometnem klubu
Eva Rozman:
Različnost kultur v mednarodnem poslovanju
Ivon Sergaš:
Globalizacija in razvoj držav v svetu
Jasmina Smotlak:
Strategija marketinga za uvedbo izdelka na izbrani tuji trg
Jernej Smrke:
Vpliv kulture na mednarodno poslovanje izbranega podjetja
Andraž Zlobec:
Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v spletnih rezervacijskih sistemih
Petra Gubanec:
Vpliv blagovnih znamk ročnih ur na nakupne odločitve potrošnikov
Neža Poje:
Povezanost marketinškega komuniciranja z nakupnimi odločitvami potrošnikov na primeru izbranega izdelka
Martina Rudolf:
Vloga in pomen logistike izbranega podjetja v mednarodnem poslovanju
Dijana Vekić:
Aktivnosti marketinškega komuniciranja v izbrani zavarovalnici
Deni Zadnik:
Vloga in pomen špedicije v mednarodnem poslovanju na primeru izbranega podjetja
Jerneja Cvikl:
Vpliv marketinškega komuniciranja na nakupne odločitve potrošnikov dietne prehrane
Alma Karić:
Strategija marketinškega komuniciranja izbranega podjetja telekomunikacijske industrije
David Knez:
Strategija marketinga v izbranem podjetju steklarske industrije
Ana Purkart:
Strategija digitalno marketinškega komuniciranja v izbranem podjetju
Katja Tičar:
Strategija mednarodnega poslovanja izbranega podjetja v panogi filtracije
Maša Zidanšek:
Strategija mednarodnega marketinga podjetja v dejavnosti igralništva
Tanja Selič:
Marketinško komuniciranje podjetja trgovske dejavnosti
Špela Drev:
Strategija marketinga turistične kmetije
Maja Mlakar:
Medorganizacijski marketing podjetja na tujem trgu
Maša Horvat:
Strategija marketinga izbrane organizacije v turistični dejavnosti
Teja Julija Juretič:
Marketinško komuniciranje podjetja v naravni kozmetiki
Tea Jerman:
Medorganizacijski marketing podjetja v transportni dejavnosti
Ana Lambergar:
Mednarodni marketing podjetja kozmetične industrije
Manca Pogorevc:
Marketinško komuniciranje podjetja za dobavo energije
Zala Martinjak:
Marketing podjetja v distribuciji športne opreme
Nataša Gaberc:
Marketing električnih avtomobilov
Teja Fabjan Perko:
Strategija proizvodnega podjetja pri vstopu na tuje trge
Ivana Kučiš:
Vpliv strategije modnih blagovnih znamk na nakupne odločitve potrošnikov
Dajana Škevin:
Strategija marketinga v izbranem podjetju
Gregor Mlinar:
Strategija managementa prenove izbranega športnega kluba
Luka Boltez:
Strategy for management renew of chosen company in branch of vulcanisation
Barbara Tejić:
Vloga in pomen kulture v mednarodnem poslovanju na primeru bolgarske kulture
Milena Črv:
Strategija marketinga izbrane turistične kmetije
Maša Volčič:
Strategija marketinškega komuniciranja izbranega podjetja v tekstilni industriji
Kaja Levačič:
Strategija mednarodnega poslovanja podjetja na področju informacijske tehnologije
Monika Kovačič:
Marketinško komuniciranje podjetja tekstilne industrije
Žan Lenko:
Mednarodni marketing podjetja v zastopniških dejavnostih
Urška Hriberšek:
Marketinško komuniciranje kozmetičnega podjetja
Druga dela (7)
Dragan Kesič:
Globalization influences strategic changes and movements
Dragan Kesič:
Pharmaceutical industry in strategic development
Dragan Kesič:
Izzivi globalizacije v svetovni farmacevtski industriji
Dragan Kesič:
Research of strategic global development trends and competitiveness in the world pharmaceutical industry
Dragan Kesič:
Strategic development trends in the world pharmaceutical industry
Dragan Kesič:
Mednarodni izobraževalni teden v Portu na Portugalskem
Dragan Kesič, Borut Likar:
Komercializacija novosti za neekonomiste