Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Katjuša Gorela: Reprezentacija revščine v slovenskih ljudskih pravljicah in berilih drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja v osnovni šoli

MSc theses (21)

  1. Neva Harc: Mesto pesnic v razvoju slovenske povojne lirike - primer Ade Škerl in Saše Vegri
  2. Mateja Luzar: Jezikovni vidiki vključevanja romskih učencev v osnovne šole
  3. Anja Žuran: Strokovna pomoč pri učenju slovenščine za učence migrante: izkušnje osnovnošolskih učiteljev
  4. Tamara Pucer: Sprejemanje brane in glasbene pravljice
  5. Romi Furlan: Pouk slovenščine kot drugega jezika v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  6. Zdenka Simončič: Medkulturnost v vrtcu
  7. Tadeja Burić: Učinkovitost uporabe digitalnih didaktičnih pripomočkov pri pouku književnosti
  8. Katja Koprivc: Medkulturni pouk v drugem razredu osnovne šole
  9. Dagmar Korošec: Vizualno opismenjevanje z uporabo slikanice
  10. Valentina Pavletić: Slikanice za razvijanje medkulturne kompetence in sprejemanja drugačnosti v predšolskem obdobju
  11. Petra Kavčič: Slovenski literarni liki v učnem načrtu in berilih za 3. razred osnovne šole
  12. Petra Giovani: Doprinos družinske pismenosti k funkcionalni pismenosti osnovnošolskih učencev
  13. Tjaša Kelc: Primerjava izvirnih Cankarjevih proznih del z njihovimi grafičnimi adaptacijami in njihova raba v osnovnošolski praksi
  14. Jurij Kočevar: Obravnava leposlovja na daljavo v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  15. Nika Gabrijelčič: Prirejanje Kersnikovega besedila Mačkova očeta za učence priseljence
  16. Lara Počkar: Vrednotenje ustvarjalnosti pri pouku književnosti v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
  17. Nataša Hrastovec: Sodelovanje šole s starši priseljenci
  18. Nastja Hartman: Filmska vzgoja na razredni stopnji
  19. Vesna Bajc: Primerjava protagonistk in protagonistov v izbranih slovenskih mladinskih problemskih romanih
  20. Eva Klemenc: Razumevanje in uravnavanje neugodnih čustev pri predšolskih otrocih z uporabo slikanic
  21. Maša Meden: Vloga živali v proznih besedilih beril za 3. razred

BSc theses (36)

  1. Jerica Prelovec: Umestitev Kapelj v slovensko povojno revijalno produkcijo
  2. Maša Meden: Tvorjenje domišljijskočutnih predstav ob branju slikanice
  3. Nuša Miklavec: Primerjava naracije v literaturi in filmu
  4. Tina Vitez: Aktivnosti razrednega učitelja pri delu z učenci priseljenci
  5. Anja Žuran: Analiza medvrstniških odnosov s stališča medkulturnosti
  6. Sintija Grah: Primerjava živalskih likov v rezijanskih in slovaških živalskih pravljicah iz zbirk Zverinice iz Rezije (Milko Matičetov) in Prostonárodné slovenské povesti (Pavol Dobšinský)
  7. Andreja Zgonc: Raziskava odnosa vzgojiteljev do pomena medkulturne vzgoje v predšolskem obdobju
  8. Aneja Bajt: Izobraževanje etničnih manjšin - položaj Maorov v novozelandskem sistemu vzgoje in izobraževanja
  9. Sara Visintin: Vloga prostovoljcev-mentorjev pri vključevanju otrok priseljencev v slovenski šolski sistem
  10. Cecilija Vitežnik: Slovenska himna v kontekstu predšolske književne vzgoje
  11. Nastja Hartman: Filmska vzgoja v osnovni šoli
  12. Reufa Volkar: Filmska vzgoja v vrtcu
  13. Katja Koprivc: Slikanice z medkulturno tematiko
  14. Nives Čuček: Pogledi udeležencev na bralno tekmovanje Rovka Črkolovka v koprski okolici
  15. Anita Longar: Adaptacije romana Vitana Mala Teci, teci, kuža moj
  16. Mateja Škrlj: Pripovedovanje ljudskih pravljic v vrtcu
  17. Maruška Pust: Vloga učitelja v etnično heterogenih razrednih skupnostih: študija primera
  18. Eva Pahovnik: Ustvarjalno pisanje kot pot k boljšemu razumevanju in naklonjenosti do poezije
  19. Tina Jović: Vključevanje učencev priseljencev v Osnovno šolo Antona Ukmarja Koper
  20. Ivana Guštin: Uporaba kreativnega pisanja vzgojiteljev v predšolski dobi
  21. Urška Kravos: Pravljica - sredstvo za moralno vzgojo otrok
  22. Sara Preprost: Problematika pismenosti dvojezičnih učencev na osnovnih šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  23. Manca Jelovčan: Upoštevanje bralnih interesov učencev pri učiteljevi izbiri del za domače branje v 4. in 5. razredu
  24. Anja Javornik: Specifične učne težave pri pouku slovenščine
  25. Urška Perčič: Vloga šolskega svetovalnega delavca pri vključevanju otrok priseljencev na koroške osnovne šole
  26. Tina Lasnik: Obravnava mladinskih pesniških del Toneta Pavčka v vrtcu
  27. Nina Cvek: Pogledi vzgojiteljev na kakovostno slikanico
  28. Nina Benčina: Pogledi romskih pomočnikov na lastno delo v okviru šolanja na daljavo
  29. Nick Nared: Sodelovanje centra za socialno delo z osnovnimi šolami pri integraciji romskih učencev v Kočevju
  30. Katja Francelj: Uporaba Proppovih funkcij pri predšolski in šolski književni vzgoji
  31. Dragana Kuzmanović: Izkušnje staršev priseljencev z vrtci
  32. Maša Šimenc: Vpliv medkulturne izkušnje študentov na njihovo pedagoško poslanstvo
  33. Tina Švajger: Pogledi belokranjskih šolskih svetovalnih delavcev na njihovo vlogo pri vključevanju romskih učencev v osnovno šolo
  34. Teja Mezek: S predšolskimi otroki po poti kulturne dediščine
  35. Maja Pavkovič: Odnos vzgojiteljev do poezije v okviru predšolske književne vzgoje
  36. Darja Vesel: Slikanica brez besedila

Other documents (4)

  1. Barbara Zorman: Ekran na knjižni strani
  2. Barbara Zorman: Vizije literature
  3. Barbara Zorman: Uporaba teorije priredb pri pouku književnosti
  4. Barbara Zorman: Potencial študentskega tutorstva za razvoj medkulturnega dialoga
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica