Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Eda Birsa: Medpredmetno povezovanje pri pouku likovne vzgoje

MSc theses (14)

  1. Katarina Skočaj: Medpredmetno povezovanje med književno vzgojo pri pouku slovenščine in likovno umetnostjo
  2. Jennifer Antonini: Mnenja učiteljev o izvajanju likovne umetnosti pri učencih s posebnimi potrebami
  3. Brigita Kranjc: Motivacija otrok s posebnimi potrebami pri uporabi netradicionalnega likovnega pripomočka
  4. Maša Vodopivec: Spodbujanje likovne ustvarjalnosti ob glasbi
  5. Monika Godec: Izvajanje likovnih terapij v okviru dodatne strokovne pomoči
  6. Mateja Remic: Grafične tehnike ploskega tiska kot motivacija za likovno delo v vrtcu
  7. Maja Matjaž: Interdisciplinarno učno okolje in spodbujanje motivacije ter ustvarjalnosti na likovnem področju v vrtcu
  8. Valentina Jogan: Medpredmetno povezovanje likovnih in glasbenih vsebin v osnovni šoli s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  9. klementina Šešerko: Uporabnost didaktične igre pri načrtovanju risarskih in slikarskih dejavnosti v predšolskem obdobju
  10. Karin Kralj: Didaktični pristopi Herveja Tulleja za spodbujanje ustvarjalnosti na likovnem in jezikovnem področju v predšolskem obdobju
  11. Tinkara Kragelj: Izbira likovnega motiva pri vključevanju različnih predmetnih področij pri pouku likovne umetnosti
  12. Maruša Tomšič: Usposobljenost razrednih učiteljev za prepoznavanje nadarjenih učencev na likovnem področju
  13. Sabina Jejčič: Strategije medpredmetnega povezovanja izbrane teme iz glasbene umetnosti v drugem izobraževalnem obdobju
  14. Ana Kovačič: Strategije načrtovanja in izvajanja umetniških dejavnosti za motiviranje predšolskih otrok v razvojnem oddelku za umetniško ustvarjanje

BSc theses (35)

  1. Marjetka Kolar: Likovne dejavnosti in čarobni praznični čas
  2. Martina Bon: Otroška risba v drugem starostnem obdobju predšolske dobe
  3. Janja Danko: Uporaba suhih in mokrih risarskih tehnik v predšolskem obdobju
  4. Erika Eržen: Oblikovanje prostora v predšolskem obdobju
  5. Tadeja Vedečnik: Medpodročne povezave likovnih dejavnosti v predšolskem obdobju
  6. Saška Pukšič: Slikarske tehnike v predšolskem obdobju
  7. Svetlana Vukmirović: Uporaba likovnih tehnik v predšolskem obdobju
  8. Dolores Šikman: Likovnost in grafika v vrtcu Jožice Flander
  9. Marjana Gostiša: Otrokovo ustvarjanje na likovnem področju slikarstva v prvem starostnem obdobju
  10. Anja Jazbec: Grafične tehnike visokega tiska v predšolskem obdobju
  11. Sara Conestabo: Ustvarjalnost slovenskih, nemških in indijskih otrok v predšolskem obdobju
  12. Katarina Skočaj: Likovna upodobitev pravljice
  13. Anja Šekli: Kiparske tehnike in likovne dejavnosti v drugem starostnem obdobju
  14. Maja Pegan: Odnos profesorjev razrednega pouka do uporabe grafičnih tehnik pri pouku likovne umetnosti
  15. Anja Kumer: Origami in ustvarjalnost predšolskih otrok
  16. Katja Višnar: Uporaba nevsakdanjih likovnih materialov in orodij pri likovnih dejavnostih v predšolskem obdobju
  17. Tina Novak: Sodobni načini motiviranja vrtčevskih otrok za likovno dejavnost v prvem starostnem obdobju
  18. Valentina Jogan: Učna načrta za likovno in glasbeno umetnost v prvem triletju v Sloveniji in Italiji. Upoštevanje medpredmetnih povezav
  19. Maruša Meža: Medpredmetna povezava likovne umetnosti in matematike v 2. razredu osnovne šole
  20. Daša Bucik: Možnosti uporabe sitotiska v predšolskem obdobju
  21. Maša Vodopivec: Likovna vzgoja predšolskih otrok v zamejskih otroških vrtcih
  22. Petra Koritnik: Tradicionalni in sodobni pristopi pri likovnih dejavnostih v predšolskem obdobju
  23. Jožica Mraz: Alma M. Karlin in njeno potovanje v različnih likovnih tehnikah
  24. Maja Lavtar: Kiparski materiali v prvem starostnem obdobju predšolske vzgoje
  25. Marina Šiljak: Prostorski pogoji za izvajanje likovnih dejavnosti v predšolskem obdobju
  26. Tadeja Mrgole: Načrtovanje uvodne motivacije pri pouku likovne umetnosti v prvi triadi
  27. Lucija Burgar: Kriteriji za vrednotenje slikarskih likovnih del v prvem triletju osnovne šole
  28. Valentina Kogoj: Načrtovanje likovnih motivov za izvedbo slikarskih nalog v predšolskem obdobju
  29. Brigita Zorc: Poučevanje likovne umetnosti na prostem od 1. do 5. razreda osnovne šole
  30. Rebeka Škrilac: Prilagajanje likovnih dejavnosti otrokom s cerebralno paralizo
  31. Lea Markočič: Vrste uvodnih motivacijskih dejavnosti in njihova učinkovitost pri izvedbi likovne naloge v predšolskem obdobju
  32. Barbara Kocjančič Stepančič: Likovno izražanje predšolskega otroka v njegovem domačem okolju
  33. Kaja Škodlar: Izvedba likovnih dejavnosti v času epidemije koronavirusa
  34. Tadeja Pšunder: Motiviranje otrok za likovno ustvarjanje s tehnikami risanja
  35. Anja Hlebš: Mnenja strokovnih delavcev zaposlenih v vrtcu o lastnem izražanju na likovnem področju

Other documents (5)

  1. Eda Birsa, Lara Kobal: Učni načrt
  2. Eda Birsa, Lara Kobal: Učni načrt
  3. Eda Birsa, Lara Kobal: Učni načrt
  4. Eda Birsa: Primerjava učnih načrtov in vključenost priporočil za medpredmetno povezovanje likovnih vsebin
  5. Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica