Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Sanela Hudovernik: Vizualizacija geometrijskih pojmov z uporabo geoplošče v osnovni šoli

Magistrska dela (8)

  1. Monika Lukić: Vključevanje dejavnosti iz kombinatorike v predšolskem obdobju
  2. Ana Prelaz: Uporaba IKT pri matematičnih dejavnostih v predšolskem obdobju
  3. Tina Vitez: Sodelovalno učenje pri matematiki v 4. razredu
  4. Vid Verdev: Vključevanje matematičnih vsebin pri pouku angleščine v četrtem razredu po pristopu CLIL
  5. Katja Rojnik: Razumevanje pojma neskončnost pri učencih na razredni stopnji
  6. Simona Štrucl: Dodatna strokovna pomoč otroku z nakazano diskalkulijo
  7. Meta Slejko: Sklop didaktičnih pripomočkov za računanje - Računko
  8. Katarina Dolinar: Finančna pismenost petošolcev

Diplomska dela (80)

  1. Bernarda Romih: Geometrijski liki v drugem starostnem obdobju
  2. Vanja Klanšek: Matematične igre v predšolskem obdobju
  3. Sara Jelen Tavčer: Matematične dejavnosti po metodi Marie Montessori
  4. Suzana Kuzma: Prvi koraki v svet geometrijskih teles
  5. Erika Božič: Geometrijska telesa v predšolskem obdobju
  6. Alenka Krajnc: Kaj menijo starši o matematiki v vrtcu?
  7. Tadeja Mulec: Prvo srečanje z merjenjem dolžine in mase
  8. Matejka Robinščak: Uporaba drevesnega in Carrollovega prikaza pri razvrščanju
  9. Samanta Vižintin: Formativno spremljanje pri pouku matematike
  10. Patricija Rangus: Igre iz kombinatorike
  11. Karmen Turk: Razvrščanje z drevesnim prikazom v prvem starostnem obdobju
  12. Ines Novak: Otroci spoznavajo geometrijska telesa
  13. Maja Tomaševič: Števila in štetje predšolskih otrok
  14. Ana Lukančič: Kombinatorika v vrtcu
  15. Lucija Kerin: Didaktične igre za geometrijo
  16. Maja Mihelič: Preverjanje matematične pismenosti predšolskih otrok, starih od 4 do 5 let
  17. Kaja Lazar: Matematične zgodbe v 3. razredu osnovne šole
  18. Polona Košuta: Orientacija predšolskih otrok v prostoru in na ravnini
  19. Sanela Nikolić: Izvajanje matematičnih vsebin v vrtcu
  20. Katja Prosen: Razvrščanje geometrijskih teles
  21. Katarina Režonja: Spoznavanje geometrijskih teles in njihovih lastnosti v predšolskem obdobju
  22. Sandra Žagar: Razvrščanje v drevesni, Carrollov in Euler-Vennov prikaz
  23. Ajda Žnidarčič: Merjenje mase predmetov v drugem starostnem obdobju
  24. Jerneja Peršič: Spoznavanje geometrijskih teles in likov pred vstopom v šolo
  25. Špela Blatnik: Matematika v predšolskem obdobju s poudarkom na spoznavanju vsebin matematike preko iger
  26. Loti Žlaus: Merjenje dolžine skozi igro
  27. Petja Pate: Zgodnje učenje matematike v predšolskem obdobju s pomočjo terapevtskega psa
  28. Ingrid Meze: Prvo srečanje s statistiko
  29. Ana Bukovec: Verjetnost v predšolskem obdobju
  30. Neža Stubelj: Medpodročno povezovanje matematike in narave v prvem starostnem obdobju
  31. Valentina Podobnik: Usvajanje števil in štetja skozi pravljice
  32. Erika Šega: Tortni prikaz v predšolskem obdobju
  33. Vesna Žarkovič: Razumevanje štetja preko didaktičnih iger pri otrocih starih 3-5 let
  34. Ema Korošec: Razlikovanje med geometrijskimi telesi in geometrijskimi liki v predšolskem obdobju
  35. Sabina Košmerl: Seštevanje in odštevanje v predšolskem obdobju
  36. Lea Stržinar: Naravoslovno matematične dejavnosti z magneti
  37. Karin Hrovatin: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) med poukom matematike, v slovenskih osnovnih šolah, v Sloveniji in Italiji
  38. Karin Toškan: Matematika skozi naravoslovje v 1. starostnem obdobju
  39. Petra Vegelj: Didaktična igra: dirka centimetrov
  40. Kristina Božič: Zmožnost reševanja kombinatoričnih problemov otrok v starosti od 4 do 6 let
  41. Maša Madjar: Matematične igre v 2. starostnem obdobju
  42. Tina Lončar: Vpeljevanje Carrollovega prikaza v predšolskem obdobju
  43. Katarina Šporar: Matematično-didaktične igrače iz odpadnega materiala v prvem in drugem starostnem obdobju
  44. Tanja Berdajs: Razumevanje števil in štetja v predšolskem obdobju
  45. Žanet Reš: Matematične igre v vrtcu
  46. Lara Žvokelj: Možnost povezovanja gibanja z matematiko in jezikom
  47. Špela Gornik: Matematični didaktični material v vrtcu
  48. Veronika Zadel: Prepoznavanje lastnosti geometrijskih likov pri otrocih, starih od pet do šest let
  49. Alenka Kopše: Razumevanje števila nič pri predšolskem otroku
  50. Laura Pucer: Strategije štetja v predšolskem obdobju otrok, starih od 4 do 6 let
  51. Tina Kmetič: Medpodročno povezovanje matematike v predšolskem obdobju
  52. Tina Kavčič: Primerjava dosežkov med učenci prvih razredov kombiniranega oddelka in učenci prvih razredov nekombiniranega oddelka pri matematiki
  53. Valentina Šestanj: Spoznavanje matematičnih pojmov skozi gibanje za otroke od 2. do 3. leta starosti
  54. Tjaša Kovič: Razumevanje pojma verjetnosti predšolskih otrok do tretjega leta starosti
  55. Ema Buh: Vpeljevanje matematičnih vzorcev v predšolskem obdobju
  56. Nika Gole: Razumevanje Euler-Vennovega prikaza med otroki različnih starostnih skupin v vrtcu
  57. Ana Fajdiga: Z didaktično igro do razumevanja števil in štetja
  58. Bojana Feuš, Sanela Hudovernik: Prikazi z vrsticami in stolpci v predšolskem obdobju
  59. Jasmina Šušterič, Sanela Hudovernik: Z igro do štetja in števil v predšolskem obdobju
  60. Maja Tuksar, Sanela Hudovernik: Merjenje površine v predšolskem obdobju
  61. Aleksandra Štebe, Sanela Hudovernik: Reševanje preprostih kombinatoričnih problemov v drugem starostnem obdobju
  62. Ana Urek, Sanela Hudovernik: Simetrija v vrtcu
  63. Anja Rožac, Sanela Hudovernik: Prikazovanje statističnih podatkov v predšolskem obdobju
  64. Anja Virient: Prepoznavanje geometrijskih likov in teles v drugem starostnem obdobju
  65. Zala Imperl: Vloga vzgojitelja na področju predšolske matematike
  66. Anže Kolar: Orientacija predšolskih otrok drugega starostnega obdobja v prostoru
  67. Nija Prah: Razvrščanje materiala preko čutnega zaznavanja v prvem starostnem obdobju
  68. Pija Arko: Učenje razvrščanja preko vodene in proste igre v predšolskem obdobju
  69. Eva Gazvoda: Stališča vzgojiteljev do vključevanja geometrije v predšolsko obdobje
  70. Urša Benda: Matematika in izzivi v prvem starostnem obdobju
  71. Klara Kralj: Zagotavljanje spodbudnega učnega okolja pri matematičnih dejavnostih
  72. Klara Begić: Pogled staršev na pomen zgodnjega učenja matematike v predšolskem obdobju
  73. Ajda Gašperlin: Učenje prirejanja preko vodene in proste igre v prvem starostnem obdobju
  74. Tjaša Žordani: Razumevanje števil in številska predstava tri-, štiri- in petletnikov
  75. Anja Homar: Poučevanje angleščine v vrtcu prek matematičnih dejavnosti po pristopu CLIL
  76. Marjanca Primožič: Formativno spremljanje znanja geometrije predšolskih otrok drugega starostnega obdobja
  77. Tina Ardela: Razlike med 3 in 5 letnimi otroki pri rabi strategij štetja
  78. Tadeja Omerza: Strategije vzgojiteljev pri vpeljevanju matematičnih dejavnosti pri otrocih prve starostne skupine
  79. Pija Žiberna: Razumevanje orientacije pri 5-6 let starih otrocih
  80. Ana Triler: Uporaba pristopa CLIL pri učenju in poučevanju matematike in angleščine v vrtcu

Druga dela (2)

  1. Sanela Hudovernik, Mara Cotič, Darjo Felda: Pomembnost ponazoril pri pouku geometrije v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  2. Mara Cotič, Darjo Felda, Sanela Hudovernik, Blaž Simčič: Vizualizacija geometrijskih problemov na geoplošči
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici