Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Lea Kozel: Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole

BSc theses (217)

  1. Nika Mutavčić: Spoznavanje geometrije v predšolskem obdobju preko didaktičnih iger
  2. Ivana Remec: Uvajanje preproste statistične raziskave v predšolskem obdobju
  3. Samo Križnar: Dejavnosti za izboljšanje razumevanja predlogov v, na in pod v predšolskem obdobju
  4. Suzana Košćak: Sposobnost razvrščanja v drevesni in Carrollov diagram v drugem starostnem obdobju
  5. Eva Iskra: Od prirejanja do štetja v obsegu do 10 v drugem starostnem obdobju
  6. Katja Dolenc: S konkretnimi dejavnostmi do znanja logike in jezika
  7. Mateja Veber: Z gibanjem do matematične orientacije
  8. Daša Telban Stoiljković: Z uporabo didaktičnih iger do znanja verjetnosti v predšolskem obdobju
  9. Sonja Naglič Orehar: Uporaba senzoričnih balonov pri uvajanju logike in jezika v 1. starostnem obdobju
  10. Nataša Petrič: Z načrtnimi dejavnostmi do štetja v 2. starostnem obdobju
  11. Ramona Hojnik: Do znanja štetja v predšolskem obdobju z uporabo interaktivnih prosojnic
  12. Andreja Cimperman Srebot: Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
  13. Erika Gruntar Marković: Didaktične igre pri štetju v drugem starostnem obdobju
  14. Polona Iskra Mahnič: Didaktična igra za področja matematike v prvem starostnem obdobju
  15. Kristina Lisjak: Štetje v drugem starostnem obdobju z didaktičnimi igrami
  16. Tamara Mavrič: Vpeljava oglatih geometrijksih teles z didaktičnim materialom
  17. Bojana Dajčman: Načrtno uvajanje razvrščanja v drugem starostnem obdobju
  18. Alenka Sodja: Z igro do štetja
  19. Karmen Zagorc: Načrtovane matematične dejavnosti pri vpeljavi odnosov med predmeti v predšolskem obdobju
  20. Slavica Novak: Simetrija v vrtcu
  21. Veronika Gerdevič: Orientacija v prostoru v prvem starostnem obdobju
  22. Špela Boštjančič: Učenje štetja v predšolskem obdobju
  23. Neža Grajžl: Spodbujanje otrokovega učenja z uporabo didaktičnih iger
  24. Mateja Debeljak: Pogostost izvajanja načrtovanih matematičnih dejavnosti v slovenskih vrtcih
  25. Katja Novak: Matematična didaktična igra: Črviček v jabolko
  26. Ana Marija Jereb: Merjenje mase v predšolskem obdobju
  27. Tina Logar: Preproste statistične raziskave
  28. Katja Šterbak: Didaktično-matematična igra z matematično vsebino orientacija
  29. Darja Tement: Matematični odnosi v prvem starostnem obdobju
  30. Ines Koler: Vpliv stopnje in smeri izobrazbe starša na pomembnost njegovega odnosa do matematike v predšolskem obdobju otroka
  31. Laura Kegl: Spoznavanje geometrijskih likov z didaktično igro v drugem starostnem obdobju
  32. Anemari Kurnik: Do znanja štetja z didaktičnimi igrami v drugem starostnem obdobju
  33. Suzana Prosenjak: Sposobnost štetja otrok v starostni skupini tri do štiri leta
  34. Katja Polajnar: Odnos veliko - majhno v prvem starostnem obdobju
  35. Aleks Kuzmin: Vpliv uvodne motivacije na pouk matematike v 1. in 2. razredu osnovne šole
  36. Erna Fabjančič: Razvrščanje pri otrocih od 1 do 2 let
  37. Nataša Berk: Seštevanje do 20 s prehodom v prvem razredu
  38. Mojca Verdnik: Sortiranje po velikosti v prvem starostnem obdobju
  39. Karin Matijašić: Preproste statistične raziskave - sredstvo za obdelavo podatkov v predšolskem obdobju
  40. Staša Janša: Spoznavanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
  41. Smiljana Štrucl: Matematično - didaktične igre štetja za otroke druge starostne skupine
  42. Sara Faganel: Kombinatorične igre za predšolske otroke
  43. Leon Ruparčič: Predšolska matematika v primarnem okolju
  44. Anastazija Taškar: Merjenje skozi oči predšolskega otroka
  45. Jasmina Kidrič: Bližnje srečanje z geometrijskimi liki v predšolskem obdobju
  46. Jelena Školnik: Spoznavanje matematike v predšolskem obdobju s senzornimi igrami
  47. Eva Matjašič: Z didaktično igro do znanja matematike v predšolskem obdobju
  48. Špela Perpar: Prvo srečanje z merjenjem dolžine v predšolskem obdobju
  49. Ana Mršnik: S Tedijem v svet teles in likov
  50. Saša Dolar: Izvajanje matematičnih dejavnosti razvrščanja v prvem starostnem obdobju
  51. Urška Madjar: Spoznavanje geometrije v predšolskem obdobju
  52. Tina Plavec: Števila do 10 v drugem starostnem obdobju
  53. Karin Žvan: Štetje otrok, starih 4-5 let, ob pesmih in matematičnih igrah
  54. Andreja Potočnik: Simetrija skozi različna področja kurikuluma v predšolskem obdobju
  55. Sabina Renko: Didaktične igre pri matematiki v drugem starostnem obdobju
  56. Tjaša Gašljevič: Štetje skozi igre v drugem starostnem obdobju
  57. Nika Bavdek: Mavrična geometrija v prvem starostnem obdobju
  58. Neja Frank: Utrjevanje štetja z didaktično-matematičnimi igrami v predšolskem obdobju
  59. Mateja Jovičić: Pozabljanje pisnih algoritmov na prehodu iz 4. v 5. razred
  60. Suzana Hribar: Učenje štetja in števil skozi didaktično igro in čutila
  61. Irena Kozlovič Ban: Vpeljava matematičnega odnosa veliko - majhno v prvi starostni skupini
  62. Sanja Kocman: Kako predšolski otroci dojemajo verjetnost?
  63. Sara Murkovič: Matematična didaktična igra Kockarija
  64. Nina Pečirer: Utrjevanje razumevanja geometrijskih pojmov z uporabo didaktičnih iger
  65. Ingrid Šorc: Spodbujanje otrok k spoznavanju in uporabi matematičnih pojmov z igranjem didaktičnih iger
  66. Amadeja Volčič: Razvijanje matematičnih spretnosti preko didaktično-matematičnih iger
  67. Urša Vižintin: Didaktične igre štetja v drugem starostnem obdobju
  68. Tina Ukmar: Uporaba didaktičnih iger s področja geometrije in merjenja
  69. Nina Kacjan: Usvajanje pojma veliko - majhno v 1. starostnem obdobju
  70. Mojca Hergan: Didaktično-matematične igre za spodbujanje štetja v predšolskem obdobju
  71. Katja Korent: Didaktične igre štetja za otroke od treh do štirih let
  72. Maja Novak: Odnos majhno - veliko v prvem starostnem obdobju
  73. Nina Černenšek: Spoznavanje geometrijskih likov skozi igre v drugem starostnem obdobju
  74. Ema Zupanc: Spoznavanje in usvajanje pojmov veliko - majhno v prvem starostnem obdobju
  75. Taja Drolc Vučko: Razvrščanje v drevesnem diagramu
  76. Sara Kanduti: Učenje štetja v drugem starostnem obdobju s pomočjo interaktivnih prosojnic
  77. Tadeja Kosec: Razumevanje Carrollovega in drevesnega prikaza v predšolskem obdobju
  78. Špela Ilič: Spoznavanje geometrijskih likov v drugem starostnem obdobju
  79. Petra Kalan: Štetje pri otrocih, starih od 3 do 5 let
  80. Klemen Krašovec: Matematične dejavnosti razvrščanja dvoletnikov
  81. Ana Lipovšek: Spoznavanje likov z matematičnimi didaktičnimi igrami
  82. Tjaša Marolt: Orientacija otrok v prostoru v 1. starostnem obdobju
  83. Valentina Kovačič: Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
  84. Petra Barbič: Spoznavanje geometrijskih teles skozi dejavnosti ob uporabi didaktičnih iger
  85. Helena Romih: Štetje s pomočjo didaktičnih iger v oddelku štiri do pet let
  86. Andreja Kandare: Matematične igre z malo Majo v svet logike in znanja
  87. Teo Gustinčič: Vpeljevanje postopka merjenja dolžine v predšolskem obdobju
  88. Natalija Mlakar Butalič: Razumevanje pojma verjetnost skozi gibanje
  89. Barbara Vranješ: Utrjevanje strategij štetja z didaktičnimi igrami z otroki starimi 3 do 6 let
  90. Daša Sirše: Usvajanje matematičnega znanja s pomočjo lutke
  91. Alexia Cupin: Usvajanje osnovnih geometrijskih likov preko gibanja
  92. Nina Primožič: Interaktivna matematična igra kot sredstvo za utrjevanje štetja do 10 pri otrocih, starih od 4 do 5 let
  93. Anita Hudolin: Igre orientacije otrok starih 4 do 6 let
  94. Katja Školnik: Prepoznavanje in poimenovanje geometrijskih teles v predšolskem obdobju
  95. Branka Adamič: Urejanje in razvrščanje preko igre
  96. Eva Vidmar: Matematična pravljica - način spoznavanja logike in jezika v drugem starostnem obdobju
  97. Urša Mak: Igramo se matematiko v prvem starostnem obdobju
  98. Lea Mikuž: Spoznavanje matematičnih tem z igranjem didaktične igre
  99. Lara Lukač: Vpeljava logike in jezika otrokom, starim od 3. do 4. leta, s pomočjo ljudske pravljice
  100. Dolores Jelušič Benčič: Poznavanje matematičnih odnosov ali relacij v 1. starostnem obdobju
  101. Metka Baruca: Uporaba namiznih iger pri učenju logike in jezika
  102. Teja Dolenc: Uporaba različnih strategij štetja v drugem starostnem obdobju
  103. Nuša Živec: Spoznavanje orientacijskih pojmov v drugem starostnem obdobju
  104. Sonja Ban: Gozdna igralnica kot spodbuda za načrtovanje matematičnih dejavnosti v predšolskem obdobju
  105. Aleksandra Rojc: Matematični odnosi v prvem starostnem obdobju
  106. Ajša Subašić: Usvajanje matematičnega pojma majhno-veliko pri otrocih, starih od 1 do 2 leti
  107. Albina Brinar: Spoznavanje števil in štetja skozi igro
  108. Alja Kep: Usvajanje štetja in števil do 10 z didaktičnimi igrami v drugem starostnem obdobju
  109. Tanja Turk: Uporaba didaktičnih iger za utrjevanje štetja v predšolskem obdobju
  110. Tajda Lipovšek: Razvijanje logičnega mišljenja v povezavi z jezikom
  111. Barbara Korbar: Igre za utrjevanje geometrijskih likov
  112. Simona Egartner: Štetje 3- do 5-letnih otrok s pomočjo didaktičnih iger
  113. Andreja Feltrin: Matematične dejavnosti orientacije pri otrocih od 1-2 leti
  114. Martina Rihtarič: Matematične igre iz odpadnih materialov
  115. Martina Fras: Utrjevanje razvrščanja z didaktično igro v prvem starostnem obdobju
  116. Lara Zadnikar: Igranje z geometrijskimi liki v drugem starostnem obdobju
  117. Tina Jazbinšek: Igramo se s števili do deset v drugem starostnem obdobju
  118. Katarina Pejić: Usvajanje verjetnosti z matematičnimi didaktičnimi igrami
  119. Anja Razgoršek: Načrtovanje dejavnosti kot spodbuda za poznavanje prostorskih odnosov v prvem starostnem obdobju
  120. Kristina Mars: Vpeljava 1. koraka pri merjenju dolžine in mase z otroki starimi od 2 do 3 leta
  121. Maja Lipovec: Učenje matematičnih vzorcev v povezavi z drugimi področji v kurikulumu
  122. Patricia Morić: Učenje matematičnih odnosov skozi matematične dejavnosti v prvem starostnem obdobju
  123. Tjaša Rezman: Didaktične igre na temo logika in jezik
  124. Lucija Senekovič: Skozi igro do poznavanja matematičnih vzorcev
  125. Tea Zlosel: Vključevanje plesa v zgodnje učenje matematike
  126. Tina Zupančič: Števila in štetje pri starosti 5-6 let
  127. Neža Kiseljak: Z namiznimi didaktičnimi igrami do utrjevanja štetja
  128. Danjela Rončel: Merjenje dolžine v drugem starostnem obdobju
  129. Petra Koren: Didaktične igre za utrjevanje štetja
  130. Karlina Gašperin: Igre za usvajanje štetja do pet
  131. Daša Rupnik: Usvajanje matematičnega znanja z izvajanjem plesnih dejavnosti
  132. Špela Barbiš: Utrjevanje štetja v kombiniranem oddelku z uporabo didaktičnih iger
  133. Maja Knific Bukovšak: Z igro utrjujemo seštevanje do 10 v 1. razredu osnovne šole
  134. Urška Milavec: Prirejanje v predšolskem obdobju kot priprava otrok na štetje
  135. Nada Mačinković: Prepoznavanje in poimenovanje geometrijskih likov s pomočjo izdelanih didaktičnih iger v skupini otrok starih 1-4 let
  136. Mateja Strašek: Igre za utrjevanje štetja
  137. Mateja Kočar: Izvajanje načrtovanih matematičnih aktivnosti v slovenskih vrtcih
  138. Monika Samec: Spoznavanje sveta geometrijskih likov s predšolskimi otroki
  139. Tea Dolinar: Orientacija pri matematiki v povezavi z ostalimi kurikularnimi področji
  140. Tjaša Golej: Z igro v svet geometrijskih teles in likov
  141. Monika Lavrič: Učenje finančne pismenosti otrok z matematičnimi vsebinami v predšolskem obdobju
  142. Nika Setnikar: Matematika in gibanje v predšolskem obdobju
  143. Katarina Tekavčič: Pomen matematično-didaktičnih iger v predšolskem obdobju
  144. Sara Valenčak: Vpeljevanje geometrijskih teles in likov med vzgojitelji v prvem starostnem obdobju
  145. Stina Štefanec: Matematične dejavnosti pri spoznavanju geometrijskih likov
  146. Nina Hajsinger: Učenje števil in štetja v predšolskem obdobju
  147. Jana Merlak: Z igro v gozdu do znanja matematike
  148. Maja Ošlak: Matematične didaktične igre za spoznavanje geometrijskih likov v predšolskem obdobju
  149. Neža Dolinšek Uštar: Spoznavanje teles, likov in simetrije v 2. starostnem obdobju
  150. Eva Lavrič: Pogostost izvajanja matematičnih dejavnosti v vrtcu
  151. Andreja Hrib: Uporaba orientacijskih pojmov v predšolskem obdobju
  152. Tjaša Zoretič: Spoznavanje števil v skupini otrok starih 5 let z uporabo odpadnih materialov
  153. Suzana Orehek: Z igro do znanja orientacijskih pojmov pri otrocih starih 1-2 leti
  154. Tjaša Zrim: Obravnava geometrijskih likov z otroki, starimi od 5 do 6 let
  155. Nina Susman: Vpeljevanje simbolov za števila v obsegu do 10 v predšolskem obdobju
  156. Klara Arko: Utrjevanje štetja do 10 s pomočjo didaktičnih iger
  157. Nataša Rus: Matematika v tihih knjigah
  158. Klara Jegovnik: Skozi igro do štetja
  159. Kristina Curk: Razvrščanje v drevesni in Carrollov diagram s predšolskimi otroki
  160. Tajda Janežič: Spoznavanje in razumevanje orientacijskih pojmov pri otrocih starih od 2 do 3 leta
  161. Lea Letnar: Uvajanje merjenja prostornine v predšolskem obdobju
  162. Vanesa Turk: Utrjevanje geometrijskih likov s pomočjo matematičnih didaktičnih iger
  163. Barbara Cindrić: Usvajanje orientacije v prostoru pri otrocih starih 2 do 3 leta
  164. Maša Praprotnik: Uvajanje matematike s pomočjo gibalnih iger
  165. Leja Petrič: Spodbujanje štetja z matematičnimi igrami v predšolskem obdobju
  166. Marjetka Končan: Števila in štetje do deset
  167. Monika Turk: Razvrščanje v drevesni diagram v drugem starostnem obdobju
  168. Tina Maček: Pogostost izvajanja matematičnih dejavnosti v predšolskem obdobju
  169. Kaja Dobrotinšek: Matematične didaktične igre s poudarkom na štetju
  170. Danijela Djurić: Prepoznavanje geometrijskih teles in likov v 2. starostnem obdobju skozi načrtovane dejavnosti
  171. Domen Matelič: Spoznavanje matematike v predšolskem obdobju z uporabo pesmi z matematično vsebino
  172. Urukalo Dino: Učenje matematike preko senzornega zaznavanja
  173. Jerca Peric: Štetje s pomočjo didaktičnih iger v predšolskem obdobju
  174. Nina Poropat: Uvajanje matematičnih odnosov med predmeti v prvem starostnem obdobju
  175. Leja Logaj: Mnenje in izkušnje vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev glede usvajanja štetja v drugem starostnem obdobju
  176. Laura Stanič: Vpliv epidemije na otroke glede razumevanja matematičnih vsebin
  177. Dragana Vasiljević: Matematično didaktične igre simetrije
  178. Urška Sever: Geometrijska telesa v vrtcu
  179. Lucija Ves: Utrjevanje geometrijskih teles in likov z uporabo didaktičnih iger
  180. Urška Vidmar: Izvajanje matematičnih dejavnosti v predšolskem obdobju
  181. Špela Jelovčan: Orientacija v prostoru skozi medpodročno povezovanje matematike, jezika in gibanja
  182. Petra Cerar: Napredovanje predšolskih otrok na področju matematike v času zaprtja vrtcev z vidika staršev
  183. Leila Kragelj: Razumevanje količin v predšolskem obdobju
  184. Meta Nagode: Štetje v obsegu do 10 v predšolskem obdobju po metodi Montessori v javnih vrtcih
  185. Kaja Krt: Z igro v svet orientacije pri matematiki v skupini otrok, starih 1-2 let
  186. Tomaž Oblak: Učenje štetja do 10 s pomočjo ročno izdelane didaktične igrače
  187. Ana Marija Pirc: Vpeljava odnosa majhno - veliko pri matematiki v prvem starostnem obdobju
  188. Teja Gantar: Učenje štetja skozi igro v predšolskem obdobju
  189. Katja Žnider: Otrok skozi načrtovane matematične dejavnosti usvoji razvrščanje glede na dve lastnosti
  190. Urša Cimperman: Pogostost izvajanja in vključevanja teme orientacija v prostoru in njena pomembnost v predšolskem obdobju
  191. Karolina Vidergar: Spoznavanje simbolnega zapisa do deset v predšolskem obdobju
  192. Natali Bukovec: Stališča vzgojiteljev o uporabi didaktičnih sredstev in didaktičnih iger pri dejavnostih kurikularnega področja matematike
  193. Blanka Mrak: Igra kot spodbuda k usvajanju štetja v skupini otrok, starih od 2 do 4 let
  194. Mateja Šepec: Didaktične igrače za spodbujanje orientacije v 2. starostnem obdobju
  195. Nada Kosten: Vpeljava statistične raziskave v drugem starostnem obdobju z otroki starimi 3-4 leta
  196. Hana Šlaus: Prvi koraki merjenja v predšolskem obdobju
  197. Urša Trobec: Uporaba matematičnega kotička v vrtcu
  198. Deja Kodrun: Načrtovane dejavnosti na temo geometrija in merjenje v prvem starostnem obdobju
  199. Ana Planinšek: Uporaba didaktičnih kart za razvijanje matematičnega znanja v predšolskem obdobju
  200. Patricija Zupanc: Razumevanje matematičnih vzorcev in prepoznavanje le-teh v vsakdanjem življenju
  201. Maja Simić: Razvrščanje po eni lastnosti v skupini otrok starih 1 do 2 leti
  202. Mojca Istenič: Matematika skozi igro in zgodbo
  203. Katarina Orel Zajec: Mnenje vzgojiteljev o matematični vsebini razvrščanja v predšolskem obdobju
  204. Rok Tavčar: Spoznavanje in razumevanje vzorcev pri otrocih, starih od 4 do 5 let
  205. Maja Burger: Geometrijski liki v igri
  206. Nika Podobnik: Orientacija predšolskega otroka v 1. starostnem obdobju
  207. Nika Razgoršek: Matematika skozi igro v naravi
  208. Dragica Bonić: Naravoslovno-matematične dejavnosti v gozdu
  209. Maksimilijana Vezjak: Učenje matematike skozi igro v gozdu
  210. Kaja Rančan: Mnenje vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev o pomenu usvajanja štetja v predšolskem obdobju
  211. Tina Kladnik: Razvrščanje v 1. starostnem obdobju
  212. Maja Cerar: Razvrščanje v prvem starostnem obdobju
  213. Tjaša Recko: Mnenje vzgojiteljev o uporabi didaktičnih iger pri usvajanju matematike v 2. starostnem obdobju
  214. Maja Novak: Utrjevanje štetja z matematičnimi didaktičnimi igrami v 2. starostnem obdobju
  215. Eva Škufca: Igrajmo se z geometrijskimi liki
  216. Karin Šturm: Matematične didaktične igre – dober pripomoček za utrjevanje geometrijskih likov v predšolskem obdobju
  217. Kaja Smrkolj Jurjevec: Prvi koraki pri merjenju mase

Other documents (2)

  1. Mara Cotič, Lea Kozel, Darjo Felda: Razumevanje matematičnega pojma verjetnosti pri otrocih v vrtcu in prvem razredu osnovne šole
  2. Mara Cotič, Darjo Felda, Lea Kozel: Statistika na začetku šolanja
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica