Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Marina Volk:
Medpredmetne povezave v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole z vključevanjem IKT
MSc theses (31)
Andreja Vidmar:
Medpredmetno povezovanje matematike v četrtem razredu
Sara Marinič:
Pogledi učiteljev razrednega pouka na uporabnost nalog razvedrilne matematike pri razvijanju logičnega mišljenja
Eva Bele:
Konstruktivistični pristop poučevanja geometrije in merjenja v 3. razredu osnovne šole
Mojca Vidic:
Vpliv starosti otrok ob vstopu v šolo na znanje matematike
Tea Ličen:
Obravnava seštevanja do sto po metodah Montessori
Ines Čuk:
Opisno ocenjevanje pri pouku matematike
Tjaša Car:
Primerjava učenja poštevanke v notranjem in zunanjem učnem okolju
Mojca Bajt:
Razumevanje pojma čas in dojemanje časovnih intervalov
Maruša Čebron:
Pomen številskih predstav za razumevanje računskih operacij pri učencih 1. in 2. razreda
Leja Hrnčič:
Diferenciacija domačih nalog pri matematiki
Urška Bajec:
Predstave tretješolcev o velikih številih
Maša Arčon:
Sporazumevalna zmožnost in uspešnost reševanja nalog iz logike v 3. in 4. razredu
Nina Cepuš:
Spodbudno učno okolje za učence, nadarjene na matematičnem področju
Sara Brčina:
Matematična pismenost v 5. razredu osnovne šole
Suzana Bitežnik:
Pomoč učencem z učnimi težavami pri matematiki
Monika Stepančič:
Medpredmetne povezave z matematiko v prvem razredu osnovne šole
Laura Turk:
Povezovanje naravoslovja in matematike v naravi za četrtošolce
Barbara Šelj:
Pogledi učiteljev na poučevanje matematike v kombiniranih oddelkih
Ana Mavrič:
Predstavitev matematičnih problemov s pomočjo kamišibaja
Maruša Kunčič:
Uporaba aplikacij pri pouku matematike v drugem razredu osnovne šole
Neža Jereb:
Vključevanje staršev otrok razrednega pouka v učenje matematike
Ana Urbanec:
Prepoznavanje in odkrivanje zgodnjih znakov učnih težav pri matematiki
Nina Škvarča:
Medpredmetno povezovanje športa in matematike v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Lea Luznar:
Vloga staršev pri učni uspešnosti otrok pri matematiki
Ajda Novak:
Različni načini avtomatizacije poštevanke in počutje učencev ob avtomatizaciji poštevanke
Tina Ipavec:
Vključevanje gibalne aktivnosti v pouk matematike v prvem razredu
Nina Arnež:
Stališča učiteljev razrednega pouka do poučevanja matematike na prostem.
Karolina Stres:
Medpredmetno povezovanje športa in matematike v 5. razredu
Janina Krecic:
Primerjava matematičnega znanja otrok ob prehodu iz vrtca v šolo ter ob koncu prvega razreda
Maša Leban:
Težave učencev razredne stopnje pri pretvarjanju merskih enot
Tadeja Selič Mlakar:
Samoocena kompetentnosti učiteljev razrednega pouka za poučevanje matematike
BSc theses (41)
Katarina Levačić:
Matematično nadarjeni učenci v osnovni šoli
Tina Pleško:
Vloga didaktičnih iger pri pouku matematike za utrjevanje aritmetike v 3. razredu osnovne šole
Lea Lazar:
Didaktični pripomočki za področje aritmetike in algebre v prvem obdobju osnovne šole
Patricija Fjor:
Uporaba didaktičnih iger pri aritmetiki v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Tadeja Andrejašič:
Učne težave pi matematiki na razredni stopnji osnovne šole
Tanja Jazbec:
Predstavitev geometrijskih teles v 3. razredu osnovne šole
Veronika Rutar:
Verjetnost v prvem triletju osnovne šole
Sara Marinič:
Razvijanje logičnega mišljenja preko zabavne matematike
Klara Menart:
Tipi uvodnih motivacij pri pouku matematike v 3. razredu
Dina Sivčević:
Kombinirani pouk pri matematiki v 1. obdobju osnovne šole
Mojca Jakob:
Matematični problemi v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Tina Bajc:
Želje in potrebe nadarjenih učencev pri pouku matematike
Nina Čurin:
Opisno ocenjevanje pri pouku matematike
Ana Lokar:
Domače naloge pri pouku matematike
Anja Jurančič:
Vpliv dispraksije na učenje matematike
Katja Gantar:
Prepoznavanje diskalkulije med starši
Tjaša Koncilija:
Matematične pravljice v 1. razredu osnovne šole
Janina Krecic:
Matematični kotiček v vrtcu skozi poglede vzgojiteljev
Maruša Čebron:
Številske predstave - kako 6-8-letniki razumejo velika števila
Eva Makarovič:
Priprave na matematično tekmovanje Kenguru
Katja Reven:
Mnenja staršev učencev 6. in 9. razredov o nacionalnem preverjanju znanja pri matematiki
Eva Bele:
Kombinirani pouk matematike v 2. in 3. razredu osnovne šole
Andrejka Leban:
Primerjava poučevanja matematike v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju v Sloveniji in Italiji
Majla Košuta:
Diskalkulija na razredni stopnji osnovne šole
Patricija Fajdiga:
Matematične dejavnosti po metodi montessori v prvem razredu osnovne šole
Maja Halužan:
Stališča staršev predšolskih otrok glede uporabe tehnologije
Nina Cepuš:
Nadarjeni učenci pri matematiki in njihove potrebe
Snežana Nikolić:
Prepoznavanje diskalkulije med učenci, ki imajo specifične učne težave pri matematiki
Pia Jevnikar:
Reševanje matematičnih problemskih nalog v 4. razredu osnovne šole
Patricija Vadnjal:
Deljenje z enomestnim številom po pedagogiki montessori
Sara Brčina:
Znanje poštevanke v tretjem in četrtem razredu
Deja Tabaković:
Priseljenci pri urah matematike v osnovni šoli
Andreja Vidmar:
Veččutno učno okolje pri matematiki
Meta Čuk:
Uporaba geoplošče v predšolskem obdobju
Lara Kotnik:
Prosocialno vedenje na internetu
Laura Lovšin:
Učenje matematike v gozdu
Metka Janežič:
Simetrija v naravi s perspektive otrok
Katja Trubačev:
Štetje ob didaktičnih igrah v predšolskem obdobju
Neli Horjak:
Uporaba CLIL pristopa pri poučevanju merjenja v predšolskem obdobju v angleškem jeziku
Larisa Forjanič:
Vpeljava primerjanja in urejanja v prvem starostnem obdobju
Špela Prevec:
Učinek matematičnih družabnih iger na štetje v predšolskem obdobju
Other documents (1)
Marina Volk, Marija Pisk:
Spremljanje aktivnosti učencev med nastopi študentov pri pouku matematike na razredni stopnji