Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (29)
Karin Ota:
Aplikativni vidik komunikacijskega modela na dvojezičnem območju na Tržaškem
Nastja Gherlani:
Slušno zaznavanje pri otrocih z dvojezičnega območja na Tržaškem
Elena Rita Pesaro:
Pripovedovanje neumetnostnih besedil ob didaktični spodbudi in brez nje v tretjem razredu osnovne šole
Ariela Abraham:
Pozitivni dejavniki uporabe pravljice pri otrocih s posebnimi potrebami
Mateja Košec:
Primerjalna analiza opismenjevanja v Sloveniji in na Norveškem - primeri iz prakse
Majla Košuta:
Uporaba komunikacijskega modela pri delu s književnim besedilom v šoli s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
Nika Colja:
Knjižničarji, vzgojitelji in starši kot posredniki otroške literature
Damjana Vöröš:
Formativno spremljanje pridobivanja jezikovnega znanja v dvojezični osnovni šoli
Lovro Gantar:
Novi model poučevanja in učenja v slovenskih osnovnih šolah
Zdenka Simončič:
Medkulturnost v vrtcu
Erika Gregorič:
Pisanje fantazijskega romana
Sanja Bek:
Mnenje učiteljev o ustreznosti didaktičnega materiala za začetno opismenjevanje v osnovnih šolah
Alenka Ličen:
Otrokova pismenost: kontinuiteta med vrtcem in šolo
Maja Jakob:
Učinki intenzivnih vaj bralnega razumevanja v 3. razredu osnovne šole
Lea Lazar:
Zgodnje opismenjevanje z didaktičnim pripomočkom
Anja Colja:
Mnenja učiteljev o začetnem opismenjevanju in razvijanju fonološkega zavedanja v slovenščini in v italijanščini v šolah s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
Eva Križnik:
Prilagojena slikanica kot pomoč pri opismenjevanju otrok s posebnimi potrebami
Mateja Čanadi:
Stališča učiteljev do rabe slikanice brez besedila v vrtcu
Romi Furlan:
Pouk slovenščine kot drugega jezika v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Ana Polona Golobič:
Priredba literarnega besedila v lahko branje - Ivan Cankar
Tjaša Doliak:
Bralna značka in motiviranje učencev za branje v osnovnih šolah s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
Ksenja Daneu:
Slušno razločevanje in razčlenjevanje pri otrocih v vrtcih s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem
Jasmina Klanjšček:
Pomen glasovnega zavedanja v dvojezičnem vrtcu v Špetru
Sara Preprost:
Stališča učencev in staršev 5. razredov slovenskih osnovnih šol v Italiji o sporazumevanju v slovenskem jeziku po pouku na daljavo
Tina Klun:
Opismenjevanje v slovenščini v šolah s slovenskim učnim jezikom na Tržaškem v času pandemije Covid-19
Karin Kralj:
Didaktični pristopi Herveja Tulleja za spodbujanje ustvarjalnosti na likovnem in jezikovnem področju v predšolskem obdobju
Nina Arnšek:
Soustvarjanje kuharske knjige v lahkem branju z osebami z MDR
Mija Umer:
Strategije za spodbujanje ustvarjalnosti v jeziku v 4. razredu
Zarja Antloga:
Opismenjevanje na prehodu iz 2. v 3. razred v času COVIDA-19
BSc theses (50)
Petra Mekiš:
Film kot didaktično sredstvo pri pouku književnosti v 2. triletju osnovne šole
Kristina Komidar:
Vpliv interpretativnega branja umetnostnega besedila na učenčevo ustvarjalnost v prvem triletju
Metka Kotar:
Družinska pismenost
Sabina Lavtižar:
Razvijanje grafomotorike v 1. razredu s poudarkom na otrocih s težavami pri pisanju
Maja Jakob:
Spodbujanje bralne zmožnosti v 1. obdobju osnovne šole
Nastja Gherlani:
Opismenjevanje v prvem izobraževalnem obdobju v osnovnih šolah v Sloveniji in v osnovnih šolah na Tržaškem
Meta Zibelnik:
Ustvarjalno pripovedovanje in pisanje v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Sara Bolko:
Komunikacijski model za poučevanje književnosti - učiteljeva vloga v fazi šolske interpretacije besedila
Mateja Košec:
Didaktične spodbude za pripovedovanje neumetnostnih besedil v prvem in tretjem razredu osnovne šole
Veronika Carli:
Področje jezika v kurikulumu in smernicah za vrtce na dvojezičnem območju v Italiji in Sloveniji
Kaja Milavec:
Spodbujanje bralnih interesov v predšolskem obdobju
Urška Zlodej:
Pomen branja slikanic v predšolskem obdobju z vidika vzgojiteljev in staršev
Nives Pahulje:
Družinsko branje kot spodbuda za razvoj porajajoče se pismenosti
Petra Vujovič:
Stališča vzgojiteljev do pripovedovanja otrok v predšolskem obdobju
Jasmina Klanjšček:
Spodbujanje besedoslovne zmožnosti v vrtcu s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Ana Rode:
Spodbujanje bralne pismenosti v strukturiranem okolju
Anja Simčič:
Vpliv spodbudnega učnega okolja (pripovedovalnega kotička) na pripovedovanje otrok
Teja Debevec:
Pripovedovanje neumetnostnega besedila v vrtcu
Monika Gorup:
Pomen motivacije pri obravnavi književnih del v vrtcu
Kristina Pirc:
Pripovedovanje vsebine slikanice po komunikacijskem modelu z različnimi didaktičnimi spodbudami
Leja Hrnčič:
Opismenjevanje v waldorfski osnovni šoli na Štajerskem
Maša Šlegel Šmid:
Analiza govornih nastopov v 2. razredu osnovne šole
Majda Klanjšček:
Smernice za poučevanje slovenščine kot J1/J2 v vrtcih s slovenskim učnim jezikom
Teja Pajk:
Multisenzorno sprejemanje neumetnostnega besedila v prvem razredu
Anja Peternelj:
Predšolska bralna značka v vrtcu in doma
Janika Škerl:
Izpeljava komunikacijskega modela posredovanja književnosti na podlagi analize pravljice po Proppovih funkcijah v vrtcu s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Valerija Tratnik:
Podoživljanje literarnega besedila po metodi Montserrat Sarto kot ena izmed faz komunikacijskega sprejemanja literarnega besedila v vrtcu
Lara Žvokelj:
Možnost povezovanja gibanja z matematiko in jezikom
Anja Lakošeljac:
Vidno zaznavanje kot predopismenjevalna dejavnost v vrtcu
Barbara Muhič:
Branje na področju opismenjevanja v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Lovro Gantar:
Postopek opismenjevanja male tiskane abecede, male pisane abecede in velike pisane abecede
Rosana Lukač:
Poglabljanje literarnoestetskega doživetja v 1. razredu osnovne šole s spodbujanjem pripovedovanja književnega besedila
Jasmina Ritonja:
Diferenciacija in individualizacija na področju opismenjevanja v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Mojca Potočnik:
Opismenjevanje v 1. razredu devetletne osnovne šole
Veronika Šinigoj:
Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s pomočjo oddaje Male sive celice
Tjaša Pungartnik:
Didaktične spodbude za pripovedovanje v predšolskem obdobju
Deja Tabaković:
Priseljenci pri urah matematike v osnovni šoli
Tjaša Doliak:
Začetno poučevanje branja v osnovnih šolah s slovenskih učnim jezikom na Tržaškem
Erika Štremfelj:
Slikanice v prvem starostnem obdobju
Danijela Bertoncelj:
Prednosti skupnega branja in pripovedovanja v zgodnjem otroštvu
Tina Klun:
Bralna značka na dvojezičnem območju doma in v vrtcu
Maruša Trnovšek:
Spoznavanje geometrije v predšolskem obdobju preko pripovedovanja in didaktičnih iger
Mojca Brinar:
Razvoj grafomotoričnih spretnosti v predšolskem obdobju
Marjetka Lekše:
Gibanje skozi pravljico z glasbo
Katrin Sedmach:
Vključitev lutke v komunikacijski model za sprejemanje književnega besedila v predšolskem obdobju v vrtcih s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Ana Modic:
Stališča vzgojiteljev do motivacije v komunikacijskem modelu sprejemanja književnega besedila v vrtcu
Erika Ocretti:
Stališča učiteljev do slušnega zaznavanja v vrtcih s slovenskim učnim jezikom na Goriškem v Italiji
Danaja Kovačič:
Razvijanje grafomotoričnih spretnosti v skupini otrok, starih 5–6 let
Maja Hvasti:
Interpretativno branje s podporo vizualno didaktičnih spodbud
Nieves Cukjati:
Primerjava vloge pravljice v montessori in waldorf pedagoškem pristopu
Other documents (3)
Barbara Baloh:
Spodbujanje pripovedovanja v večkulturnem in večjezičnem okolju
Barbara Baloh:
Aplikativni vidik otrokovega pripovedovanja v predšolskem obdobju
Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja