Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Maruška Željeznov Seničar:
Spodbudno učno okolje za nadarjene učence v osnovni šoli
MSc theses (64)
Marinka Primožič:
Odkrivanje nadarjenih otrok v predšolskem obdobju in delo z njimi
Nina Cepuš:
Spodbudno učno okolje za učence, nadarjene na matematičnem področju
Katja Matahlija:
Izvajanje učne diferenciacije na izbrani osnovni šoli
Keli Gorela:
Vloga staršev pri odkrivanju potencialne nadarjenosti predšolskega otroka
Valentina Kocjančič:
Dvojna izjemnost: nadarjenost in Aspergerjev sindrom
Heidi Jakopič:
Nadarjen predšolski otrok - breme ali izziv
Veronika Šinigoj:
Primernost oddaje Male sive celice za nadarjene učence
Pia Novljan:
Stališča pedagoških delavcev do mavričnih družin
Ema Šavs:
Miselne sposobnosti učencev v Sloveniji in Indiji
Ines Jaklin:
Želje in potrebe nadarjenih učencev na kognitivnem in konativnem področju
Aleksandra Kambič:
Prehod potencialno nadarjenega otroka iz vrtca v šolo
Andrejka Leban:
Priprava osebnega izobraževalnega načrta za nadarjenega učenca na izbrani šoli s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Nives Čuček:
Medvrstniško nasilje, kot ga zaznavajo učenci zadnjega triletja osnovne šole in njihovi učitelji
Silvija Belšak Viher:
Prezrti potenciali dvojno izjemnega učenca
Tina Bajc:
Težave učiteljev pri delu z nadarjenimi učenci v osnovni šoli
Petra Volarič:
V skupini imam nadarjenega otroka, kaj naj z njim?
Nina Kristanc:
Izzivi učiteljev pri delu z nadarjenimi učenci
Ajda Ledinek:
Mnenja vzgojiteljev in strokovnjakov Slovenskega društva hospic o smrti in podpori žalujočemu otroku
Mojca Jereb:
Lokalna arheologija za osnovnošolce
Maja Šuštaršič:
Mnenje vzgojiteljev o delu s potencialno nadarjenimi otroki v izbrani instituciji
Nika Rajovec:
Odkrivanje in delo s športno nadarjenimi in talentiranimi učenci na Štajerskem
Marijana Kavčič:
Pravljica za vse - delo s potencialno nadarjenimi učenci v 1. in 2. razredu osnovne šole
Doroteja Zavšek:
Spolno nasilje med srednješolci
Neža Kern:
Uporabnost didaktičnih iger pri obravnavi izbranih naravoslovnih vsebin v četrtem razredu
Janet Čufer:
Opolnomočenje ranljive skupine otrok na področju spolnega in vrstniškega nasilja
Branka Cotič:
Didaktični pripomoček za dvojno izjemne učence
Nastja Rode:
Izgorelost v pedagoškem poklicu
Urška Perme:
Čustvena inteligentnost skozi perspektivo učiteljev
Laura Hrvatič:
Potovanje okoli sveta - didaktični pripomoček za nadarjene učence
Petra Grošelj:
Mnenja pedagogov o pomenu čustvene inteligentnosti pri delu z otroki s posebnimi potrebami
Jasna Sotler:
Odkrivanje in delo z nadarjenimi predšolskimi otroki v Sloveniji, Angliji in Vermontu (ZDA)
Veronika Selinšek:
Didaktični pripomoček za nadarjene učence z motnjo pozornosti in/ali hiperaktivnosti
Nina Kožman:
Primeri pripomočkov in dejavnosti pri izvajanju posredovanja s pomočjo psa v osnovi šoli
Tjaša Pajek, Kaja Ajdnik:
Oblikovanje in razvoj didaktičnega pripomočka za odkrivanje in spodbujanje otrokove nadarjenosti na predšolski stopnji
Mojca Ipavec, Lea Pucer:
Didaktične igre za nadarjene
Tamara Kolenc, Nina Tratnik:
Odkrivanje in spodbujanje nadarjenosti v predšolskem obdobju
Neža Ceglar:
Delo šolske svetovalne službe v času epidemije COVID-19 v Republiki Sloveniji
Simona Lunka:
Računalniško mišljenje in proces zgodnjega odkrivanja potencialno nadarjenih učencev
Margerita Perišić:
Krožki za nadarjene učence v osnovni šoli
Kristina Urh:
Konceptualizacija nadarjenosti v Republiki Sloveniji in Republiki Hrvaški
Ines Božič:
Dvojno izjemen deček na predšolski stopnji
Ana Težak:
Pomen in uporaba čuječnosti pri učencih v osnovni šoli
Nina Holešek:
Samopodoba in težave nadarjenih učencev
Alenka Repanšek Uršič:
Didaktični pripomoček za ozaveščanje in delo z učenci na področju zdravega življenjskega sloga
Jana Prašelj:
Nadarjeni in talentirani učenci na področju športa v osnovnih šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Katarina Zonjič:
Stres in izgorelost med svetovalnimi delavci osnovnih in srednjih šol
Natalija Bukovec:
Didaktična igra za nadarjene učence tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja - Z ugankami okoli sveta
Lara Lukač:
Prepoznavanje in delo s potencialno nadarjenimi otroki v vrtcu - študija primera
Sara Jesenko:
Didaktični pripomoček za spodbujanje ustvarjalnega mišljenja pri nadarjenih učencih
Anja Zupanc:
Stališča svetovalnih delavcev o kompetenčnem modelu pedagogov
Maša Balažek:
Vloga in pomen vzgojitelja pri prepoznavi družinskega nasilja nad otrokom
Nejc Opara:
Sodelovanje učiteljev s helikopterskimi starši
Eva Zaman:
Poučevanje nadarjenih učencev v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Maruša Knap:
Vključevanje področij razširjenega kurikula za osebe s slepoto, slabovidnostjo oz. okvaro vidne funkcije pri predmetu družba v 5. razredu
Mateja Perovšek:
Družinski razvojni center kot oblika pomoči otrokom z dodatnimi potrebami, njihovim družinam in vzgojno-izobraževalnim institucijam
Brigita Skledar:
Vloga strokovnih delavcev v vrtcu pri žalujočem otroku
Urška Kovšca:
Učenje socialnih veščin s pomočjo terapevtskega psa
Tina Cigale:
Primerno vedenje v šoli
Urška Brigelj:
Uresničevanje inkluzivne paradigme v medgeneracijskem sožitju otrok in starostnikov v izbrani instituciji
Danica Medved:
Holistični pristop pri delu z nadarjenimi učenci v osnovni šoli
Amadeja Lavrenčič:
Osip učiteljev v osnovnih šolah
Katja Chiappolini:
Spolna zloraba otrok v predšolskem obdobju – prepoznavanje in ukrepanje s strani strokovnih delavcev
Anja Logar:
Pedagoški delavci v prilagojenem in posebnem programu vzgoje in izobraževanja (pre)poznajo znake spolnega nasilja nad otrokom
Darja Mevlja:
Pomen prepoznavanja močnih področij učencev s posebnimi potrebami
BSc theses (43)
Anina Cesar:
Dvojna izjemnost
Nika Mlakar:
NTC učenje in spodbujanje potencialne nadarjenosti na pedšolski stopnji
Manja Žemva:
Pomen zdrave samopodobe pri učencih
Sara Al-Daghistani:
Vloga šolske svetovalne službe na področju spolnega nasilja v družini
Špela Korošec:
Didaktični pripomoček za nadarjene učence z disleksijo
Nina Kržič:
Področja dela šolske svetovalne službe v osnovni šoli
Urška Perme:
Čustvena inteligenca skozi perspektivo bodočih učiteljev
Nastja Rode:
Odkrivanje športno nadarjenih in talentiranih otrok v osnovni šoli
Sara Jesenko:
Vloga šolske svetovalne službe pri posvetovalnem delu z učitelji nadarjenih učencev
Valentina Matjažič:
Kako motivacija vpliva na vključevanje odraslih v izobraževanje
Nejc Opara:
Odkrivanje in delo z nadarjenimi učenci na izbranih osnovnih šolah
Serena Picco:
Primerno vedenje otrok v šoli
Katarina Zonjič:
Vloga šolske svetovalne delavke pri obravnavi nasilja med vrstniki
Nina Vončina:
Ali nadarjeni učenci potrebujejo prilagojen učni program?
Lea Špende:
Nadarjena učenka v osnovni šoli
Veronika Rupnik:
Šolski pedagog in nadarjeni učenci
Veronika Šinigoj:
Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s pomočjo oddaje Male sive celice
Ines Jaklin:
Delo z nadarjenimi učenci v osnovni šoli
Nika Knafelc:
Vzgojni stil staršev in vzgoja otrok
Nina Cepuš:
Nadarjeni učenci pri matematiki in njihove potrebe
Maja Pevec:
Stališča vzgojiteljev do dela s potencialno nadarjenimi otroki na predšolski stopnji
Maša Balažek:
Prepoznavanje nadarjenih in talentiranih učencev v glasbeni šoli
Klavdija Judež:
Usposobljenost pedagoških delavcev za delo z otroki s posebnimi potrebami v redni osnovni šoli
Teja Nemec:
Miselne sposobnosti učencev v Sloveniji in Gambiji
Tina Bolko:
Vloga svetovalnega delavca pri učencih in dijakih z motnjami hranjenja
Žanin Kužnik:
Prepoznavanje nadarjenih učencev z neverbalnimi specifičnimi učnimi težavami
Gaja Pregelj:
Vloga pedagoga v bolnišnici
Ana Klanjšček:
Stres pri pedagoških delavcih v času šolanja na daljavo
Mojca Smuk:
Nadarjeni učenci v osnovni šoli
Sara Jagodič:
Vloga šolske svetovalne službe pri prepoznavanju in preprečevanju medvrstniškega nasilja
Lea Drnovšek:
Izgorelost med vzgojitelji
Nuša Dovečar:
Vloga in pomen spolne vzgoje v učnih načrtih osnovnošolskega izobraževanja
Katja Brišar:
Uporaba kritičnega in ustvarjalnega mišljenja pri reševanju problemov v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Nina Turk:
Družinsko okolje in dosežki otrok
Barbara Brumen:
Preventivne dejavnosti šolske svetovalne službe na področju zlorabe drog
Lucija Vrčon:
Učitelj in stres
Katarina Rešek:
Prepoznavanje in omogočanje razvijanja nadarjenosti in talentiranosti v osnovni šoli
Alma Jesenko:
Spolna vzgoja v slovenskih osnovnih šolah
Eva Fortuna:
Dvojno izjemni učenci
Sara Steinbacher:
Prepoznavanje in preprečevanje psihičnega nasilja nad otrokom
Neli Kodrič:
Permisivna vzgoja in otrokov razvoj
Aleksandra Rutović:
Mladinski zavodi
Kaja Bastič:
Dvojno izjemni učenci v vzgojno-izobraževalnem sistemu
Other documents (6)
Mojca Kukanja-Gabrijelčič:
Učbenik po meri učenca?
Mojca Kukanja-Gabrijelčič:
Nadarjeni učenci v Sloveniji, Italiji, Angliji in na Danskem - primerjava zakonodajnih in programskih izhodišč
Mojca Kukanja-Gabrijelčič:
Learning from history textbooks - is it challenging for gifted students? An international comparative analysis of questions and tasks in history textbooks
Mojca Kukanja-Gabrijelčič:
Subjective theories and main problems of preschool teacher working with gifted child
Sonja Čotar Konrad, Mojca Kukanja-Gabrijelčič:
Professional competences of preschool teachers for working with gifted young children in Slovenia
Teaching gifted and talented children in a new educational era