Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
MSc theses (87)
Petra Obadič:
Izvajanje dodatne strokovne pomoči v vrtcu za uspešno integracijo otrok s posebnimi potrebami
Nadja Kovačič:
Vključevanje oseb s posebnimi potrebami v delovno okolje na primeru gostinskega obrata
Vesna Corel:
Odločanje oseb z okvaro vida na karierni poti
Marjan Kovačič:
Glasbeno izobraževanje otrok s posebnimi potrebami
Urška Božič:
Učenec s čustveno vedenjsko motnjo v inkluzivni šoli
Helena Pugelj:
Oblikovanje modela inkluzivnega centra v ekološki vasi
Janja Adamič:
Prehod oseb s posebnimi potrebami med šolo in zaposlitvijo
Ines Cokan:
Prilagajanje turistične ponudbe osebam s posebnimi potrebami
Aleksandra Cvijetić:
Uresničevanje inkluzije in inkluzivni pedagog
Lilijana Gracar:
Usposobljenost šolske svetovalne službe za poklicno orientacijo otrok s posebnimi potrebami
Patricia Verbič:
Učinkovitost inkluzivnega pristopa pri osebah s posebnimi potrebami v izobraževanju, socialni integraciji in zaposlovanju
Meta Rutar:
Integracija oseb s posebnimi potrebami v delovni proces
Doroteja Omar:
Prilagoditev Pomurskega muzeja Murska sobota osebam s posebnimi potrebami
Barbara Romih:
Prilagoditve za gluhe in naglušne učence v rednem osnovnošolskem izobraževanju
Nataša Mlakar:
Poklicna orientacija in karierni razvoj oseb s cerebralno paralizo
Miša Hrabra:
Socialne igre za razvijanje socialnih veščin pri predšolskem dečku z avtistično motnjo
Helena Hribar:
Širjenje inkluzije s pomočjo e-vključenosti
Romana Kolar:
Prehod gluhih in naglušnih oseb v poklicno izobraževanje oziroma na trg dela
Anja Palčič:
Partnerstvo med starši in vzgojitelji v inkluzivnem vrtcu
Maša Čmer:
Karierne možnosti inkluzivnih pedagogov v Sloveniji
Lucija Kupec:
Aplikacija modela prednostnih kompetenc v prakso na primeru otrok s posebnimi potrebami
Martina Vidonja:
Strokovni delavci vrtca kot dejavnik uresničevanja inkluzije
Janez Čmer:
Stališča specialnih in rehabilitacijskih pedagogov do polne inkluzije oseb s posebnimi potrebami
Nika Černe:
Usposobljenost strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju za inkluzijo
Tanja Furek:
Stigmatizacija kot ovira za inkluzijo učencev v šolo
Tjaša Prudič:
Inkluzija skozi poklicno orientacijo v osnovni šoli
Katarina Tischer Gregorič:
Osveščanje okolja kot temeljni dejavnik inkluzije oseb s posebnimi potrebami
Blanka Nerad:
Dejavniki izbire poklica v osnovni šoli
Urška Zupančič:
Vključevanje otrok s posebnimi potrebami v redni vrtec in vloga inkluzivnega pedagoga
Tina Valenčič:
Inkluzivna paradigma vzgoje in vrtčevski razvojni oddelek
Nastasija Tetičkovič:
Prilagojenost izobraževalnih in drugih institucij osebam s posebnimi potrebami v lokalni skupnosti
Petra Žnidar:
Arhitektonska prilagojenost gibalno oviranim otrokom v rednih vrtcih in usposobljenost svetovalnih delavcev za odpravljanje ovir
Petra Grmovšek:
Inkluzija v lokalni skupnosti - Izola po meri oseb s posebnimi potrebami?
Ina Sulič:
Ključni zunanji dejavniki poklicne odločitve srednješolcev
Katarina Česnik:
Samostojno vodenje kariere oseb s posebnimi potrebami
Petra Trček:
Stereotipi, predsodki in diskriminacija slepih na področju zaposlovanja
Andreja Arzenšek:
Socialne igre in inkluzija otrok v vrtcu
Leon Banko:
Problem prehoda učencev s posebnimi potrebami na karierno pot
Tanja Žvokelj:
Problematika odklonilnih stališč strokovnih delavcev vrtca do inkluzije
Veronika Zadel:
Učne težave in neuspeh ter slaba socialna integriranost v razredu
Manca Sladoje:
Najpogostejše težave učiteljev v osnovnih šolah pri projektu inkluzivne šole
Mojca Videtič:
Socialna in delovna integracija oseb s posebnimi potrebami v posebne oblike dela
Veronika Rupnik:
Odnos šolskih svetovalnih delavcev do inkluzivne pedagogike v Sloveniji
Maja Župec:
Kariera gibalno oviranih oseb v kontekstu avtonomnosti in samoodločanja
Anemari Kurnik:
Pripovedovanje pravljic za zmanjšanje stigme pri predšolskih otrocih do oseb s posebnimi potrebami
Maruša Žibert:
Vloga nevladnih organizacij za podporo osebam s posebnimi potrebami pri vključevanju v okolje
Tanja Vesenjak:
Učenje in poučevanje na daljavo otrok s posebnimi potrebami v času epidemije koronavirusa
Karmen Kokot:
Strategije oblikovanja inkluzivnega razreda
Anastazija Pograjc:
Stališča vzgojiteljev do polne inkluzije otrok s posebnimi potrebami
Urška Čarni, Mateja Horvatič:
Pomen dejavnikov pri poklicno/izobraževalni usmeritvi
Mateja Troha:
Samostojnost kariernega razvoja oseb z motnjami v duševnem razvoju
Ana Košir:
Razvoj didaktičnih pripomočkov za inkluzivno vzgojo in izobraževanje v predšolskem obdobju
Lana Kotar:
Digitalna dostopnost
Ana Selan:
Posledice poučevanja na daljavo za učence s posebnimi potrebami
Špela Radovič:
Pripoved življenjskih zgodb kot pristop v kariernem svetovanju
Katarina Umnik:
Priporočila za spremljevalce otrok s posebnimi potrebami
Karmen Leskovar, Regina Jernejc:
Prilagoditev javnih stavb osebam s posebnimi potrebami
Branka Borjanič:
Zrcalni nevroni in socialno učenje
Tanja Glasenčnik:
Karierne dejavnosti v osnovni šoli
Mira Hrovat:
Podporno osebje v inkluzivni šoli
Špela Hrovatin:
Razvijanje socialnih veščin pri otrocih s posebnimi potrebami, ki so socialno nesprejeti
Špela Bizjan:
Krepitev finomotoričnih in grafomotoričnih spretnosti pri učencih z motnjo avtističnega spektra
Katarina Bergant:
Starši otrok s posebnimi potrebami in njihova stališča glede sodelovanja z učitelji dodatne strokovne pomoči
Tina Bujišić:
Prepoznavanje specifičnih učnih težav pri učencih priseljencih v Sloveniji
David Štrukelj:
Prehod iz izobraževanja na trg dela za osebe z motnjami avtističnega spektra
Mateja Šacer:
Samozagovorništvo kot pomoč za večjo avtonomijo oseb z motnjami v duševnem razvoju
Primož Hönigmann:
Stališča vzgojiteljev predšolskih otrok do inkluzije
Manca Zgaga:
Osebe z aspergerjevim sindromom v procesu poklicnega usmerjanja
Anna Palčič:
Osipniki, nemotiviranost in pomen dodatne strokovne pomoči v srednji šoli
Danijela Bertoncelj:
Inkluzivno izvajanje dodatne strokovne pomoči v osnovnih šolah
Klavdija Murko:
Izzivi vključevanja otrok s posebnimi potrebami v osnovne šole in vrstniško tutorstvo kot strategija pomoči
Sara Ložar:
Strategije podpore učiteljem v heterogenem razredu
Tone Sitar:
Socialno kmetijstvo in možnosti zaposlovanja oseb s posebnimi potrebami na kmetiji
Senka Jerončič:
Težavnost prehoda v prvo karierno obdobje
Barbara Tutta:
Sodelovanje in vzajemna pričakovanja učiteljev ter izvajalcev dodatne strokovne pomoči pri obravnavi otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Špela Sluga:
Delo inkluzivnega pedagoga v mobilni pedagoški službi
Tamara Vamberger:
Vrstniško sprejemanje otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Cecilija Paljk:
Možnost vključevanja gibalno oviranih oseb v planinske pohode
Sendy Sreš:
Zahtevnost prehoda iz izobraževanja v zaposlitev pri osebah s posebnimi potrebami
Sana Trček:
Inkluzija v izobraževanju – dejanske možnosti na podlagi stališč učiteljev in staršev
Tina Pečar:
Dostopnost Prirodoslovnega muzeja Slovenije za osebe s posebnimi potrebami
Uroš Gjureč:
Prehajanje dijakov z avtizmom, gluhoto in govorno-jezikovnimi težavami na trg dela
Natalija Krušnik:
Inkluzija je spremenila delo učiteljev
Mojca Simeonov:
Socialno kmetijstvo kot priložnost delovne in socialne integracije oseb s posebnimi potrebami
Špela Bizjak:
Kompetence inkluzivnih pedagogov in njihova uspešnost v karieri
Neli Voglar:
Socialna vključenost oseb z okvaro sluha v prostočasnih aktivnostih
Andreja Melink:
(Ne)dostopnost grajenega okolja za osebe z gibalno oviranostjo
BSc theses (3)
Nika Soršak:
Pripravljenost in usposobljenost vzgojiteljev za vključevanje otrok s posebnimi potrebami v montessori vrtce
Jana Jelenkovič:
Spodbujanje inkluzivnosti preko igre v predšolskem obdobju
Veronika Vaner:
Inkluzija otroka z avtizmom v večinski oddelek vrtca
Other documents (1)
Janez Drobnič:
Aktivni pristop v poklicni orientaciji