Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Nastja Cotič:
Model pouka naravoslovja na morski obali z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in izkustvenega učenja
Magistrska dela (26)
Nina Gorjan:
Prilagoditve naravoslovnega dneva slepim in slabovidnim otrokom
Nika Apat:
Z izkustvenim učenjem do znanja o lastnostih, uporabnosti in pridobivanju soli
Petra Auber:
Pomen izkustvenega učenja pri spoznavanju rastlin v vrtcu
Ana Murn:
Didaktični pripomoček za spoznavanje razvojnega kroga metulja citrončka za slepe in slabovidne otroke
Nives Keš Trebec:
Dotik Pivške kotline - interaktivna škatla za slepe in slabovidne otroke
Miranda Ostić:
Gozd - učni pripomočki za slepe in slabovidne otroke
Maja Jularić:
Prepoznavnost inkluzivnih pedagogov v našem okolju
Mojca Rostohar:
Izkustveno učenje o življenju in delu na kmetiji
Ana Svetec Marinič:
Didaktični pripomoček za spoznavanje razvojnega kroga zelene žabe za slepe in slabovidne otroke - tipna slikanica
Tjaša Štefančič:
Spoznavanje barv in barvil v predšolskem obdobju s pomočjo izkustvenega učenja
Veronika Carli:
Odnos vzgojiteljev do zgodnjega učenja naravoslovja v slovenskih vrtcih v Italiji
Martina Bizjak:
Spoznavanje fiziologije človeškega telesa s poudarkom na prebavilih, dihalih in krvožilju v inkluzivnem oddelku osnovne šole
Maja Kozel:
Spoznavanje vremena in vremenskih pojavov v predšolskem obdobju s pomočjo izkustvenega učenja
Nives Kušljan:
Pomen izkustvenega učenja v predšolskem obdobju
Petra Bajc:
Raziskovalna kocka
Neža Kern:
Uporabnost didaktičnih iger pri obravnavi izbranih naravoslovnih vsebin v četrtem razredu
Tina Šmerc:
Vpliv izkustvenega učenja na znanje in razumevanje izbrane naravoslovne vsebine ločevanje zmesi
Mojca Kersnik, Cvetka Pavlovčič:
Model celice - osnova živega med prsti učilo za učence osnovne šole s prilagoditvami za slepe in slabovidne
Melania Hrvatin, Cristina Valentič Kostić:
Spoznavanje vremenskih pojavov in agregatnih stanj vode v inkluzivnem oddelku predšolskih otrok
Urša Runtič:
Didaktični pripomoček za spoznavanje razvojnega kroga čebele kranjska sivka za slepe in slabovidne otroke
Anja Peternelj:
Spoznavanje različnih življenjskih okolij - didaktična igra za otroke s posebnimi potrebami
Anja Mattica:
Spoznavanje vremena in letnih časov s pomočjo multifunkcijske table za predšolske otroke z avtizmom
Alenka Repanšek Uršič:
Didaktični pripomoček za ozaveščanje in delo z učenci na področju zdravega življenjskega sloga
Polonca Pavček:
Odnos vzgojiteljev v vrtcu do naravoslovnih dejavnosti na prostem
Anja Cijan:
Vpliv izkustvenega učenja na znanje in odnos do deževnikov in komposta pri prvošolcih
Špela Cunder:
Projektno učno delo pri dvoletnih otrocih - od semena do pridelka
Diplomska dela (7)
Andreja Ahačič:
Pridobivanje izkušenj s kompleksno tipno zaznavo v okviru zgodnjih naravoslovnih dejavnosti v vrtcu
Tina Majerič:
Odnos vzgojiteljev do zgodnjega učenja naravoslovja
Brigita Sever:
Spoznavanje zelišč s predšolskimi otroki
Petra Arko:
Spoznavanje gozda in njegovega pomena s pomočjo izkustvenega učenja v skupini predšolskih otrok
Neža Kern:
Uresničitev učnih ciljev v izbranih poglavjih dveh naravoslovnih učbenikov za četrti razred devetletke
Tina Šmerc:
Vpliv didaktičnih iger na znanje in razumevanje izbranih naravoslovnih vsebin v 2. razredu osnovne šole
Polona Ronzullo:
Gozd – otrokova druga igralnica
Druga dela (6)
Nataša Dolenc-Orbanić, Claudio Battelli, Janja Plazar, Petra Furlan, Nastja Cotič:
Interaktivni ključ za določanje organizmov morske obale Tržaškega zaliva
Janja Plazar, Jurij Marussig:
Učenje naravoslovja v inkluzivnih oddelkih
Janja Plazar:
Naravoslovje
Janja Plazar:
Naravoslovje
Janja Plazar:
Naravoslovni projekti
Janja Plazar:
Učenje naravoslovja za slepe in slabovidne učence