Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (1)

  1. Nastja Cotič: Model pouka naravoslovja na morski obali z uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in izkustvenega učenja

MSc theses (4)

  1. Barbara Drenik: Pogledi učencev do informacijsko-komunikacijske tehnologije
  2. Blaž Finžgar: Učinki izkustvenega pouka, podprtega z informacijsko-komunikacijsko tehnologijo pri predmetu spoznavanje okolja
  3. Martina Goljuf: Učno gradivo na področju spoznavanja okolja za posebni program vzgoje in izobraževanja
  4. Polona Salober: Primerjava pogledov učencev mestnih in podeželskih šol na uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije za učenje in poučevanje

BSc theses (71)

  1. Maruška Penič: Oblikovanje v predšolskem obdobju
  2. Blaž Finžgar: Mnenje učiteljev o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku spoznavanja okolja ter naravoslovja in tehnike
  3. Ana Roblek: Primerjava vodenja e-dnevnika in e-redovalnice s pisnim vodenjem dnevnika in redovalnice
  4. Polona Salober: Odnos učiteljev in učencev do informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šole
  5. Aleksandra Đurić: Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju naravoslovja v vrtcu
  6. Marija Petra Košec: Varno izvajanje tehniških dejavnosti s potencialno nevarnimi tehniškimi orodji
  7. Špela Cesar: Spoznavanje materialov v predšolskem obdobju
  8. Mateja Brglez: Spoznavanje kmetijstva v vrtcu
  9. Janina Blažko Golob: Uporaba lesa med vzgojiteljicami in vzgojitelji
  10. Eva Ogrin: Tradicionalni slovenski zajtrk
  11. Neža Stubelj: Medpodročno povezovanje matematike in narave v prvem starostnem obdobju
  12. Mojca Adamlje: Uporaba interaktivne table pri pouku spoznavanja okolja in naravoslovja in tehnike
  13. Lea Stržinar: Naravoslovno matematične dejavnosti z magneti
  14. Teja Macuh: Inovativen pristop k prepoznavanju tekstila preko igre v predšolskem obdobju
  15. Špela Majhenič: Spoznavanje in oblikovanje lesa v prvi starostni skupini
  16. Karin Toškan: Matematika skozi naravoslovje v 1. starostnem obdobju
  17. Petra Krašna: Preoblikovanje odpadnih materialov v predšolskem obdobju
  18. Ana Valančič: Uporaba mobilnega učenja med učitelji razrednega pouka
  19. Suzana Bržan: Uporaba papirja pri tehniških dnevih v osnovni šoli
  20. Janja Malik: Uporaba povečevalnih stekel in mikroskopov pri vzgojiteljicah
  21. Anja Medved: Spoznavanje gozdnih živali in rastlin v predšolskem obdobju
  22. Dilva Koren: Od papirja do knjige
  23. Ester Jurinčič: Skupaj z otroki spoznavamo papir na inovativen način
  24. Monika Lumpert: Spoznavanje lesa v vrtcu
  25. Katarina Hain: Raziskovalna škatla in določevalni ključ za izbrana gozdna drevesa
  26. Nataša Nučič: Spoznavanje letal v predšolskem obdobju
  27. Mateja Kristl: Otrok spozna postopek, kako iz konopljinih stebel nastane tkanina
  28. Neli Ferfolja: Predstavitev kamere obscura v predšolskem obdobju
  29. Šejla Nadarević: Prometna vzgoja v prvem starostnem obdobju
  30. Mojca Dolinar: Uvedba tehniškega kotička v drugem starostnem obdobju
  31. Nika Zupan: Spoznavanje dinozavrov v predšolskem obdobju
  32. Katja Andrejčič: Spoznavanje živinoreje v predšolskem obdobju
  33. Eva Hočevar: Izdelava kompasa z otroki, starimi od 7 do 8 let
  34. Maja Bradeško: Vključevanje teme čebelarstvo med vzgojitelji
  35. Barbara Masten: Razlike v poznavanju rastlin in živali v mestnih in podeželskih vrtcih
  36. Jasna Drevenšek: Ustvarjanje iz odpadnega materiala v vrtcu
  37. Katja Drevenšek: Tehnično ustvarjanje iz različnih materialov v vrtcu
  38. Janja Gartner: Spoznavanje travnika v prvem starostnem obdobju
  39. Sabina Gabrijelčič: Živali v vrtcu
  40. Vesna Škarja: Spoznavanje kmetije s predšolskimi otroki
  41. Tadej Benčina: Vrtec na kmetiji kot možnost izkustvenega učenja v predšolskem obdobju
  42. Mojca Turk: Varno rokovanje s pravim orodjem v vrtcu
  43. Nija Prah: Razvrščanje materiala preko čutnega zaznavanja v prvem starostnem obdobju
  44. Katja Arh: Fotografija v predšolskem obdobju
  45. Bernarda Rebec: Uporaba fotoaparata v prvem razredu osnovne šole
  46. Katja Mrgole: Spoznavanje pridobivanja mleka z otroki v mestnem vrtcu
  47. Natalija Bider Reiter: Spoznavanje naravnega materiala z otroki, starimi 2-3 leta
  48. Nina Kovačič Grosar: Z otroki prvega starostnega obdobja raziskujemo jame
  49. Nika Ogorevc: Urjenje s škarjami pri 3-4 leta starih otrocih
  50. Nina Dolić: Spoznavanje mravelj s predšolskimi otroki
  51. Nuša Cerar: Od načrtovanja do končnega izdelka žužkovega hotela
  52. Maja Golić Završan: Raziskovanje svetlobe in sence v predšolskem obdobju
  53. Katarina Pajk: Recikliranje odpadkov za čistejše okolje v predšolskem obdobju
  54. Neža Dolenc: Spoznavanje naravoslovnih dogodkov nastajanja in oblikovanja planeta Zemlja pri predšolskih otrocih
  55. Neža Bizjak: Ozaveščanje otrok predšolskega obdobja o onesnaževanju vodovja
  56. Tavčar Hana: Poznavanje osnov elektrotehnike med vzgojitelji
  57. Tia Prašnikar: Spoznavanje poti bombaža kot primer tehniških dejavnosti v vrtcu
  58. Anka Pišek Korošin: Vključevanje osnov vrtnarjenja v predšolsko obdobje
  59. Anita Cigoj: Spoznavanje znanstvenika in enostavnih poskusov v predšolskem obdobju
  60. Dragica Bonić: Naravoslovno-matematične dejavnosti v gozdu
  61. Lea Ličen: Ozaveščanje otrok o požaru in njegovih posledicah
  62. Sabina Muratović: Eksperimentalno delo na temo vremenskih pojavov v prvem razredu osnovne šole
  63. Urška Vidic: Vrtnarjenje v visokih gredah z otroki v prvem starostnem obdobju
  64. Špela Kržič: Spoznavanje prometa preko didaktičnih iger
  65. Vid Rot: Spoznavanje osnov vrtnarjenja v predšolskem obdobju
  66. Larisa Mahorič: Odkrivanje žive in nežive narave v 1. starostnem obdobju
  67. Naja Lipičar: Predstavitev volne v predšolskem obdobju
  68. Leja Ažman: Mnenje staršev o uporabi ročnega orodja v predšolskem obdobju
  69. Nika Hari: Varnost v prometu
  70. Mojca Zuljan: Otroci spoznavajo čutilo za okus in različne okuse v predšolskem obdobju
  71. Sara Rojc: Mnenja vzgojiteljic na pedagoški koncept gozdne pedagogike

Other documents (4)

  1. Pier Luigi Nimis, Nataša Dolenc-Orbanić, Nastja Cotič, Danijel Pokleka, Claudio Battelli: Določevalni ključ za rastline Sečoveljskih solin (Piran, Slovenija)
  2. Nastja Cotič, Mara Cotič, Darjo Felda, Jurka Lepičnik-Vodopivec: An example of integrated teaching of mathematics and environmental education in the second grade of basic school
  3. Nataša Dolenc-Orbanić, Claudio Battelli, Janja Plazar, Petra Furlan, Nastja Cotič: Interaktivni ključ za določanje organizmov morske obale Tržaškega zaliva
  4. Nada Razpet, Petra Furlan, Nastja Cotič: Pa poskusimo!
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica