Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Karmen Drljić:
Profesionalna vzdržljivost in proaktivnost bodočih pedagoških delavcev
MSc theses (39)
Barbara Friškovec:
Socialne zgodbe kot podpora učencu z avtističnimi motnjami v prvem razredu osnovne šole
Damjana Urh:
Ocena vzgojiteljev o uporabnosti jezikovno glasbeno gibalnih iger in pesmi Miškolinček z vidika fonološkega zavedanja
Sandra Peršin Nemec:
Razvijanje strategij pisnega izražanja za učence s specifičnimi bralno-napisovalnimi težavami pri predmetu slovenščina
Eva Rustja:
Primer uvajanja vidnih podpor v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
Karmen Drljić:
Vpliv etnične identitete na razvoj rezilientnih vzorcev vedenja pri mladostnikih in priseljenskih družin
Ana Valančič:
Vzpostavljanje prilagojenega učnega okolja pri otroku z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo
Tjaša Jagodic:
Prilagoditve pri pouku za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Klementina Plesničar:
Pomoč pri premagovanju bralnih težav
Veronika Selinšek:
Didaktični pripomoček za nadarjene učence z motnjo pozornosti in/ali hiperaktivnosti
Ana Polona Golobič:
Priredba literarnega besedila v lahko branje - Ivan Cankar
Hauptman Manca:
Bralno razumevanje pri otrocih s spektrom avtističnih motenj
Monika Rutar:
Sopojavljanje specifičnih učnih težav in motnje pozornosti s hiperaktivnostjo
Andreja Šmitek:
Obrnjena učilnica pri pouku angleškega jezika
Eva Kebe:
Pogledi učiteljev razrednega pouka o udejanjanju univerzalnega dizajna v povezavi z inkluzijo na razredni stopnji
Nika Gabrijelčič:
Prirejanje Kersnikovega besedila Mačkova očeta za učence priseljence
Nina Kržič:
Udejanjanje inkluzije v rednih osnovnih šolah
Rosana Lukač:
Metode dela z vrtčevskimi otroki z govorno-jezikovnimi motnjami v rednih oddelkih
Breda Munda:
Besedišče devetošolcev z govorno-jezikovnimi motnjami
Jana Tittl:
Odklanjanje šole pri osnovnošolskih učencih z vidika šolske svetovalne službe in zunanjih strokovnih insitucij
Karin Pastorčić:
Neformalno ocenjevanje specifičnih učnih težav
Katja Sidar:
Izzivi učiteljev pri sodelovanju s starši otrok s posebnimi potrebami
Veronika Matjašič:
Mnenje učiteljev osnovnih šol o izobraževanju in usposabljanju učiteljev za inkluzijo
Ana Dvoršek:
Primanjkljaji na področju izvršilnih funkcij pri učencih s specifičnimi učnimi težavami
Eva Irman:
Izpostavljenost otrok z motnjami avtističnega spektra k ustrahovanju v osnovni šoli
Nina Logar, Ana Stubelj:
Razvoj grafomotorike pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
Nina Arnšek:
Soustvarjanje kuharske knjige v lahkem branju z osebami z MDR
Tjaša Haler:
Disleksija in različni pogledi nanjo
Ana Urbanec:
Prepoznavanje in odkrivanje zgodnjih znakov učnih težav pri matematiki
Andrej Milavec:
Uresničevanje inkluzije v srednjih šolah
Neti Friškovec:
Partnerski odnosi oseb z lažjo ali zmerno motnjo v duševnem razvoju
Klara Kobal:
Odzivi oseb z motnjo v duševnem razvoju na glasbo in zvoke iz narave
Nina Peternel:
Socialno vključevanje učencev z motnjami avtističnega spektra v različne vzgojno-izobraževalne programe
Teja Viler:
Razvoj in pomen zagovorništva in samozagovorništva oseb s posebnimi potrebami
Anina Cesar:
Pomen karateja za celostni razvoj oseb z Downovim sindromom
Nina Banovec:
Inkluzivne strategije pomoči za otroke z motnjo v duševnem razvoju
Anja Merc:
Vloga komunikacije v izgradnji učinkovitega partnerstva med šolo in starši
Simona Turner:
Sodelovanje med člani strokovne skupine za zgodnjo obravnavo
Kaja Krautberger:
Inkluzivne strategije vključevanja otrok s sopojavnostjo ADHD in specifičnih učnih težav v učni proces
Milena Rozman:
Profesionalni razvoj (mobilnih) učiteljev za dodatno strokovno pomoč
BSc theses (42)
Kaja Požar:
Terapija s pomočjo konjev in njeni vplivi na otroke z motnjo avtističnega spektra
Simona Plavčak:
Izzivi vključevanja naglušnega otroka v vrtec
Asmina Toromanović:
Strategije za premostitev neustreznih čustvenih odzivov pri otroku z MAS
Maja Rejc:
Razširjenost strukturiranega poučevanja po pristopu TEACCH v vrtcih, ki vključujejo otroke z avtistično motnjo
Neža Železnik:
Sopojavnost avtizma s težavami na področju izvršilnih funkcij
Neža Jantolek:
Pomoč otroku z avtistično motnjo po metodi Son-Rise
Nina Šuligoj:
Socialna vključenost otroka z Aspergerjevim sindromom
Tjaša Korbar:
Vključevanje strategij NTC učenja v načrtovanje vrtčevskih dejavnosti v 1. starostnem obdobju
Petra Rančov:
Spodbujanje izvršilnih funkcij s formativnim spremljanjem
Jana Tittl:
Vloga prostovoljske pomoči za boljšo inkluzijo učenca z ADHD
Kristina Grašič:
Portfolio kot orodje za povečevanje inkluzivnosti vrtca
Sara Pustovrh:
Vloga spremljevalke pri vključitvi otroka z avtistično motnjo v oddelek
Bojana Žičkar:
Govorno-gibalne igre v vrtcu
Tina Bajić:
Plavanje kot pripomoček pri izboljšanju socialnih dimenzij pri dečku z avtizmom
Marija Zaletel:
Izzivi, s katerimi se srečujejo družine z otrokom s posebnimi potrebami
Nika Klanšek:
Vprašanje personalizacije individualiziranih programov
Anja Maraž:
Pogled vzgojiteljev na inkluzijo v vrtcu
Anja Javornik:
Specifične učne težave pri pouku slovenščine
Romina Bensa Tomšič:
Inkluzija otroka z znaki, značilnimi za avtizem
Sanja Vuković:
Uporaba MNRI metode pri otrocih z avtistično motnjo
Anja Glavič:
Razvijanje socialnih veščin otrok s posebnimi potrebami v predšolskem obdobju
Maria Cecilia Štefe:
Razvijanje fine motorike z didaktičnim pripomočkom
Maria Lucia Štefe:
Sodelovanje s starši otrok z govorno-jezikovnimi motnjami v predšolskem obdobju
Ornela Nikić:
Vključevanje priseljenega otroka v vrtce na območju goriške statistične regije
Katja Korošec:
Pomen sodelovanja strokovnih delavcev pri zgodnji obravnavi otrok s posebnimi potrebami in rizičnimi dejavniki v razvoju
Sabina Balkovec:
Spoznavanje življenja rimskih otrok preko veččutne učne poti
Tjaša Robič:
Primerjava inkluzije romskih otrok v rednem oddelku in kombiniranem oddelku na izbrani osnovni šoli
Maja Atelšek:
Vloga vzgojitelja pri razvoju socialnih veščin otrok z avtističnimi motnjami
Tadeja Kepe:
Pomen zgodnje obravnave predšolskih otrok z ADHD
Lara Slejko:
Uporaba aktivne škatle pri delu z otrokom z avtistično motnjo
Rebeka Škrilac:
Prilagajanje likovnih dejavnosti otrokom s cerebralno paralizo
Monika Grčar:
Prepoznavanje specifičnih učnih težav pri predšolskih otrocih
Tanja Medeot:
Zgodnja obravnava otrok s spektrom avtističnih motenj
Petra Zevnik:
Spodbujanje pozornosti pri slabovidnem predšolskem otroku
Kelly Bubnič:
Vloga spremljevalke pri vključevanju otroka z aspergerjevim sindromom v vrtec
Urška Zibelnik:
Napredek otrok z govorno-jezikovno motnjo ob prisotnosti lutke
Maruša Pavliha:
Vloga multidisciplinarnega tima pri celostni zgodnji obravnavi predšolskih otrok s posebnimi potrebami
Sara Del Pino:
Primerjava zgodnje obravnave predšolskih otrok s posebnimi potrebami med slovenskimi vrtci in vrtci s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Inja Valant:
Inkluzivno okolje in digitalna orodja v njem
Metka Mihalič:
Spolnost pri odraslih z motnjo v duševnem razvoju
Monika Trafela:
Prepoznavanje in obravnava predšolskih otrok z ADHD
Taja Langus:
Samozagovorništvo otrok s posebnimi potrebami
Other documents (3)
Karmen Drljić, Jana Suklan, Vanja Riccarda Kiswarday:
Vpliv etnične identitete na razvoj rezilience pri mladostnikih iz priseljenskih družin
Karmen Drljić, Aksinja Kermauner, Vanja Riccarda Kiswarday, Irena Lazar, Zrinka Mileusnić, Ivana Pintarič:
Arheologija za vse
Karmen Drljić, Vanja Riccarda Kiswarday:
Razvijanje rezilientnosti študentov preko doživljanja izkušnje inkluzije na pedagoški praksi