Lupa

Statistika RUP

A- | A+ | Natisni

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Doktorska dela (1)

  1. Karmen Drljić: Profesionalna vzdržljivost in proaktivnost bodočih pedagoških delavcev

Magistrska dela (39)

  1. Barbara Friškovec: Socialne zgodbe kot podpora učencu z avtističnimi motnjami v prvem razredu osnovne šole
  2. Damjana Urh: Ocena vzgojiteljev o uporabnosti jezikovno glasbeno gibalnih iger in pesmi Miškolinček z vidika fonološkega zavedanja
  3. Sandra Peršin Nemec: Razvijanje strategij pisnega izražanja za učence s specifičnimi bralno-napisovalnimi težavami pri predmetu slovenščina
  4. Eva Rustja: Primer uvajanja vidnih podpor v posebnem programu vzgoje in izobraževanja
  5. Karmen Drljić: Vpliv etnične identitete na razvoj rezilientnih vzorcev vedenja pri mladostnikih in priseljenskih družin
  6. Ana Valančič: Vzpostavljanje prilagojenega učnega okolja pri otroku z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo
  7. Tjaša Jagodic: Prilagoditve pri pouku za učence s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  8. Klementina Plesničar: Pomoč pri premagovanju bralnih težav
  9. Veronika Selinšek: Didaktični pripomoček za nadarjene učence z motnjo pozornosti in/ali hiperaktivnosti
  10. Ana Polona Golobič: Priredba literarnega besedila v lahko branje - Ivan Cankar
  11. Hauptman Manca: Bralno razumevanje pri otrocih s spektrom avtističnih motenj
  12. Monika Rutar: Sopojavljanje specifičnih učnih težav in motnje pozornosti s hiperaktivnostjo
  13. Andreja Šmitek: Obrnjena učilnica pri pouku angleškega jezika
  14. Eva Kebe: Pogledi učiteljev razrednega pouka o udejanjanju univerzalnega dizajna v povezavi z inkluzijo na razredni stopnji
  15. Nika Gabrijelčič: Prirejanje Kersnikovega besedila Mačkova očeta za učence priseljence
  16. Nina Kržič: Udejanjanje inkluzije v rednih osnovnih šolah
  17. Rosana Lukač: Metode dela z vrtčevskimi otroki z govorno-jezikovnimi motnjami v rednih oddelkih
  18. Breda Munda: Besedišče devetošolcev z govorno-jezikovnimi motnjami
  19. Jana Tittl: Odklanjanje šole pri osnovnošolskih učencih z vidika šolske svetovalne službe in zunanjih strokovnih insitucij
  20. Karin Pastorčić: Neformalno ocenjevanje specifičnih učnih težav
  21. Katja Sidar: Izzivi učiteljev pri sodelovanju s starši otrok s posebnimi potrebami
  22. Veronika Matjašič: Mnenje učiteljev osnovnih šol o izobraževanju in usposabljanju učiteljev za inkluzijo
  23. Ana Dvoršek: Primanjkljaji na področju izvršilnih funkcij pri učencih s specifičnimi učnimi težavami
  24. Eva Irman: Izpostavljenost otrok z motnjami avtističnega spektra k ustrahovanju v osnovni šoli
  25. Nina Logar, Ana Stubelj: Razvoj grafomotorike pri učencih s primanjkljaji na posameznih področjih učenja
  26. Nina Arnšek: Soustvarjanje kuharske knjige v lahkem branju z osebami z MDR
  27. Tjaša Haler: Disleksija in različni pogledi nanjo
  28. Ana Urbanec: Prepoznavanje in odkrivanje zgodnjih znakov učnih težav pri matematiki
  29. Andrej Milavec: Uresničevanje inkluzije v srednjih šolah
  30. Neti Friškovec: Partnerski odnosi oseb z lažjo ali zmerno motnjo v duševnem razvoju
  31. Klara Kobal: Odzivi oseb z motnjo v duševnem razvoju na glasbo in zvoke iz narave
  32. Nina Peternel: Socialno vključevanje učencev z motnjami avtističnega spektra v različne vzgojno-izobraževalne programe
  33. Teja Viler: Razvoj in pomen zagovorništva in samozagovorništva oseb s posebnimi potrebami
  34. Anina Cesar: Pomen karateja za celostni razvoj oseb z Downovim sindromom
  35. Nina Banovec: Inkluzivne strategije pomoči za otroke z motnjo v duševnem razvoju
  36. Anja Merc: Vloga komunikacije v izgradnji učinkovitega partnerstva med šolo in starši
  37. Simona Turner: Sodelovanje med člani strokovne skupine za zgodnjo obravnavo
  38. Kaja Krautberger: Inkluzivne strategije vključevanja otrok s sopojavnostjo ADHD in specifičnih učnih težav v učni proces
  39. Milena Rozman: Profesionalni razvoj (mobilnih) učiteljev za dodatno strokovno pomoč

Diplomska dela (42)

  1. Kaja Požar: Terapija s pomočjo konjev in njeni vplivi na otroke z motnjo avtističnega spektra
  2. Simona Plavčak: Izzivi vključevanja naglušnega otroka v vrtec
  3. Asmina Toromanović: Strategije za premostitev neustreznih čustvenih odzivov pri otroku z MAS
  4. Maja Rejc: Razširjenost strukturiranega poučevanja po pristopu TEACCH v vrtcih, ki vključujejo otroke z avtistično motnjo
  5. Neža Železnik: Sopojavnost avtizma s težavami na področju izvršilnih funkcij
  6. Neža Jantolek: Pomoč otroku z avtistično motnjo po metodi Son-Rise
  7. Nina Šuligoj: Socialna vključenost otroka z Aspergerjevim sindromom
  8. Tjaša Korbar: Vključevanje strategij NTC učenja v načrtovanje vrtčevskih dejavnosti v 1. starostnem obdobju
  9. Petra Rančov: Spodbujanje izvršilnih funkcij s formativnim spremljanjem
  10. Jana Tittl: Vloga prostovoljske pomoči za boljšo inkluzijo učenca z ADHD
  11. Kristina Grašič: Portfolio kot orodje za povečevanje inkluzivnosti vrtca
  12. Sara Pustovrh: Vloga spremljevalke pri vključitvi otroka z avtistično motnjo v oddelek
  13. Bojana Žičkar: Govorno-gibalne igre v vrtcu
  14. Tina Bajić: Plavanje kot pripomoček pri izboljšanju socialnih dimenzij pri dečku z avtizmom
  15. Marija Zaletel: Izzivi, s katerimi se srečujejo družine z otrokom s posebnimi potrebami
  16. Nika Klanšek: Vprašanje personalizacije individualiziranih programov
  17. Anja Maraž: Pogled vzgojiteljev na inkluzijo v vrtcu
  18. Anja Javornik: Specifične učne težave pri pouku slovenščine
  19. Romina Bensa Tomšič: Inkluzija otroka z znaki, značilnimi za avtizem
  20. Sanja Vuković: Uporaba MNRI metode pri otrocih z avtistično motnjo
  21. Anja Glavič: Razvijanje socialnih veščin otrok s posebnimi potrebami v predšolskem obdobju
  22. Maria Cecilia Štefe: Razvijanje fine motorike z didaktičnim pripomočkom
  23. Maria Lucia Štefe: Sodelovanje s starši otrok z govorno-jezikovnimi motnjami v predšolskem obdobju
  24. Ornela Nikić: Vključevanje priseljenega otroka v vrtce na območju goriške statistične regije
  25. Katja Korošec: Pomen sodelovanja strokovnih delavcev pri zgodnji obravnavi otrok s posebnimi potrebami in rizičnimi dejavniki v razvoju
  26. Sabina Balkovec: Spoznavanje življenja rimskih otrok preko veččutne učne poti
  27. Tjaša Robič: Primerjava inkluzije romskih otrok v rednem oddelku in kombiniranem oddelku na izbrani osnovni šoli
  28. Maja Atelšek: Vloga vzgojitelja pri razvoju socialnih veščin otrok z avtističnimi motnjami
  29. Tadeja Kepe: Pomen zgodnje obravnave predšolskih otrok z ADHD
  30. Lara Slejko: Uporaba aktivne škatle pri delu z otrokom z avtistično motnjo
  31. Rebeka Škrilac: Prilagajanje likovnih dejavnosti otrokom s cerebralno paralizo
  32. Monika Grčar: Prepoznavanje specifičnih učnih težav pri predšolskih otrocih
  33. Tanja Medeot: Zgodnja obravnava otrok s spektrom avtističnih motenj
  34. Petra Zevnik: Spodbujanje pozornosti pri slabovidnem predšolskem otroku
  35. Kelly Bubnič: Vloga spremljevalke pri vključevanju otroka z aspergerjevim sindromom v vrtec
  36. Urška Zibelnik: Napredek otrok z govorno-jezikovno motnjo ob prisotnosti lutke
  37. Maruša Pavliha: Vloga multidisciplinarnega tima pri celostni zgodnji obravnavi predšolskih otrok s posebnimi potrebami
  38. Sara Del Pino: Primerjava zgodnje obravnave predšolskih otrok s posebnimi potrebami med slovenskimi vrtci in vrtci s slovenskim učnim jezikom v Italiji
  39. Inja Valant: Inkluzivno okolje in digitalna orodja v njem
  40. Metka Mihalič: Spolnost pri odraslih z motnjo v duševnem razvoju
  41. Monika Trafela: Prepoznavanje in obravnava predšolskih otrok z ADHD
  42. Taja Langus: Samozagovorništvo otrok s posebnimi potrebami

Druga dela (3)

  1. Karmen Drljić, Jana Suklan, Vanja Riccarda Kiswarday: Vpliv etnične identitete na razvoj rezilience pri mladostnikih iz priseljenskih družin
  2. Karmen Drljić, Aksinja Kermauner, Vanja Riccarda Kiswarday, Irena Lazar, Zrinka Mileusnić, Ivana Pintarič: Arheologija za vse
  3. Karmen Drljić, Vanja Riccarda Kiswarday: Razvijanje rezilientnosti študentov preko doživljanja izkušnje inkluzije na pedagoški praksi
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici