Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Alenka Čuš:
Pomen vzgoje in izobraževanja za vitalnost slovenske skupnosti v Torontu
Magistrska dela (10)
Doroteja Čebular:
Spodbujanje branja besedil v prvem razredu
Evita Tanko:
Tema istospolne ljubezni in književna vzgoja
Sanja Hribar:
Tipna slikanica - obravnava besedil v 1. triletju osnovne šole pri slovenščini
Maja Kerneža:
Stališča učiteljev slovenščine do uvajanja stripa kot literarno-likovne vrste besedila v književnovzgojni kurikulum in do uporabe stripa kot (produktivne) literarnodidaktične metode pri pouku književnosti
Rebeka Kobal:
Poustvarjalna obravnava domačega branja kot način za spodbujanje bralne motivacije dečkov
Manca Jelovčan:
Slovstvena folklora na razredni stopnji v osnovni šoli
Sara Ulaga:
Kako s pravljico obravnavati temo smrti
Ana Marija Han:
Uporaba slikanic kot reprezentacije problemskih situacij iz vsakodnevnega življenja
Anja Rajter:
Priredba mladinskega romana Bela past v lahko berljivo obliko
Ajda Zaplotnik:
Semiotična analiza glavnih likov v izbranih pravljicah bratov Grimm
Diplomska dela (55)
Simona Kavčič:
Vizualno podprta pripoved in Andersenova pravljica Snežna kraljica
Maja Prosen:
Jana Kolarič in njene lutke
Maja Kraner:
Slovenski mladostniki in branje literarnih del in filmskih tekstov skozi prizmo razlik med spoloma
Lara Lešnik:
Branje umetnostnega in naravoslovnega neumetnostnega besedila v vrtcu
Daša Bulatović:
Problemske teme v priporočilnih seznamih Pionirske - CMKK (2003-2012)
Valentina Bradaš:
Tema posebnih potreb v mladinski književnosti
Katja Pintar:
Sodobnost slikaniške govorice
Tjaša Sidar:
Interpretacija izbranih del pisatelja Roalda Dahla
Vanja Gerželj:
Tabujske teme med nominiranci za nagrado desetnica 2012
Tanja Dragar:
Dekliški liki v delih Nejke Omahen
Urša Kržišnik:
Tabujske teme v mladinski književnosti in njihov vpliv na otroka (ob izbranih besedilih Janje Vidmar)
Renata Gabrovec:
Vrtčevsko gledališče kot poustvarjalna metoda dela z besedilom: od pravljice do gledališke predstave
Jasmina Hebar:
Vloga slikanice pri vključevanju romskih otrok v vrtec na dvojezičnem območju
Sara Urbanija:
Interpretacija drugačnosti v mladinskih besedilih Helene Kraljič
Ana Kočevar:
Sodobnost slikaniške govorice (izbrani primeri slovenske slikanice med letoma 2003 in 2012)
Irena Strmšek Brumec:
Vrtčevsko gledališče kot poustvarjalna metoda dela z besedilom
Jožica Sušec:
Povezovanje družinskega branja z vrtcem
Evita Tanko:
Tema istospolne ljubezni v mladinski književnosti
Sara Ulaga:
Primerjava Grimmmovih pravljic ter risank, posnetih po njih
Monika Stöckl:
Razvijanje družinskega branja
Helena Kovač:
Spodbujanje branja koroških pripovedk v vrtcu
Sandra Langus:
Delo z nadarjenimi učenci pri pouku slovenščine
Martina Lenarčič:
Projekt "V objemu besed" v vrtcu Pivka
Uroš Stilin:
Nasilje kot problemska tema v slikanicah
Tina Mustavar:
Razvijanje družinske pismenosti s projektom "Mala knjižnica"
Tjaša Lotrič:
Vrtčevsko gledališče kot poustvarjalna metoda dela z besedilom (od pravljice do predstave)
Mojca Tomažič:
Mladinska književnost Ferija Lainščka
Nina Krmac:
Stališča učiteljev do poezije Srečka Kosovela
Marjeta Naglav:
Družinsko branje kot medijski dogodek
Špela Markovič:
Obravnava knjig s tematiko družine v vrtcu
Damjana Gortnar:
Povezava književne vzgoje in predopismenjevanja
Katja Blejc Turk:
Metoda dolgega branja v predšolskem obdobju
Rebeka Kobal:
Spodbujanje bralne motivacije dečkov z aktualizacijo književnega besedila
Špela Carli:
Porajajoča se pismenost v vrtcu
Ana Cukijati:
Spodbude literarnega ustvarjanja Pavline Pajk
Patricija Gornjec:
Povezava med abecerimami in predopismenjevanjem v predšolskem obobju
Katja Blazinšek:
Spodbujanje družinskega branja v 1. starostnem obdobju
Manca Turchetto:
Analiza izbranih pravljic pisateljice Slavice Uršič
Ana Lesjak:
Govorno nastopanje predšolskih otrok
Medina Tiganj Alrasheidi:
Med besedilom in vizualno podprto pripovedjo
Sara Ledinek:
Obravnava slikanic iz bralnega nahrbtnika
Jelena Dolenc:
Zbirke in zbiratelji ljudskega izročila v Tržiču
Daša Strugar:
Spodbujanje vidnega zaznavanja prek abstraktnih simbolov v starosti 1–2 leti
Urška Turk:
Slikanica kot izhodišče za pripovedovanje zgodbe
Ema Brodar:
Smrt in žalovanje v slovenskih slikanicah in zgodbah
Petra Sečen:
Dejavnosti ob slikanici Koko mesto za spodbujanje vidnega zaznavanja pri otrocih, starih 2–3 leta
Zala Čebular:
Perspektive v mladinski književnosti in sodelovanje škofjeloških knjižnic z lokalno skupnostjo
Damjana Pirc:
Vpliv branja na govorni razvoj v predšolskem obdobju
Sara Širec:
Kako vzgojitelji izbirajo kakovostne slikanice v vrtcu
Ida Hribar:
Pravljice Mire Mokriške ponovno oživijo
Sara Plevnik:
Spodbujanje družinskega branja v 1. starostnem obdobju
Nina Kuzmič:
Vpliv metod klasičnega branja in poslušanja pravljic na razumevanje besedila, motivacijo in interes
Marlena Fortuna:
Vpliv didaktičnih iger na jezikovni razvoj otrok v drugem starostnem obdobju
Marina Vrevc:
Vpliv tabujskih tem v mladinski književnosti na čustveni razvoj, družbeno zavedanje in vzgojo predšolskih otrok
Tanja Babić:
Obravnava ugank v drugem starostnem obdobju