Lupa

Statistics of RUP

A- | A+ | Print

Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.

PhD theses (2)

  1. Andreja Klančar: Vpliv uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije na pouk geometrije v osnovni šoli
  2. Lea Kozel: Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole

MSc theses (18)

  1. Vlasta Kukovec: Ustvarjalni gib pri učenju in poučevanju matematičnih vsebin od prvega do petega razreda osnovne šole
  2. Tadeja Andrejašič: Sodelovanje učiteljev razrednega pouka s šolsko svetovalno službo pri prepoznavanju in pomoči učencem z učnimi težavami pri matematiki
  3. Anja Zaletelj: Igraje v svet matematike
  4. Lara Krečič: Medpredmetno povezovanje matematike in naravoslovja v četrtem razredu osnovne šole
  5. Armin Vidmar: Kombinatorika med prosto igro v vrtcu
  6. Maja Maver: Gozd kot učno okolje za matematične vsebine
  7. Mateja Maljevac: Posebnosti kombiniranega pouka pri učenju matematike v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
  8. Irena Eržen: Spoznavanje matematičnih pojmov števil in vzorcev s pomočjo pravljic, lutk in ročnih spretnosti
  9. Sara Brčina: Matematična pismenost v 5. razredu osnovne šole
  10. Lucija Skarlovnik: Konstruktivistični pristop učenja in poučevanja matematike na razredni stopnji osnovne šole s perspektive učitelja
  11. Daša Jakop: Primerjalna analiza osnovnošolskega kurikula matematike na razredni stopnji v Sloveniji in na Norveškem
  12. Matej Grujić: Mnenja vzgojiteljev o izvajanju dejavnosti za razvoj matematične pismenosti v slovenskih vrtcih s poudarkom na geometrijskih dejavnostih v zunanjem okolju vrtca
  13. Tatiana Pavlova: Razvoj matematičnih predkonceptov in logičnih operacij predšolskih otrok z uporabo IT tehnologije
  14. Marjana Dovgan: Vzroki neuspešnosti učencev pri reševanju besedilnih nalog pri matematiki v 4. razredu osnovne šole
  15. Katja Klopčič: Mnenja vzgojiteljev o izvajanju dejavnosti za razvoj številskih predstav v predšolskem obdobju
  16. Maša Jezeršek: Analiza aritmetičnih sklopov v matematičnih učbenikih za 6. razred osnovne šole
  17. Tjaša Gračnar: Uspešnost učencev pri reševanju besedilnih nalog v drugem triletju
  18. Melisa Smajić: Stališča vzgojiteljev do ustvarjalnosti predšolskih otrok s posebnimi potrebami

BSc theses (61)

  1. Silvija Gal: Matematika v vrtcu in spoznavanje geometrijskih likov skozi igro
  2. Polonca Likar: Matematika v mestu
  3. Nina Krašovec: Orientacija v drugem starostnem obdobju
  4. Nina Škoberne: Možnosti povezovanja matematike z ostalimi področji v prvem starostnem obdobju
  5. Mateja Leben: Subitizacija v predšolskem obdobju
  6. Patricija Vogrinčič: Merjenje dolžine in mase v vrtcu
  7. Katarina Tratar: Načrtovanje matematičnih dejavnosti
  8. Mojca Merc: Spoznavanje geometrijskih oblik v predšolskem obdobju
  9. Simona Umek: Razvrščanje s pomočjo drevesnega prikaza
  10. Sabina Bajc: Razumevanje matematičnih vzorcev pri triletnih otrocih
  11. Žiga Kac: Spodbujanje matematičnega mišljenja preko igre - števila in štetje
  12. Martina Ferlan: Matematika v vrtcu in igre s subitizacijskimi karticami
  13. Martina Kosi: Učenje in spoznavanje matematičnih vsebin v naravi
  14. Tjaša Dovečar: Dejavnosti za razvoj številskih predstav v predšolskem obdobju
  15. Maša Jezeršek: Mednarodni matematični kenguru v prvem triletju
  16. Monika Fajfar: Števila v predšolskem obdobju
  17. Karmen Pintar: Vpeljevanje likov prek geometrijskih teles v vrtcu
  18. Tea Jurčević: Štetje skozi didaktično igro v drugem starostnem obdobju
  19. Tjaša Gračnar: Analiza besedilnih nalog pri nacionalnem preverjanju znanja v 6. razredu
  20. Maruša Trope Naglič: Obdelava podatkov preko grafičnih prikazov v vrtcu
  21. Laura Jakopin: Dejavnosti za razvoj številskih pojmov v predšolskem obdobju
  22. Jožica Grmič: Simetrija v predšolskem obdobju
  23. Aleksandra Jankovec: Razvoj številskih predstav v predšolskem obdobju
  24. Nina Šonc: Spoznavanje števil in štetja skozi didaktične igre
  25. Tanja Žele: Liki in telesa iz naravnih materialov
  26. Barbara Jurjevič: Razvrščanje v predšolskem obdobju
  27. Patricija Pohorec: Razvrščanje v Carrollov prikaz po Brunerjevem modelu v drugem starostnem obdobju
  28. Nina Novak: Uporaba didaktičnih gradiv pri izvajanju matematičnih dejavnosti v vrtcu
  29. Blanka Ilovar: Mnenja vzgojiteljev o vlogi didaktičnih pripomočkov za razvoj številskih predstav
  30. Doroteja Kramaršič: Dejavnosti za razvoj geometrijskih pojmov v predšolskem obdobju
  31. Melita Turk: Mnenja vzgojiteljev o dejavnostih za razvoj matematičnega mišljenja v predšolskem obdobju
  32. Mary Otilija Mrhar: Spodbujanje matematičnega mišljenja v prvem starostnem obdobju
  33. Tia Patricia Baš: Prikazi v predšolskem obdobju
  34. Barbara Urbanč: Mnenja vzgojiteljev do spodbujanja ustvarjalnosti pri matematičnih dejavnostih v vrtcu
  35. Anja Laznik: Zbirka geometrijskih oblik v vrtcu za predšolske otroke
  36. Sonja Zavšek: Merjenje mase v vrtcu
  37. Eva Razdrh: Merjenje s standardnimi in nestandardnimi merskimi enotami v vrtcu
  38. Oriana Gregorčič: Matematika v naravi
  39. Teja Hribar: Obravnavanje števil in štetja v prvem razredu OŠ s prilagojenim programom z enakovrednim izobrazbenim standardom
  40. Tjaša Rednak: Uspešnost razvrščanja pri otrocih, starih od pet do šest let
  41. Adrijana Bizjan: Razvoj predpojmov verjetnosti v predšolskem obdobju
  42. Anja Preložnik: Stališča vzgojiteljev o izvajanju dejavnosti s področja matematike v prvem in drugem starostnem obdobju v vrtcu
  43. Julijana Kerezović: Prepoznavanje geometrijskih oblik v predšolskem obdobju
  44. Kaja Špacapan: Pomen dejavnosti v naravi za razvoj matematičnih predkonceptov pri predšolskih otrocih
  45. Urška Poklukar: Uporaba subitizacijskih kartic in drugih didaktičnih pripomočkov pri razvoju pojmovanja števil v predšolskem obdobju
  46. Zala Zaman: Mnenja vzgojiteljev o pomenu matematičnih dejavnosti pri razvoju pojma število
  47. Katjuša Naglič: Štetje v vrtcu med dve- in triletniki
  48. Hana Burkat: Razvoj matematičnih pojmov in predpojmov pri otrocih starih 1 do 3 let
  49. Laura Zadnikar: Vozimo po poteh matematike
  50. Maša Kepic: Vzorci pri malčkih starih od 2 do 3 let
  51. Tina Strmljan: Spoznavanje matematičnih predkonceptov v naravi in v igralnici z načrtovanimi dejavnostmi
  52. Katja Radakovič: Pojem simetrija v prvem razredu
  53. Barbara Podpečan: Merjenje prostornine v vrtcu
  54. Špela Povšnar: Prepoznavanje in poimenovanje geometrijskih teles v drugem starostnem obdobju
  55. Sara Kovačević: Kako predšolski otroci razumejo čas
  56. Blaž Lešek: Ocenjevanje količin v predšolskem obdobju
  57. Sara Krašovec: Merjenje različnih količin v vrtrcu
  58. Klara Levičnik: Napredovanje otrokovega matematičnega razmišljanja s pomočjo didaktičnih iger
  59. Saša Plaskan: Merjenje dolžine po metodičnih korakih v 2. starostnem obdobju
  60. Vesna Perko: Vključevanje predšolskega otroka s posebnimi potrebami v matematične dejavnosti
  61. Tina Rajsar: Uporaba malih inštrumentov v vrtcu

Other documents (3)

  1. Amalija Žakelj: Teachers' views on types of support provided for pupils with learning disabilities
  2. Daniel Doz, Amalija Žakelj, Mara Cotič: Inquiry‑based learning in Grade 9 mathematics
  3. Amalija Žakelj, Tina Štemberger, Andreja Klančar: An empirical study on basic and conceptual knowledge, procedural knowledge and problem solving among primary school students
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica