Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (2)
Andreja Klančar:
Vpliv uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije na pouk geometrije v osnovni šoli
Lea Kozel:
Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole
MSc theses (14)
Vlasta Kukovec:
Ustvarjalni gib pri učenju in poučevanju matematičnih vsebin od prvega do petega razreda osnovne šole
Tadeja Andrejašič:
Sodelovanje učiteljev razrednega pouka s šolsko svetovalno službo pri prepoznavanju in pomoči učencem z učnimi težavami pri matematiki
Anja Zaletelj:
Igraje v svet matematike
Lara Krečič:
Medpredmetno povezovanje matematike in naravoslovja v četrtem razredu osnovne šole
Armin Vidmar:
Kombinatorika med prosto igro v vrtcu
Maja Maver:
Gozd kot učno okolje za matematične vsebine
Mateja Maljevac:
Posebnosti kombiniranega pouka pri učenju matematike v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Irena Eržen:
Spoznavanje matematičnih pojmov števil in vzorcev s pomočjo pravljic, lutk in ročnih spretnosti
Sara Brčina:
Matematična pismenost v 5. razredu osnovne šole
Lucija Skarlovnik:
Konstruktivistični pristop učenja in poučevanja matematike na razredni stopnji osnovne šole s perspektive učitelja
Daša Jakop:
Primerjalna analiza osnovnošolskega kurikula matematike na razredni stopnji v Sloveniji in na Norveškem
Matej Grujić:
Mnenja vzgojiteljev o izvajanju dejavnosti za razvoj matematične pismenosti v slovenskih vrtcih s poudarkom na geometrijskih dejavnostih v zunanjem okolju vrtca
Tatiana Pavlova:
Razvoj matematičnih predkonceptov in logičnih operacij predšolskih otrok z uporabo IT tehnologije
Marjana Dovgan:
Vzroki neuspešnosti učencev pri reševanju besedilnih nalog pri matematiki v 4. razredu osnovne šole
BSc theses (56)
Silvija Gal:
Matematika v vrtcu in spoznavanje geometrijskih likov skozi igro
Polonca Likar:
Matematika v mestu
Nina Krašovec:
Orientacija v drugem starostnem obdobju
Nina Škoberne:
Možnosti povezovanja matematike z ostalimi področji v prvem starostnem obdobju
Mateja Leben:
Subitizacija v predšolskem obdobju
Patricija Vogrinčič:
Merjenje dolžine in mase v vrtcu
Katarina Tratar:
Načrtovanje matematičnih dejavnosti
Mojca Merc:
Spoznavanje geometrijskih oblik v predšolskem obdobju
Simona Umek:
Razvrščanje s pomočjo drevesnega prikaza
Sabina Bajc:
Razumevanje matematičnih vzorcev pri triletnih otrocih
Žiga Kac:
Spodbujanje matematičnega mišljenja preko igre - števila in štetje
Martina Ferlan:
Matematika v vrtcu in igre s subitizacijskimi karticami
Martina Kosi:
Učenje in spoznavanje matematičnih vsebin v naravi
Tjaša Dovečar:
Dejavnosti za razvoj številskih predstav v predšolskem obdobju
Maša Jezeršek:
Mednarodni matematični kenguru v prvem triletju
Monika Fajfar:
Števila v predšolskem obdobju
Karmen Pintar:
Vpeljevanje likov prek geometrijskih teles v vrtcu
Tea Jurčević:
Štetje skozi didaktično igro v drugem starostnem obdobju
Tjaša Gračnar:
Analiza besedilnih nalog pri nacionalnem preverjanju znanja v 6. razredu
Maruša Trope Naglič:
Obdelava podatkov preko grafičnih prikazov v vrtcu
Laura Jakopin:
Dejavnosti za razvoj številskih pojmov v predšolskem obdobju
Jožica Grmič:
Simetrija v predšolskem obdobju
Aleksandra Jankovec:
Razvoj številskih predstav v predšolskem obdobju
Nina Šonc:
Spoznavanje števil in štetja skozi didaktične igre
Tanja Žele:
Liki in telesa iz naravnih materialov
Barbara Jurjevič:
Razvrščanje v predšolskem obdobju
Patricija Pohorec:
Razvrščanje v Carrollov prikaz po Brunerjevem modelu v drugem starostnem obdobju
Nina Novak:
Uporaba didaktičnih gradiv pri izvajanju matematičnih dejavnosti v vrtcu
Blanka Ilovar:
Mnenja vzgojiteljev o vlogi didaktičnih pripomočkov za razvoj številskih predstav
Doroteja Kramaršič:
Dejavnosti za razvoj geometrijskih pojmov v predšolskem obdobju
Melita Turk:
Mnenja vzgojiteljev o dejavnostih za razvoj matematičnega mišljenja v predšolskem obdobju
Mary Otilija Mrhar:
Spodbujanje matematičnega mišljenja v prvem starostnem obdobju
Tia Patricia Baš:
Prikazi v predšolskem obdobju
Barbara Urbanč:
Mnenja vzgojiteljev do spodbujanja ustvarjalnosti pri matematičnih dejavnostih v vrtcu
Anja Laznik:
Zbirka geometrijskih oblik v vrtcu za predšolske otroke
Sonja Zavšek:
Merjenje mase v vrtcu
Eva Razdrh:
Merjenje s standardnimi in nestandardnimi merskimi enotami v vrtcu
Oriana Gregorčič:
Matematika v naravi
Teja Hribar:
Obravnavanje števil in štetja v prvem razredu OŠ s prilagojenim programom z enakovrednim izobrazbenim standardom
Tjaša Rednak:
Uspešnost razvrščanja pri otrocih, starih od pet do šest let
Adrijana Bizjan:
Razvoj predpojmov verjetnosti v predšolskem obdobju
Anja Preložnik:
Stališča vzgojiteljev o izvajanju dejavnosti s področja matematike v prvem in drugem starostnem obdobju v vrtcu
Julijana Kerezović:
Prepoznavanje geometrijskih oblik v predšolskem obdobju
Kaja Špacapan:
Pomen dejavnosti v naravi za razvoj matematičnih predkonceptov pri predšolskih otrocih
Urška Poklukar:
Uporaba subitizacijskih kartic in drugih didaktičnih pripomočkov pri razvoju pojmovanja števil v predšolskem obdobju
Zala Zaman:
Mnenja vzgojiteljev o pomenu matematičnih dejavnosti pri razvoju pojma število
Katjuša Naglič:
Štetje v vrtcu med dve- in triletniki
Hana Burkat:
Razvoj matematičnih pojmov in predpojmov pri otrocih starih 1 do 3 let
Laura Zadnikar:
Vozimo po poteh matematike
Maša Kepic:
Vzorci pri malčkih starih od 2 do 3 let
Tina Strmljan:
Spoznavanje matematičnih predkonceptov v naravi in v igralnici z načrtovanimi dejavnostmi
Katja Radakovič:
Pojem simetrija v prvem razredu
Barbara Podpečan:
Merjenje prostornine v vrtcu
Špela Povšnar:
Prepoznavanje in poimenovanje geometrijskih teles v drugem starostnem obdobju
Sara Kovačević:
Kako predšolski otroci razumejo čas
Blaž Lešek:
Ocenjevanje količin v predšolskem obdobju
Other documents (1)
Amalija Žakelj:
Teachers' views on types of support provided for pupils with learning disabilities