Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (2)
Andreja Klančar:
Vpliv uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije na pouk geometrije v osnovni šoli
Lea Kozel:
Kognitivno-konstruktivistični model pouka matematike v 1. triletju osnovne šole
Magistrska dela (14)
Vlasta Kukovec:
Ustvarjalni gib pri učenju in poučevanju matematičnih vsebin od prvega do petega razreda osnovne šole
Tadeja Andrejašič:
Sodelovanje učiteljev razrednega pouka s šolsko svetovalno službo pri prepoznavanju in pomoči učencem z učnimi težavami pri matematiki
Anja Zaletelj:
Igraje v svet matematike
Lara Krečič:
Medpredmetno povezovanje matematike in naravoslovja v četrtem razredu osnovne šole
Armin Vidmar:
Kombinatorika med prosto igro v vrtcu
Maja Maver:
Gozd kot učno okolje za matematične vsebine
Mateja Maljevac:
Posebnosti kombiniranega pouka pri učenju matematike v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Irena Eržen:
Spoznavanje matematičnih pojmov števil in vzorcev s pomočjo pravljic, lutk in ročnih spretnosti
Sara Brčina:
Matematična pismenost v 5. razredu osnovne šole
Lucija Skarlovnik:
Konstruktivistični pristop učenja in poučevanja matematike na razredni stopnji osnovne šole s perspektive učitelja
Daša Jakop:
Primerjalna analiza osnovnošolskega kurikula matematike na razredni stopnji v Sloveniji in na Norveškem
Matej Grujić:
Mnenja vzgojiteljev o izvajanju dejavnosti za razvoj matematične pismenosti v slovenskih vrtcih s poudarkom na geometrijskih dejavnostih v zunanjem okolju vrtca
Tatiana Pavlova:
Razvoj matematičnih predkonceptov in logičnih operacij predšolskih otrok z uporabo IT tehnologije
Marjana Dovgan:
Vzroki neuspešnosti učencev pri reševanju besedilnih nalog pri matematiki v 4. razredu osnovne šole
Diplomska dela (56)
Silvija Gal:
Matematika v vrtcu in spoznavanje geometrijskih likov skozi igro
Polonca Likar:
Matematika v mestu
Nina Krašovec:
Orientacija v drugem starostnem obdobju
Nina Škoberne:
Možnosti povezovanja matematike z ostalimi področji v prvem starostnem obdobju
Mateja Leben:
Subitizacija v predšolskem obdobju
Patricija Vogrinčič:
Merjenje dolžine in mase v vrtcu
Katarina Tratar:
Načrtovanje matematičnih dejavnosti
Mojca Merc:
Spoznavanje geometrijskih oblik v predšolskem obdobju
Simona Umek:
Razvrščanje s pomočjo drevesnega prikaza
Sabina Bajc:
Razumevanje matematičnih vzorcev pri triletnih otrocih
Žiga Kac:
Spodbujanje matematičnega mišljenja preko igre - števila in štetje
Martina Ferlan:
Matematika v vrtcu in igre s subitizacijskimi karticami
Martina Kosi:
Učenje in spoznavanje matematičnih vsebin v naravi
Tjaša Dovečar:
Dejavnosti za razvoj številskih predstav v predšolskem obdobju
Maša Jezeršek:
Mednarodni matematični kenguru v prvem triletju
Monika Fajfar:
Števila v predšolskem obdobju
Karmen Pintar:
Vpeljevanje likov prek geometrijskih teles v vrtcu
Tea Jurčević:
Štetje skozi didaktično igro v drugem starostnem obdobju
Tjaša Gračnar:
Analiza besedilnih nalog pri nacionalnem preverjanju znanja v 6. razredu
Maruša Trope Naglič:
Obdelava podatkov preko grafičnih prikazov v vrtcu
Laura Jakopin:
Dejavnosti za razvoj številskih pojmov v predšolskem obdobju
Jožica Grmič:
Simetrija v predšolskem obdobju
Aleksandra Jankovec:
Razvoj številskih predstav v predšolskem obdobju
Nina Šonc:
Spoznavanje števil in štetja skozi didaktične igre
Tanja Žele:
Liki in telesa iz naravnih materialov
Barbara Jurjevič:
Razvrščanje v predšolskem obdobju
Patricija Pohorec:
Razvrščanje v Carrollov prikaz po Brunerjevem modelu v drugem starostnem obdobju
Nina Novak:
Uporaba didaktičnih gradiv pri izvajanju matematičnih dejavnosti v vrtcu
Blanka Ilovar:
Mnenja vzgojiteljev o vlogi didaktičnih pripomočkov za razvoj številskih predstav
Doroteja Kramaršič:
Dejavnosti za razvoj geometrijskih pojmov v predšolskem obdobju
Melita Turk:
Mnenja vzgojiteljev o dejavnostih za razvoj matematičnega mišljenja v predšolskem obdobju
Mary Otilija Mrhar:
Spodbujanje matematičnega mišljenja v prvem starostnem obdobju
Tia Patricia Baš:
Prikazi v predšolskem obdobju
Barbara Urbanč:
Mnenja vzgojiteljev do spodbujanja ustvarjalnosti pri matematičnih dejavnostih v vrtcu
Anja Laznik:
Zbirka geometrijskih oblik v vrtcu za predšolske otroke
Sonja Zavšek:
Merjenje mase v vrtcu
Eva Razdrh:
Merjenje s standardnimi in nestandardnimi merskimi enotami v vrtcu
Oriana Gregorčič:
Matematika v naravi
Teja Hribar:
Obravnavanje števil in štetja v prvem razredu OŠ s prilagojenim programom z enakovrednim izobrazbenim standardom
Tjaša Rednak:
Uspešnost razvrščanja pri otrocih, starih od pet do šest let
Adrijana Bizjan:
Razvoj predpojmov verjetnosti v predšolskem obdobju
Anja Preložnik:
Stališča vzgojiteljev o izvajanju dejavnosti s področja matematike v prvem in drugem starostnem obdobju v vrtcu
Julijana Kerezović:
Prepoznavanje geometrijskih oblik v predšolskem obdobju
Kaja Špacapan:
Pomen dejavnosti v naravi za razvoj matematičnih predkonceptov pri predšolskih otrocih
Urška Poklukar:
Uporaba subitizacijskih kartic in drugih didaktičnih pripomočkov pri razvoju pojmovanja števil v predšolskem obdobju
Zala Zaman:
Mnenja vzgojiteljev o pomenu matematičnih dejavnosti pri razvoju pojma število
Katjuša Naglič:
Štetje v vrtcu med dve- in triletniki
Hana Burkat:
Razvoj matematičnih pojmov in predpojmov pri otrocih starih 1 do 3 let
Laura Zadnikar:
Vozimo po poteh matematike
Maša Kepic:
Vzorci pri malčkih starih od 2 do 3 let
Tina Strmljan:
Spoznavanje matematičnih predkonceptov v naravi in v igralnici z načrtovanimi dejavnostmi
Katja Radakovič:
Pojem simetrija v prvem razredu
Barbara Podpečan:
Merjenje prostornine v vrtcu
Špela Povšnar:
Prepoznavanje in poimenovanje geometrijskih teles v drugem starostnem obdobju
Sara Kovačević:
Kako predšolski otroci razumejo čas
Blaž Lešek:
Ocenjevanje količin v predšolskem obdobju
Druga dela (1)
Amalija Žakelj:
Teachers' views on types of support provided for pupils with learning disabilities