Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
SLO
Login
Search
Browsing
Upload document
Statistics
RUP
FAMNIT - Faculty of Mathematics, Science and Information Technologies
FHŠ - Faculty of Humanities
FM - Faculty of Management
FTŠ Turistica - Turistica – College of Tourism Portorož
FVZ - Faculty of Health Sciences
IAM - Andrej Marušič Institute
PEF - Faculty of Education
UPR - University of Primorska
ZUP - University of Primorska Press
COBISS
University of Primorska, University Library - all departments
First page
/
Statistics of RUP
Statistics of RUP
A-
|
A+
|
Print
Basic
Files
Mentor
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (8)
Sandra Kadum-Bošnjak:
Sustavno uređenje darovitosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja
Iztok Retar:
Razvoj modela strukture kompetenc športnega menedžerja kot izhodišče za vseživljenjsko učenje
Nina Krmac:
Smernice za razvoj kompetenčnega okvirja kariernih svetovalcev na univerzah
Sabina Ličen:
Identifikacija, opredelitev in presoja možnosti vpeljave univerzalnih poklicnih kompetenc medicinskih sester v stroko zdravstvene nege v Sloveniji
Silvo Šinkovec:
Vzgojni načrt v vlogi spodbujanja celostnega razvoja osebnosti učencev
Mojca Kralj:
Vpliv izobraževanja vodij za komunikacijske in vodstvene kompetence na delovno učinkovitost in motivacijo zaposlenih
Helena Halas:
Vpliv vodenja šole na profesionalni razvoj učiteljev in šolskih svetovalnih delavcev
Tamara Štemberger Kolnik:
Dejavniki spodbujanja zdravstvene pismenosti
MSc theses (43)
Tina Cvar:
Dejavniki in vrednote pri poklicnem odločanju učencev na "podeželski" osnovni šoli - s poudarkom na naraoslovju in tehniki
Peter Mihelčič:
Implementacija EFQM modela na področju višjega strokovnega šolstva
Anita Govc:
Vloga šolskega managementa pri zmanjševanju krize poklicnega šolstva
Nina Krmac:
Osveščenost in potrebe odraslih v Obalno-kraški regiji po izobraževanju
Kristina Kuhanec:
Uporaba GE-HRM metode pri svetovanju karierne poti
Anita Čretnik:
Vseživljenjsko učenje učiteljev podaljšanega bivanja
Marina Brankovič:
Uporaba družbenih omrežij pri procesu zaposlovanja in iskanja zaposlitve
Sara Bratina:
Poklicna izgorelost na delovnem mestu
Ana Lokar:
Razlike v znanju med klasičnim poučevanjem in poučevanjem s pomočjo elementov montessori pedagogike
Nastja Glušič:
Kroženje delovnega mesta kot sodobna metoda razvijanja kadrov znotraj podjetja
Blaženka Rota:
Osnovnošolski izobraževalni sistem kot temeljni gradnik razvoja zdravstvene pismenosti v dužbi
Lovro Gantar:
Novi model poučevanja in učenja v slovenskih osnovnih šolah
Tomi Samec:
Prekinitev delovnega razmerja zaposlenemu s statusom delovnega invalida
Irena Tozan:
Kompetence nekaterih raziskovalcev za vodenje raziskovalno-razvojnih projektov
Mateja Gladek:
Spodbujanje samostojnega opravljanja domačega dela učencev
Jennifer Antonini:
Mnenja učiteljev o izvajanju likovne umetnosti pri učencih s posebnimi potrebami
Sara Tavčar:
Ugotavljanje in preprečevanje izgorevanja zaposlenih v vzgoji in izobraževanju
Mojca Adamlje:
Konstruktivno reševanje konfliktov z vrstniško mediacijo v osnovni šoli
Valeria Kraševec:
Vpliv neformalnega izobraževanja na razvoj kompetenc kariernih svetovalcev ZRSZ
Miha Klanjšček:
Otrokovo dojemanje vzgojnih ukrepov svojih staršev
Sara Bičič:
Vpliv obsega in vsebine delovnih nalog na razvoj izgorelosti na primeru vzgojiteljic v vrtcu
Martina Goljuf:
Učno gradivo na področju spoznavanja okolja za posebni program vzgoje in izobraževanja
Tjaša Kodelja:
Mobing med pedagoškimi delavci
Tjaša Kojič:
Osebnost in nadaljnje izobraževanje pedagoških delavcev
Mateja Štih, Damjana Zupanc:
Praktično pedagoško usposabljanje študentov v vrtcu
Sandra Škripec:
Vloga učitelja pri pripravi individualiziranega programa otrok s posebnimi potrebami
Erika Kobal:
Možnosti zaposlovanja odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju
Simona Meden:
Sodobna družina v soočanju z epidemijo covid-19 na Notranjskem
Tjaša Rihar:
Otrokocentričnost kot sodoben vzgojni trend in njegovi vplivi na otroke
Petra Ovčjak:
Didaktična igra za urjenje socialnih veščin
Lara Marolt:
Kompetentnost profilov zaposlenih v šolski svetovalni službi za pomoč osebam, ki se samopoškodujejo
Veronika Kastelic:
Soočanje učiteljev z nezaupanjem staršev
Tina Vičič:
Vloga zunanjega videza pri iskanju zaposlitve
Klemen Jelenc:
Pozitivni stres in izgorelost razrednih učiteljev
Andreja Slavic:
Vpliv novodobnih tehnologij na trg delovne sile in ukrepi za uspešno spopadanje s spremembami
Tjaša Šmid:
Stališča pedagoških delavcev do sistemske ureditve delovnega mesta spremljevalca otrok s posebnimi potrebami
Tadej Šarkozi:
Razširjenost zasvojenosti z družbenimi omrežji med mladimi
Tjaša Jereb:
Stališča pedagoških delavcev in staršev o sodelovanju pri dodatni strokovni pomoči otrokom s posebnimi potrebami
Adele Peršiko:
Predupokojitveni seminarji kot priprava na kakovostno starost
Veronika Bevk:
Motivi sezonsko zaposlenih animatorjev v ameriškem poletnem kampu za njihovo večletno sodelovanje s poletnim kampom
Lara Huzjan:
Pomen usvojenih mehkih veščin za razvijalce programske opreme
Kaja Arh:
Šola za starše za osebe z gibalno oviranostjo
Kaja Cunk:
Družbeno inoviranje v edukacijskih politikah Republike Slovenije
BSc theses (96)
Mateja Starc:
Medgeneracijsko sodelovanje v vrtcu
Martina Petrič:
Uvajanje formativnega spremljanja v vzgojno-izobraževalni proces - študija primera
Nika Colja:
Razvoj poklicne kariere študentov pedagoške smeri s pomočjo priložnostnega učenja
Eva Vavroš:
Razvijanje čustvene inteligence v osnovni šoli
Andreja Jablanovec:
Vpliv zamrznitve napredovanja v plačne razrede in nazive učiteljev v vzgoji in izobraževanju
Maja Odar:
Neoliberalizem in kriza vrednot v šolstvu: primerjava javne in zasebne gimnazije
Anja Palčič:
Sodelovanje centra za socialno delo in osnovne šole pri reševanju težav osnovnošolskih učencev
Špela Vozel:
Vpliv mobinga na osebno in družinsko življenje posameznika
Andreja Melink:
Načini učinkovitega spoprijemanja s stresom pri učiteljih
Sanja Kelhar:
Pogled vodstva vzgojno-izobraževalnih zavodov na zaposlovanje novih pedagoških delavcev - primer občine Krško
Barbara Korošec:
Izbor zunanjih izvajalcev v programu neformalnega učenja športa otrok
Marjanca Namestnik:
Pogled učiteljev na vpliv otroške literature na otrokov govorni razvoj
Tjaša Ban:
Vpliv izpostavljenosti dvojezičnosti v predšolskem obdobju na govorno-jezikovne zmožnosti
Simona Meden:
Oblikovanje vzgojnih konceptov sodobnih staršev
Tjaša Hlebar:
NPK kot rešitev na spremenjenem trgu dela za odrasle
Melita Honomihl:
Empatija vzgojiteljev - moralni razvoj in disciplina predšolskih otrok
Leja Zajc:
Vloga staršev pri izdelavi individualiziranega programa otrok s posebnimi potrebami v osnovnih šolah
Mateja Gladek:
Vloga domačih nalog pri spodbujanju samostojnosti in odgovornosti
Veronica Sedevcic:
Vloga učiteljev pri razvoju hiperaktivnih otrok
Špela Hadalin:
Ugotavljanje uspešnosti programa PUM-O Koper
Kristina Ušaj:
Motivacija in delovna uspešnost zaposlenih na osnovni šoli
Nika Gabrijelčič:
Vpliv varušk au pair na otrokovo percepcijo zanj pomembnega drugega
Veronika Trbižan:
Pričakovanja o sodelovanju staršev in učiteljev na osnovni šoli s prilagojenim programom
Špela Tomšič:
Uporaba ustvarjalnih pristopov šolskih svetovalnih delavcev pri delu z učno težavnimi učenci
Lara Huzjan:
Spopadanje učiteljev s stresom s pomočjo čuječnosti
Tjaša Jereb:
Učna obremenjenost osnovnošolskih otrok
Maja Kavar:
Vloga šolskih strokovnih delavcev pri prepoznavanju in preventivi motenj hranjenja med osnovnošolci
Karolina Pajek:
Vzgoja vzgojitelja pri spodbujanju samostojnosti pri predšolskih otrocih
Katja Čefarin:
Odnos učencev do šolske svetovalne službe
Klemen Jelenc:
Stres razrednih učiteljev v osnovnih šolah
Marina Brankovič:
Potrebe po andragoško svetovalnem delu v formalnem izobraževanju odraslih
Romina Mišigoj:
Uporaba učnih metod in oblik pri rednem in izrednem študiju
Sandra Škripec:
Sodelovanje učiteljev s starši otrok s posebnimi potrebami
Neža Hočevar:
Stališče študentov razrednega pouka o telesnem kaznovanju otrok
Vita Kocet:
Bralna motivacija v drugem razredu jutranjega varstva
Sonja Gruden:
Vpliv družine na nastanek čustveno-vedenjskih motenj
Nina Brecelj:
Pristopi nevladnih organizacij k socialnem vključevanju oseb s težavami z duševnim zdravjem
Nina Metelko:
Povratništvo - vloga in pomen pedagoga v zaporu
Valentina Debelak:
Primerjava organizacije dietne prehrane v javnih in zasebnih osnovnih šolah
Tjaša Starič:
Prikrita diskriminacija med obsojenci v zavodu za prestajanje kazni zapora Dob in ukrepi strokovnih delavcev za odkrivanje in odpravljanje le-te
Lara Marolt:
Sprožilci samooškodovalnega vedenja
Tjaša Mele:
Vplivi terapevtskega psa v šoli
Manca Hotko:
Vpliv samopodobe in identitete na učno uspešnost v mladostništvu
Anja Zupanc:
Vpisovanje otrok z Downovim sindromom v redno osnovno šolo
Dijana Grujić:
Inkluzija otroka s posebnimi potrebami v zasebno varstvo po metodah Montessori
Sara Zelinšček:
Vključevanje otrok z ADHD v socialno okolje
Veronika Bevk:
Psihosocialni položaj učencev
Katja Globočnik:
Izobraževanje in usposabljanje zaposlenih na Ljudski univerzi Kranj
Tadeja Bonča:
Kako skozi igro opazujemo spoznavni razvoj predšolskega otroka
Maša Cizerl:
Nevarnosti in zloraba spletnih socialnih omrežij med otroki in mladostniki
Sara Lenasi:
Vpliv stresa na zdravje
Elvedina Hodžić:
Vpliv pedagoškega dela učitelja na pojav motečega vedenja
Ana Turel:
Socialni položaj učencev z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
Anamarija Levstek:
Mladi in spolna vzgoja v osnovni šoli
Urška Janežič:
Prilagajanje pouka otrokom z motnjo ADHD
Natalija Krulec:
Vloga vzgojitelja v domu otrok s posebnimi potrebami
Žana Semič:
Dejavniki socialno pedagoškega dela strokovnih delavcev kriznega centra za otroke in mladostnike v primeru družinskega nasilja nad otrokom
Sanja Vuković:
Uporaba MNRI metode pri otrocih z avtistično motnjo
Petra Kalan:
Poklicno usmerjanje otrok s posebnimi potrebami
Janja Razingar:
Odnos kot temelj vzgoje mladih
Kiti Gomilšček:
Empatija v pedagoškem poklicu
Rene Knedl:
Pravni vidik ravnateljevanja v osnovni šoli
Lejla Bešić:
Medvrstniško nasilje v povezavi z učenci priseljenci
Tina Holobar:
Soočanje s stresom pri osnovnošolskih učiteljih v času poučevanja na daljavo
Lejla Šumić:
Vpliv samopodobe na učni uspeh
Kristina Krže:
Pogled vzgojiteljev na prednosti in slabosti pedagogike montessori
Tina Bukovič:
Sodelovanje šolske svetovalne službe in CSD pri preprečevanju nasilja v družini
Klara Horvat:
Vpliv življenja na vzgojo otroka
Anja Miklič:
Vpliv družine in vrtca na primarno socializacijo predšolskega otroka
Maša Šilar:
Ženske v islamu
Hana Drofenik:
Usposobljenost pedagoških delavcev v osnovni šoli za delo z otroki s posebnimi potrebami
Marina Trojar Kular:
Vpliv kompetenc tabornikov na razvoj kariere v vzgoji in izobraževanju
Anđela Toprek:
Vloga in položaj učitelja na bolnišnični šoli
Isabella Godejša:
Vpliv znanja in izkušenj vzgojiteljev in učiteljev o motnji ADHD na prilagajanje vzgojno izobraževalnega procesa
Tjaša Jezeršek:
Vloga šolske svetovalne službe pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami
Tina Kordič:
Vpliv socialnih omrežij na samopodobo mladostnikov
Blažka Zalašček:
Prepoznavanje in reševanje mobinga na delovnem mestu
Iva Gavran:
Razvijanje večjezičnosti pri predšolskih otrocih v okviru Montessori pedagogike
Anja Obrekar:
Žalovanje staršev ob smrti otroka (usmerjeno na bolezen rak)
Rebeka Kocjančič:
Stres in izgorelost na delovnem mestu
Zala Škrabelj:
Problematika "socialnega brezdelja" pri sodelovalnem učenju
Maruša Mesarič:
Odklanjanje šole pri dijakih srednjih šol in vloga šolske svetovalne službe
Hana Turnšek:
Prilagoditve za priseljene otroke z govorno-jezikovno motnjo
Maja Bećirović:
Primerjava in analiza položaja romskih otrok v slovenskem in srbskem izobraževalnem sistemu
Špela Lah:
Zvočna pot v gozdu
Doroteja Kerman:
Vpliv kakovosti vrtca na razvoj otrok
Sara Zupan:
Razredna klima in učna uspešnost učencev
Ema Mihič:
Spalne navade dijakov
Sara Hlebš:
Učenci s specifičnimi učnimi težavami v osnovni šoli
Anja Simić:
Nogometni trener kot pedagog
Lara Vončina:
Razvoj govora pri otroku z motnjo avtističnega spektra – študija primera
Nika Piškur Zorič:
Delo z gluhimi in naglušnimi otroki v osnovnih šolah na Hrvaškem
Veronika Kojić:
Samopomoč med mladimi z vedenjskimi odvisnostmi – od interneta in socialnih omrežij
Urška Prosenc:
Vpliv terapevtskih živali na počutje človeka
Laura Ruedl:
Učitelj kot motivator v razredu
Anamarija Sevšek:
Raziskovanje povezave med družinsko pismenostjo, socialno-ekonomskim statusom družine in bralno pismenostjo otrok
Other documents (8)
Dejan Hozjan:
European qualifications framework influences on a national framework
Dejan Hozjan:
Model razvijanja socialne kohezivnosti v vzgoji in izobraževanju
Dejan Hozjan:
Andragogika
Dejan Hozjan, Nina Krmac:
Analiza rezultatov vprašalnika o kakovosti študijskega programa Izobraževanje odraslih in razvoj kariere za študijsko leto 2014/2015
Dejan Hozjan:
Predgovor
Dejan Hozjan:
Sistemski vidiki priznavanja neformalnega in priložnostnega učenja
Strokovne podlage za oblikovanje socialne kohezivnosti v vzgoji in izobraževanju
Razvijanje kakovosti na Univerzi na Primorskem