Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (8)
Sandra Kadum-Bošnjak:
Sustavno uređenje darovitosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja
Iztok Retar:
Razvoj modela strukture kompetenc športnega menedžerja kot izhodišče za vseživljenjsko učenje
Nina Krmac:
Smernice za razvoj kompetenčnega okvirja kariernih svetovalcev na univerzah
Sabina Ličen:
Identifikacija, opredelitev in presoja možnosti vpeljave univerzalnih poklicnih kompetenc medicinskih sester v stroko zdravstvene nege v Sloveniji
Silvo Šinkovec:
Vzgojni načrt v vlogi spodbujanja celostnega razvoja osebnosti učencev
Mojca Kralj:
Vpliv izobraževanja vodij za komunikacijske in vodstvene kompetence na delovno učinkovitost in motivacijo zaposlenih
Helena Halas:
Vpliv vodenja šole na profesionalni razvoj učiteljev in šolskih svetovalnih delavcev
Tamara Štemberger Kolnik:
Dejavniki spodbujanja zdravstvene pismenosti
Magistrska dela (43)
Tina Cvar:
Dejavniki in vrednote pri poklicnem odločanju učencev na "podeželski" osnovni šoli - s poudarkom na naraoslovju in tehniki
Peter Mihelčič:
Implementacija EFQM modela na področju višjega strokovnega šolstva
Anita Govc:
Vloga šolskega managementa pri zmanjševanju krize poklicnega šolstva
Nina Krmac:
Osveščenost in potrebe odraslih v Obalno-kraški regiji po izobraževanju
Kristina Kuhanec:
Uporaba GE-HRM metode pri svetovanju karierne poti
Anita Čretnik:
Vseživljenjsko učenje učiteljev podaljšanega bivanja
Marina Brankovič:
Uporaba družbenih omrežij pri procesu zaposlovanja in iskanja zaposlitve
Sara Bratina:
Poklicna izgorelost na delovnem mestu
Ana Lokar:
Razlike v znanju med klasičnim poučevanjem in poučevanjem s pomočjo elementov montessori pedagogike
Nastja Glušič:
Kroženje delovnega mesta kot sodobna metoda razvijanja kadrov znotraj podjetja
Blaženka Rota:
Osnovnošolski izobraževalni sistem kot temeljni gradnik razvoja zdravstvene pismenosti v dužbi
Lovro Gantar:
Novi model poučevanja in učenja v slovenskih osnovnih šolah
Tomi Samec:
Prekinitev delovnega razmerja zaposlenemu s statusom delovnega invalida
Irena Tozan:
Kompetence nekaterih raziskovalcev za vodenje raziskovalno-razvojnih projektov
Mateja Gladek:
Spodbujanje samostojnega opravljanja domačega dela učencev
Jennifer Antonini:
Mnenja učiteljev o izvajanju likovne umetnosti pri učencih s posebnimi potrebami
Sara Tavčar:
Ugotavljanje in preprečevanje izgorevanja zaposlenih v vzgoji in izobraževanju
Mojca Adamlje:
Konstruktivno reševanje konfliktov z vrstniško mediacijo v osnovni šoli
Valeria Kraševec:
Vpliv neformalnega izobraževanja na razvoj kompetenc kariernih svetovalcev ZRSZ
Miha Klanjšček:
Otrokovo dojemanje vzgojnih ukrepov svojih staršev
Sara Bičič:
Vpliv obsega in vsebine delovnih nalog na razvoj izgorelosti na primeru vzgojiteljic v vrtcu
Martina Goljuf:
Učno gradivo na področju spoznavanja okolja za posebni program vzgoje in izobraževanja
Tjaša Kodelja:
Mobing med pedagoškimi delavci
Tjaša Kojič:
Osebnost in nadaljnje izobraževanje pedagoških delavcev
Mateja Štih, Damjana Zupanc:
Praktično pedagoško usposabljanje študentov v vrtcu
Sandra Škripec:
Vloga učitelja pri pripravi individualiziranega programa otrok s posebnimi potrebami
Erika Kobal:
Možnosti zaposlovanja odraslih oseb z motnjami v duševnem razvoju
Simona Meden:
Sodobna družina v soočanju z epidemijo covid-19 na Notranjskem
Tjaša Rihar:
Otrokocentričnost kot sodoben vzgojni trend in njegovi vplivi na otroke
Petra Ovčjak:
Didaktična igra za urjenje socialnih veščin
Lara Marolt:
Kompetentnost profilov zaposlenih v šolski svetovalni službi za pomoč osebam, ki se samopoškodujejo
Veronika Kastelic:
Soočanje učiteljev z nezaupanjem staršev
Tina Vičič:
Vloga zunanjega videza pri iskanju zaposlitve
Klemen Jelenc:
Pozitivni stres in izgorelost razrednih učiteljev
Andreja Slavic:
Vpliv novodobnih tehnologij na trg delovne sile in ukrepi za uspešno spopadanje s spremembami
Tjaša Šmid:
Stališča pedagoških delavcev do sistemske ureditve delovnega mesta spremljevalca otrok s posebnimi potrebami
Tadej Šarkozi:
Razširjenost zasvojenosti z družbenimi omrežji med mladimi
Tjaša Jereb:
Stališča pedagoških delavcev in staršev o sodelovanju pri dodatni strokovni pomoči otrokom s posebnimi potrebami
Adele Peršiko:
Predupokojitveni seminarji kot priprava na kakovostno starost
Veronika Bevk:
Motivi sezonsko zaposlenih animatorjev v ameriškem poletnem kampu za njihovo večletno sodelovanje s poletnim kampom
Lara Huzjan:
Pomen usvojenih mehkih veščin za razvijalce programske opreme
Kaja Arh:
Šola za starše za osebe z gibalno oviranostjo
Kaja Cunk:
Družbeno inoviranje v edukacijskih politikah Republike Slovenije
Diplomska dela (96)
Mateja Starc:
Medgeneracijsko sodelovanje v vrtcu
Martina Petrič:
Uvajanje formativnega spremljanja v vzgojno-izobraževalni proces - študija primera
Nika Colja:
Razvoj poklicne kariere študentov pedagoške smeri s pomočjo priložnostnega učenja
Eva Vavroš:
Razvijanje čustvene inteligence v osnovni šoli
Andreja Jablanovec:
Vpliv zamrznitve napredovanja v plačne razrede in nazive učiteljev v vzgoji in izobraževanju
Maja Odar:
Neoliberalizem in kriza vrednot v šolstvu: primerjava javne in zasebne gimnazije
Anja Palčič:
Sodelovanje centra za socialno delo in osnovne šole pri reševanju težav osnovnošolskih učencev
Špela Vozel:
Vpliv mobinga na osebno in družinsko življenje posameznika
Andreja Melink:
Načini učinkovitega spoprijemanja s stresom pri učiteljih
Sanja Kelhar:
Pogled vodstva vzgojno-izobraževalnih zavodov na zaposlovanje novih pedagoških delavcev - primer občine Krško
Barbara Korošec:
Izbor zunanjih izvajalcev v programu neformalnega učenja športa otrok
Marjanca Namestnik:
Pogled učiteljev na vpliv otroške literature na otrokov govorni razvoj
Tjaša Ban:
Vpliv izpostavljenosti dvojezičnosti v predšolskem obdobju na govorno-jezikovne zmožnosti
Simona Meden:
Oblikovanje vzgojnih konceptov sodobnih staršev
Tjaša Hlebar:
NPK kot rešitev na spremenjenem trgu dela za odrasle
Melita Honomihl:
Empatija vzgojiteljev - moralni razvoj in disciplina predšolskih otrok
Leja Zajc:
Vloga staršev pri izdelavi individualiziranega programa otrok s posebnimi potrebami v osnovnih šolah
Mateja Gladek:
Vloga domačih nalog pri spodbujanju samostojnosti in odgovornosti
Veronica Sedevcic:
Vloga učiteljev pri razvoju hiperaktivnih otrok
Špela Hadalin:
Ugotavljanje uspešnosti programa PUM-O Koper
Kristina Ušaj:
Motivacija in delovna uspešnost zaposlenih na osnovni šoli
Nika Gabrijelčič:
Vpliv varušk au pair na otrokovo percepcijo zanj pomembnega drugega
Veronika Trbižan:
Pričakovanja o sodelovanju staršev in učiteljev na osnovni šoli s prilagojenim programom
Špela Tomšič:
Uporaba ustvarjalnih pristopov šolskih svetovalnih delavcev pri delu z učno težavnimi učenci
Lara Huzjan:
Spopadanje učiteljev s stresom s pomočjo čuječnosti
Tjaša Jereb:
Učna obremenjenost osnovnošolskih otrok
Maja Kavar:
Vloga šolskih strokovnih delavcev pri prepoznavanju in preventivi motenj hranjenja med osnovnošolci
Karolina Pajek:
Vzgoja vzgojitelja pri spodbujanju samostojnosti pri predšolskih otrocih
Katja Čefarin:
Odnos učencev do šolske svetovalne službe
Klemen Jelenc:
Stres razrednih učiteljev v osnovnih šolah
Marina Brankovič:
Potrebe po andragoško svetovalnem delu v formalnem izobraževanju odraslih
Romina Mišigoj:
Uporaba učnih metod in oblik pri rednem in izrednem študiju
Sandra Škripec:
Sodelovanje učiteljev s starši otrok s posebnimi potrebami
Neža Hočevar:
Stališče študentov razrednega pouka o telesnem kaznovanju otrok
Vita Kocet:
Bralna motivacija v drugem razredu jutranjega varstva
Sonja Gruden:
Vpliv družine na nastanek čustveno-vedenjskih motenj
Nina Brecelj:
Pristopi nevladnih organizacij k socialnem vključevanju oseb s težavami z duševnim zdravjem
Nina Metelko:
Povratništvo - vloga in pomen pedagoga v zaporu
Valentina Debelak:
Primerjava organizacije dietne prehrane v javnih in zasebnih osnovnih šolah
Tjaša Starič:
Prikrita diskriminacija med obsojenci v zavodu za prestajanje kazni zapora Dob in ukrepi strokovnih delavcev za odkrivanje in odpravljanje le-te
Lara Marolt:
Sprožilci samooškodovalnega vedenja
Tjaša Mele:
Vplivi terapevtskega psa v šoli
Manca Hotko:
Vpliv samopodobe in identitete na učno uspešnost v mladostništvu
Anja Zupanc:
Vpisovanje otrok z Downovim sindromom v redno osnovno šolo
Dijana Grujić:
Inkluzija otroka s posebnimi potrebami v zasebno varstvo po metodah Montessori
Sara Zelinšček:
Vključevanje otrok z ADHD v socialno okolje
Veronika Bevk:
Psihosocialni položaj učencev
Katja Globočnik:
Izobraževanje in usposabljanje zaposlenih na Ljudski univerzi Kranj
Tadeja Bonča:
Kako skozi igro opazujemo spoznavni razvoj predšolskega otroka
Maša Cizerl:
Nevarnosti in zloraba spletnih socialnih omrežij med otroki in mladostniki
Sara Lenasi:
Vpliv stresa na zdravje
Elvedina Hodžić:
Vpliv pedagoškega dela učitelja na pojav motečega vedenja
Ana Turel:
Socialni položaj učencev z motnjami avtističnega spektra v osnovni šoli
Anamarija Levstek:
Mladi in spolna vzgoja v osnovni šoli
Urška Janežič:
Prilagajanje pouka otrokom z motnjo ADHD
Natalija Krulec:
Vloga vzgojitelja v domu otrok s posebnimi potrebami
Žana Semič:
Dejavniki socialno pedagoškega dela strokovnih delavcev kriznega centra za otroke in mladostnike v primeru družinskega nasilja nad otrokom
Sanja Vuković:
Uporaba MNRI metode pri otrocih z avtistično motnjo
Petra Kalan:
Poklicno usmerjanje otrok s posebnimi potrebami
Janja Razingar:
Odnos kot temelj vzgoje mladih
Kiti Gomilšček:
Empatija v pedagoškem poklicu
Rene Knedl:
Pravni vidik ravnateljevanja v osnovni šoli
Lejla Bešić:
Medvrstniško nasilje v povezavi z učenci priseljenci
Tina Holobar:
Soočanje s stresom pri osnovnošolskih učiteljih v času poučevanja na daljavo
Lejla Šumić:
Vpliv samopodobe na učni uspeh
Kristina Krže:
Pogled vzgojiteljev na prednosti in slabosti pedagogike montessori
Tina Bukovič:
Sodelovanje šolske svetovalne službe in CSD pri preprečevanju nasilja v družini
Klara Horvat:
Vpliv življenja na vzgojo otroka
Anja Miklič:
Vpliv družine in vrtca na primarno socializacijo predšolskega otroka
Maša Šilar:
Ženske v islamu
Hana Drofenik:
Usposobljenost pedagoških delavcev v osnovni šoli za delo z otroki s posebnimi potrebami
Marina Trojar Kular:
Vpliv kompetenc tabornikov na razvoj kariere v vzgoji in izobraževanju
Anđela Toprek:
Vloga in položaj učitelja na bolnišnični šoli
Isabella Godejša:
Vpliv znanja in izkušenj vzgojiteljev in učiteljev o motnji ADHD na prilagajanje vzgojno izobraževalnega procesa
Tjaša Jezeršek:
Vloga šolske svetovalne službe pri delu z učenci s specifičnimi učnimi težavami
Tina Kordič:
Vpliv socialnih omrežij na samopodobo mladostnikov
Blažka Zalašček:
Prepoznavanje in reševanje mobinga na delovnem mestu
Iva Gavran:
Razvijanje večjezičnosti pri predšolskih otrocih v okviru Montessori pedagogike
Anja Obrekar:
Žalovanje staršev ob smrti otroka (usmerjeno na bolezen rak)
Rebeka Kocjančič:
Stres in izgorelost na delovnem mestu
Zala Škrabelj:
Problematika "socialnega brezdelja" pri sodelovalnem učenju
Maruša Mesarič:
Odklanjanje šole pri dijakih srednjih šol in vloga šolske svetovalne službe
Hana Turnšek:
Prilagoditve za priseljene otroke z govorno-jezikovno motnjo
Maja Bećirović:
Primerjava in analiza položaja romskih otrok v slovenskem in srbskem izobraževalnem sistemu
Špela Lah:
Zvočna pot v gozdu
Doroteja Kerman:
Vpliv kakovosti vrtca na razvoj otrok
Sara Zupan:
Razredna klima in učna uspešnost učencev
Ema Mihič:
Spalne navade dijakov
Sara Hlebš:
Učenci s specifičnimi učnimi težavami v osnovni šoli
Anja Simić:
Nogometni trener kot pedagog
Lara Vončina:
Razvoj govora pri otroku z motnjo avtističnega spektra – študija primera
Nika Piškur Zorič:
Delo z gluhimi in naglušnimi otroki v osnovnih šolah na Hrvaškem
Veronika Kojić:
Samopomoč med mladimi z vedenjskimi odvisnostmi – od interneta in socialnih omrežij
Urška Prosenc:
Vpliv terapevtskih živali na počutje človeka
Laura Ruedl:
Učitelj kot motivator v razredu
Anamarija Sevšek:
Raziskovanje povezave med družinsko pismenostjo, socialno-ekonomskim statusom družine in bralno pismenostjo otrok
Druga dela (8)
Dejan Hozjan:
European qualifications framework influences on a national framework
Dejan Hozjan:
Model razvijanja socialne kohezivnosti v vzgoji in izobraževanju
Dejan Hozjan:
Andragogika
Dejan Hozjan, Nina Krmac:
Analiza rezultatov vprašalnika o kakovosti študijskega programa Izobraževanje odraslih in razvoj kariere za študijsko leto 2014/2015
Dejan Hozjan:
Predgovor
Dejan Hozjan:
Sistemski vidiki priznavanja neformalnega in priložnostnega učenja
Strokovne podlage za oblikovanje socialne kohezivnosti v vzgoji in izobraževanju
Razvijanje kakovosti na Univerzi na Primorskem