Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (9)
Nataša Dolenc-Orbanić:
Učinki konstruktivističnega pouka fotosinteze v osnovni šoli
Tina Štemberger:
Pomen ustvarjalnosti vzgojitelja v njegovi vzgojno-izobraževalni praksi
Eda Birsa:
Medpredmetno povezovanje pri pouku likovne vzgoje
Sandra Mršnik:
Dosežki učencev pri pouku matematike in stališča učiteljev do reševanja matematičnih problemov
Branka Ribič Hederih:
Psihosocialni dejavniki odlašanja in zavlačevanja z vidika šolske uspešnosti dijakov
Svetlana Novaković:
Vpliv inovativnega pristopa izobraževanja vzgojiteljic na njihovo likovno-pedagoško delo
Petra Furlan:
Krajinski park Sečoveljske soline kot model spodbudnega naravnega interaktivnega učnega okolja
Gea Vlaketić:
Učinki raziskovanja svetlobe na razvoj likovnega izražanja predšolskih otrok
Mirjana Kontestabile Rovis:
Pogledi na delovanje in usposabljanje bodočih učiteljev na Učiteljišču Koper
Magistrska dela (29)
Tjaša Jerman:
Strategije učenja v središču za samostojno učenje na izbrani izobraževalni instituciji
Branka Huč:
Posebnosti osnovne šole s statusom medkulturne šole
Polona Grča:
Uporaba didaktičnih iger pri pouku angleške slovnice
Tijana Zlobec:
Inkluzija otroka z Downovim sindromom v vrtcu
Anastassia Kaliada:
Uporaba didaktičnih iger v inkluzivnem razredu
Andreja Kumer:
Uporaba miselnih vzorcev v prvem in drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Karmen Vršić:
Ocenjevanje znanja angleščine dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v srednji poklicni šoli
Nuša Kogej:
Zadovoljstvo učencev in učiteljev centralne in podružnične šole z učnim prostorom
Nada Sossi:
Inkluzivni pouk v osnovnih šolah v Sloveniji in v šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Sanja Prosen:
Načrtovanje prenove razredne učilnice v inkluzivni učni prostor
Suzana Mulej:
Razvoj in delovanje izbranega varstveno-delovnega centra
Teja Gosenar:
Pouk v zunanjem okolju šole
Anja Pipan:
Prilagoditve fizičnega učnega okolja osnovnih šol v izbrani občini za gibalno ovirane in slabovidne učence
Špela Razpotnik:
Didaktična igra za učence z učnimi težavami
Patricija Fajdiga:
Primerjava mnenj učiteljev razrednega pouka z mnenji vzgojiteljev o učnem prostoru njihove šole oz. vrtca z vidika inkluzije
Nina Nunar:
Izzivi skupinskega dela učencev
Eva Trošt:
Življenjske zgodbe učiteljev
Tamara Lapajne:
Pogledi učiteljev razrednega pouka na učni prostor njihove šole
Maja Mohorič:
Inkluzija učenca z motnjami avtističnega spektra v 3. razredu osnovne šole in evalvacija timskega dela
Neja Harej:
Učitelji v podaljšanem bivanju in inkluzija
Erika Lobenwein:
Kako pomagati družini, da bo razumela svojega avtističnega otroka
Irena Zajc:
Vloga učitelja pri delu z nadarjenimi učenci
Elizabeta MIklavčič:
Refleksivna praksa razrednih učiteljev
Mateja Ferfolja:
Razredni učitelji in formativno spremljanje
Eva Gombač:
Interesne dejavnosti z vidika sodelovanja mentorjev z okoljem
Sara Hrvatin:
Sodelovanje med šolo in krajem
Pavla Mrkun:
Inkluzija v otroških slikanicah
Mateja Klinc:
Gozd kot učni prostor za medpredmetno povezovanje učnih vsebin
Lucija Žbogar:
Pogledi učiteljev razrednega pouka na sodelovanje v osnovni šoli
Diplomska dela (56)
Tanja Jevnikar:
Različne vloge učitelja - primerjava odgovorov razrednih učiteljev 1. in 2. triletja
Andreja Kumer:
Nekatere strategije učenja v 4. razredu osnovne šole pri predmetu slovenski jezik
Jerneja Keber:
Želimo drugačne domače naloge
Anastassia Kaliada:
Učitelji razrednega pouka v inkluzivnem razredu
Breda Žvokelj:
Pogledi na kombinirani pouk
Anja Stubelj Gregorič:
Šolska reforma iz leta 1958 in pogledi učiteljic na njeno izvajanje
Branka Huč:
Vključevanje učencev priseljencev v življenje in pouk
Sanja Krhlikar:
Otroške in didaktične igre, izdelane v vrtcu
Ana Perko:
Učne težave in učna pomoč na izbrani osnovni šoli
Maja Pegan:
Odnos profesorjev razrednega pouka do uporabe grafičnih tehnik pri pouku likovne umetnosti
Petra Verbič:
Ali pouk matematike v 4. razredu s pomočjo računalnika vedno prinaša boljše rezultate znanja
Špela Razpotnik:
Nekatere učne metode za učence z učnimi težavami
Hana Marinič:
Center za usposabljanje Elvira Vatovec Strunjan - nekoč in danes
Nada Sossi:
Posebnosti inkluzivnega pouka v šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Nuša Kogej:
Pogledi staršev na učni prostor podružničnih šol
Anja Krajnc:
Pogledi učencev in dijakov na razred kot učni prostor
Simona Prezelj:
Vloge vzgojiteljic in pomočnic vzgojiteljic v enem primorskem vrtcu
Ana Banovec:
Uporaba učnih sredstev pri dopolnilnem pouku
Urška Lutman:
Uporaba učnih metod za učence z učnimi težavami v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju
Maša Leban:
Učne strategije učencev 4. razreda osnovne šole
Lara Sandić:
Vpliv družinskega okolja na učno uspešnost
Nina Čebron:
Arhitektura notranjega prostora šole z vidika risb/slik učencev
Jana Lapanje:
Kakšnega učitelja si želijo dijaki?
Teja Boncelj Teraž:
Fizični ali grajeni učni prostor vrtca v montessori pedagogiki
Nina Nunar:
Pogledi učiteljev 1. razreda osnovne šole na opisno ocenjevanje
Nives Čuček:
Pogledi udeležencev na bralno tekmovanje Rovka Črkolovka v koprski okolici
Tanja Černic:
Primerjava učnih stilov učencev 4. razreda osnovne šole
Alja Hrvatin:
Učne metode v vrtcu
Eva Trošt:
Sporočila risb učencev o učilnici v prihodnosti
Petra Lapanje:
Mnenje učencev 3. in 5. razreda o njihovem učnem prostoru
Lucija Rabuzin:
Razredna klima v povezavi z akademskimi dosežki učencev na določeni osnovni šoli
Anja Duljak:
Primerjava mnenj učiteljev in učencev o kombiniranem pouku
Kim Furlani:
Spodbujanje ustvarjalnosti v šoli
Maruša Brecelj:
Predstavitev neposredne okolice izbrane šole in kraja za namen pouka
Urška Krašna:
Pogledi staršev, vzgojiteljev in njihovih pomočnikov na razvajenost predšolskih otrok
Maja Zalokar:
Uporaba didaktične igre za namen trajnostnega razvoja
Nina Vončina:
Ali nadarjeni učenci potrebujejo prilagojen učni program?
Martina Merljak:
Šolski prostor kot učni prostor po željah učencev
Tea Omahen:
Razvrščanje učencev v nivoje
Petra Mlakar:
Kombinirani pouk z vidika učiteljev
Anja Andrejašič:
Vloga vzgojitelja pri oblikovanju spodbudnega učnega okolja v vrtcu
Valentina Bratec:
Učna motivacija učencev višjih razredov osnovnih šol v obalno-kraški regiji
Anja Namar:
Uporaba različnih didaktičnih strategij pouka v prvem in drugem triletju osnovne šole
Sandra Bilbija:
Uporaba sprostitvenih tehnik 2. in 3. razredu osnovne šole
Mateja Klemše:
Primerjava uspešnosti znanja otrok v kombiniranih razredih osnovnih šol
Tina Zabukovec:
Vloge učitelja v procesu učne pomoči
Teja Gosenar:
Vključevanje pouka v zunanje okolje šole
Tamara Buh:
Uporaba učnih oblik v kombiniranih in nekombiniranih oddelkih
Tina Vičič:
Učne navade dodiplomskih študentov študijskega programa Edukacijske vede
Ema Palovšnik:
Učilnica, prilagojena učencem z motnjo v duševnem razvoju
Špela Plahuta:
Izobraževalna ustanova kot učni prostor
Ajda Valančič:
Timsko delo v prvem razredu izbrane osnovne šole
Nataša Grmovšek:
Vključevanje starejših iger in igrač v današnji vrtec
Ana Pavlič:
Pogledi učiteljev, učencev in staršev na ocenjevanje v osnovni šoli
Natalija Čebašek:
Primerjava vlog ravnateljev vrtcev in osnovnih šol
Edita Čebron Vukotić:
Maria Montessori v pedagoški teoriji s primerom enega Montessori vrtca na Primorskem
Druga dela (12)
Majda Cencič, Andrej Koren:
Slovenia
Majda Cencič, Andreja Istenič, Bogdana Borota:
Teacher competencies for incorporating ICT into classroom practice
Majda Cencič:
Primer modela izobraževanja in usposabljanja pedagoških delavcev
Majda Cencič:
Partnerstvo - nov izziv za pedagoške delavce na področju raziskovanja in učenja
Majda Cencič:
Kako dodiplomski študenti na pedagoški fakulteti zaznavajo šolski prostor kot dejavnik aktivnega učenja
Tina Štemberger, Majda Cencič:
Raziskava načrtovanih novosti pri pouku v kontekstu pedagoških raziskav
Majda Cencič, Eva D. Bahovec:
Arhitektura v šoli, šola v arhitekturi
Majda Cencič:
Izzivi pouka v inkluzivnem učnem okolju
Tina Štemberger, Majda Cencič:
Kaj poklicni življenjepisi vzgojiteljic odkrivajo o prepletenosti poklica vzgojitelja in ustvarjalnosti?
Mojca Žefran, Majda Cencič:
Tesnobnost pri pouku angleškega jezika
Anita Lečei, Tina Štemberger, Majda Cencič:
The attitudes of educators towards picture books with homosexual content
Zbornik povzetkov Strokovne konference Spodbujanje učinkovitega učenja