Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
ENG
Prijava
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
RUP
FAMNIT - Fakulteta za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije
FHŠ - Fakulteta za humanistične študije
FM - Fakulteta za management
FTŠ Turistica - Fakulteta za turistične študije - Turistica
FVZ - Fakulteta za vede o zdravju
IAM - Inštitut Andrej Marušič
PEF - Pedagoška fakulteta
UPR - Univerza na Primorskem
ZUP - Založba Univerze na Primorskem
COBISS
Univerza na Primorskem, Univerzitetna knjižnica - vsi oddelki
Prva stran
/
Statistika RUP
Statistika RUP
A-
|
A+
|
Natisni
Osnovno
Top lestvice
Gradiva
Datoteke
Letna poročila
Mentor
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Magistrska dela (19)
Karmen Kokot:
Strategije oblikovanja inkluzivnega razreda
Katarina Česnik:
Samostojno vodenje kariere oseb s posebnimi potrebami
Mojca Videtič:
Socialna in delovna integracija oseb s posebnimi potrebami v posebne oblike dela
Tanja Vesenjak:
Učenje in poučevanje na daljavo otrok s posebnimi potrebami v času epidemije koronavirusa
Mateja Troha:
Samostojnost kariernega razvoja oseb z motnjami v duševnem razvoju
Ana Košir:
Razvoj didaktičnih pripomočkov za inkluzivno vzgojo in izobraževanje v predšolskem obdobju
Špela Radovič:
Pripoved življenjskih zgodb kot pristop v kariernem svetovanju
Katarina Umnik:
Priporočila za spremljevalce otrok s posebnimi potrebami
Ana Jelovčan:
Pedagogika montessori kot sredstvo za spodbujanje močnih področij otrok s posebnimi potrebami
Tanja Glasenčnik:
Karierne dejavnosti v osnovni šoli
Špela Hrovatin:
Razvijanje socialnih veščin pri otrocih s posebnimi potrebami, ki so socialno nesprejeti
Špela Bizjan:
Krepitev finomotoričnih in grafomotoričnih spretnosti pri učencih z motnjo avtističnega spektra
Katarina Bergant:
Starši otrok s posebnimi potrebami in njihova stališča glede sodelovanja z učitelji dodatne strokovne pomoči
Tina Bujišić:
Prepoznavanje specifičnih učnih težav pri učencih priseljencih v Sloveniji
David Štrukelj:
Prehod iz izobraževanja na trg dela za osebe z motnjami avtističnega spektra
Manca Zgaga:
Osebe z aspergerjevim sindromom v procesu poklicnega usmerjanja
Sara Ložar:
Strategije podpore učiteljem v heterogenem razredu
Barbara Tutta:
Sodelovanje in vzajemna pričakovanja učiteljev ter izvajalcev dodatne strokovne pomoči pri obravnavi otrok s posebnimi potrebami v osnovni šoli
Mojca Simeonov:
Socialno kmetijstvo kot priložnost delovne in socialne integracije oseb s posebnimi potrebami
Diplomska dela (6)
Katarina Česnik:
Vloga vrtca pri zmanjševanju razlik v izobraževalnih dosežkih otrok
Jana Jelenkovič:
Spodbujanje inkluzivnosti preko igre v predšolskem obdobju
Kaja Požar:
Terapija s pomočjo konjev in njeni vplivi na otroke z motnjo avtističnega spektra
Veronika Vaner:
Inkluzija otroka z avtizmom v večinski oddelek vrtca
Sara Del Pino:
Primerjava zgodnje obravnave predšolskih otrok s posebnimi potrebami med slovenskimi vrtci in vrtci s slovenskim učnim jezikom v Italiji
Tina Črnkovič:
Otrok z motnjo pozornosti s hiperaktivnostjo v vrtcu